Nokia Game w Gazecie Wyborczej

Newsy
Opinie: 32
Opinie: 32

Kolejna informacja od Nokia Game. Graczy zapraszamy na nasze specjalne forum.

 

Jeśli jesteś już pod ziemią i szukasz elementów, na pewno domyślasz się, że system przypomina koło podzielone na ćwiartki. Każdą z nich obejmuje sieć innego operatora komórkowego.

Znajdź ogłoszenia tego operatora, które zamieszcza Gazeta Wyborcza. Będą one publikowane przez 3 dni. Odpowiadając na jedno z tych ogłoszeń i dzwoniąc pod podany numer, możesz bezpośrednio włączyć się do tej sieci. W ten sposób przeniesiesz Alphę z dowolnego miejsca w systemie do środka danej ćwiartki. Zajmie to około 4 godzin.

UWAGA: aby odpowiedzieć na zamieszczone ogłoszenia nie jest możliwe korzystanie z połączeń PTK Centertel. Jeżeli posiadasz telefon w tej sieci, prosimy o skorzystanie z połączeń naziemnych.

Po co przechodzić do innej ćwiartki? W ten sposób można najszybciej przenieść Alphę do kolejnego skrzyżowania w sieci. Ale zauważ, że każdy operator ma swoją specjalność. Binatel, na przykład, opiera się na danych. PAN Mobile – na energii. SisuTel ma dobre fale, a SilNet promuje silikon. Chyba wszystko jasne?

Ale wybieraj ostrożnie – do innej sieci możesz przełączyć się tylko RAZ!
Przez następne trzy dni nie przegap ogłoszeń. Współpracujcie ze sobą i przeszukajcie jak najwięcej tuneli.

UWAGA: Zanim zadzwonisz, upewnij się, że masz przy sobie swój kod Nokia Game oraz numer telefonu GSM wraz z kodem kraju. Podczas rozmowy zostaniesz poproszony o podanie obu numerów w celu identyfikacji.

Powodzenia!

Opinie:

Opinie archiwalne (32):

Komentuj

Komentarze / 32

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    piasek pisze: 2001-11-06 11:28
    Reklame widziałem na kilku stronach niewielkich rozmiarów i czarnobiałe ale rzuca się w oczy a z gry zrezygnowałem bo coś mi się ich strony wieszają Taka wielka kampania reklamowa i błędy skryptów na stronach coś nie bardzo im to wyszło
    0
  • Users Avatars Mini
    luk23 pisze: 2001-11-06 11:57
    ogloszenia sa na pierwszych stronach wyborczej hmmw tym roku kampania wieksza niz w zeszlym.teraz pytanie ktora siec wybrac i dlaczego nie moge miec 4 aktywacji z najtanszym abonamentem ?:)
    0
  • Users Avatars Mini
    marcin22 pisze: 2001-11-06 12:06
    Kurcze mi dzisiaj tez sie wiesza :(((
    0
  • Users Avatars Mini
    ^various^ pisze: 2001-11-06 12:20
    wiesza sie, wiesza sie, wiesza sie.. czy komus sie to udalo uruchomic?
    0
  • Users Avatars Mini
    luk23 pisze: 2001-11-06 12:24
    tunnels ma blad i tyle nie wybiore sobie zadnej sieci no to pogrolem w zeszlym roku bylo to samo
    0
  • Users Avatars Mini
    piasek pisze: 2001-11-06 12:30
    luk23: masz racje w zeszłym roku to samo. W tym już nie chciałem grać ale skusiły mnie Reklamy wszędzie tyle banerów i to przeróżnych i w końcu zapisałem się kilka godzim przed końcem czasu. Myślałem, że poprzednia edycja ich czegoś nauczyła ale jak to widać niebardzo
    0
  • Users Avatars Mini
    KarolS pisze: 2001-11-06 12:42
    no wlasnie....nie mozna wejsc do tuneli...napisalem do webmajstra ale nie wiem czy to cos da...:(( I jak tu niby grac nawet gdyby sie chcialo ??
    0
  • Users Avatars Mini
    marcin22 pisze: 2001-11-06 12:45
    Powinni informowac, ze maja jakies bledy, no i jak je naprawia to tez mogliby cos przyslac.
    0
  • Users Avatars Mini
    ^various^ pisze: 2001-11-06 12:48
    A ja napisalem do Gamemastera. Poczekam, ciekawe jaki bedzie czas reakcji.
    0
  • Users Avatars Mini
    emdeka37 pisze: 2001-11-06 12:49
    UWAGA: aby odpowiedzieć na zamieszczone ogłoszenia nie jest możliwe korzystanie z połączeń PTK Centertel. Jeżeli posiadasz telefon w tej sieci, prosimy o skorzystanie z połączeń naziemnych. Ha ha ha ha ha !!!!! Idea wyszła z tuneli...
    0
  • Users Avatars Mini
    ^various^ pisze: 2001-11-06 12:52
    emdeka37: a mi sie wydaje ze to chodzi o analogowego Centertela, a nie o Idee. Zreszta nie wiem, moze ktos kupil gazete i wie co tam jest napisane, jakie te numery telefonow:) itp. pzdr.
    0
  • Users Avatars Mini
    piasek pisze: 2001-11-06 13:04
    Też już pisałem do Gamemastera. i narazie cisza
    0
  • Users Avatars Mini
    luk23 pisze: 2001-11-06 13:04
    various : watpie niech w polsce bedzie 30k userow z tego niech co 10 napisze 3000 maili no to ja dziekuje ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    ^various^ pisze: 2001-11-06 13:08
    Wymyslilem aby sprobowac dostac sie na strone z gra ze strony z innego kraju, niestety sie nie da. Jak komus sie uda cos wymyslec niech pisze!
    0
  • Users Avatars Mini
    luk23 pisze: 2001-11-06 13:09
    various numery telefonow to :binatel (zle mi sie kojarzy ale chyba wybiore jak sie strona odblokuje ) -08003111305, sisutel: 08003111308, panmobile:08003111307 ,SIlnet: 08003111309 . ciekawe co jest pod numerem 08003111306 ( a moze przeoczylem jakies ogloszenie ???)
    0
  • Users Avatars Mini
    Allen pisze: 2001-11-06 13:23
    DO WSZYSTKICH: "UWAGA: aby odpowiedzieć na zamieszczone ogłoszenia nie jest możliwe korzystanie z połączeń PTK Centertel. Jeżeli posiadasz telefon w tej sieci, prosimy o skorzystanie z połączeń naziemnych." To znaczy że z IDEI też nie zadzwonicie, bo połączenia z numerami 0-700 i 0-800 są zablokowane. Pozddrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    luk23 pisze: 2001-11-06 13:34
    allen : to juz bylo
    0
  • Users Avatars Mini
    luk23 pisze: 2001-11-06 14:56
    musze sie sprostowac : te numery to 00800 itp babka w tpsa powiedziala ze to country direct . i ten numer moze mnie przekierowac do dowolnego kraju no to ladne .moze to 0700 w ameryce ?
    0
  • Users Avatars Mini
    ^various^ pisze: 2001-11-06 15:07
    luk23: no wlasnie! chcialem to samo napisac. Dobrym pomyslem byloby pojsc do budki i zadzwonic i sprawdzic ile to kosztuje.
    0
  • Users Avatars Mini
    piasek pisze: 2001-11-06 15:42
    Gamemaster odpisał mi odnośnie błędów na stronach nokiagame jego rada to: "spróbuj updateować shockwave" Zrobiłem to zanim do niego napisałem i poprawy nie widziałem więc napisałem. Ale nic "dzięki za dobrą rade wujku Dobra rada: (to z miśia)
    0
  • Users Avatars Mini
    ^various^ pisze: 2001-11-06 16:17
    Ja shockwave'a instalowalem wczoraj wiec powinien byc najnowszy. Tez dostalem takiego maila. Nadal dupcia. Mam nadzieje ze szybko sie to poprawi. Jak by komus juz dzialalo niech napisze.
    0
  • Users Avatars Mini
    luk23 pisze: 2001-11-06 16:52
    u mnie nadal cisza . mcbrain : a przekierowanie to ty znasz ?
    0
  • Users Avatars Mini
    marcin22 pisze: 2001-11-06 17:32
    Mi Gamemaster napisal cos takiego: Spróbuj się zalogować ponownie. Mieliśmy małe problemy techniczne, ale już teraz wszystko powinno działać w porządku. W razie jakichkolwiek problemów skontaktuj się ze mną. Sprawdź wcześniej, czy wszystkie ustawienia i plug-iny są zainstalowane poprawnie.
    0
  • Users Avatars Mini
    marcin22 pisze: 2001-11-06 17:38
    Ale niestety nadal jest taka sama sytuacja... Straszna sciema z ta gra!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    hubi pisze: 2001-11-06 18:23
    za wielki rozmach za male mozliwosci
    0
  • Users Avatars Mini
    dziobek pisze: 2001-11-06 18:35
    nie bedzie mozna zadzwonic z budek, srebrne nie maja wybierania tonowego
    0
  • Users Avatars Mini
    Do.Fo. pisze: 2001-11-06 21:08
    zawodnosc nokiagame teraz - to jest nieprofesjonalizm zawodnosc nokiagame teraz i w zeszlym roku - to jest juz skandal
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2001-11-06 22:50
    Kurw.a coraz mniej to wszystko rozumiem! Jestem w czwartym tunelu! Nara!
    0
  • Users Avatars Mini
    ^various^ pisze: 2001-11-07 00:33
    ja tez nadal nie moge, maja wyslac maila jak tylko wszystko bedzie ok. poza tym ma byc jakis bonus dla tych co maja opoznienie. troche bedzie bo do tej misji potrzeba duzo czasu i bedziemy niezle w tyle!
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2001-11-07 10:31
    Ja bez zarzutow chlopaki! Przeszedlem przez Chemikal Planet 6h, potem Brewary 6h. S.E., nastepnie Saint Clair 8h. E., teraz Highway 12h S. Zobaczymy co bedzie dalej! Nara!
    0
  • Users Avatars Mini
    Ewandy pisze: 2001-11-07 17:18
    Strata czasu na ta gre.
    0
  • Users Avatars Mini
    cieglo pisze: 2001-11-08 00:16
    ja sie w to nie bawie - nie mam nokii ale i motywacji za bardzo - tym bardziej ze sa powazne problemy z transferem - ciagle sie cos rwie i o wskazowki w wyniku - trudno (mam znajomego maniaka nokii).kampania zorganizowana jak by nie bylo z rozmachem a tutaj problemy techniczne - to nie powinno miec miejsca...
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: