Nokia 9300i w 2006 r.

Newsy
Żródło: Nokia
Opinie: 46

Nokia wprowadzi w przyszłym roku nową wersję modelu 9300. Nokia 9300i została wyposażona w obsługę WLAN 802.11g. Pamięć telefonu wynosi 80 MB i można ją rozszerzyć kartami MMC. Transmisja danych może odbywać się poprzez standard EDGE. Klientami e-mail w telefonie mogą być BlackBerry Connect, IBM WebSphere, Oracle Collaboration Suite, Seven Always-On Mail oraz Visto Mobile. Nowy model będzie sprzedawany od 1Q 2006 r.

Opinie:

Opinie archiwalne (46):

Komentuj

Komentarze / 46

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    zawiasa pisze: 2005-11-29 10:48
    Ten lifting był jej potrzebny.
    0
  • Users Avatars Mini
    KORPORACJA pisze: 2005-11-29 11:05
    jak na przeszlo 1/5 kliograma to malo potrafi a EDEG ma wiele tanich aparatow...
    0
  • Users Avatars Mini
    zawiasa pisze: 2005-11-29 11:16
    ***KORPORACJA - masz rację, powinna jeszcze mieszac drinki i miec wyważarkę do kół samochodowych.
    0
  • Users Avatars Mini
    zawiasa pisze: 2005-11-29 11:20
    Ma miec system Symbian 80 i kosztowac ok. 700 euro.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-11-29 11:26
    Szykuje się kolejna święta wojna zwolenników i przeciwników Nokii.
    0
  • Users Avatars Mini
    KORPORACJA pisze: 2005-11-29 11:27
    stary miales to "cos"? Zobacz ile technologii jest upchane w K750i LUB D600. gENEZA KOMUNIKATORÓW WYWODZI SIE OD POMYSŁU na "inny" pomysł na komunikację. Co takiego innowacyjnego ma ten terminal. Zwykłe palmy i HP są wielokrotnie bardziej zaawansowane od 9300. Przestan byc cyniczny i obiektywnie ocen cos co bedzie produkowane w 2006r.
    0
  • Users Avatars Mini
    KORPORACJA pisze: 2005-11-29 11:29
    jak na 2006 rok i nowe pomysły konkurencji to straszna wtopa. Za chwile wchodzi V3i W800i...
    0
  • Users Avatars Mini
    fiodor pisze: 2005-11-29 11:30
    ***KORPORACJA - tyle technologii jest w tym k750i ze nawet nie ma EDGE :/
    0
  • Users Avatars Mini
    masło pisze: 2005-11-29 11:34
    Dla mnie brak EDGE'a w K750i jest czymś, co zadecydowało o rezygnacji z jego zakupu.
    0
  • Users Avatars Mini
    fiodor pisze: 2005-11-29 11:36
    nie ma idealnego telefonu wiec wszelkie zmieny sa jak najbardziej wskazane;)
    0
  • Users Avatars Mini
    KORPORACJA pisze: 2005-11-29 11:45
    ale jest 2MP
    0
  • Users Avatars Mini
    KORPORACJA pisze: 2005-11-29 11:45
    i autofcus
    0
  • Users Avatars Mini
    KORPORACJA pisze: 2005-11-29 11:48
    ... EDEG jest przydatne przy transmisji a te terminale sa uniwersalne - sa małe ajednak o wielkim zakresie a co ma 9300 ktory ma wieksza wage od D600 i K750 razem wzietych
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2005-11-29 11:48
    ***KORPORACJA: a Motorola v3 / v3i to niby jakas rewelacja? Zobaczymy kto szybciej napisze e-maila albo zrobic arkusz w Excelu...
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2005-11-29 11:51
    Nokia 9300 - 167g, Samsung d600 - 103g, SE k750i - 99g
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2005-11-29 11:53
    Moj telefon wazy 222g i nie narzekam :)
    0
  • Users Avatars Mini
    fiodor pisze: 2005-11-29 11:59
    ***KORPORACJA - i co mi z tych 2mpx jak bede takie zdjecie wysylal na gpresie to pewnie bateria padnie :P Porownaj wyswietlacz w 9300 i k750i
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2005-11-29 12:16
    Sam sie powaznie zastanawiam czy nie kupic 9300i... W sumie nie zalezy mi na aparacie, ale raczej na WiFi, a 9300i rozni sie od 9500 wlasciwie brakiem aparatu :) no i jest o wiele mniejsza :)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-11-29 12:30
    KORPORACJA - "zwykły" palm to komputer!! od pomysłu po projekt i realizację ;-) To po pierwsze. Po drugie, nie porównuj k750 czy co tam przytoczyłeś do możliwości telefonu i palma połączonych BT. Nie porównywałbym tego nawet do 9300. Koncepcja telefonu z palmtopem jest dla mnie akutat chora - nie kupię tego nigdy. Szybciej kupiłbym połączenie palmtopa z telefonem (niby masło maślane ale różnica jest kosmiczna wręcz ;-)). Bo śmieszny wydaje mi się dodatek do twelefonu w postaci palmtopa, natomast dodatek telefonu do palmtopa jest jaby naturalną drogą rozwoju - najpierw były kable. irda, później wifi i bluetooth a gsm/ z egde i UMTS później to kolej rzeczy po prostu. I szybciej kupiłbym 9300 niz to co wymieniłeś. Nie, nie do rozmów - do rozmów przy okazji a p[rzede wszystkim do transmisji danych - wymiany informacji, tego co tam w środku jest.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-11-29 12:32
    A tak w ogóle to z tego punktu widzeia najlepszym rozwiązaniem dla mnie jest zakup dwóch urządzeń... Dlatego czekam ciągle aż Fujitsu-Siemens łaskawie zaimplementuje w looxach windowsy 5 i razem z nokią 6230i będzie to najlepsze połączenie.
    0
  • Users Avatars Mini
    Pozer pisze: 2005-11-29 13:04
    komu to takie telefony potrzbne ?
    0
  • Users Avatars Mini
    fiodor pisze: 2005-11-29 13:12
    ***Pozer - komu potrzebne takie komentarze?:
    0
  • Users Avatars Mini
    ChairMan pisze: 2005-11-29 13:22
    ciekawe czy wizualnie sie cos zmieni ???
    0
  • Users Avatars Mini
    Bloob pisze: 2005-11-29 13:44
    Telefony Nokii (jak i akcesoria) ostatnio należy omijać z daleka. Piszę to jako użytkownik aparatów tej firmy od czasu Nokii 3210 (6210, 6310i, obecnie 6230i). Model, który posiadam obecenie jest niedopracowany -- zawiesza się w losowych momentach, 4x częściej gdy podłączony jest zestaw słuchawkowy z wyświetlaczem (który, nota bene, kosztuje absurdalne pieniądze, jak na swoją użyteczność i niezawodność). Czasami pomaga tylko wyjęcie baterii. Ogólnie -- dobra marka została zjedzona przez pędzący marketing i wynikające z niego niedoróbstwa.
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2005-11-29 14:05
    Super telefon jak dla mnie... :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    fiodor pisze: 2005-11-29 14:14
    ***pajorro - jak dla mnie tez...niestety poza zasiegiem $$$ ;(
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2005-11-29 14:29
    9300 jest mniejsza od 9500, ale nie ma WLAN. A "i" ma :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    scaut pisze: 2005-11-29 15:14
    telefon wydaje sie bardzo interesujacy tylko czy on posiada aparat ?????? w nokii 9300 nie bylo aparatu wiec mzoe w tym juz dolozyli albo mysleli ze jest nie potrzebny bo po co biznesmenowiaparat w telefonie ???
    0
  • Users Avatars Mini
    Adam pisze: 2005-11-29 16:18
    Dziwna jest polityka Nokii. Co kilkanaście miesięcy dokłada do swoich telefonów literkę "i" pozostawiając użytkowników aparatów "bez magicznej literki" w dziwnej sytuacji. Kupiłem w początkach produkcji 6230. Kiedy SE wypuściło K750i, nokia dokleiła literkę"i" do "mojego" modelu. Pytam się - po co ??? Zaczynam się zastanawiać, co robią inżynierowie Nokii, żeby być z przodu, przed innymi, a nie gonić konkurencję ze swoimi "literkami" :-(
    0
  • Users Avatars Mini
    marcin1975 pisze: 2005-11-29 16:24
    Nokia robi dobre telefony ale Comunikatory są zdecydowanie za drogie w stosunku do morzliwości.Tańsza i leprza jest alternatywa (HP iPAQ hw6515).
    0
  • Users Avatars Mini
    sympatyczny pisze: 2005-11-29 16:47
    ***KORPORACJA: I co z tego ze aparat w K750i jest 2mpix. jakby byl taki jak w S700i to juz by bylo lepiej. Matryca w technologii CMOSowej to jest krok wstecz dla Sony-Ericssona... Natomiast zgadzam sie z Toba ze nowy komunikator zdecydowanie powinien byc dual-bandem z UMTS. Pozdrawiam ***marcin1975: coz telefony Nokii niekoniecznie sa dla osob ktore chca miec telefon w przystepnej cenie. nawet w swojej klasie. z reszta dla pewnych klientow te telefony od operatora wcale nie sa takie drogie...
    0
  • Users Avatars Mini
    adzik pisze: 2005-11-29 16:52
    No no takie małe cacko z wi-fi. Zeby tylko teraz cena Nokii 9300 zmniejszyła się :D:D
    0
  • Users Avatars Mini
    carlo pisze: 2005-11-29 17:33
    sympatyczny: CMOS w k750 jest o klasę lepszy niż CCD w s700i, stwierdzam tak po wykonaniu kilkuset zdjęć obu aparatami. Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    dave pisze: 2005-11-29 18:29
    Kiedy wkoncu bedzie jakas Nokia z linuksem ??!
    0
  • Users Avatars Mini
    ja pisze: 2005-11-29 18:53
    :)
    0
  • Users Avatars Mini
    BOSSNOKIA pisze: 2005-11-29 20:29
    Ciekawy jestem czy wersja z "i" bedzie miala juz aparat i jaki jesli tak...w 9300 troche tego brakuje,przynajmniej dla mnie.
    0
  • Users Avatars Mini
    1stT pisze: 2005-11-29 21:58
    Nokia 9300i będzie też nieco cięższa (o 5g), bateria to 1100 (zamiast 970mAh), dodatkowo T9 i bluetooth 1.2 (zamiast 1.1). Pierwotnie miała też mieć 128 MB pamięci wewnętrznej flash.
    0
  • Users Avatars Mini
    1stT pisze: 2005-11-29 22:05
    DO KORPORACJA: Nokia 9300 waży równo 1/6 kilograma (a nie ponad 1/5). 9300i będzie ważyła trochę ponad 1/6 kg (do 1/5 wciąż daleko).
    0
  • Users Avatars Mini
    zawiasa pisze: 2005-11-30 00:12
    ***BOSSNOKIA - 9300 nie będzie miała aparatu ale ma go przecież 9500.
    0
  • Users Avatars Mini
    zawiasa pisze: 2005-11-30 00:14
    ***Adam - jak można byc na czele producentów goniąc konkurencję? Chodzi o podróże w czasie?
    0
  • Users Avatars Mini
    MR F pisze: 2005-11-30 00:33
    jak można porównywać 9300 i K750i??? Nie przesadzajmy:) a poza tymi wszystkimi funkcjami K700i jest po prostu paskudny!!! 9300 to prestiż i elegancja, idealny dla biznesu, do dzwonienia się nadaje:)
    0
  • Users Avatars Mini
    sympatyczny pisze: 2005-11-30 02:54
    ***carlo: nie wiem jakie zdjecia robi S700i, ale CMOS to CMOS wiec o aparacie w K750i mam wyrobione zdanie. Tez zrobilem w zyciu troche zdjec cyfrowkami CCD i CMOS ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    carlo pisze: 2005-11-30 12:38
    No wybacz ale ja 4 miesiące używałem s700 i również 4 miesiące mam k750 i wiem co mówie...
    0
  • Users Avatars Mini
    SCUTA pisze: 2005-11-30 22:43
    Zawiasa niestety Twoja durnota i glupota przewyzsza nawet lalke Barbie...na czele to sa owszem ze sprzedaza swojego badziewia z serii 6610i oraz 6101;sam mialem przez 2 tygodnie 9300 i zapewniam wszystkich ze poza tym ze to jeden z najdrozszych produktow flagowych nokii to stwierdzilem w nim monofoniczne mp3,gowniana baterie,galaretowate przyciski (lataja w te i wewte) i jakosc dzwieku na poziomie nokii 6610 i standardowe gubienie zasiegu,popatrz na SE P-990i to mozemy wtedy porozmawiac...
    0
  • Users Avatars Mini
    msmoll pisze: 2005-12-03 11:36
    *SCUTA to twoja durnota przewyższa wszystko, po twoich porównaniach tego telefonu do 6610 wydaje mi sie ze nawet 6610 jest dla ciebie za drogim telefonem i tylko kumpel dał ci sie chwile pobawić nim :D standardowe gubienie zasięgu ? gdzie ? nigdy czegoś takie nie widziałem, moze piszesz o swoim SE i cos ci sie pomyliło ?
    0
  • Users Avatars Mini
    Scuta pisze: 2005-12-04 16:17
    Matjas Chlopczyku po pierwsze kto porownuje 6610 do 9300;przeczytaj uwaznie poprzednie wypowiedzi to moze cokolwiek zrozumiesz a po drugie jak uzywalem produktow takich jak 9210i i P800 to wtedy jeszcze zes z piasku babki lepil a koledzy ci sikali do piaskownicy a SE to uzywalem przedwczoraj bo co drugi dzien mam inny telefon jesli juz chcesz bardzo wiedziec
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: