Nokia 9500 w sieci Era

Newsy
Żródło: Era
Opinie: 41

Polska Telefonia Cyfrowa wprowadziła do swojej oferty nowy terminal Nokia 9500. Cena telefonu w ofercie operatora wynosi 4146.78 zł.

Opinie:

Opinie archiwalne (41):

Komentuj

Komentarze / 41

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    norbi pisze: 2004-12-08 20:32
    Jutro po niego lece:)
    0
  • Users Avatars Mini
    wanik pisze: 2004-12-08 20:34
    Niewielu znajdzie nabywców.
    0
  • Users Avatars Mini
    enem pisze: 2004-12-08 20:54
    Wiem,wiem, ze pewnych rzeczy nie da sie zminiaturyzowac, lecz "biznesmeni" przykladajacy sobie takia cegle do ucha wygladaja conajmniej........smiesznie. Bynajmniej u mnie wzbudzaja usmiech i politowanie, nie zas zazdrosc i podziw.Nie uwazam rowniez by cena, czy parametry bylu zle, ale te gabartyty..... Wydaje sie iz pda i wypasiony, acz maly fonik sa lepszym rozwiazaniem. Cegly do boju!
    0
  • Users Avatars Mini
    Swinoujscie pisze: 2004-12-08 20:58
    ***enem zgadza sie z ta kwestia o biznesmenach:) jak i rowniez tym ze pda jest lepszym wyjsciem no ale nie mozna zapomniec ze sa i tacy ktorzy kupia tylko dlatego ze to nowosc i znajomi sie beda podniecac ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    daro_pop pisze: 2004-12-08 21:01
    wow ale cena :O
    0
  • Users Avatars Mini
    maras pisze: 2004-12-08 21:08
    Fajnie że w oficialnej ofercie NOKIA POLAND N9500 jest za 3999zł brutto. W niemieckim sklepie ze sprzętem telekomunikacyjnym N9500 kosztuje ok 700 euro (2950zł). a era chce 4146zł ;-) A na allegro od 3500zł
    0
  • Users Avatars Mini
    MR FARENHEIT pisze: 2004-12-08 21:21
    Cena w promocji czy jak??? Nie przystaje do tego aparatu, co by nie nie mówić. A co do biznesmenów i komórek to i tak wolą 6310i, i ten mały biznes i ten duży. Natomiast jak już taaakie urządzenia, to ja wole Qtek-a 2020, niesamowity sprzęt z dodatkowym bardzo bogatym wyposarzeniem
    0
  • Users Avatars Mini
    BOSSNOKIA pisze: 2004-12-08 21:22
    No wlasnie,mam nadzieje ze bedzie w normalnej cenie na firme na abo w ERA BIZNES chociaz.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-12-08 21:27
    enem - takiej cegły nie przykłada się do ucha.. stosuje się bardziej wysyblimowane i nie tanie metody wykorzystywania jej do połączeń głosowych... i nie są to chińskie "douszniki" za 6 złotych ;-) Sam jestem zwolennikiem dobrego telefonu i palmtopa.
    0
  • Users Avatars Mini
    jarpol pisze: 2004-12-08 21:27
    telefon fajny (choć wolę p910, choć wiem, że to zupełnie inny target) cena absurdalna. Trzeba być nie lada idiotą, by tyle przepłacić. Wróżę niedługo w promocjach za 1999 zł, a w najwyzszych taryfach nawet za 999 PLN.
    0
  • Users Avatars Mini
    miczu pisze: 2004-12-08 21:31
    co to za cena hahaha za taki telefon to chyba zart!!!! chociaz telefon spoko jest:D
    0
  • Users Avatars Mini
    jawal pisze: 2004-12-08 21:49
    No coz "kazda porwora znajdzie swego amatora", pewnie i ten twor snajdzie chetnych do poszpanowania. Bo jako telefon do codziennego uzytku to on sie nie nadaje.
    0
  • Users Avatars Mini
    karol pisze: 2004-12-08 21:57
    ladne cacko
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-12-08 22:27
    ***wlo - jak znam ***enem , a znam go , jakby to powiedzieć , co najmniej bardzo dobrze , ma te "bardziej wysyblimowane i nie tanie" urządzenia , by wykorzystywać tego typu "telefoniki" do połączeń głosowych.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-12-08 22:47
    issa - to w takim przypadku jedynym problemem jest, jak nosić taką cegłę tylko ;-) To m.in. a nie czy miałbym to przykładać do ucha, jest w moim przypadku podstawowym czynnikiem branym pod uwagę. Bo telefon muszę mieć przy sobie - palmtop jest w teczce.
    0
  • Users Avatars Mini
    markus pisze: 2004-12-08 23:12
    czekam na 9300 , 9500 za duzy i za bardzo zuca sie w oczy. W plusie od jakiegos czasu mozna go dostac przez kanal biznesowy, ale ogolnie nokia strasznie malo dostarczyla
    0
  • Users Avatars Mini
    promedia pisze: 2004-12-08 23:30
    Tak... za te cene, mozna miec osobno telefon i urzadzenie 'o mozliwosciach znacznie przekraczajacych standardy palmtopow' (czytaj notebooka)... Zastanawiam sie jaki jest sens (na dzisiejsze czasy) oferowania 'takich' aparatow, o 'takich' mozliwosciach, w 'takich' cenach? Mimo wszystko dobrze, ze jest wybor!
    0
  • Users Avatars Mini
    mgs pisze: 2004-12-08 23:32
    ładne cacko, jutro sobie kupię ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    Namotore pisze: 2004-12-08 23:39
    przeciez ten telefon z zalozenia ma miec wysoka cene. Prestiz prosze panstwa! byle gowniarz nie powinien jezdzic siodemka prawda? :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    enem pisze: 2004-12-08 23:59
    ***wlo -oczywiscie, masz racje. sam uzywam na co dzien bluetooth i bez obslugi tego cucdu sprzet dla mnie nie istnieje, ale postaw sie na miejscu "biznesmena" ktory nie moze TEGO CZEGOS ZA 4 kola wyciagnac z kieszeni ! Inni musza przeciez widziec ! A co do bluetootowych "nausznikow" to widzialem goscia ktory obwieszony chodzil przez caly bozy dzien! Nowa nausznikowa moda? Pozdrawiam gadzeciarzy i isse.yo man!
    0
  • Users Avatars Mini
    gregus0 pisze: 2004-12-09 00:07
    hmm ciekawe ile osob pozwoli sobie na ten telefon
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-12-09 00:25
    promedia - chodzi o wielkość... mimo wszystko są dużo mniejsze od notebooka i znacznie dłużej możesz na nich pracować - a możliwości wcale nie gorsze mają przecież. Pomijam oczywiścię wygodę korzystania - ale coś za coś... enem - tu masz rację... Taki kraj... tacy "biznesmeni"... ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    qbek2 pisze: 2004-12-09 00:32
    wow i ta sobie nie kupie :D
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-12-09 00:32
    gregus0 - złe pytanie... bo np. po co ludziom samochody "wyścigowe" (ale nie rajdowe), gdzie 1/3 tylko jest asfaltowych dróg jakości drogi gminnej z 72 roku? Po prostu mają na to i kupują - może potrzebują. Zapewne sporo ludzi kupi ten telefon, bo przecież jest bardzo dobry. Tym bardziej, że w promocjach na pewno nie będzie kosztował 4 tysiące. Palmtop o podobnych możliwościach kosztuje przecież min. 1600 złotych, do tego weź dolicz dobry telefon. Kupują ludzie? Kupują! Sam mam starego Palma, którego kiedyś kupiłem za ponad 1000 zł netto. 160x160 z monochromatycznym wyświetlaczem i procesorem 20 MHz chyba... Teraz na nowy nie mniej będę musiał wydać. Producenci nie produkują po to by sprawdzić jak się będzie produkt sprzedawał...
    0
  • Users Avatars Mini
    gonzo pisze: 2004-12-09 00:33
    czy będzie dostępny w ofercie "jedyna" ?? w sumie bardzo tani abonament i najtansze minuty na rynku :P
    0
  • Users Avatars Mini
    bakx pisze: 2004-12-09 00:35
    drogo.. na allegor sa juz po 3100...... a maszyna to jets nie ziemska,, fantastyczne mozliwości....
    0
  • Users Avatars Mini
    promedia pisze: 2004-12-09 01:03
    *** wlo - tak, wiem... wymiary... 'dawno temu' korzystalem ze starego 'komunikatora' - mial oczywiscie duzo mniej mozliwosci niz ten obecny... ale prawda jest taka, ze duzo przyjemniej pracuje sie na 'notebook'u' - jednak ergonomia ma znaczenie ... PS: a teczke/walizke/torbe i tak zawsze mam przy sobie ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    bodopl pisze: 2004-12-09 03:23
    zaczynam dumać czy zapisać się na MDA III (tu przynajmniej nawigację w samochodzie mozna by odpalić) czy też tę NOKIĘ (jej chyba bym nie trzymał tylko "ozenił" chyba nokia bedzie miała z czasem mniejszy spadek wartości. Cena w promocji raczej zbliżona (ok 1100 zł)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-12-09 09:02
    promedia - nie przeczę. To przecież indywidualna sprawa. Ja np. swoją pracę wykonuję na stacjonarnym komputerze (tutaj akurat znaczenie mają też licencje na kolejne stanowiska), komputerz przenośny więc jest i nie potrzebny, a wydawać pieniądze by go mieć... ;-) Planuję zakup, a owszem, ale nie do pracy "mobilnej, a dlatego, że zajmuje mniej miejsca niż stacjonarny - w najbliższym czasie potrzebny mi będzie w domu kolejny komputer - to raczej przesądzi o zakupie notebooka. Natomiast palmtop (nawet taki staruszek jak Palm IIIxe) jest wystarczający na moje potrzeby prowadzenia zaawansowanej książki kontaktowej, kilku baz danych, notatek, kalkulatora/ów, poczty elektronicznej czy dostępu do internetu, esemesowania czy nawet gadu-gadania ;-) Problemem jest tylko w tej chwili łączenie go z komórką (BT by się przydał bezwzględnie) no i reszta także - czasy się zmieniły - nowy model to jednak inna epoka. Ale generalnie wolę taki właśnie układ - Ty wolisz notebooka...
    0
  • Users Avatars Mini
    mateo pisze: 2004-12-09 09:27
    A czy nie lepiej mieć i notebook'a i palmtopa/communicatora??? No przecież wg mnie kwestia sporna wtedy zanika! Ja jeżeli potrzebuję to biorę notebook'a, ale jeżeli nie potrzebuję go aż tak bardzo, to biorę communicatora. Proste. Poza tym 9500 mam zawsze a mojego fujitsu siemensa nie mogę wszędzie zabrać. No i bateria;) Na 9500 jednak mogę dużo dłużej pracować niż na notku. Pozdrawiam.
    0
  • Users Avatars Mini
    roszponek pisze: 2004-12-09 10:36
    Era ma zawsze fajne telefony w swojej ofercie:)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-12-09 10:57
    mateo - pewnie, że można...
    0
  • Users Avatars Mini
    zacha pisze: 2004-12-09 16:13
    cena wysoka, taka sama jak w m-punkcie bez abonamentu... pzdr.
    0
  • Users Avatars Mini
    orko1990 pisze: 2004-12-09 16:58
    za taka cene to malo ludzi go kupi, ja wole z allegro
    0
  • Users Avatars Mini
    Remifix pisze: 2004-12-09 17:58
    A w plusie od 2430zł....od jutra..tylko sie nie pchajcie
    0
  • Users Avatars Mini
    promedia pisze: 2004-12-09 19:48
    *** wlo - zgadzam sie... upodobania i specyfika pracy moga (sa) determinantem. Jesli ktos potrzebuje (prawdziwie) narzedzia do pracy to zapewne powinien rozwazyc zakup osobnych urzadzen (tel+palm... tel+notebook...) niz 'takiego combo' :) . Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    robbie.w pisze: 2004-12-10 01:23
    Nie moge czytac tekstow typu: bo kupuja aby poszpanowac itd. ja mam p900 i od niedawna N9500 i musze powiedziec ze jest super.dlaczego?? bo nie musze wyciagac lapa i ladowac systemu jak jade samochodem nie podniecam sie na widok rysika w p900 czy zwolennikach palmow. nawigacje to mam wbudowana w samochodzie wiec mnie to nie bawi. ale najwazniejsze jest ze chodze sobie po gprs w EDGE a to jest super. a jak mnie zmecza oczy na dosc kiepskim ekranie jaki jest w n9500 to odpalam lapa i lacze sie przez bt i smigam. ja uzywam fona do dzwonienia i mailowania wiec to jest najlepszy telefon na rynku.mdaIII to nastepny niewypal.a jezeli kogos przestrasza cena to coz niech poczeka . nie wszyscy jezdzimy mercedesami ale po latach....a co do ceny. hurtowa cena tefo fonika brutto kszaltuje sie w granicach 3200 zl ...no mozna miec juz za to lapa. .
    0
  • Users Avatars Mini
    robbie.w pisze: 2004-12-10 01:24
    jezeli jednak ktos to wykozysta to oki a ci co pisza ze dla szpanu sami pewnie chcieli by polatac.pozdrawiam.a zapomialem... wlan... extra sprawa w n9500 tylko ekran to kiszka straszna jak mowi moj syn.pozdrawiam raz jeszcze wszystkich i tych ZA i tych PRZECIW
    0
  • Users Avatars Mini
    kosmit pisze: 2004-12-10 01:50
    ** robbie.w- popieram. Dobry telefon do maili i faxów, ew. odczytywania dokumentów. Tylko ten ekran. W Plusie, oferta dla os.fizycznych od DZISIAJ Nk9500 jest od 1999zł netto (2438,78zł brutto). W najniższej taryfie (Nowy Plus 25) za 2199zł netto. I co ANTYPLUS??? a tak w ogóle to jest "telefon" nie dla wszystkich. Jeśli kogoś stać na tego typu sprzęt czy palmptopa to urządzenie zarabia na siebie. Nokia Communicator to nie zabawka dla dzieci tylko narzędzie do pracy. A jeśli ktoś ma dużo kasy, to niech sobie kupi i dwie 9500, i co komu do tego?
    0
  • Users Avatars Mini
    bartae pisze: 2004-12-10 20:44
    A ja wolę swoją A 925 !
    0
  • Users Avatars Mini
    rgumkowski1 pisze: 2004-12-25 18:07
    Drogi, ale pewnie wart swojej ceny.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: