Nokia i Plus GSM - Studenckie Produkty Roku

Newsy
Opinie: 81

Magazyn "Dlaczego" wręczył wyróżnienia przyznane przez studentów w ramach plebiscytu Studenckie Produkty Roku. W tegorocznym plebiscycie w kategorii "Komórka" zwyciężyła firma Nokia. Nagrodę w imieniu poducenta odebrał Grzegorz Możdżyński, dyrektor marketingu firmy Nokia Poland. W kategorii "Operator" zwyciężył Plus GSM. Statuetkę odebrał Leszek Kamiński, Dyrektor Biura Komunikacji Korporacyjnej.
Organizatorem plebiscytu jest firma POINT_GROUP, wydawca Magazynu "Dlaczego" i Korba.pl.

Opinie:

Opinie archiwalne (81):

Komentuj

Komentarze / 81

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    nepomucen pisze: 2002-06-07 02:03
    haaaaaaaaahahahah Jednak Plus....
    0
  • Users Avatars Mini
    nepomucen pisze: 2002-06-07 02:04
    i co Wy na to Panie i Panowie.....? stawialiscie na judee.... ja na TePse, ale chyba jednak podeszli do sprawy powazniej :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Michał K. pisze: 2002-06-07 02:06
    słuszny wybór !! Pozdrówka!
    0
  • Users Avatars Mini
    nepomucen pisze: 2002-06-07 02:16
    nastepna nagroda dla Plusa, pewnie przeczytam o tym w Magazynie Plusa, chociaz w tym miesiacu juz jest o "Inwestor w kapitał ludzki".
    0
  • Users Avatars Mini
    Eliop pisze: 2002-06-07 02:18
    Ja mam ERE a stawiałem na PLUSa no i prosze bardzo :-) brawooooo :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-06-07 02:21
    No to gratulacje! Tak nawiasem za co plus dostal nagrode! Za drogiego sim-plusa, czy za drogie abonamenty, czy tez za cos innego!???
    0
  • Users Avatars Mini
    nepomucen pisze: 2002-06-07 02:24
    Qba: pewnie za taryfy, ktore pasuja osobom dzwoniacym w godzinach, kiedy tocza zycie towarzyskie a nie siedza na zajeciach... no moze tez za jakosc uslug. Pewnie dlatego Idea nie wygrala... a Era pewnie dlatego nie, bo mniej chyba studentow ja ma. Tak mi sie wydaje, chociaz to tylko przypuszczenia.
    0
  • Users Avatars Mini
    martom24 pisze: 2002-06-07 02:27
    a mowia ze student to biedny czlek...a skoro wybieraja drogiego PLUSa to chyba jednak kase maja.
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-06-07 02:40
    nepomucen moglo sie akurat tak zlozyc ze plus wygral, ale nie podano dokladnych statystyk! Plus jest drogi, ale ma wszedzie zasieg, no prawie wszedzie! Nie jest to dla mnie zrozumiale, ale nie interesuje mnie to szczegolnie wiec OK!
    0
  • Users Avatars Mini
    pszczesniak pisze: 2002-06-07 02:44
    Jestem lekko zaskoczony jesli chodzi o siec. Moim zdaniem Plus to bardzo dobra siec. ale myslalem, ze studenci wybiora IDEE.
    0
  • Users Avatars Mini
    Albi pisze: 2002-06-07 02:49
    ze wygra nokia to sie nawet spodziewalem. Ale ze plus. Predzej bym obstawial ze pop.
    0
  • Users Avatars Mini
    Pomocna pisze: 2002-06-07 03:45
    Plus byl glownym sponsorem plebiscytu.....wiec Idea z POP nie mogla raczej wygrac....proste?
    0
  • Users Avatars Mini
    Vezyrek pisze: 2002-06-07 04:15
    Nokia to oczywiste, plus teraz zaczyna walke o klientow swoimi nowymi kampaniami, ale drogi to on jest, uwazam ze idea powinna zajac to miejsce, tym bardziej ze wiele osob kozysta z tej sieci(u mnie).
    0
  • Users Avatars Mini
    regan pisze: 2002-06-07 04:30
    no to bym $$$ przegral bo stawialem na popaków a tu sie okazuje ze +, pozdrawiam nepomucen!
    0
  • Users Avatars Mini
    nepomucen pisze: 2002-06-07 04:56
    co Wy pierdzielicie, ze drogi jest?! policzcie sobie powiedzmy 40 minut rozmowy o godzinie 20 (dzwoni student do kolegow kilka razy w miesiacu, zeby do pubu przyjechali). Kto wyjdzie taniej. Idea czy Plus? Zalozmy, ze student jest biedny i wybral taryfe najnizsza, chociaz nie wiem czy te wyzsze nie dadza takich samych rezultatow... Idea jest pozornie najtansza, nawet z tymi wolnymi chwilami.
    0
  • Users Avatars Mini
    nepomucen pisze: 2002-06-07 04:57
    regan: dzieki. Tez pozdrawiam i tez bym przegral, bo liczylem na TePse :)
    0
  • Users Avatars Mini
    CiepliX pisze: 2002-06-07 05:06
    Tak czytam i sie smieje - punkt widzenia zalezy od punktu siedzenia - niewiem jak wam, ale mnie przy umiejetnym korzystaniu z fona w plusie i gadaniu od 200 minut w góre miesiecznie (40% szczyt, reszta poza) place rachunek w granicach 150 zł brutto. Mam 2 komorki firmowe jedna z abonamentem akcja 60 (i tu gadam w szczycie) potem robie bezplatne przekierowanie plus via plus (po 18:00) i nawijam z taryfy czasami 10 (promocja 50% taniej). A ze duzo znajomych ma plusa to i pogadam dlugo - poza szczytem min. rozm. wewnatrzsieciowej to 0,35 netto a w weekend 0,13 netto. I jakos mi sie nie widzi zadna "plaska" taryfa, bo chce i LUBIE (a to wazne) pogadac dlugo z przyjaciolmi np. w weekend ... 10 min to raptem 1,3 zł I co? Taki drogi???
    0
  • Users Avatars Mini
    CiepliX pisze: 2002-06-07 05:08
    A co do samego wyboru studentow to myslalem ze wygra idea, ale jak widac ludzie MYSLACY wola jakość a nie "jakoś..." ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    nepomucen pisze: 2002-06-07 05:19
    hehe CierpliX: Ty sie stanowczo zbyt rzadko wypowiadasz :))) kiedys pamietam czesciej tu zagladales :) Ja mam czasami10 i rozmawiam troche powyzej 150minut. Troche w szczycie, czesciej poza i place okolo 150zl. Tez nie narzekam, chociaz jak zmienie taryfe na cz150, bede placil jeszcze mniej...
    0
  • Users Avatars Mini
    Bakłażanista pisze: 2002-06-07 06:18
    A mi się wydaje, że większość studentów ma idee lub ere, ale i tak dla wiekszości jest za drogo wiec wybierają nieznane (plusa) myśląc, że może tam jest taniej.... ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Gr33nY pisze: 2002-06-07 06:35
    jezeli juz tak wszyscy mowia o tym ze student jest biedny ale umie liczyc to zapominacie o bardzo waznej rzeczy otoz Plus ma w najnizszej taryfie godziny nocne po 25 groszy za minute a taryfikacje co 30sek wiec zeby zadzwonic do domu odleglego czasem o 200-300 KM jest najlepszym rozwiazaniem bo zadna inna siec tego nie zaoferuje.
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-06-07 11:59
    Cieplix, ale i tak wiadomo, ze plus jest drozszy od Idei, a pozatym to IDea podlaczyla prawie 50% chetnych na telefon w pierwszysm kwartale! Era i Plus po jakies 25%! Cos to musi znaczyc!
    0
  • Users Avatars Mini
    van der Stypeks pisze: 2002-06-07 12:17
    ha ha miałem rację
    0
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2002-06-07 12:23
    gratulacje dla zwycięzców i tyle..:P
    0
  • Users Avatars Mini
    Wicherek pisze: 2002-06-07 12:27
    Do wszystkich tych, którzy twierdzą, że Plus jest drogi: Każda sieć ma swoje wady i zalety. Plus ma tę zaletę, że można podzwonić za grosze (np. usługa "Sami swoi" w taryfie czasami i opłaty za rozmowy wewnątrz sieci w weekend), a jak powszechnie wiadomo student liczy każdy grosz, więc mnie te wniki zbytnio nie zdziwiły. Pozdr.
    0
  • Users Avatars Mini
    Albi pisze: 2002-06-07 12:42
    Wicherek: pod warunkiem oczywiscie ze masz glownie znajomych w +. Jesli znajomi maja komorki w roznych sieciach to juz jest troszke gorzej. Ale zgadzam sie ze kazda siec ma swoje wady i zalety.
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-06-07 12:56
    Tu sie zgodze, kazda siec maswoje zawy i zalety, ale sa takie ktore maja wiecej wad niz zalet, a nawet same wady bez zalet! ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    jarpol pisze: 2002-06-07 13:26
    Hihi a ja za 1340 minut w plusie płacę ok 160 pln. Ale ja jestem wyjątkowy, bo mam sami swoi za 5 groszy + przekierowanie gratis plus=plus, plus=tpsa za 20 groszy a plus=inni za 60 groszy :-))))))
    0
  • Users Avatars Mini
    kura pisze: 2002-06-07 13:45
    szkoda tylko ze zwykly student nie moze sobie kupic komory na leg. studencka w + tak jak to bylo kiedys w erze
    0
  • Users Avatars Mini
    misiek24 pisze: 2002-06-07 14:13
    kura: przecież teraz też w Erze student może kupić aktywkę na legitymację studencką.
    0
  • Users Avatars Mini
    rhat pisze: 2002-06-07 14:14
    Kura, gdyby mógł, to Polkomtel nie miałby tak dobrych wyników finansowych, zapewniam.
    0
  • Users Avatars Mini
    misiek24 pisze: 2002-06-07 14:15
    Nieważne kto wygrał w jakiej kategorii. Takie plebiscyty organizowane przez różne firmy i organizacje tak na prawdę o niczym nie świadczą. Liczą się uznane światowe nagrody i certyfikaty.
    0
  • Users Avatars Mini
    Pawel pisze: 2002-06-07 14:17
    Condziu- no nie przesadzaj z tymi układami. Przeciez kazdy wie ze najwiekszy udział w rynku tel ma nokia. Dzwoneczki, loga ikonki i te rozne pierdułki wiec ludzi to bierze. Fakt z jakoscia tych fonów jest roznie. Ja osobiscie z noki kupowałbym od modeli 6xxx bo pozostałe to kiszka oj kiszka. Pozdrawiam Cie
    0
  • Users Avatars Mini
    mackor pisze: 2002-06-07 14:22
    Brawo studenci!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    misiek24 pisze: 2002-06-07 14:23
    Zgadzam się z przedmówcą...
    0
  • Users Avatars Mini
    misiek24 pisze: 2002-06-07 14:24
    miałem na myśli komentarz Pawła :))
    0
  • Users Avatars Mini
    Albi pisze: 2002-06-07 14:41
    Qba: ale jedna rzecz na pewno maja wspolna. Dopoki nie podpiszesz umowy to jestes dla nich SUPER WAZNYM KLIENTEM. A pozniej. Pozniej juz nie jest tak wesolo i traktuja Ciebie juz znacznie gorzej.
    0
  • Users Avatars Mini
    berg pisze: 2002-06-07 15:07
    sprawiedliwości stało sie zadość.nie dziwia mnie wcale te wyniki,jesli ktoś potrafi liczyć i ważna jest jakość usług to prędzej czy później wyladuje w plusie.pozdrawiam wszystkich pluskwiaków,eraków i judaków
    0
  • Users Avatars Mini
    staszek pisze: 2002-06-07 15:24
    Popieram przedmowce, 'Berg' Jakość - Plusnet, SMSy z Internetu itp. i dołączam sie do pozdrowien wszyskich. 56-letni pluskwiak
    0
  • Users Avatars Mini
    spiro pisze: 2002-06-07 16:33
    ale ze pop wypadl... niewiarygodne... ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    nepomucen pisze: 2002-06-07 17:03
    Albi: a co Ty w Idei jestes? bo mnie w Plusie po tym jak zlapali do sieci traktuja bardzo dobrze... nie jestem ich najlepszym klientem a dbaja o mnie tak, jak sie nie spodziewalem, ze beda... Nawet na urodziny dostalem prezent...
    0
  • Users Avatars Mini
    Wicherek pisze: 2002-06-07 17:22
    nepomucen: Pewnie punkty w 5 plus. Niby mała rzecz a cieszy...
    0
  • Users Avatars Mini
    Wicherek pisze: 2002-06-07 17:25
    nepomucen: Muszę także przyznać Ci rację, bo także nie jestem najlepszym klientem Plusa (także Ery), ale traktują mnie bardzo dobrze!
    0
  • Users Avatars Mini
    nepomucen pisze: 2002-06-07 17:38
    Wicherek: zgadza sie ;) mogliby mi umorzyc chociaz 1 fakture, ale i tak nie narzekam, bo sie nie spodziewalem i zapisalem im to na +. Zadnych negatywnych uwag do nich nie mam, tym bardziej, ze niedlugo Plus Tobie mi dojdzie i to wszystko razem sprawia, ze mam o nich bardzo dobre zdanie.
    0
  • Users Avatars Mini
    Giewont pisze: 2002-06-07 18:19
    Qba albo jestes slepy albo glupi. Idea to dla Ciebie bostwo a tepsa najgorsza z mozliwych. Pomijam koszty ale bardzo najezdzasz na prezesow itp, a w tej kwesti jest najwieksze podobienstwo :))) ______________ Co do plebiscytu milo ze Plus wygral. Zgadzam sie w 100% z Cieplixem i nepomucenem, jak ktos kiepko liczy to Plus zawsze bedzie dla niego za drogi :)) Ale to dobrze przynajmniej nie ma w "naszej" sieci nielukow :))) Ja place 200-300 zl a gadam od 400 do 500 minut, nie patrze czy mi sie skonczyl szczyt czy nie, po prostu dzwonie, a ze wychodzi tanie, bo to tania siec i tyle, a jak ktos uwaza inaczej to nie moja sprawa. Pozdrawiam G. :)))
    0
  • Users Avatars Mini
    Nicek pisze: 2002-06-07 18:19
    Cóż, studenci to nie ciemna masa, którą można nabrać na szklane paciorki: tandentego Popa i pozornie tanią Ideę Optimę.
    0
  • Users Avatars Mini
    Giewont pisze: 2002-06-07 18:29
    jeszcze jedna sprawa, co to za promocje gdzie umowa jest na dwa lata a promocyjny okres jest przez 6 miesiecy???? moze i przez te 6 miesiecy jest taniej a potem??? Ale wiekszosc patrzy na te cyferki w stylu 2gr, abo za 1zl, Operator wam daje takie bonusy, a potem przez 18 miesiecy sobie odbiera to co dal, a jak ktos tego nie widzi to zawsze sie nabierze :)))) _________ Cieplix nie ma to jak pogadac sobie z kims w weekned polgodzinki po 13gr za minute :)))))) kto takie cos daje po roku od podpisania umowy??? Era??? Idea???? :)))))))))
    0
  • Users Avatars Mini
    hubi pisze: 2002-06-07 19:52
    Giewnit a wlasnie w erze masz do konca roku rozmowy po 1-3 gr i to caly tydzien wiec przyklad nie jest najlepszy, a swoja droga jakie bylu roznice pomiedzy miejscami tego juz nie podali czy to byl 1 glos czy 1000 glosow
    0
  • Users Avatars Mini
    Giewont pisze: 2002-06-07 19:54
    hubi zgoda do konca roku, kupuje dzisiaj telefon a umowa konczy mi sie za dwa lata, a do konca tego roku zostalo 6 misiecy. Nagadam sie przez pol roku na zapas????? bo jest po 2 gr?? bez sensu
    0
  • Users Avatars Mini
    Paweł pisze: 2002-06-07 20:14
    Giewont widze ze potrzebujesz telefonu przez 6 miesiecy - tak zrozumiałem czytajac Twoja wypowiedz :). Proponuje Ci zakup samej aktywki na czas nieokreslony. Ale bzdure napisałes ze szok. Nagada sie przez pol roku he he a pozniej co telefon zakopiesz czy połkniesz sima?
    0
  • Users Avatars Mini
    Giewont pisze: 2002-06-07 20:28
    Pawel to zle zrozumiales, wprost przeciwnie, nie patrze na bonus kilkumiesieczny jak wiaze mnie cyrograf przez 24 miesiace, bo co z tego ze te pol roku bede mial taniej, a potem albo przestane dzwonic albo bede placil 5 razy tyle.
    0
  • Users Avatars Mini
    hubi pisze: 2002-06-07 20:58
    nikt ci Giewint nie da bonusu na 2 lata chyba ze Pakiet Ekstra w erze 67% upustu przez 2 lata. Mam propozycje kup sobie sama aktywacje w erze umowa na 12 mies a przez 6 placisz 1 zl abo i masz nawet 45min i 10 sms za 1 zeta, i tu masz bonusa na pol umowyczyli 6 z 12 mies
    0
  • Users Avatars Mini
    nepomucen pisze: 2002-06-07 21:45
    Pawel: przeczytaj wszystkie komentarze Giewonta. ***hubi***: tez to zrob... Giewont dal Ci ladny przyklad kilka linijek wyzej.
    0
  • Users Avatars Mini
    hubi pisze: 2002-06-07 22:03
    nepomucen fajnie tylko co z tego tu jest racja tylko wtedy jak dzwonisz do plusa a moi znajomi niestety lub stety jakos sie z plusa powykruszali i poprzechodzili do ery wiec co mi po takiej promocji jak obejmuje tylko tepse i plusa a era i idea place normalnie (czyli drogo), i jeszcze jedno oczywiscie upust dziala dopiero po wykorzystaniu darmowych minut wiec jak ktos sie miesci w abo to z promocji nie korzysta. Ale to juz bylo okaz mi teraz jakas sensowna promocje plusa, wszystkie promocje ktore teraz sa w plusie nie daja zadnuch bonusow (prawie wcale) wiec plus chyba policzyl ze zaduzo stracil na tej promo pozdrawiam.
    0
  • Users Avatars Mini
    hubi pisze: 2002-06-07 22:04
    nepomucen wracajaz do mojej wypowiedzi podaj mi teraz jakas promo w plusie z ktorej bede mogl korzystac przez 18 mies - niema takiej
    0
  • Users Avatars Mini
    Paweł pisze: 2002-06-07 22:15
    Giewont-sorki pokiełbasiłem z lekka - Pozdrawiam i jeszcze raz przepraszam
    0
  • Users Avatars Mini
    PeTeRx pisze: 2002-06-07 22:46
    A dlaczego dialog nie zostal nominowany? A nokia to juz schemat.
    0
  • Users Avatars Mini
    nepomucen pisze: 2002-06-07 23:06
    hubi: tu wlasnie nie chodzi o to, zeby tylko promocja Cie przyciagnela. W Erze nie pogadasz po 18 miesiacach pobytu w sieci za 25gr za minute.
    0
  • Users Avatars Mini
    hubi pisze: 2002-06-07 23:30
    tak nepomucen ale tylko w sieci a niestety jak juz pisalem moi znajomi poprzenosili sie do ery a pozatym po 23 to raczej nigdzie juz nie dzwonie
    0
  • Users Avatars Mini
    hubi pisze: 2002-06-07 23:31
    oczywiscie po 23 godzinie mialo byc
    0
  • Users Avatars Mini
    nepomucen pisze: 2002-06-07 23:37
    hubi: stacjonarka tez jeszcze nie wyszla z mody, ale faktycznie skoro u Ciebie wszyscy w Erze siedza, to moze Ci sie nie oplacac, chociaz z ciekawosci proponuje Ci policzyc dokladnie :) pozdrawiam.
    0
  • Users Avatars Mini
    hubi pisze: 2002-06-07 23:39
    liczylem i liczylem i powiem ci ze wybieralem z Biznes Meritum I Non stop to tu akurat plus wypadl najgorzej a wybieralem z tych poniewaz mysle ze te taryfy sa najlepsze i mam firme i mobe skorzystac z promocji z "regonem" pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    Giewont pisze: 2002-06-08 00:32
    hubi, 25 gr poza okresami promocyjnymi to nietylko godziny nocne, ale tez caly weekend. Druga sprawa - taryfy non stop, czyli plaskie tak zeby mozna bylo dzwonic wszedzie za ta sama kwote, mowisz ze w Plusie jest drozej, o ile???? naprzyklad przy non stop 50 lub 100, zakladajac rachunek okolo 200 zl - 300 zl jaka to bedzie rozniaca w na fakturze???????? To tak samo jest z ludzmi ktorzy korzystali z NOM'u i dostali rachunki zakilka, kilkanascie zloty, teraz musza po raz drugi oplacic prozwizje. Ok, jak dzwonili to nie wiedzieli ze tak bedzie, ktos powie "ale nie nabija kasy trepsie" tylko czy w takim wyppadku rzeczywiscie porownoje sie ceny czy patrzy na marke operatora???mysle ze to drugie. Ludzie gadaja ze plus jest drozszy, wiekszosc nawet nie wie jak to policzyc, co z tego ze mi za 10 minut rozmow wyjdzie 50 gr drozej, jak wybierajac plusa bede bardzije zadowolony, chociazby z plusneta, jest najlepsza skrzynka pocztowa i ani era anie idea nawet do piet jej nie dorasta.
    0
  • Users Avatars Mini
    Giewont pisze: 2002-06-08 00:37
    Jeszcze jest taka ciekawa usluga jak CLIR, wszyscy operatorzy to maja ale tylko w plusie obsluguje sie ja z poziomu aparatu.
    0
  • Users Avatars Mini
    nepomucen pisze: 2002-06-08 00:54
    wracajac do newsa, to mam kilku znajomych studentow, ktorzy maja Popa, ale nie dlatego, ze jest "naj naj" tylko dlatego, ze wysylaja same smsy i tam ta najprostrza czynnosc byla do niedawna najtansza. Co do jakosci (a mysle, ze o to chodzi w produkcie roku) to slusznie ocenili...
    0
  • Users Avatars Mini
    tomek pisze: 2002-06-08 02:40
    A ja się zawiodłem na +. Chciałem po trzech latach wymienić telefon w plusie ( po 3 bo płacę małe rachunki ). i napisałem w tej sprawie do BOK +, to nie dość że telefony są w tej samej cenie co dla nowych klientów, to jeszcze muszę zmienić taryfę na wyższą. Jak wygląda ta sprawa w innych sieciach ?
    0
  • Users Avatars Mini
    nepomucen pisze: 2002-06-08 03:13
    tomek: a to drogo maja nowi klienci?!?!?! poza tym chyba o taka promocje sie pytales, gdzie trzeba miec wyzsza taryfe... sprobuj z inna...
    0
  • Users Avatars Mini
    Albi pisze: 2002-06-08 04:33
    nepomucen (07-06-2002 13:03): nie jestem w idei. Po prostu czasem mam wrazenie ze nasi wspaniali operatorzy nie troszcza sie ta w pelni o swoich stalych abonentow. I wola sprzedac telefon komus z ulicy za grosze niz stalemu klientowi. Dochodzi tutaj kwestia wielkosci rachunkow. Ja z wlasnego doswiadczenia powiem, ze mnie moj operator bardzo dobrze potraktowal. Ale uwazam ze operatorom powinno bardziej zalezec na stalych klientach niz nowych, nawet jesli Ci pierwsi placa male rachunki, ale regularnie i bez zaleglosci.
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-06-08 12:10
    Giewont przepraszam w Idei tez sie to obsluguje z poziomu telefonu! Mozna albo tak, albo tak!
    0
  • Users Avatars Mini
    CiepliX pisze: 2002-06-08 13:52
    Qba - do niedawna idea-judea pobierala za clira kase (niezgodne z prawem telekomunikacyjnym)...jak jest teraz nie wiem :-) ____________ Giewont - 13 gr / min to jest to! Poza tym co ciekawe podpisalem umowe na 12 miesiecy a rabat 50% na polaczenia mam na 18 mies. :-))) wiec wcale nie musze rezygnowac po roku na rzecz innego fona...
    0
  • Users Avatars Mini
    Nicek pisze: 2002-06-08 14:03
    Hubi, promocją w Plusie, w której korzystasz z bonusu przez 24 miesiące (nawet jeśli podpiszesz cyro tylko na 12!) jest np. obecna promocja Kameleon VI.
    0
  • Users Avatars Mini
    hubi pisze: 2002-06-08 21:23
    Giewont prosze bardzo tylko trzeba zrobic zalozenie niestetu jak dzwonimy do jakiej sieci ale w zasadzie mamy 4 opow czyli plus era idea i tpsa wiec przyjalem ze do plusa to 1/4 i tak abo 70 + VAT + 85,4 w tym 50 min policzmu ze rozmawiamy 150 min na mies czyli 100min to 25x0,8 + 75x1,2= 110 + VAT = 134,2 + abo czyli 85,4= 219,6 zl a teraz era abo 59,9 + VAT 73,08 w tym 45 min i 105 min x 1,1 = 106,1 + VAT + 73,08 = 202,52 czyli wychodzi 17,08 na korzysc ery a jak by do tego wliczyl jeszcze 10 sms w abo ery to roznica wychodzi 23,18 co miesiac to sie uzbiera
    0
  • Users Avatars Mini
    hubi pisze: 2002-06-08 21:29
    dla 100 minut PLUS abo 110 + VAT 134,2 + jak wczesniej licze 150 min czyli + 50 mim 12,5 x 0,8 + 37,5 x 1,0 = 57,95 z VAT + 134,2 abo to = 192,15 teraz era 99,9 abo + VAT 121,78 + 50 min x 0,85 = 42,5 + VAT 51,85 + abo = 173,63 co daje 18,52 na korzysc ery i jak by wliczyc 20 sms w abo to roznica wzrasta do 30,72 i moze powiesz ze to nie jest roznica, owszem jak dzwonisz tylko do plusa to roznica wyjdzie z 50 gr ale nie dzwonisz tylko do plusa
    0
  • Users Avatars Mini
    hubi pisze: 2002-06-08 21:32
    a co najsmieszniejsze policzylem 150 min dla taryfy ze 150 min w abo i 160 + VAT daje 195,2 i wychodzi to drozej niz w abo ze 100 min w abo cos tu chyba jest nie tak nie sadzisz wyzszy abo i wyzszy rach
    0
  • Users Avatars Mini
    Giewont pisze: 2002-06-09 00:09
    hubi, cos tam sobie policzyles, nie chce mi sie w to wnikac, bo juz w pierwszym zdaniu zalozenie ze do wewnatrz sieciowe to 1/4 juz skresla te wyliczenia. Idac dalej jest jeszcze szczyt i poza, dla mnie plaska taryfa mija sie z celem, bo w ciagu dnia jak jestem w pracy to mam telefon do oporu. Kolejna sprawa a jezeli te wszystkie polaczenia bede do 30 sek??? albo polawa z nich to juz Twoje obliczenia beda przeklamane. Poza tym nie kieruje sie tylko i wylacznie sucha kalkulacja za polaczenia, Tylko w plusie jest tak a nie inna skrzynka pocztowa, tylko w plusie mam oblsuge konta z poziomu telefonu. A co do Twojego ostatniego zdanie ze jak dzwonie tylko do plusa wyjdzie rozniaca 50 gr, to moze masz racje tylko ze ja przegadam o kilkdziesat minut wiecej, jak nie kilkaset (dzwoniac w weekendy) :)
    0
  • Users Avatars Mini
    hubi pisze: 2002-06-09 15:00
    Giewont no widzisz bo w plusie nie da sie dokladnie wyliczyc rozmow bo jest podzial do sieci i poza, co do polaczen do 30 s to ja przyznam ci sie ze ja bralem pod uwage biznes bi ja akurat taka mam wiec tu pol tez sa po 30 s, fakt ze w mojej to moze wyjsc inaczej, ja liczylem jak by to bylo w moim przypadku, choc do idei dzwonie malo to i tak wyszlo by podobnie, wiec jak ci mowie, w przypadku plusa liczenie takie nie do konca ma sens i zawsze trzeba zrobic zalozenie takie czy inne , w moim przypadku wychodzi tak a nie inaczej pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    CiepliX pisze: 2002-06-09 17:52
    Hubi, Giewont - po co sie klocic, przeciez wiadomo ze najtansza polska siecia, jest (poza siecią rybacka) nasza umilowana Tepsa... i to dla niej powinna przypasc ta nagroda ;-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    kropi pisze: 2002-06-10 02:15
    Ja jak zwykle cieszę się że jest ktoś kto dostał nagrodę i inni, którzy jej nie dostali. To znaczy, że jest konkurencja, ktoś się lepiej postarał, a inni gorzej. A fona mam w Idei. ot, co. pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    kropi pisze: 2002-06-10 02:18
    I jak na razie jedno co mnie NAPRAWDE wqrw... w Idealnej sieci to niemożność wyłączenia przekierowania na skrzynkę głosową "gdy nie odbieram" i "gdy zajęty". Poza tym spox.
    0
  • Users Avatars Mini
    artjaw pisze: 2002-06-10 11:06
    wynik był do przewidzenia
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-06-10 11:37
    kropi bo trzeba umiec to zrobic, a wtedy mozna osiagnac bardzo ciekawe efekty!
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: