Dziś w Warszawie odbyła się polska premiera smartfonów Nokia Lumia 920 oraz Nokia Lumia 820. Telefony te trafiają dziś do sprzedaży i będą dostępne u operatorów: Plus, Orange, T-Mobile oraz w sieci sklepów MediaMarkt. W PLAY będą dostepna dopiero w przyszłym roku. Oto zapis tej prezentacji:
„Wprowadzenie na polski rynek modeli Nokia Lumia 920 i Lumia 820 to kolejny dowód na rosnącą popularność urządzeń Nokia Lumia i ekosystemu Windows Phone. Cieszymy się, że wspólnie z operatorami możemy zaoferować konsumentom ten innowacyjny produkt” — powiedział Robert Siewierski, General Manager, Nokia Poland.
15 listopada rozpoczyna się również towarzysząca premierze kampania marketingowa „To właśnie Lumia”, pokazująca jak można korzystać z nowego modelu. Nokia w ramach kampanii będzie zapraszać klientów na interaktywne stoiska ulokowane w największych centrach handlowych oraz na lotnisku, dzięki czemu każdy będzie mógł sprawdzić działanie najnowszych urządzeń.
Kampania potrwa do końca roku i skupi się na promocji dwóch najnowszych smartfonów Nokia, usług takich jak Nokia Miasto w obiektywie, Nokia Muzyka oraz akcesoriów, w szczególności służących ładowaniu indukcyjnemu. Ciekawostką tej kampanii są spoty telewizyjne, które zostały nagrane w Polsce z polskimi konsumentami. W konkursie ogłoszonym na stronie Nokia Poland na portalu Facebook.com wyłoniliśmy prawdziwych konsumentów, użytkowników pierwszej generacji smartfonów Lumia. Nasze spoty w wersji 30 i 15 sec będą emitowane w ogólnopolskich stacjach przez najbliższy miesiąc, będziemy prezentowali w nich smartfony Lumia 920 oraz Lumia 820.
Nokia jednak już od października rozpoczęła działania promocyjne w Internecie. Bardzo dużym zainteresowaniem cieszy się program „Test Pilot”, gdzie użytkownicy mają możliwość przetestowania nowych urządzeń i ocenienia ich. Od początku października chęć przetestowania smartfonów zgłosiło prawie 25 tysięcy użytkowników – wybrani użytkownicy będą mogli przetestować smartfon Lumia 920.
Kampania ma zasięg ogólnopolski i obejmuje następujące nośniki: telewizja, Internet, outdoor oraz działania w centrach handlowych. Za kreacje odpowiadają agencje JWT Warszawa oraz Wunderman Polska. Wyborem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Carat.
Smartfon Nokia Lumia 920 jest dostępny w kolorze żółtym, czerwonym, białym i czarnym, a Nokia Lumia 820 w kolorach czerwonym, żółtym, białym i czarnym.
Robert Siewierski powiedział dziś także, że Nokia Lumia 610 jest bardzo dużym hitem w Polsce i w sierpniu oraz we wrześniu była najczęściej kupowanym telefonem (nie tylko smartfonem) w naszym kraju we wszystkich sumarycznie kanałach sprzedaży.
Nokia Lumia 820 - polska reklama
Nokia Lumia 920 - polska reklama