Nokia 6600 wchodzi do świata mobilnego biznesu - oficjalny komunikat

Newsy
Żródło: Nokia
Opinie: 65

W dniu wczorajszym Nokia wzbogaciła swą ofertę telefonów fotograficznych, wprowadzając do niej model Nokia 6600, będący supernowoczesnym połączeniem telefonu z aparatem fotograficznym, w którym zaawansowane funkcje biznesowe pozostają w idealnej równowadze z elegancją i zwartą formą. Jest to trójzakresowy aparat (GSM 900/1800/1900) zbudowany na platformie Series 60, wyróżniający się imponującymi możliwościami. Spełnia on obecne wymagania wszechstronnych, mobilnych pracowników - obsługuje aplikacje PIM (zarządzanie informacjami osobistymi), daje bezpieczny dostęp do poczty elektronicznej, zapewnia sprawne pobieranie plików z sieci oraz posiada przeglądarkę XHTML, udostępniającą multimedialne treści dla telefonów komórkowych.

Nokia 6600 zadebiutowała w Helsinkach, podczas konferencji Nokia Press Update, oraz równocześnie na rynku Azji i Pacyfiku, na zorganizowanej w Singapurze wystawie tematycznej "Image is Power", a do sklepów Europy, Afryki oraz Azji/Pacyfiku telefon powinien trafić w czwartym kwartale 2003 roku. 

Telefon Nokia 6600 reprezentuje to, co najnowocześniejsze wśród telefonów fotograficznych - posiada zintegrowaną kamerę VGA do nagrań wideo i można nim robić zwykłe zdjęcia, korzystając przy tym z dwukrotnego cyfrowego zooma. Oprócz tego aparat ma wyświetlacz obsługujący 65.536 kolorów oraz rozbudowany graficzny rozkład klawiatury i funkcji. Użytkownicy telefonu mogą tworzyć, wysyłać i odbierać wieloobrazkowe wiadomości multimedialne zgodne ze standardem SMIL (Synchronized Multimedia Integration Language)* - korzystając z tej technologii można komponować wiadomości, których tekst, dźwięk i obrazy pojawiają się we wcześniej ustalonym porządku. Za pomocą Nokia 6600 można też nagrywać, wysyłać i przyjmować pliki wideo z dźwiękiem oraz odbierać strumieniową transmisję wideo w formatach RealVideo i 3GPP. Zarówno dostęp do treści multimedialnych jak ich organizacja są bardzo łatwe dzięki aplikacji Media Gallery. 

"W coraz bardziej dynamicznym środowisku biznesu, gdzie koniecznością jest dostęp do różnych informacji, ludzie muszą znaleźć właściwe proporcje pomiędzy światem pracy a życiem rodzinnym", powiedział Juha Putkiranta wiceprezes Nokia Imaging Business Unit. "Telefon Nokia 6600 łączy w sobie najlepsze cechy obu tych światów - dzięki zaawansowanym funkcjom biznesowym pozwala zapanować nad wszelkimi sprawami biurowymi, a oprócz tego dysponuje najnowocześniejszymi rozwiązaniami dla utrwalania cennych chwil z życia rodziny". 

Nokia 6600 to telefon dla ludzi wymagających niezawodnej transmisji danych - aparat obsługuje standardy HSCSD i GPRS oraz posiada lokalne łącza Bluetooth i na podczerwień. Pobieranie plików drogą radiową jest tu zdecydowanie szybsze i łatwiejsze dzięki zainstalowaniu protokołu TCP/IP. Użytkownicy instytucjonalni mają dostęp do poczty elektronicznej i innych serwerów firmowych poprzez publiczną sieć Internet o bezpieczeństwie transmisji podwyższonym dzięki SSL, a także mogą korzystać z komórkowych sieci VPN. Wszyscy pragnący szybko otrzymywać usługi i informacje mogą jednym naciśnięciem klawisza uruchomić zaawansowaną przeglądarkę XHTML. Z kolei aplikacja portfela elektronicznego zapewnia łatwość, niezawodność i wygodę realizacji płatności on-line i przechowywania zaszyfrowanych informacji osobistych.

Posiadacz telefonu może kształtować swe mobilne środowisko dodając do niego aplikacje kompatybilne z systemem operacyjnym Symbian 7.0s lub aplikacje bazujące na najnowszej technologii Java MIDP 2.0. Aplikacje takie można zapisywać albo w wewnętrznej pamięci telefonu o wielkości 6 MB, albo na 32-megabajtowej karcie MMC sprzedawanej wraz z telefonem. Nowy telefon Nokia ma konstrukcję bazującą na platformie Series 60, będącej czołowym światowym terminalem programowym dla inteligentnych telefonów.

Nokia 6600 jest nie tylko potężnym narzędziem biznesowym, ale także nową jakością pod względem personalizacji i doboru różnych motywów przez właściciela komórki. Użytkownik aparatu może zmieniać wygląd i charakter rozkładu klawiatury i funkcji telefonu począwszy od kolorów po grafikę i tapety, do tego zaś może dobrać odpowiadające mu melodie polifonicznych dzwonków i melodie True Tones. Wśród akcesoriów pasujących do telefonu Nokia 6600 znajdują się nowe słuchawki bezprzewodowe, bezprzewodowy zestaw samochodowy, przeglądarka zdjęć i pióro cyfrowe - wszystkie wykorzystujące łącze Bluetooth. 

Na rynki Europy i Afryki telefon Nokia 6600 trafi w dwóch wersjach kolorystycznych: jasnoszarej i różowej. Aparat ma objętość 113 cm3, waży 122 gramy; czas rozmowy sięga 4 godzin, a czas czuwania - 10 dni.

Opinie:

Opinie archiwalne (65):

Komentuj

Komentarze / 65

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    adzik pisze: 2003-06-17 12:28
    Piękny telefon, nie widzialej jeszcze fajniejszego telefonu! To chyba najlepsza Nokia w histori firmy! Jeżeli telefonik trafi na polski rynek to ma duże szanse konkurencji z Siemensem sx1.
    0
  • Users Avatars Mini
    tolkanka pisze: 2003-06-17 12:30
    to juz chyba bylo....
    0
  • Users Avatars Mini
    GSManiac pisze: 2003-06-17 12:34
    Z opisu zapowiada się nad wyraz interesująco, jednak pierwsze testy zweryfikują co jest on wart. "Za pomocą Nokia 6600 można też nagrywać, wysyłać i przyjmować pliki wideo z dźwiękiem oraz odbierać strumieniową transmisję wideo w formatach RealVideo i 3GPP" - a więc rozumiem, że debilne ograniczenie możliwości dołączania dźwięku do MMS-a wychodzącego, co miało do tej pory miejsce w aparatach firmy Nokia, nie będzie tu miało miejsca. Już zacieram ręce na jakiś porównawczy test SX1 i 6600 w sieci, ale to pewnie dopiero koło września, października.
    0
  • Users Avatars Mini
    lawated pisze: 2003-06-17 12:37
    Jak dla mnie to rewlacja, już zbieram kasę ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    bartas pisze: 2003-06-17 12:39
    całkiem ładny choć wydaje mi się trochę szeroki i te klawisze po bokach???Bardzo podobny do siemniaka SX1, który chyba jako pierwszy trafi na nasz rynek
    0
  • Users Avatars Mini
    Lalka voodoo pisze: 2003-06-17 12:40
    Oczywistym jest, że przegrywa sromotnie z Siemensem SX1. Z prostej przyczyny: brakuje w nim odtwarzacza mp3 i / lub radia. Z tego samego powodu wolę SE P800, mimo iż jest brzydszy wizualnie. MP3 lub radio to smaczek, który decyduje dziś czy kupię dany model, czy tez nie. Aparat cyfrowy jest już standartem i nie wzbudza mego drżenia. Natomiast Siemens SX1 jest IDEALNY i Nokii 6600 jednak trochę do niego brakuje...
    0
  • Users Avatars Mini
    bartas pisze: 2003-06-17 12:43
    Co myślicie o samsungu D-700???mnie się bardziej podoba od tej nokii
    0
  • Users Avatars Mini
    bartas pisze: 2003-06-17 12:48
    GSManiac-ja mam nadzieje że w końcu nokia będzie mogła wysyłać MMSa z dzwiękiem...
    0
  • Users Avatars Mini
    Kenner pisze: 2003-06-17 12:50
    ble ble ble .. wszysto to juz wiemy ;)) Lalka Voodoo*: zgadzam sie z toba. Dla mnie faworytem na dzien dzisiejszy tez jest SX1!
    0
  • Users Avatars Mini
    Krzys pisze: 2003-06-17 12:53
    Lalka voodoo widac ze sie nie znasz soft do mp3 jest nawet do 7650 i 3650 i dziala a przy okazji te telefon swietnie dzialaja jako pilot do tv :)))
    0
  • Users Avatars Mini
    Kenner pisze: 2003-06-17 12:59
    bartas*: co do samsunga D700 to bardzo fajny design, System Symbiana, matryca TFT itp. Jakos przypomina mi palmy Sony Clie :) Tylko balbym sie troche o ten wyswietlacz zeby go nie ulamac.
    0
  • Users Avatars Mini
    staples pisze: 2003-06-17 13:39
    Bardzo ciekawy aparacik :-) naprawde mi sie podoba wreszcie jakas inna stylistyka w noki.
    0
  • Users Avatars Mini
    BOSSNOKIA pisze: 2003-06-17 13:50
    staples:Dla mnie bardziej dziwny niz ciekawy...
    0
  • Users Avatars Mini
    bartas pisze: 2003-06-17 13:54
    Kenner-zgadzam się z Tobą że ten wyświetlacz nie wygląda za pewnie (mógłby się ułamac), jednak moim zdaniem samsung jakością wyświetlacza wymiata wszystkie nokie! Nie wiem jak to wygląda w przypadku modelu 6600 (65 tys), ale z dotychczasowych modeli tego koncernu żaden nie może się równać nawet z samsS100, a tym bardziej z V200!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    kosio pisze: 2003-06-17 14:41
    zajebisty...
    0
  • Users Avatars Mini
    hubcza pisze: 2003-06-17 15:21
    Moze szukam wad tego aparatu ale ..... pojawia sie znow problem jak przy n3650 zakrycia soczewki !!!!! - czy nie bedzie to znow problem ??? A zabawa w dokupowanie zaslepek to troche niepowazne ;/ i chodz jak juz napisano nie ma ona odtwarzacza mp3 to jest niewatpliwie ciekawa. Jezeli natomiast chodzi o wyswietlacz to jestem ciekaw jakie parametry ma ten w porownaniu z tymi z n7650 czy n3650 (pobor mocy) no i czy wreszcie zwieksza akumulator powyzej 850mA w standarcie.
    0
  • Users Avatars Mini
    JRobert pisze: 2003-06-17 15:23
    Parę danych ze strony Nokii: Size:BR Weight: 122 g (with BL-5C battery), Dimensions: 108.6 x 58.2 x 23.7mm, 113c - ale bydlę... :-(BR BR BR Data Transfer: Up to 40.2Kbps in GPRS networks - a gdzie technologia EDGE? No i brak tego radia czy mp3... Jak dla mnie to jeszcze nie jest szczyt marzeń, no ale niech tam będzie...
    0
  • Users Avatars Mini
    kostek-turek pisze: 2003-06-17 15:35
    jakie to ma wymiary
    0
  • Users Avatars Mini
    maciek603 pisze: 2003-06-17 15:57
    Dobrze, że ma zooma.
    0
  • Users Avatars Mini
    SepecaT pisze: 2003-06-17 15:58
    kostek-turek*** ty chyba jestes najbardziej tepym oslem na tej planecie.Pytasz sie o wymiary jak JRobert* podal je post wyzej.A moze ty tak specjalnie , zafajdany klikacz!
    0
  • Users Avatars Mini
    hubcza pisze: 2003-06-17 16:22
    Hmmmmm no to powiem tak .... ten aparat moze byc LIPĄ Ktos moze powiedziec ze sie czepiam ale wydaj mi sie ze podobnie jak mialo to miejsce w przypadku n3650 i innych popularnych i nowych modeli nokii (5100, 3410, 6210, 6310/i i wiele innych) wartosci SAR wynosza okolo 1W/kg. Świadczyc to moze o tym ze mimo wprowadzenia nowych modeli firma NOKIA nie robi NIC!!! azeby "chronić" przecietnegp klienta. Jedynie modele n7650 i 8890 (do tych udalo mi sie znalesc wielkosci wspolczynnika w badaniach niezaleznych) oscyluja okolo 0,3W/kg. Tak wiec okaze sie jak bardzo jest ona "spokrewniona" z modelami z wyzszej plki, a przeciez klient biznesowy oczekuje wiecej niz przecietnej ....
    0
  • Users Avatars Mini
    szymon_ pisze: 2003-06-17 16:47
    w okolicach aparatu widac pewna wkleslosc ma to na celu chyba ochrone obiektywu nie jest to moze tak dobra ochrona jak w modelu 7650 ale zawsze cos i jest to tez ciekawy elemet stylistyczny swoja droga czy premiery telefonow nie mogly by odbywac sie w jakis egzotycznych miejscach niech produceci komorek biora przyklad z producentow samochodow...:);)
    0
  • Users Avatars Mini
    Solos pisze: 2003-06-17 17:59
    mnie sie osobiscie nie podoba. wole bardziej konserwatywne i eleganckie ksztalty jak np. n6610 lub n7250, ale z tego co czytam to na pewno znajdzie wielu nabywcow o innym guscie niz moj :)))
    0
  • Users Avatars Mini
    szastox pisze: 2003-06-17 18:29
    Telefon całkiem całkiem. Tylko czemu trafi na rynek dopiero za 3 miesiące?
    0
  • Users Avatars Mini
    Kenner pisze: 2003-06-17 18:30
    hubcza*: w kwestii soczewki to chyba nic sie nie stanie. Sam dokladnie przygladalem sie prezentacji 3d na stronie nokii i wygalad ana to ze tam jest taki hmm "pypec", ktory wystaje i uniemozliwia porysowania. A moze wlasnie to jest uchwyt od jakiejs zaslepki? Niestety nie wiem, ale mysle, ze nokia pomyslala o tym problemie z N3650. bartas*: oczywisiscie nie widzialem jeszcze wyswietlacza nokii na zywo, ale mysle, ze jakoscia nie bedzie ustepowala samsungowi. tzn. mam taka nadzieje:)
    0
  • Users Avatars Mini
    bartas pisze: 2003-06-17 19:23
    Kenner-ja również mam taka nadzieje...ale pewnie przekonamy sie o tym najprędzej pod koniec tego roku, kiedy 6600 trafi do naszych opów
    0
  • Users Avatars Mini
    sapero pisze: 2003-06-17 20:11
    Przeciez n7650 obsluguje MMSy dzwiekowe, ma dyktafon, oraz posiada bluetooth, bo ktos podnosil, ze dopiero n6600 wreszcie ma ta technologie, wybieranie glosowe tez jest na jego pokladzie, to samo tyczy sie n8910i oraz n8910 (z wyjatkiem MMSow). Nie broni to oczywiscie n6100/6610/7210/7250/7250i, ktore nie posiadaja tych funkcji :)) Pozdrawiam!!! !! !
    0
  • Users Avatars Mini
    idea_pop pisze: 2003-06-17 20:25
    a moim zdaniem aparat jest najbardziejszy . nie ma mp3 ponieważ jest przeznaczony na konkretny rynek _ binzesowy . bierzcie pod uwagę iż od początku tego roku nokia podzieliła rynek na kilka sektorów i każdy aparat jest skierowany do innego odbiorcy __ potencjalny użytkownik 6600 nie ma czasu na takie pierdoły jak słuchanie mp3 ! (choć z drugiej strony widac tu pewną niekonsekwencję - true tone , w 8910 nokia nie wprowadziła nawet polifoni , twierdząc że biznesmen tego nie potrzebuje). Faktem pozostaje że to chyba najbardziej zaawansowany aparat 2.5 G
    0
  • Users Avatars Mini
    Krzys pisze: 2003-06-17 20:50
    %#$@$ on mam mp3 !!!!!!!!!!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    reaker pisze: 2003-06-17 21:15
    baaaaaaardzo dizki fonik
    0
  • Users Avatars Mini
    wehico pisze: 2003-06-17 21:37
    nareszcie zdjęcie tego telefoniku. Nie powiem że brzydki ale oczekiwałem znacznie innedo wyglądu tej słuchaweczki, na moje oko klawiaturka ciutke za mała, albo specjalne rękawiczki do niej dodadzą ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    lukebor pisze: 2003-06-17 22:16
    a ja chciałbym zwrócić uwagę na taki mały szczegół (chociaż pewnie zwolennicy Nokii mnie zakrzyczą...)ktoś kiedyś narzekał na funkcjonalność zielonej słuchawki w Siemensie s55...ale wspomniany wyżej Siemens przy tej Nokii chyba nie ma się czego wstydzić...jak tu odebrać połączenie???
    0
  • Users Avatars Mini
    rafalkoj pisze: 2003-06-17 23:26
    jak juz pisalem- musze go miec!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Kenner pisze: 2003-06-17 23:35
    lukebor*: w razie czego jestem z toba :). Nie wiem kto narzekal na funkcjonalbosc zielonej sluchawki w S55, ale ja akurat do tego klawisza nie mam zastrzezen. A mozesz wlasciwie przyblizyc o co dokladnie chodzilo? BTW. rzeczywiscie zielony przycisk w N6600 jest malutki, ale nie sadze zeby to bylo jakos uciazliwe
    0
  • Users Avatars Mini
    hubcza pisze: 2003-06-17 23:48
    Co do klawiszy z "boku" aparatu to mam pytanie poniewaz nie spotkałem sie z tym (nie liczac regulacji glosnosci itp), ale jak mozna obsluzyc aparat "1 reka" (przyslowiowym kciukiem) tak jak bylo to dotychczas. Dlatego zastanawiam sie czy rozwiazanie to sie przyjmie, a tym bardziej to z siemensa gdzie nawet cyfry sa po bokach - to jest chyba gorsze niez rozklad n3650. Wychodzi chyba na to ze albo dlonie czlowieka beda rosly wraz z aparatami albo bedziemy chodzic z czyms okrutnie wielkim :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Kenner pisze: 2003-06-18 00:43
    hubcza*: pojawila sie tendencja tworzenia aparatow z dwureczna obsluga. Mi to akurat nie przeszadza. Teoretycznie, z dobra wprawa mozna bedzie znaczniej szybciej korzystac z funkcji aparatu (np. latwiejsze pisanie smsow). Natomiast rzeczywiscie wiekszosc telefonow nowej generacji zaczyna przybierac duze ksztalty. A co do Siemensa to klawisze po bokach pojawily sie juz przy okazji serii Xelibri.
    0
  • Users Avatars Mini
    maslo5 pisze: 2003-06-18 01:38
    Dla mnie telefon rewelka! A z tym mp3 to wiecie jak jest. Nokia 3650 tez nie miala, a zrobili programik no i jest ciagnie muze z karty MMC i gra muza. A tam przeciez jest tylko 16MB, a tu juz bedzie 32MB! Po 3650 przezuce sie na 6600. Dla mnie jest fantastyczna. Oby tylko nie miala takiego wyswietlacza jak 7250 bo padne! Do sklepow Europy moze i trafi w czwartym kwartale, ale w polsce to go pewnie zobaczymygdzies za rok!
    0
  • Users Avatars Mini
    maslo5 pisze: 2003-06-18 01:43
    hubcza*: te klawisze nie sa zupelnie z boku, a pozatym obsluga ich wcale nie jest taka trudna. podobnie jak oblugiwanie jog-diala w soniakach. a teraz Cie zaskocze. faktem jest, ze dlonie czlowieka z pokolenia na pokolenie staja sie coraz wieksze, tak samo jak ich wzrost. wszystko przez hormony zawarte w miesie, ktore dzis sprzedaja. Taka kolej losu. Juz niedlugo nikogo nie bedzie az tak dziwic czlowiek dwu metrowy. jak widac - moze nokia patrzy w przyszlosc? oby tylko w nie zadaleka :-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    pepe pisze: 2003-06-18 02:24
    Lalka voodoo: Widac pacanie jak sie znasz na telefonach. W Nokii 3650 tez nie ma odtwarzacza mp3, wgrywasz sobie jednak odpowiedni programik i juz masz odtwarzacz mp3. Po to jest wlasnie JAVA. Widze ze przy wyborze rozumu tez sie kierowales tym czy ma radio a nie tym co mozna do niego wgrac.
    0
  • Users Avatars Mini
    maslo5 pisze: 2003-06-18 03:20
    pepe*: zgadzam sie z Toba, ta Lala voodoo nie ma pojecia co to JAVA. Ale co zrobic jak chodza tacy ludzie po swiecie. Spotkalem kiedys kolezanke, ktorej dluuugo nie widzialem. Rozmawiamy sobie i ona mowi: "Wiesz, kupuje sobie komorke!" Ja na to: "No w koncu! Najwyzszy czas. A jaka, jaki model?" A ona: "nie wiem - chce zeby byla srebrna. Jak taka bedzie to kupie" No i kupila Alcatela. Wiec jak widzisz niektorzy nie kieruja sie marka czy parametrami, ale wygladem. Tak samo Lalka voodoo - jak nie bedzie radia albo mp3 to nie bierze. Rownie dobrze moze kupic jakas stara Nokie i MP3 Playera do niej. Heh.. co zrobic - tak bywa. Sa ludzie i parapety! ;-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    maslo5 pisze: 2003-06-18 03:21
    tkowal*: moze i barylkowata, ale przeciez sliczna! A jakie funkcje! Ahh.... :-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    Kenner pisze: 2003-06-18 03:26
    maslo5*: ale najwyrazniej tkowalowi chodzilo o N6100 (tak jak napisal), a nie o N6600 ;)))) a co do Lalki Voodo to zgadzam sie z toba (oczywiscie z toba maslo5:)
    0
  • Users Avatars Mini
    Wlodar pisze: 2003-06-18 10:33
    To jest OKROPNE!!!!!! Moze i ma ciekawe funkcje ale jest brzydki jak g####o. Ble
    0
  • Users Avatars Mini
    dexx-x pisze: 2003-06-18 12:54
    Chyba Siemens jest ladniejszy.. ten troche za bardzo jajowaty..
    0
  • Users Avatars Mini
    febus pisze: 2003-06-18 18:51
    To telefon, czy beczka? Przydałoby się wysłać ten model na przymusowe odchudzanie przynajmniej z wyglądu.
    0
  • Users Avatars Mini
    goral44 pisze: 2003-06-18 23:05
    mysle za jak tak szybk beda wprowadzac kolejne modele telefonow to moze sie kiedys zdazy ze kazdy z nas bedzie mial swoja indywidualna nokie o niespotykanym u nikogo innego wygladzie :-))
    0
  • Users Avatars Mini
    morrow pisze: 2003-06-18 23:35
    piekny telefon-trzeba go bedzie kupic w promo za ...2 lata :))) CU
    0
  • Users Avatars Mini
    morrow pisze: 2003-06-18 23:35
    a moze wczesniej???
    0
  • Users Avatars Mini
    Kenner pisze: 2003-06-19 00:00
    morrow*: bedzie dostpeny pod koniec tego roku, wiec na pewno w promo zdobedziesz go wczesniej niz za 2 lata.
    0
  • Users Avatars Mini
    morrow pisze: 2003-06-19 16:32
    no tak,ale za jaka cene?!! pewnie kolo 1000zl w taryfach min Moja80. A na taka promocje jak ma Era teraz z 7650 to bede czekal te 2 lata :((
    0
  • Users Avatars Mini
    hator pisze: 2003-06-19 17:37
    Ludzie - co za problem - glupie gadanie ze nie ma odtwarzacza mp3 czy czego innego - a myslicie ze po co jest JAVA??????? i karta MMC????????? przeciez z tym mozna praktycznie wszystko zrobic no chyba ze ktos ma bardziej "wybujala" fantazje... :D
    0
  • Users Avatars Mini
    Kenner pisze: 2003-06-19 18:21
    morrow*: no ale spodziewales sie ze najnowszy, najwyzszy model Nokii bedzie sprzedawany za 199zl? Tez bym tak chcial, ale nie ma co marzyc :) Z tego co zrozumialem masz N7650 i mysle, ze nie masz powodow do narzekania :)) Przeciez ten fonik jest super.
    0
  • Users Avatars Mini
    oct pisze: 2003-06-19 22:49
    bozeee...ten telefon ma system symbian a jesli to posiada to ten telefon moze miec wszystko wystarczy napisac odpowiedni program...mp3 czy pilot do urzadzen takich jak wieza, telewizor a nawet winampa mozna obslugiwac tym telefonem
    0
  • Users Avatars Mini
    morrow pisze: 2003-06-20 00:16
    Kenner:masz absolutna racje:ja sobie tak teraz glosno mysle.Nie ma co narzekac,kilka lat wstecz nie mielismy tak fajnych fonow jak teraz,a jezeli zastanowic sie co przed nami dopiero........ :))) PZDR
    0
  • Users Avatars Mini
    Skorpionik pisze: 2003-06-20 12:17
    No ładne cacko, tylko cósik nie dowierzam w te 10 dni podtrzymania baterii, zwłaszcza przy kolorowym wyświetlaczu, ale jek to mówią "pożywiom-uwidim".
    0
  • Users Avatars Mini
    cos pisze: 2003-06-20 15:13
    i znowu pajace!!!! z was odtwarzacz mp3 to nie java tylko aplikacja napisana pod symbiana!!!!!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Kuba Kram pisze: 2003-06-20 20:33
    Mialem okazje bawic sie tym telefonem przez dluzsza chwilke - urzadzenie robi wrazenie. Chcialbym dorzucic kilka uwag od siebie. Przede wszystkim jakosc wyswietlacza jest rewelacyjna - 65 tys. robi swoje w polaczeniu z nowym Symbianem i ladniejszymi ikonami. Zoom w aparatach cyfrowych Nokia 7650 i 3650 mozna uzyskac instalujac aplikacje Photografer - dziala doskonale. Co do otwarzacza mp3 mam mieszane uczucia - po co w telefonie biznesowym odtwarzacz mp3? Dla mnie zupelnie niepotrzebny gadzet. Bateria litowo-jonowa w standardzie czyli taka sama jak w Nokii 3650. Pobor energii pewnie bedzie ciut wiekszy - patrzcie wyswietlacz 65 tys. kolorow a nie 4096. W razie pytan prosze na priv.
    0
  • Users Avatars Mini
    abcd pisze: 2003-07-09 20:59
    Ładne jajeczko
    0
  • Users Avatars Mini
    barnie pisze: 2003-09-19 09:53
    az strach spytac o cene.
    0
  • Users Avatars Mini
    barnie pisze: 2003-09-19 09:53
    az strach spytac o cene.
    0
  • Users Avatars Mini
    barnie pisze: 2003-09-19 09:54
    az strach spytac o cene.
    0
  • Users Avatars Mini
    Nestor pisze: 2004-01-29 10:24
    Besdę miał tą komórkę wiecie
    0
  • Users Avatars Mini
    Nestor pisze: 2004-01-29 10:25
    Awy będziecie mieli
    0
  • Users Avatars Mini
    Nestor pisze: 2004-01-29 10:25
    Awy będziecie mieli
    0
  • Users Avatars Mini
    Nestor pisze: 2004-01-29 10:27
    jesteście durniami i;....... to wszystko
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: