Firma Nokia zapowiedziała, że od dziś smartfon Nokia Lumia 610 będzie dostępny na polskim rynku. Smartfon będzie dostępny w kolorze czarnym, niebieskim, fuksji i białym w cenie detalicznej 999 PLN.
Sprzedaż modelu Nokia Lumia 610 będzie wspierana przez rozbudowaną kampanię marketingową, której hasłem jest „Podkręć Zabawę”. Prowadzone działania będą skupiać się głównie na dwóch kanałach komunikacji. Pierwszy to punkty sprzedaży w centrach handlowych, w których będą przygotowane specjalne stoiska. Każdy, kto w dniach 25.05 – 23.06 br. odwiedzi strefy Nokia w wybranym centrum handlowym, będzie mógł zapoznać się z całą rodziną smartfonów Lumia oraz stworzonymi z myślą o niej akcesoriami. Dla osób kupujących w tym czasie smartfony Lumia przewidziane są nagrody. Więcej informacji o akcji będzie publikowanych na bieżąco na stronie Nokia.pl oraz profilu Nokia Poland w serwisie Facebook. Drugi rodzaj działań będzie koncentrował się głównie wokół mediów społecznościowych. Obecnie trwa projekt „Zostań testerem Nokia Lumia 610”, do którego odnotowano już ponad kilka tysięcy zgłoszeń. Dodatkowo 1. czerwca ruszy dwutygodniowa ogólnopolska kampania telewizyjna.
Za kreacje odpowiadają agencje JWT Warszawa oraz Wunderman Polska. Wyborem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Carat.