Nokia ma pokazać terminale 3G na targach CeBit

Newsy
Opinie: 47

Nokia i Motorola potwierdziły swoje plany rozpoczęcia produkcji telefonów 3G w III kw. bieżącego roku. Obie firmy wydały to oświadczenie po wcześniejszym ogłoszeniu planów spółki Sony Ericsson, która zamierza uruchomić produkcje do końca 2002 r. Przewiduje się, że Nokia zaprezentuje swoje pierwsze terminale na targach CeBit.

Opinie:

Opinie archiwalne (47):

Komentuj

Komentarze / 47

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    sebek2303 pisze: 2002-03-08 15:17
    myślałem że takie terminale mają już dawno gotowe do produkcji
    0
  • Users Avatars Mini
    spiro pisze: 2002-03-08 15:22
    no wlasnie, to po co wg koncesji start umts mial byc 2002/2003 skoro jeszcze nie ma w europie aparatow... oj boli
    0
  • Users Avatars Mini
    sebek2303 pisze: 2002-03-08 15:23
    każdą datę można przesunąć
    0
  • Users Avatars Mini
    madzer pisze: 2002-03-08 15:32
    tu chodzi wszystkim tylko o podbijanie kasy...a nie jakies tam prezenatacje...i tak wiadomo ze tego u nas w ciagu 5 lat nie bedzie...
    0
  • Users Avatars Mini
    bob_gr pisze: 2002-03-08 15:34
    no to zobaczymy co ta Nokia wymyslila
    0
  • Users Avatars Mini
    szpilka pisze: 2002-03-08 15:43
    eche 3G.... tralalala, zobaczymy jak Foma zbankrutuje najpierw.
    0
  • Users Avatars Mini
    hubi pisze: 2002-03-08 15:47
    prototypy maja ale do produkcji to jeszcze troche
    0
  • Users Avatars Mini
    Franek pisze: 2002-03-08 15:51
    to sie nazywa technologiczny wyscig i prestiz , ktory najbardziej jednak wyroznia sie nokia i motorola ( dwaj najwieksi ) . Telefony beda ale co z tego skoro glupie telekomy w europie byly tak NAIWNE i podatne tak szybko na nagonke ze 3G bedzie znosila same zlote jajka ze byli skloni wydac wszystkie pieniadze jakie tylko mieli..... ktos jednak na tym zarobil !! taka sama sytuacja byla z problemem roku 2000, hehehe pod koniec 1999 roku wszytko juz bylo zgodne z rokiem 2000 , nawet pralka i kuchenka !
    0
  • Users Avatars Mini
    Franek pisze: 2002-03-08 15:53
    szpilka: poczatki sa zawsze trudne , to samo bylo z GSM'em przeciez w poczatkach tez mieli bardzo malo klientow , z czasem sie to rozwinelo i dalej sie rozwija....
    0
  • Users Avatars Mini
    szpilka pisze: 2002-03-08 16:00
    Franek: optymistycznie podchodzisz do sprawy, większość osób korzystających z GSm twierdzi, że system daje im wszystko czego potrzebują. Poza tm jakoś mi nie spieszno do sytuacji jak mi zadzwoni telefon, odbiorę i bedzie taki dialog: - gdzie jesteś ? - w sklepie. - pokaż!
    0
  • Users Avatars Mini
    szpilka pisze: 2002-03-08 16:01
    poza tym nawet samochody czy przysłowiowe suszarki do włosów się nie wszędzie się przyjęły :)))
    0
  • Users Avatars Mini
    Franek pisze: 2002-03-08 16:10
    szpilka: widze ze ty 3G kojarzysz glownie z Viedorozmowa , to jest od razu pierwszy blad , to bedzie jedna z bardzo wielu uslug , ale uwierz mi tylko czesc ludzi bedzie z viedoromozwy korzystac , z czasem rozwina sie jeszce inne usulgi o ktorych nawet nie jestes w sstanie sobie wyobrazic . Smieszy mnie twoje podhcodzenie do sprawy : my juz mamy wszysko i nic wiecej nie potrzeba ...tak jak kiedys ludzie mowili a po co mi komputer ? przeciez mam konsole do gier...
    0
  • Users Avatars Mini
    szpilka pisze: 2002-03-08 16:18
    Franek: dla mnie raczej maszynę do pisania. Nie przecze, że UMTS daje mnóstwo możliwości, jednak po zetknięciu się z technologią teraz uważam prywatnie, że jest niepotrzebna. Poza tym czego nie mogę sobie wyobrazić? Już mi wyobraźnia podsuwa obraz zamawiania świeżych bułeczek od Pani rzodkiewki ze sklepu na rogu... albo wszelkiego rodzaju sterowanie domem, samochodem i obiadem. Masz racje - nie wyobrażam sobie. A kiedy mam się tego wszystkiego spodziewać?
    0
  • Users Avatars Mini
    Cosmic pisze: 2002-03-08 16:19
    Franek, dokladnie, ludzie ciagle malo wiedz o 3G a sie wypowiadaja jak guru...
    0
  • Users Avatars Mini
    Franek pisze: 2002-03-08 16:29
    nie maszyna do pisania nie bo w porownaniu do komputera to jest duzy odstep czasowy.
    0
  • Users Avatars Mini
    UMTSowiec pisze: 2002-03-08 16:41
    Technologia, technoligia, a problem polega jeszcze na 'nauczeniu' uzytkownikow (tych potencjalnych) tego co mozna wyciagnac z sieci. I tu niewazne czy z 3G, 2G a moze 2,5G... wszystko to bedzie dla was przezroczyste. A siec bedzie na tyle inteligentna, ze w zaleznosci od potrzeb uaktywni odpowienia czesc sieci i... dostarczy wam to czego chcecie (video, przesyl danych, itp, itd.)
    0
  • Users Avatars Mini
    mr.bond pisze: 2002-03-08 16:41
    A ja sie ostatnio odczarowalem Nokia. I tyle.
    0
  • Users Avatars Mini
    mike.buba pisze: 2002-03-08 16:50
    To ciekawe kto wygra wyścig zbrojeń nokia czy SonyEricsson ???
    0
  • Users Avatars Mini
    Franek pisze: 2002-03-08 16:57
    mike.buba: czytaj uwaznie newsa, sonyericsson w tej chwili jest jednym z mniejszych producentow i slychawki 3G wypusci pozniej niz motorola i nokia.
    0
  • Users Avatars Mini
    sector pisze: 2002-03-08 17:07
    Franek: a czytales uwaznie w roznych sciemnianych reklmach Nokii "wizja przyszlosci" Z wydaniem komorek to jest WIZJA. Nie zapzreczam,z e na targach cos pokaza (ja tez moge pokazac jajo z neiwyklutym donozaurem). Ale kiedy Nokia to naprawde wypusci to nie wiadomo. Wiadomo natomiast, ze SE juz im miesza niezle szyki w reklamie, bo w technologii to juz dawno ja dopsko skopal. Na razie Nokia JESZCZE zyje z reklamy (zamulila rozumy wielu smiertelnikom) wiec kase i monopol ma. Zobaczymy tylko czy technologocznie zacznie cos robic. Bo ja w same zapowiedzi nei wierze, przykro mi.
    0
  • Users Avatars Mini
    Franek pisze: 2002-03-08 17:11
    sector: a co mnie osobiscie nokia obchodzi , ale jedno jest pewne se wcale nie jest technologoicznie do przodu no chyba ze weldug ciebie wyznacznikiem jest marny kolorowy ekranik z 256 kolorami hehehe... wystarczy spojrzec na sluchakwki innych firm, po za tym se jest za maly zeby skopac tylki noki....se niech najpierw przegoni samsunga bo do motoroli i noki jeszce mu daleko
    0
  • Users Avatars Mini
    Franek pisze: 2002-03-08 17:13
    zaraz pewenie posypia sie na mnie gromy od pseudo specjalistow "komorowych"
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-03-08 17:24
    Franek, ja idę z czasem, z postępem... ;) Ale jednak uważam, że w chwili obecnej na UMTS jeszcze jest za wcześnie, pisałem już o tym nie raz. Co do SE i Nokiii to akurat technologicznie są przed Nokią, mam na myśli raczej nie kolorowy ekranik ale GPRS, Bluetooth i MMS, choć nie jest to może dramatyczna przewaga
    0
  • Users Avatars Mini
    sector pisze: 2002-03-08 17:25
    A jakie to niby Samsungi i Motorole musi przegonic?
    0
  • Users Avatars Mini
    Franek pisze: 2002-03-08 17:37
    sector: skoro se jest az tak bardzo zawnasowany technologicznie to niech sprzedaje wiecej sluchawek , bo ostanio to spadl juz na 4 miejsce
    0
  • Users Avatars Mini
    JAGODA pisze: 2002-03-08 17:38
    Naprawdę nie macie już o czym pisać....
    0
  • Users Avatars Mini
    Franek pisze: 2002-03-08 17:39
    graffi: rzeczywscie GPRS jest juz jakims standardem ale Bluetooth nie bedzie jeszce przez 2 lata , narazie promuje go tylko ericsson i narazie slbo mu to wychodzi ,sa inne standardy o wiele lespze(szybsze,wiekszy zasieg) tylko ze narazie ludziom nie potrzbeny jest BT , MMS to jeszce cos takiego co jest w powijakach
    0
  • Users Avatars Mini
    Franek pisze: 2002-03-08 17:41
    jagoda: oczywsiscie ze mamy o czym pisac , bo przewazajcej wiekszosci to ludzie nie maja nawet pojecia o tym , tylko pisza ze jedna komorka ma lepsza baterie a inna ma az 5 gier
    0
  • Users Avatars Mini
    sector pisze: 2002-03-08 17:44
    Franek: 4 miejsce to bylo jakis czas temu jak jeszcze niebylo na rynku wielu wypuszczonych ostatnio modeli. Zobaczymy wyniki tak za pol roku.
    0
  • Users Avatars Mini
    Franek pisze: 2002-03-08 17:46
    sector: to sie zdziwisz , ja mowie o rankingu terazniejszym a nie sprzed pol roku......
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-03-08 17:51
    Franek, bt wcale nie jest promowany tylko pr\zez /// - pojawia się np. w palm-top'ach, Motorola wypuściła ostatnio parę akcesorów do telefonów i jescze wiele innych zastosowań. Ja jestem jak najbardziej za! Co do MMS to wchodzi powoli, ale wchodzi - w końcu nokia też go promuje, nawet sugerując, że to "jej" standard :) A poza tym, to właśnie bycie liderem nowych technologii oznacza m.in. że się promuje standard, który jeszcze się nie upowszechnil...
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-03-08 17:53
    Sector, Franek ma racje - eryk spadł na 4-te miejsce
    0
  • Users Avatars Mini
    prozac pisze: 2002-03-08 18:09
    Bardzo sie ślimaczą ,ale gdyby to ruszyło i bylo nieznacznie tylko drozsze od obecnych polaczeń to ja w to wchodze...
    0
  • Users Avatars Mini
    sector pisze: 2002-03-08 18:18
    graffi: nei mowie, ze nei spadl, tylko pytam sie kiedy te informacje byly i za jaki okres byly robione statystyki. Duzy wzrost technologoczny Ericssona rozpoczal sie zupelnei nei dawno i te statystyki byly robione wczesniej. Teraz, kiedy juz zaczynaja wychodzic pierwsze telefony SonyEricsson reklama i promocja bedzie wieksza niz dotychczas, co bylo jedynym mankamentem E///. Franek: co do BT to sie grubo mylisz.
    0
  • Users Avatars Mini
    Franek pisze: 2002-03-08 18:24
    sector: niech ci bedzie ze ze statystyki byly robione dawno ;)))) masz racje ericsson bedzie za pol roku na pierwszym miesjcu ;)) statystyki byly robioen jakis niecaly miesiac temu..., a co do BT to ty sie grubo mylisz bo ja nie musze podlaczac komorki do komoputera a ni chodzic z kikutem na uchu jak idiota, wiekszoc ludzie z tego nei skorzytsa.
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-03-08 20:22
    Sector, to są ostarnie statystyki, sporo po ruchach eryka w dziedzinie technologii - ta firma nie umie się promować na rynku :(
    0
  • Users Avatars Mini
    dexter pisze: 2002-03-08 21:48
    Ciekawe czy te nowe teminale będą tek samo dopracowane jak rok temu zaprezentowane nowe 6310. Soft pozwalał jedynie na włączenie telefonu... A może pokarzą na razie atrapy...? Pzdr.
    0
  • Users Avatars Mini
    kkrzysiekk pisze: 2002-03-09 01:34
    terazniejsze sluchawki są bardzo zaawanowane tech i mają genialny design (przynajmniej niektore :-)) Zastanawiam sie jak bedą wyglądaly komy umts?
    0
  • Users Avatars Mini
    kibic pisze: 2002-03-09 04:50
    bardzo rozsądna decyzja.
    0
  • Users Avatars Mini
    westbammm pisze: 2002-03-09 05:11
    ciekawe jaka drożyzna to bedzie na początku...
    0
  • Users Avatars Mini
    westbammm pisze: 2002-03-09 05:12
    i powinni odać orientacyjne ceny żeby ludzie już zaczeli odkładać pieniądze
    0
  • Users Avatars Mini
    mike.buba pisze: 2002-03-09 13:50
    Franek: na razie zgadza się ale do czasu.
    0
  • Users Avatars Mini
    Franek pisze: 2002-03-09 13:58
    mike.buba: podbne komentarze slysze juz od ponad roku , narazie sie na to nie zanosi , zrobila sie naprawde ostra konkurencja a nie tyle ericsson
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-03-09 16:50
    Wychodz na to ze teraz wszyscy zaczna gonic SonegoEryka, ale co z tego wyjdzie!? Oby nie bylo wypuszczania aparatow na sile, z wadliwym oprogramowanie i niedopracowanych, byle by byc pierwszym, a reszta zajma sie serwisy!
    0
  • Users Avatars Mini
    mike.buba pisze: 2002-03-11 03:49
    według mnie fuzja sonego i eryka sporo namiesza u panów z nokii i siemensa.
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-03-11 09:41
    Ta fuzja namiesza nie tylko u nich! Moze spowodowac zmiane polityki wszystkich producentow telefonow komorkowych jak i producentow technologii dla systemy GSM! Oby byla to pozytywna dla nas rewolucja!
    0
  • Users Avatars Mini
    mike.buba pisze: 2002-03-12 02:57
    miejmy nadzieję że to wyjdzie tylko na dobre użytkownikom komóreczek
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: