Od dnia 1 kwietnia 2003 r. zmienił się wygląd stron internetowych firmy Nokia. Zmiana ta jest wynikiem globalnej strategii firmy mającej na celu ułatwienie użytkownikom korzystanie z serwisu. Adaptacją polskich stron www.nokia.com.pl zajęła się firma K2 Internet.
"Strony internetowe są teraz bardziej przyjazne dla użytkownika - poprawiła się funkcjonalność serwisu, a szybka i intuicyjna nawigacja pozwała z łatwością odnaleźć bardzo czytelnie zaprezentowane produkty Nokia" - powiedział Artur Maćkowiak, Relationship Marketing Manager odpowiedzialny za zarządzanie serwisem internetowym Nokia w Polsce.
Nowy serwis jest podzielony na 9 działów tematycznych:
strona główna,
telefony,
elektronika domowa,
sieci,
rozwiązania,
sklep,
inwestorzy,
pomoc techniczna.
W kolejnych działach można znaleźć najświeższe, wyczerpujące informacje na temat telefonów Nokia, akcesoriów, technologii, pomocy technicznej (instrukcje obsługi, interaktywne samouczki itp.). Można również uzyskać informacje o aktualnych akcjach i promocjach prowadzonych przez Club Nokia.
Strony www.nokia.com.pl zawierają także elementy rozrywkowe - na stronach poświęconym grom można spróbować swoich sił grając w Snake-a, Pairs lub Space Impact. Dział "Rozwiązania" zawiera informacje na temat rozwiązań mobilnych Nokia dla różnych grup odbiorców: firm, instytucji państwowych (TETRA), operatorów i dostawców, a w dziale "O Firmie Nokia" można znaleźć informacje dotyczące struktury firmy, strategii, wyników finansowych i bieżących wydarzeń z życia firmy.
Serwis www.nokia.com.pl cieszy się coraz większym zainteresowaniem internautów -ma on już co miesiąc ok. 400 tys. unikalnych użytkowników i odnotowuje ponad 3,2 mln odsłon miesięcznie. Wartości te rosną z miesiąca na miesiąc.