Nokia i Contra Publishing poinformowały o premierze rynkowej see what I'm talking about? (widzisz o czym mówię?), książki pokazującej w jaki sposób wiadomości multimedialne MMS zmieniają sposób komunikacji międzyludzkiej. Czwórce studentów londyńskiej Central Saint Martins College of Art and Design (Akademia Sztuk Pięknych i Wzornictwa) pozwolono "zajrzeć w przyszłość" komunikacji MMS - otrzymali oni na próbę telefony Nokia 7650 na kilka tygodni przed komercyjnym debiutem tych aparatów. W ten sposób stworzyli europejską społeczność MMS, a swe doświadczenia i przeżycia utrwalili w nowej książce.
Przygotowując się do wprowadzenia telefonów obsługujących standard MMS, Nokia wypożyczyła, w charakterze narzędzi badawczych, kilka aparatów Nokia 7650 swej agencji reklamowej Contra. Czwórka studentów Central Saint Martin - Jo Jackson, Harriet Banks, Tom Vernon-Kell i Rory Brady - przedstawiła następnie agencji swój pomysł na napisanie książki o MMS-ach i uzyskała zgodę zarówno Contry jak i Nokia na realizację tego projektu przy użyciu telefonów Nokia 7650.
"Znalezienie się wśród pierwszych użytkowników tej technologii i eksperymentowanie z nią jako z nowym narzędziem pracy projektanta i nowym medium komunikacji było niezwykłym przeżyciem. Co więcej, udało nam się udokumentować narodziny nowego środka ekspresji i to było naprawdę fajne", powiedział Jo Jackson. Doświadczenia studentów trafiły do książki see what I'm talking about? wydanej przez Contra Publishing. Książka ma układ chronologiczny i zawiera materiały wizualne oraz dialogi ilustrujące wielowymiarowość komunikacji MMS.
Dyrektor naczelny agencji Contra, Antti Ohrling, powiedział: "Jako agencję reklamową pociągał nas pomysł zbudowania nowych, interaktywnych społeczności w oparciu o komunikację multimedialną. Projekt ten dowodzi, że połączenie talentu z możliwościami techniki i innowacyjnością daje inspirujące wyniki".
W eksperymencie tym, mającym badać społeczne interakcje, studenci stwierdzili, że chociaż wiele form komunikacji elektronicznej generalnie zawęża i ogranicza wymianę doświadczeń i przeżyć, to telefony przesyłające obrazy pozwalają osiągnąć coś wręcz przeciwnego: "Mieliśmy bogatsze, lepsze możliwości wyrażenia samych siebie i podzielenia się tym. Ta technologia przywraca człowieczeństwo komunikacji elektronicznej", powiedziała Harriet Banks.
Christian From, Główny Menedżer ds. Marketingu w Nokia powiedział: "Czuliśmy, że ten projekt będzie doskonałą możliwością przetestowanie technologii MMS, gdy czworo młodych, utalentowanych ludzi otrzyma telefony wyposażone w funkcję MMS i będzie mogło z nich korzystać bez ograniczeń. Otrzymane wyniki przeszły nasze najśmielsze oczekiwania. Ta książka stanowi dobrą ilustrację bogactwa wnoszonego przez MMS-y do komunikacji."