Kultowy program o sportach miejskich i ekstremalnych, o najciekawszych koncertach i trendach w doskonałej oprawie muzycznej, z dodatkiem interaktywnej rozrywki i multimediów w MTV Polska zyskał nowego sponsora. Od lutego br. będzie powstawał przy współpracy z producentem telefonów komórkowych, firmą Nokia.
Współpraca obu partnerów potrwa do sierpnia 2005 roku. W tym czasie zostanie nakręconych kilkadziesiąt odcinków programu. N-Style zadebiutuje w ramówce stacji MTV Polska 11 lutego i będzie pojawiał się dwa razy w tygodniu: we wtorki o 21:30 i w piątki o 21:00.
Program MTV N-Style jest dedykowany dla młodzieży i ma stanowić inspirację aktywnym stylem życia, prezentować nowe trendy w modzie, muzyce i sporcie. Oferuje swoim widzom rozrywkę na najwyższym poziomie: relacje z największych imprez sportowych, muzycznych w kraju i za granicą, bliskie spotkania z mistrzami tych w tych dziedzinach oraz porady dla amatorów, szukających ekstremalnych wrażeń. Magazyn promuje aktywne sposoby spędzania wolnego czasu wśród widzów stacji muzycznej.
Program MTV N-Style jest kolejnym punktem współpracy MTV Polska i Nokia. 7 lutego wystartowała innowacyjna usługa MMS o nazwie moBlog.pl, czyli elektroniczny pamiętnik, jaki użytkownicy telefonów komórkowych wyposażonych w aparaty cyfrowe mogą prowadzić w Internecie. Każdy zainteresowany po zarejestrowaniu się w witrynie www.moBlog.pl może publikować tam zdjęcia i umieszczać swoje komentarze oraz - co najważniejsze - udostępniać je innym osobom. Jest to pierwsze tego typu wspólne przedsięwzięcie MTV Polska i Nokia Poland. Dotychczas producent telefonów komórkowych był jednym z reklamodawców stacji muzycznej.
Komentuje Izabella Miejłuk, Business Development & Communications Director w MTV Polska: "MTV nieustannie stara się proponować swoim widzom nowe programy, pokazywać ciekawe zjawiska muzyczne, być blisko młodych ludzi i zawsze zaskakiwać nowymi rozwiązaniami. Program N-Style ma w sobie sporo nowości, pokazuje wielu fantastycznych młodych ludzi, którzy wolny czas spędzają niebanalnie i bez kompleksów korzystają z najbardziej zaawansowanych gadżetów technologicznych. To wspaniałe środowisko dla takich marek jak Nokia i MTV, bardzo cieszymy się, ze będziemy razem tworzyć ten program."
"Jesteśmy przekonani, że formuła programu N-Style pozyska sobie fanów wśród grupy docelowej, a użytkownicy moBloga będą zadowoleni z odkrywania nowych możliwości komunikacji. Serwis moBlog.pl już spotkał się z dużym zainteresowaniem." - powiedziała Hanna Viita, Marketing Manager w Nokia Poland.
Nokia nieprzypadkowo została sponsorem programu MTV N-Style. Marka Nokia na całym świecie zaznaczyła swoją obecność wśród młodzieży za poprzez sponsoring sportowy np. Pucharu Świata Nokia FIS w Snowboardzie. W Polsce Nokia jest sponsorem imprez Polskiego Związku Snowboardu oraz Nokia Oops Cup, międzynarodowych regat trimaranów, które po raz pierwszy odbyły się w 2004 r. w rejonie Morza Bałtyckiego. W Polsce Nokia sponsoruje również najlepszą polską snowboardzistkę, Jagnę Kolasińską - Marczułajtis, zawodniczkę Nokia Riders Team.