Nokia 8910i - tytanowa obudowa, kolorowy wyświetlacz, Java, MMS

Newsy
Żródło: Nokia
Opinie: 26
Opinie: 26

Nokia zaprezentowała nową wersję swojego najbardziej ekskluzywnego telefonu 8910 - nowy model otrzymał oznaczenie 8910i. Wyposażony w tytanową obudowę aparat będzie obsługiwał MMS-y, standard Java, technologię Bluetooth, transmisję HSCSD oraz GPRS. Pierwsze dostawy dwuzakresowego aparatu rozpoczną się w pierwszym kwartale przyszłego roku.

Podobnie jak w poprzednim modelu 8910 obudowa 8910i będzie otwierała się automatycznie. Ekskluzywna Nokia będzie pozwalała na pobieranie aplikacji w standardzie MIDP Java 1.0 (każda z nich może mieć maksymalnie 64 kB). Funkcjonalność MMS jest wspomagana przez transmisję GPRS. WAP został zaimplementowany w wersji 1.2.1. Telefon będzie obsługiwał akcesoria Bluetooth zarówno przy transmisji głosu, jak i danych.

Nowa Nokia 8910i waży 112 g. Maksymalny czas rozmów wynosi 4 h 30 min, a czas czuwania osiąga 300 h.

Opinie:

Opinie archiwalne (26):

Komentuj

Komentarze / 26

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    dexter pisze: 2002-11-04 16:14
    "Funkcjonalność MMS jest wspomagana przez transmisję GPRS" - wydawało mi się że MMSy wogóle nie funkcjonują bez GPRSu....? Ciekawe. Pzdr.
    0
  • Users Avatars Mini
    Czak pisze: 2002-11-04 16:15
    ... pierwszym kwartale bieżącego roku ... - a kiedy to ?
    0
  • Users Avatars Mini
    Jim pisze: 2002-11-04 16:16
    Pierwsze dostawy dwuzakresowego aparatu rozpoczną się w pierwszym kwartale bieżącego roku. Niemożliwe...
    0
  • Users Avatars Mini
    flopik pisze: 2002-11-04 16:16
    dexter: tez mi sie tak wydawalo...:) Ja najbardziej czekam na opis dodatkow NOKIA do swoich telefonow: kamery do monitorowana pomieszczen (!) i glosnikow (!) ... ciekawy jestem co o nich napisza...
    0
  • Users Avatars Mini
    timeport pisze: 2002-11-04 16:18
    U NOKII JEST TO MOZLIWE ONI RIBIĄ TAKIE ŻECZY ŻE TO NIEMOŻLIWE : ))) ZARAZ MNIE ZE ŚMIECHU WSZYSTKO POOZWALA JAJA JAK BETETY : ))) TO SIĘ NAZYWA PROFESJONALIZM!!! :))
    0
  • Users Avatars Mini
    mike.buba pisze: 2002-11-04 16:21
    12 news? czy 13 ? Konkurs. Ile jeszcze dziś będzie newsów do północy ?
    0
  • Users Avatars Mini
    timeport pisze: 2002-11-04 16:23
    TYSIĄCE : ))) TYLE ILE NOKIA BUBLI POKAŻE : )))
    0
  • Users Avatars Mini
    Czak pisze: 2002-11-04 16:35
    mike.buba wiesz co nie chce nic mowic ale zapomnieli jeszcze o 2100. Nic o niej na GOLu nie ma a dzis tez o niej pisali na nokia.com Moze to i dobrze bo kolejne 2 newsy by byly. :))
    0
  • Users Avatars Mini
    Czak pisze: 2002-11-04 16:37
    chyba wykrakalem bo wlasnie sie pojawilo info o niej. zaraz pewnie bedzie galeria :)
    0
  • Users Avatars Mini
    mike.buba pisze: 2002-11-04 16:39
    timeport: masz dużą szansę na wygraną :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2002-11-04 16:52
    Tytanowa obudowa i cena,a tylu tu chetnych,ciekawe będą komentarze,gdy opy Nokie 8910i wystawią na promocję;)
    0
  • Users Avatars Mini
    GAGA pisze: 2002-11-04 16:54
    Cena bedzie oszałamiająca. Tytan jest drogi wiec coś za coś, jesynym plusem jest że może stanieje N8910.
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-11-04 17:06
    Kan, oczywiście komentarze będą - czemu tak drogo? 1500 zł za coś takiego? Przesadzają, ja bym dał najwyżej 100 itp, Sam wiesz
    0
  • Users Avatars Mini
    ter_mi pisze: 2002-11-04 17:08
    Zabraknie im niedlugo numerów. A kto taki kupi niech da znać
    0
  • Users Avatars Mini
    borewicz pisze: 2002-11-04 17:13
    Może nie mam racji, ale po co MMS-om GPRS, tzn znacznie zmniejsza koszty ale wg mnie nie jest przecież NIEZBĘDNY ? ktoś wie ?
    0
  • Users Avatars Mini
    Franek pisze: 2002-11-04 17:58
    borweicz: pierwsze slysze ,ze MMSy dziala bez GPRS...
    0
  • Users Avatars Mini
    GSManiac pisze: 2002-11-04 18:12
    W tak ekskluzywnym modelu, który zapewne będzie kosztował pare ładnych kawałków na wolnym rynku, można chyba było zaimplementować już Wap v.2.0, prawda ?
    0
  • Users Avatars Mini
    bibert pisze: 2002-11-04 18:13
    8910, 8910i, 8920, 8920i, 8930..... i
    0
  • Users Avatars Mini
    wandik pisze: 2002-11-04 20:28
    Ma tylko 2 zalresy. I to jest jego wada.
    0
  • Users Avatars Mini
    ghostdog pisze: 2002-11-04 20:36
    No to cena juz wiadomo ze nei zejdzie ponizej granicy normalnego czlowieka.Troche malo porpawnie to napisane.Ale funkcjami nei miazdy.To porpstu jak pisze autor testow standart w dzisiejszych telefonach!
    0
  • Users Avatars Mini
    borewicz pisze: 2002-11-04 23:49
    Słuchajcie koledzy jak to w końcu jest z tymi MMS-ami i GPRS-em, mogą istnieć osobno czy muszą razem.
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-11-05 08:33
    Zaprezentowala, ale zdjec juz nie pokazala, poprostu redaktorzy na calym swiecie musza jak najbardziej obrazowo przedstawic swoje spostrzezenia! Rewela, ale dla naprawde szastajacych kasa!
    0
  • Users Avatars Mini
    GAGA pisze: 2002-11-05 14:06
    Ta Nokia to ich flagowy, super ekskluzywny fon. Aż boje sie usłyszeć ceny.
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-11-06 09:12
    Jaki to on flagowy! Ilosc tych aparatow sprzedanych do opow bedzie znikoma, a upowszechni sie on dopiero za jakis czas gdy bedzie w wymianie dla biznesu za jakies rozsadne pieniadze!
    0
  • Users Avatars Mini
    artidu pisze: 2002-11-08 16:47
    Mam tylko nadzieje ze jej cena nie zabije jak jej tytanowa obudowa :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    jasny pisze: 2003-02-23 17:51
    na allegro cena 3000-3500
    0

Rekomendowane: