Nokia N-Gage w sieci Plus GSM

Newsy
Żródło: www.plus.gsm.g.pl
Opinie: 60

Regulamin Promocji "N-GAGE" w sieci Plus GSM:

1. Promocja "N-GAGE" obejmuje podmioty, które w czasie jej trwania zawrą z Polkomtel S.A. umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych w sieci Plus GSM (dalej zwaną "Umową"), stając się Abonentem w myśl "Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A." i jednocześnie kupią w Salonie Firmowym Plus GSM, Sklepie Firmowym Plus GSM lub za pośrednictwem Sprzedaży Wysyłkowej Plus GSM aparat telefoniczny w cenie promocyjnej.

2. Promocyjna opłata aktywacyjna wynosi:

a) 50,00 zł (61,00 zł brutto) w przypadku zawarcia Umowy i wyboru jednej z taryf: 
Plus 20, Plus 40,
b) 15,00 zł (18,30 zł brutto) w przypadku zawarcia Umowy i wyboru jednej z taryf: 
Plus 60, Plus 100, Plus 200, Plus 400.

3. Opłata aktywacyjna w wysokości określonej w pkt.2 płatna jest wraz z pierwszym rachunkiem telefonicznym. 

4. Aparat telefoniczny oferowany przez Polkomtel S.A. po cenie promocyjnej stanowi niepodzielny Zestaw z kartą SIM i samodzielnie nie jest przedmiotem Promocji.

5. Promocyjna cena w zł aparatu telefonicznego oferowanego w Promocji "N-GAGE" wchodzącego w skład Zestawu wynosi: 

Lp  Model telefonu Cena netto w zł przy zawarciu Umowy i wyborze jednej z taryf Plus
1 Nokia N-GAGE 799,00

6. Promocja "N-GAGE" trwa od 27.11.2003 i jest ograniczona liczbą Zestawów. Promocja kończy się z chwilą wyczerpania liczby Zestawów, jednakże nie później niż 15.01.2004 roku.

7. Do wzięcia udziału w Promocji "N-GAGE" nie jest konieczne podejmowanie żadnych dodatkowych działań ze strony Abonenta, oprócz wymienionych w pkt.1.

8. Polkomtel S.A. zastrzega, iż w ciągu 24 miesięcy od dnia zawarcia Umowy na warunkach Promocji "N-GAGE": 
a) w miejsce Abonenta nie może wstąpić osoba trzecia, 
b) Abonent nie może zawiesić świadczenia usług,
c) Abonent nie może rozwiązać Umowy.

9. Abonent nabywający Zestaw w Promocji "N-GAGE" może wybrać jedną z taryf: Plus 20, Plus 40, Plus 60, Plus 100, Plus 200, Plus 400.

10. W Promocji "N-GAGE" oferowany jest rabat pomniejszający wysokość opłaty abonamentowej, określonej w Cenniku usług telekomunikacyjnych w sieci Plus GSM ( zwany dalej Rabatem ).

11. Rabat, o którym mowa w pkt.10 Regulaminu Promocji, udzielany będzie Abonentowi przez:

a) 12 miesięcy od dnia aktywacji karty SIM w taryfie Plus 20, Plus 40, Plus 60,
b) 18 miesięcy od dnia aktywacji karty SIM w taryfach Plus 100, Plus 200, Plus 400

12. Wysokość Rabatu, o którym mowa w pkt. 10 kształtuje się odpowiednio:

Taryfa Sumaryczna wysokość Rabatu od daty aktywacji karty SIM (wartość w zł) Miesięczna wysokość Rabatu (wartość w zł) Miesięczna wysokość opłaty abonamentowej w okresie udzielania Rabatu od daty aktywacji karty SIM (wartość w zł)
Plus 20 120,00 (146,40 brutto) 10,00 (12,20 brutto) 15,00 (18,30 brutto)
Plus 40 120,00 (146,40 brutto) 10,00 (12,20 brutto) 25,00 (30,50 brutto)
Plus 60 120,00 (146,40 brutto) 10,00 (12,20 brutto) 35,00 (42,70 brutto)
Plus 100 180,00 (219,60 brutto) 10,00 (12,20 brutto) 55,00 (67,10 brutto)
Plus 200 180,00 (219,60 brutto) 10,00 (12,20 brutto) 95,00 (115,90 brutto)
Plus 400 180,00 (219,60 brutto) 10,00 (12,20 brutto) 175,00 (213,50 brutto)

13. Abonent, który zakupił Zestaw w Promocji "N-GAGE" nie może w ciągu 12 miesięcy od daty aktywacji karty SIM zmienić taryfy na taryfę o niższej opłacie abonamentowej.

14. Jakakolwiek zmiana taryfy lub dokonanie aktywacji / deaktywacji usług: "Oferta Taniej Poza Szczytem" i "Usługi naliczania opłat" w okresie czasu: 12 miesięcy od dnia aktywacji karty SIM w taryfie Plus 20, Plus 40 i Plus 60 lub 18 miesięcy od dnia aktywacji karty SIM w taryfach Plus 100, Plus 200, Plus 400 w Promocji "N-GAGE" powoduje zaprzestanie naliczania Rabatu, o którym mowa w pkt. 10 - 12.

15. W okresie rozliczeniowym, w którym upłyną:

a) 12 miesięcy od dnia aktywacji karty SIM w taryfie Plus 20, Plus 40, Plus 60, 
b) 18 miesięcy od dnia aktywacji karty SIM w taryfach Plus 100, Plus 200, Plus 400,

opłaty abonamentowe w okresie promocyjnym i po okresie promocyjnym naliczane są oddzielnie, proporcjonalnie do liczby dni danego okresu.

16. Abonent nabywający Zestaw w Promocji "N-GAGE", może na warunkach promocyjnych uruchomić usługę "Strefa Plus". Szczegółowe informacje na temat zasad uruchomienia i działania usługi "Strefa Plus" zawiera Regulamin aktualnie obowiązującej promocji usługi "Strefa Plus".

17. Jeżeli Abonent dokona aktywacji w jednej z taryf w ramach planu taryfowego Plus, a aktywacja ta nastąpi w okresie trwania okresu rozliczeniowego, wówczas liczba minut i SMS'ów wliczonych w abonament, zgodnie z obowiązującym Cennikiem usług telekomunikacyjnych w sieci Plus GSM, w pierwszym okresie rozliczeniowym będzie proporcjonalna do liczby dni pozostałych do końca tego okresu rozliczeniowego. 

18. W Promocji "N-GAGE", oferowane są karty wstępnie aktywowane z przydzielonymi numerami telefonów oraz karty standardowe umożliwiające wybór dostępnego dla danej karty SIM numeru telefonu. W przypadku, gdy Abonent wyrazi chęć zmiany numeru przydzielonego do karty wstępnie aktywowanej na inny dostępny dla danej karty SIM, opłata wynosi 50,00 zł (61,00 zł brutto). Kwotą tą Abonent zostanie obciążony w najbliższym rachunku za usługi telekomunikacyjne.

19. W przypadku utraty aparatu telefonicznego oraz karty SIM, nabytych w ramach Promocji "N-GAGE", przed upływem 24 miesięcy od daty zawarcia Umowy, Abonent zobowiązany jest powiadomić Polkomtel S.A. o tym fakcie, a w przypadku kradzieży przedstawić dodatkowo dowód jej zgłoszenia organom ścigania. 

20. Abonent powinien wystąpić do Polkomtel S.A. o aktywowanie następnej karty SIM w sieci Plus GSM w ciągu 7 dni od zgłoszenia do Polkomtel S.A. faktu utraty telefonu wraz z kartą SIM. Wydanie i aktywowanie nowej karty SIM podlega opłacie 50,00 zł (61,00 zł brutto). 

21. W przypadku nie podjęcia działań określonych powyżej, a zwłaszcza w pkt. 20 , działania Abonenta zmierzające do rozwiązania Umowy będą podlegały rygorom określonym w pkt. 22 Regulaminu Promocji "N-GAGE".

22. Polkomtel S.A. jest uprawniony żądać od Abonenta naprawienia szkody będącej wynikiem przyznania Abonentowi specjalnych warunków Umowy i wcześniejszego, niż wskazane w pkt. 8 niniejszego Regulaminu, jej rozwiązania przez Abonenta lub zaprzestania korzystania z usług albo spowodowania rozwiązania Umowy z winy Abonenta w przypadkach określonych w Regulaminie świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A. Naprawienie szkody będzie następowało poprzez zapłatę kary umownej w wysokości 840,00 PLN. 

23. Nie podlega rygorom określonym w pkt. 22 rozwiązanie Umowy przez Abonenta w przypadku zmiany cennika usług telekomunikacyjnych sieci Plus GSM skutkującej podwyższeniem opłat za świadczone na rzecz Abonenta usługi.

24. Oferowany w Zestawie aparat telefoniczny posiada blokadę karty SIM (SIM Lock) i może działać wyłącznie z kartą sieci Plus GSM.

25. Blokada może zostać usunięta we wszystkich Salonach Firmowych Plus GSM po zgłoszeniu telefonicznie lub osobiście chęci usunięcia blokady. Przy zgłoszeniu chęci usunięcia blokady należy wyrazić zgodę na przedstawione poniżej warunki usunięcia blokady oraz podać typ i numer IMEI telefonu. W ciągu 14 dni Abonent zostanie powiadomiony przez pracownika Salonu o terminie wykonania operacji. Blokada zostanie usunięta po zgłoszeniu się osobiście do Salonu z telefonem, który ma zostać odblokowany. 

26. Polkomtel S.A. informuje, że w przypadku usunięcia blokady w ciągu 24 miesięcy od daty aktywacji w sieci Plus GSM, za czynność tę zostanie pobrana opłata w wysokości 500,00 zł (610,00 zł brutto).

27. W przypadku usunięcia blokady aparatu telefonicznego z pominięciem zasad określonych w pkt. 25 Abonent traci prawo do bezpłatnej obsługi serwisowej aparatu telefonicznego w ramach gwarancji, rękojmi lub uprawnień z tytułu niezgodności z umową. 

28. Promocja "N-GAGE" w czasie jej trwania nie może być łączona z innymi zniżkami lub promocjami oferowanymi przez Polkomtel S.A. z zastrzeżeniem treści pkt. 16 niniejszej Promocji.

29. Abonent biorący udział w Promocji "N-GAGE" nie może, w zamian oferowanego Zestawu, żądać innego rodzaju aparatu telefonicznego lub usługi.

30. Do świadczenia usług telekomunikacyjnych w ramach Umów zawartych na warunkach Promocji "N-GAGE" zastosowanie mają postanowienia "Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A.", o ile niniejszy Regulamin nie stanowi inaczej.

31. Cena wymienionych w pkt. 5 aparatów telefonicznych, oferowanych na warunkach ogólnych wynosi odpowiednio:

Lp  Model telefonu Cena netto w zł
1 Nokia N-GAGE 1275,00

32. Opłata aktywacyjna w sieci Plus GSM oferowana na warunkach ogólnych wynosi 100,00 zł (122,00 zł brutto).

33. Abonent zobowiązuje się do informowania Polkomtel S.A. o stosowaniu urządzeń FCT "Fixed Cellular Terminal" (adapter GSM, urządzenie zapewniające dostęp do sieci GSM z terminali stacjonarnych lub też central PBX), w których wykorzystane będą karty SIM działające w sieci Plus GSM.

34. Abonent zobowiązuje się do przekazania Polkomtel S.A. pełnego zakresu numeracji wewnętrznej centrali PBX "Private Branch Exchange" (centrala abonencka umożliwiająca łączność wewnętrzną w biurze z możliwością realizacji połączeń do i z innych sieci) wraz z dokumentami potwierdzającymi prawo do numeracji, z której będą pochodziły połączenia realizowane za pośrednictwem urządzeń FCT.

35. Abonent nie ma prawa za pomocą kart SIM, działających w sieci Plus GSM, kierować do sieci Plus GSM ruchu z innych sieci telekomunikacyjnych.

36. Polkomtel S.A. ma prawo do wypowiedzenia Umowy zawartej w ramach niniejszej Promocji ze skutkiem natychmiastowym w przypadku stwierdzenia nie wywiązywania się Abonenta z zobowiązań określonych w pkt. 33 - 35, co nie wyłącza możliwości skorzystania przez Polkomtel S.A. z uprawnień określonych w pkt. 22.

Opinie:

Opinie archiwalne (60):

Komentuj

Komentarze / 60

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Bartplus pisze: 2003-11-27 21:45
    Polkomtel jest pierwszym operatorem, który oferuje N-Gage czy się mylę? Jeżeli tak to niech mnie ktoś poprawi :) Cena dość wysoka, ciekawe ilu będzie miała nabywców
    0
  • Users Avatars Mini
    costam pisze: 2003-11-27 21:47
    Era ma za 999 netto co to za promocja jak za 1500 sa normalnie
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartplus pisze: 2003-11-27 21:54
    Przyznaję Era miała ją przed Plusem. Jednak cena i tak jest wysoka :)
    0
  • Users Avatars Mini
    BeNy pisze: 2003-11-27 21:59
    moim skromnym zdaniem N-gage byla by przebojem na rynku gdyby cena w promocji wynisila ok 200 300 zlotych a to ze wzgledu na skromne portfele rodzicow :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    mushroom pisze: 2003-11-27 22:08
    Wybrali dobry moment Mikołaj i te sprawy). Ale jakos nie moge sobie wyobrazic tych tlomow malotatow chodzacych z tym paskudztwem w dlaniach do szkoły ( w dloniach bo do kieszeni sie to na pewno nie zmiesci) Najmlodsii beda mogli sobie wziac specjalny woreczek. Beda 2 takie woreczki - na bóciki i na konsolke. Hehe. Moim zdaniem tak na powaznie to hitem to nie bedzie.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-11-27 22:24
    Widziałem tą promocję wcześniej na stronach Plusa i byłem ciekaw komentarzy,a to się dopiero zacznie...Oczywiście jak dla mnie zdecydowanie za drogo.Zgadzam się z BeNy i mushroom-dobre komentarze.Mam tylko nadzieję ,że BeNy chodziło o 200-300 zl a nie o 200 300 zł,ale to z pewnością pomyłka.Era pierwsza ,Plus drugi a Idea ostatnia,ale to i tak bez znaczenia.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-11-27 22:31
    Dziś zobaczyłem w telewizji i gazecie po raz pierwszy reklamę świąteczną Ery(być może były wcześniej,nie wiem).Nawiązuję to do tego ,że i ta promocja obejmuje ten okres,ale zastanawia mnie fakt ,że ta promocja jest dosyć skromna,w porównaniu z zeszłoroczną o ile pamiętam.Era lansuje Motorloę e365,mało znany ale dosyć fajny z tego co wiem telefon.Nie oczekiwałem może fajerwerków i Noki 6600 za 1 zł,ale na prawdę wygląda na to , że czasy super promocji i extra telefonów za 1zł przeszły już definitywnie do historii.I bardzo dobrze zresztą.Teraz pakiety minut i Era i Idea, ewentualnie pre-paid do tego(nawet całkiem fajna ta c200 dla dziecka do kompletu).Ciekawe czy Idea nas czymś zaskoczy ale i ona ma minuty i tą Motorolkę na głownym miejscu.
    0
  • Users Avatars Mini
    Poke pisze: 2003-11-27 22:44
    No i prosze, badziew sie nie sprzedaje i juz mamy obnizke o ~50%.
    0
  • Users Avatars Mini
    kolo pisze: 2003-11-27 22:57
    Mushroom: A slownik ortograficzny mozesz sobie wyobrazic???
    0
  • Users Avatars Mini
    leh pisze: 2003-11-27 23:07
    issa*** moim skromnym zdaniem promocji ery nie można nic zarzucić 50%zniżki na abonament przez rok to całkiem sporo, natomiast druga promocja z zestawem tt to chyba tylko po to żeby wyglądało że jest wybór i urozmaicenie, ktoś kto umie liczyć wybierze główną promocję i osobno kupi tt, a ceny telefonów ..... cóż , kiedyś pamietam jak stałem w kolejce po philipsa fizz'a za 999zł, teraz wolałbym zapłacicć więcaj za telefon ale płacić grosiki za rozmowy
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-11-27 23:17
    Ależ ja się generalnie zgadzam i tak napisałem - "I bardzo dobrze".Ja też korzystam aktualnie z Motoroli t192 ,która do najdroższych nie należy(chyba kupiłem ją za 175zł albo 155zł w pop a teraz mam tam Mix-a) i także mam tanie rozmowy więc absolutnie nie narzekam.Popieram-tanie rozmowy kosztem droższych telefonów.Nic także nie zarzucam promocji Ery-bardzo fajna i przyjemna reklama na dodatek w Tivi.. A ta Motorolka C200 do tego , to za 1zł ,tak?
    0
  • Users Avatars Mini
    BOSSNOKIA pisze: 2003-11-27 23:49
    Ale cena....kurXXX mac!CO oni robia?!
    0
  • Users Avatars Mini
    nut pisze: 2003-11-28 00:25
    Za duzy klocek jak dla mnie ... mi wystarczy Siemens M55 - maly i sa gierki w javie :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2003-11-28 00:27
    Moim zdaniem najlepsza promocja jaka do tej pory byla,to w Plusie -5gr z trzema numerami,ale jak jeszcze dawali ta znizke przez 12 miesiecy przy umowie na 24m.Miesiecznie mialem po 1000 wygadanych minut (czasem wiecej) a rachuneczki byly skromniutkie.Od czsu do czasu odnawiaja ta promocje,ale teraz niech sie z nia bujaja,bo daja znizke tylko na 6 miesiecy.Zgadzam sie na drozsze telefony,ale tylko wtedy gdy ceny polaczen beda spadac.Mimo wszystko uwazam,ze 799 za N-gage to jeszce duzo,jak na telefon mlodziezowy.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-11-28 00:29
    Troszkę nie na temat, ale to pewna informacja.W Pop,Mix i Abonamencie limitowanym 50 MMS-ów bezpłatnie miesięcznie do wykorzystania w ramach sieci Idea.Czy to nie piękne?Gprs-tuż,tuż w takim razie.
    0
  • Users Avatars Mini
    janex pisze: 2003-11-28 00:31
    N-GAGE nie bedzie hitem jej cena nie jest atrakcujna a jak juz bedzie to niestety za pozno tak samo 5510 i jest malo popularna
    0
  • Users Avatars Mini
    janex pisze: 2003-11-28 00:35
    ***issa to nie sa telefony zeby je sprzedawac po 1 zl a ich ceny w promocji swiatecznej w erze sa naprawde atrakcyjne mam na mysli modele z kolorowym wyswietlaczem sa one napewno drozsze w produkcji niz monochromatyczne takze i cenna i ch jest proporcjonalnie wieksza
    0
  • Users Avatars Mini
    Voyagerek pisze: 2003-11-28 07:37
    Za droga, nie kupi tego wiele ludzi. t-six-ten rlz!
    0
  • Users Avatars Mini
    JAREMA pisze: 2003-11-28 07:50
    ***ISSA JUŻ GO MAM I WIEM ŻE NIE KOLORYZOWAŁEŚ!!! T610 TO REWELACJA, INNA KLASA SŁUCHAWEK!!! "PROPOZYCJA" W MOIM PRZYPADKU POKAZAŁA LUDZKĄ TWARZ WIĘC DOSTAŁEM GO ZA JAKIEŚ GROSZE I JESZCZE "COŚ" DO TEGO WIĘC JESTEM BARDZO ZADOWOLONY- ZACZNĘ WYPISYWAĆ IDEA RULES!!!:))) W ZWIĄZKU Z TYM MAM DO CIEBIE PYTANIE JAKO DO WYROCZNI W SPRAWACH SE: JAK FORMATOWAŁEŚ BATERIĘ, BO PRZECZYTAŁEM TYLE OPINII ŻE TRUDNO NA COŚ SIĘ ZDECYDOWAĆ A TY WYDAJESZ SIĘ KOMPETENTNY W TEJ SPRAWIE!!! :))) SORKA ŻE TO NIE W TEMACIE POSTA POZDRAWIAM POSIADACZY SE T610- SZCZĘŚLIWCÓW
    0
  • Users Avatars Mini
    ojciec.dyrektor pisze: 2003-11-28 08:12
    ***JAREMA - widzę, że nareszcie się doczekałeś :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    spiro pisze: 2003-11-28 08:42
    na razie cena spora, zobaczymy co bedzie pozniej ale przed 24 ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    fynf pisze: 2003-11-28 08:44
    No to taniej niż w erze!!Bardzo ładnie...
    0
  • Users Avatars Mini
    JAREMA pisze: 2003-11-28 09:00
    ***OJCZE NA PRAWDĘ WARTO BYŁO CZEKAĆ I SZARGAĆ NERWY!!!:))) ZADANIE BYŁO TRUDNE ALE... UDAŁO SIĘ!!:))) PZDR
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2003-11-28 09:11
    Cóź. cena N-gage jest na tyle wysoka aby przeciwdziałać wyłudzeniom, i na tyle niska aby potencjalny klient miał audiotele: czy bez abo w M. Markt, czy z abonamentem w Plusie.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-11-28 10:30
    BeNy - to widać, że się nie znasz na rynku... ;-) przebojem to by była, gdyby była po złotówce...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-11-28 10:32
    BOSSNOKIA - ile w tym roku esemesów na "pajacyka" wysłałeś?
    0
  • Users Avatars Mini
    MISIEKZZ pisze: 2003-11-28 10:36
    ludzie o co wam chodzi,jak chcecie sobie pograc to sobie sprawcie gameboy'a, a jak chcecie posluchac to lepsze sa mp3 playery ,napewno sa lepsze i wiecej moga niz takie paskudztwo szpanerskie.Telefon jest do dzwonienia a nie do pierdo..... piszecie jak dzieci, "ale bym kcial mniec taki ladny telefonik bo franek z szostej "c" takiego nie ma"- i inne pierdoly, opanujcie sie
    0
  • Users Avatars Mini
    Poke pisze: 2003-11-28 10:48
    MISIEKZZ - masz trudnosci z interpretacja tekstu pisanego? Kto tu psize ze chcialby ta smieszna Nokie? LOL!
    0
  • Users Avatars Mini
    ojciec.dyrektor pisze: 2003-11-28 11:04
    ***MISIEKZZ - nie mam potrzeby grania więc nie trza mi Gejmboja, ale muze lubie mieć zawsze ze sobą. I przyznam, że gdyby nie to, że mam N5510 to nigdy nie kupiłbym sobie osobnego odtwarzacza do MP3. Zdziwiłbyś się gdybyś doznał uczucia zajebistej wygody, że masz wszystko w jednym urządzeniu. Słuchając muzy z discmana (pierwsza wada nie ma radia), wiele razy nie usłyszałem telefonu(druga wada) i nigdy nie słyszałem sms (trzecia wada). Miałem w kieszeni urządzenie wielkości dachówki (czwarta wada). Kupę płyt w plecaku (piąta wada). Płyty czasem upadły, porysowały się (szósta wada). Konieczne było noszenie osobnych baterii do discmana (siódma wada). A to co działo się jeśli akurat stojąc w tramwaju usłyszałem telefon wystarczy moim zdaniem za trzy ostanie wady. OGŁASZAM ZWYCIĘSTWO NOKII 5510 PRZEZ K.O. NAD PARĄ: SONY CMDJ5+DISCMAN. ;-DDD
    0
  • Users Avatars Mini
    ojciec.dyrektor pisze: 2003-11-28 11:07
    ***Poke - wiem, że to coś ma wady ale gotów jestem napisać : WOLĘ N-GAGE OD 6610, 6100, 6220, 6600 ORAZ WSZYSTKICH PSEUDOBIZNESOWYCH NIEDORÓBEK :-P
    0
  • Users Avatars Mini
    young pisze: 2003-11-28 11:17
    A ja mam pytanie. Ktoś się orientuje czy Idea przed świętami wprowadzi zmiany w cenniku telefonów.
    0
  • Users Avatars Mini
    mago30 pisze: 2003-11-28 11:27
    JAREMA...Producent mowi ze trzeba trzy razy ladowac po 16 godz.i za kazdym razem z ladowaniem czekac zacznie mrugac dioda w dzojstiku .Pierwsze ladowanie zalecane jest przy wlaczonym telefonie
    0
  • Users Avatars Mini
    titq pisze: 2003-11-28 11:47
    kilka dni temu, bylem na szkoleniu-prezentacji tego modelu nokii, pierwsza rzecz, to taka, ze to NIE jest telefon. N-GAGE to mobilna konsola do gier, z funkcja telefonu i w taki tez sposob jest prezentowana przez nokie, a ze cena nie jest niska? bo operatorzy chca przestac byc postrzeganymi jako sprzedawcy telefonow, a sprzedawcy uslug (zauwazcie, ze w tym kierunku zmierzaja obecne oferty, w tym nieszczesny program wymiany aparatow), paradoksem jest to, ze producenci telefonow zarabiaja nie dzieki wlasnej sieci sprzedazy i promocjom, tylko dzieki pracy sieci sprzedazy operatorow. dlatego tez polityka telekomow zmierza ku odejsciu od doplat do aparatow a promocji uslug
    0
  • Users Avatars Mini
    mmm1 pisze: 2003-11-28 12:06
    A kiedy swiateczna promocja w Plusie na inne modele?
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2003-11-28 12:08
    ***Dokładnie tak - podobną opinią skomentowałem wysoką cenę N-gage w Erze. I powtórzę - możliwe, że wysoka cena telefonu (w każdym razie porównywalna z ceną u alternatywnych dystrybutorów) jest inspirowana przez Nokię, która chce zwrócić uwagę klientów na alternatywne kanały dystrybucji. Ale i łyżka dziegciu w stronę Nokii - jeżeli chce się sprzedawać telefony z pominięciem operatoró, to nalezy obniżyć ceny - przede wszystkim wsklepach firmowych i Apollo - ponieważ są z lekka horrendalne.
    0
  • Users Avatars Mini
    krn pisze: 2003-11-28 12:10
    Ależ mi promocja, przecież w promocji Plusa Abonament ZERO jest za 499 netto przy najtańszym pakiecie.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-11-28 12:52
    ***JAREMA CIESZĘ SIĘ ,ŻE MASZ SWÓJ WYMARZONY TELEFON. Widzę ,że *** mago 30 Ci tu odpowiedział ,ale ten sposób formatowania dotyczy baterii nikowo-wodorkowych(takich jak moja Motorola t192) a nie litowo polimerowych które o ile się nie mylę , a raczej się nie mylę na 100% nie mają efektu pamięciowego.Za godzinę powinienem być w domu i sprawdzę w książeczce,więc niedługo napiszę ,z tego co pamiętam jest tam innaczej niż mówi MAGO. Największe doświadczenie ma jednak producent ,więc najelpiej słuchać jego rad zawartych w instrukcji obsługi i nikogo innego.W wypadku baterii w moim T610 była ona już troszkę naładowana.Tak więc sumując polecam zdecydowanie instrukcję obsługi i zdanie się na nią.TRZEBA JEDNAK PRZYZNAĆ ,ŻE KOLOROWY EKRAN BĘDZIE POŻERAŁ MOCNO ENERGIĘ.HEJ! POZDRAWIAM! FAJNIE,FAJNIE....
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-11-28 12:53
    A TĄ PROMOMOCĄ MMS-ÓW W MIX,A.L I POP NIE ŻARTUJĘ!
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-11-28 12:57
    ***JAREMA-dziękuję także za miłe słowa,ale zdecydowanie najlepszym specem od telefonów jest tu *** gsmaniac.Jeśli chodzi o SE to miałem i ericssona t65,t68i(bardziej żony),T300 i T610-najlepiej mi jednak wychodzi zabawa z gprs i wydawanie pieniędzy na internet (moją żona mnie udusi jak zobaczy rachunek 5 grudnia). :-) Hej!
    0
  • Users Avatars Mini
    ojciec.dyrektor pisze: 2003-11-28 13:09
    ***issa***JAREMA - to, że Li-jon nie mają efektu pamięciowego to niestety nie jest do końca prawda. Formatować należy każdą baterię. A zajechać przez doładowywanie da się każdą, bez względu jakiego jest typu. Boleśnie się o tym przekonałem :-(
    0
  • Users Avatars Mini
    JS1 pisze: 2003-11-28 14:06
    ***Jarema - nie słuchaj nikogo - issa dobrze Ci tu radzi - tylko instrukcja obsługi, w której stoi jak byk: pierwsze ładowanie 4 godziny, dalej żadne formatowanie jest bezcelowe. Dlaczego? Po pierwsze producent w instrukcji obsługi nic o tym nie wpsomina, a po drugie sam osobiście przerzuciłem ok 10sztuk t68i, t300 a teraz również mojego t610 i miałem okazję trochę praktykować. Moje doświadczenie jednoznacznie wskazuje, że efekt 4godzinnego pierwszego ładowania, a następnie normalnego 2-2,5 godzinnego jest identyczny z tym, jakbyś pierwsze 3 razy ładował po 14godzin. Więc po co męczyć baterię? Co więcej - z tego co wiem z publikacji w MI oraz TK przeładowanie baterii li-po może co najwyżej jej zaszkodzić, choć oczywiste jest, że elektronika t610 sama wyłącza ładowanie po pełnym naładowaniu baterii. PS Gratuluję dobrego wyboru ;-))) Jak tam wrażenia?
    0
  • Users Avatars Mini
    JAREMA pisze: 2003-11-28 14:13
    ***ISSA, MAGO DZIĘKI! INSTR. MÓWI O ŁADOWANIU ZALEDWIE 4 GODZINNYM!? ALE CZYTAŁEM TYLE RÓŻNYCH OPINII ŻE MAM MĘTLIK W GŁOWIŹNIE!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    JS1 pisze: 2003-11-28 14:17
    Aha- natomiast z mojego doświadczenia wynika jednak dokładnie to co mówi ojciec.dyrektor. Czyli - zawsze ładuj baterię jak telefon się odezwie, że jest ona rozładowana. Wcześniejsze ładowanie - przed stanem zbliżonym do pełnego wyładowania - może po pewnym czasie skrócić czas czuwania. Jednak w przypadku baterii li-po w żadnym razie nie radzę czekać do całkowitego rozładowania baterii (a w set610 od pierwszego komunikatu o słabej baterii do całkowitego padnięcia może upłynąć nawet ponad 24godziny) - bo naprawdę może to baterii zaszkodzić. Miałem raz taki przypadek przy baterii li-po, że po takim całkowitym rozładowaniu - ciężko było tą baterię wzbudzić - zajarzyła dopiero po 3 próbie naładowania. Tak więc radziłbym ładować już po pierwszym, drugim sygnale z telefonu o słabej baterii.
    0
  • Users Avatars Mini
    JAREMA pisze: 2003-11-28 14:29
    ***JS1 PISZĄC POPRZEDNI POST NIE WIDZIAŁEM TWOJEGO! WRAŻENIA SĄ I PEWNIE BĘDĄ JESZCZE DŁUGI CZAS!!!:))) JESTEM NAPRAWDĘ ZADOWOLONY!!!:)) NO CÓŻ WYDAJE SIĘ ŻE ORIENTUJESZ SIĘ W TEMACIE WIĘC CHYBA POSŁUCHAM INTUICJI I ZAUFAM CI W KWESTI BATERII!!!:))) PZDR I WIEM ŻE DOŁĄCZYŁEM DO SZCZĘŚLIWCÓW- POSIADACZY SE T610 :)) PS. ZÓNA ZACZYNA ŻAŁOWAĆ ŻE WZIĘŁA N6100 I NIE POCZEKAŁA NA SET610 :))) DZIĘKI ZA POMOC JS1
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-11-28 14:34
    ***JS1-dzięki te informacje także mi się orzydadzą i płyną z doświadczenia. ***jarema-w zasadzie to JS1 dał wyczerpującą odpowiedź ,a ja ptarząc w instrukcję(którą z pewnością masz) str.5 ,punkt 5,6 nie pozostawia wątpliwości.Patrzyłem jeszcze na wszelki wypadek do instrukcji mojego t300 str.6 ,punkt 5i 6 jest identyczny jak w tej do T610.Muszę powiedzieć ,że stoswałem się do tych wskazówek i w żadnym wypadku nie narzekam na pracę T300 na tej baterii.
    0
  • Users Avatars Mini
    JAREMA pisze: 2003-11-28 14:38
    DZIEKI PANOWIE JAKO ŻE TELEFON JEST NIEUSTANNIE MĘCZONY PRZEZE MNIE LUB OSOBY POSTRONNE CHCĄCE SIE NIM CHWILKE POBAWIĆ WIĘC ZBLIŻA SIE MOMENT DRUGIEGO ŁADOWANIA STĄD MOJE PYTANIA BO PIERWSZE ŁADOWANIE ODBYŁO SIE ZGODNIE ZE STRONA 5 INSTR. OBSŁ!:))))) PZDR ALL TSIX TEN MANIACS
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-11-28 14:38
    JS1-my z żoną jednak zawsze ładujemy telefony,po całkowitym rozładowaniu,z T65,T300,T68I i T610(jak na razie) nie było problemów.Każdy także u nas w rodzinie ładuje w ten sposób(jest tego troszkę tj.telefonów) , ale wirzę ,że tak się mogło stać tj.bateria "stanęła"Jednak z tym ładowaniem po 14-16 godzin pierwsze trzy razy ,to zdecydowanie nie polecam jednak-jest to sposób ładowania czy też w zasadzie formatowania bateri nikowo-wodorkowych, to niemal pewnePozdrawiam!
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-11-28 14:39
    ***JAREMA-jeszcze bo lecę do pracy i będę po 15 stej tutaj.Polecam Ci płytkę do t610 z Allegro,będziesz bardzo ,bardzo zadowolony!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-11-28 14:42
    Wysyłałem ojcu.dyrektorowi kilka wygaszaczy z tej płytki-będziesz się świetnie bawił ,czy to olbrzymią ilością polifonii, gier, wygaszaczy, tapet i jest tam jeszcze bardzo dużo programów które i być może ogólno dostępne , ale tu zawarte na jedej płytce ,bez szukania i jakiegokolwiek wysiłku.Żona zazdrości Tobie T610,a ja mojej żonie...
    0
  • Users Avatars Mini
    JAREMA pisze: 2003-11-28 14:43
    ***ISSA PŁYTKA MAM NADZIEJE ŻE WŁAŚNIE GDZIEŚ PO POCZTACH KRĄŻY ŻEBY NA DNIACH DOTRZEĆ!!!!:)))))
    0
  • Users Avatars Mini
    2973 pisze: 2003-11-28 19:36
    hej hej . poczekajcie za pare miesiecy bedzie za zeta
    0
  • Users Avatars Mini
    dadzio102 pisze: 2003-11-29 09:05
    799 + VAT to sporo..
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-11-29 14:12
    Jeszcze jeśli chodzi o T610 to pisałem ,że nie ma możliwości podłączenia go do komputera przez kabel w celu korzystania z internetu.Tak jest na pewno jeśli chodzi o T300 i T310,ale ostatnio jak instalowałem sterowniki modemu do T610 to pojwiły się trzy opcje do wyboru-serial modem,IR modem oraz Bluetooth modem,tak więc informacja ta jednaznacznie wskazuje na możliwość podłączenia go przez kabel , muszę sobie dla testu sprawdzić .Może i mało osób korzysta z internetu via gprs, ale jednak kabelek jest powszechniejszy od Ird-a szczególnie jak ktoś ma starszy kopmuter(tak jak ja) gdzie nie ma możliwości podłączenia Ird-a na płytę główną, tylko na Com lub Usb (bardzo drogie).
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-11-29 15:51
    issa - nie chciałbym w błąd nikogo wprowadzać, ale port podczerwieni "na płycie" to już chyba od i486 były... A na pewno w pierwszym moim pentium miałem - TX-97-cośtam Asusa płyta.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-11-29 19:15
    ***wlo-mój "sprzęt" jest z 1997 roku o ile się nie mylę albo 1996, sprawdzałem z kuzynem i nie znaleźliśmy nic na płycie na 99.9%.Naprawdę to prastary komputer Deel Optiplex.Ten z którego korzystam u rodziców to 1.5 roczny , kupiona nówka oczywiście.Ale faktem jest ,że z kabelkiem idzie łatwiej, dużo łatwiej , dla wielu operacje w BIOS-IE i "cudowanie" przy płycie głównej to męczarnie nie do przejścia....Pozdrawiam Cię ***wlo- szukam Twoich komentarzy , a ostatnio ich mało .Szkoda bo masz zawsze ciekawe rzeczy do powiedzenia. :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-11-29 19:20
    ***wlo- ta informacja z 13.12 była także skierowana do Ciebie ,choć nie używasz tego telefonu.Pamiętam jak nam go opisywałeś a i ja się tam wtedy odezwałem i napisałem ,że to infrared tylko, a pomny Twojego stwierdzenia ,że należy sprawdzić informacje przed podaniem ,chciałem to "naprawić" , choć tego podłączenia przez kabelek ,nie jestem pewny na 100%.Mało kto także zauważył lub w ogóle nikt ,że przy informacji o Motoroli e365 w Idei na Gol-u wkradł się błąd , co do jej "obecności" w A.L. O ile się nie mylę jej tam nie ma.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-11-29 19:51
    W wolnej chwili sprawdzę jeszcze raz tą płytę z kuzynem(jestem słaby z komputerów) , choć to musztarda po objedzie , ale jeśli się okaże ,że jest to wystąpię do niego o odszkodowanie.....Oczywiście żartuję ,ale IrD-A na płytę kosztuje od 20 zł a na Usb zapłaciłem z przesyłką 105zł.Do teraz spłacam matce... :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-11-29 20:14
    issa - jeśli podłączyłeś do tego komputera USB, to z pewnością MUSI mieć gniazdo na płycie do podłączenia adaptera podczerwieni... A najlepiej zobaczyć właśnie w BIOS-ie, czy dla drugiego com-a jest opcja IrDA :-) Nie piszę bo nie ma o czym - same promocje, a to mnie nie interesuje... No zacznie się pisanina pod newsami o nowych promocjach w Plusie dla indywidualnych - oj zacznie się :-) No i praca - miałem ostatnio trochę pracy... Zresztą nadal pracuję - nawet teraz :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-11-29 20:28
    ***wlo-dzięku za info. jestem już bardzo ciekawy i co do tych promocji w Plusie (cóś mi się wydaje ,że miałem szczęście z T610) i co do tej "irdy".Jakoś do poniedziałku wytrzymam :-).A co do operatorów to już musieli się dogadać między sobą ,nie ma siły.No i fajnie , skończy się szpanowanie a być może , lub na pewno , zacznie się tańsze dzwonienie....A soro się "zacznie pisanina" to chyba będzie "lekki" wstrząstak wnioskuję z Twoich wypowiedzi. Życzę miłej pracy.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-11-29 22:24
    issa - a ja w dobrym momencie (w przedostatnim dniu pierwszej abonamentowej z prezentem) kupiłem synowi aktywację z 3100 za 99 netto :-) I mam komfort na jakiś czas - wszyscy mają dobre taryfy i dobre telefony - ja za pół roku pewnie będę miał problem, jeśli tak będą drożeć telefony :-( Ale jeśli będę płacił jeszcze mniej co miesiąc - odżałuję na nowy telefon więcej niż zwykle - a muszę powiedzieć, że od Plusa dostałem już 6 telefonów z PWA, z czego właściwie zapłaciłem za... 2 :-) za 7110 nie pamiętam już ile, ale chyba ok. 199 netto (to było na taryfę master) i za ostatnio 6100 - 299 netto przy taryfie Plus 40. Resztę dostawałem albo za symboliczną złotówkę (dlatego nie liczę) albo za punkty z 5Plus - 3510i bez i 6310i z umową.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: