Nokia ogłosiła swoje wyniki za IV kw. i cały 2006 r. Sprzedaż Nokii w IV kw. wyniosła 11.7 mld euro, a w całym 2006 r. 41.1 mld euro. Oznacza to wzrost o odpowiednio 13 i 20%. Sprzedaż działu Mobile Phone urosła w IV kw. o 6% do 7 mld euro, a w całym 2006 r. o 19% do 24.8 mld euro. Dział Multimedia zwiększył przychody o 6 % w ostatnim kwartale zeszłego roku oraz o 32% w całym 2006 r. Zysk koncernu w IV kw. zwiększył się o 19% do 1.3 mld euro. W całym zeszłym roku zysk urósł o 19% do 4.3 mld euro.
W IV kw. Nokia sprzedała 106 mln sztuk telefonów, o 19% więcej niż w III kw. 2006 i o 34% więcej niż rok wcześniej. W całym 2006 r. działy Mobile Phones, Multimedia i Enterprise Solutions sprzedały w sumie 347 mln sztuk telefonów. Sprzedaż rosła głównie dzięki produkcji najtańszych modeli, co spowodowało spadek wskaźnika ASP ze 103 euro w 2005 r. do 96 euro w 2006 r. Nokia wyprodukowała 39 mln urządzeń konwergentnych (cały rynek to 80 mln urządzeń). Nokia sprzedała także w całym 2006 r. 140 mln telefonów wyposażonych w aparaty fotograficzne oraz 70 mln telefonów z odtwarzaczami MP3 - tym samym Nokia jest liderem na rynku producentów aparatów fotograficznych oraz odtwarzaczy MP3.
Udział Nokii w rynku w IV kw. pozostał bez zmian w porównaniu do III kw. 2006 r. i wyniósł 36%. Rok wcześniej Nokia miała 34% udział w rynku. W IV. kw Nokii udało się sprzedać 6 mln telefonów Nseries.
Wszyscy producenci w IV. sprzedali około 290 mln sztuk telefonów - o 19% więcej niż rok wcześniej.
W 2006 r. Nokia zaprezentowała 39 nowych modeli telefonów, w tym 11 CDMA. 23 modele należały do segmentu mid range i high end, 7 należało do segmentu entry level.
Nokia przewiduje, że w 2007 r. rynek urośnie o około 10% w porównaniu do 978 mln sztuk telefonów sprzedanych w 2006 r.
W grudniu 2006 r. Nokia zatrudniała 68.483 pracowników.