W lutym b.r. Norbsoft poszerzył swoją działalność o usługi szeroko pojętego marketingu mobilnego.
"Zauważyliśmy, że na rynku jest nisza jeśli chodzi o agencje specjalizujące się w mobile i mające do tego własne zaplecze technologiczne. Norbsoft wywodzi się z projektowania, produkcji, testów i dystrybucji aplikacji na smartfony i tablety. Teraz poszerzamy spectrum możliwości również o strategię, planowanie i zakup mediów mobilnych. Chcemy, aby nasi Klienci otrzymali pełną i kompleksową usługę." - mówi Mariola Szypszak, Dyrektor ds. Rozwoju w firmie Norbsoft.
"Mając mocne, bo 10-cio letnie doświadczenie w tworzeniu aplikacji mobilnych, zapewniamy naszym klientom odpowiednią wiedzę i doświadczenie, a także gwarantujemy produkcję wewnątrz firmy" - dodaje Tomasz Witt, Prezes Zarządu Norbsoft.
Obecnie Norbsoft oferuje realizację projektów kompleksowo, począwszy od strategii, poprzez planowanie i doradzanie, po zakup mediów mobilnych. Firma zapewnia m.in. kampanie reklamowe w modelach CPM, CPC i CPD, Rich Media, QR kody, NFC i Augmented Reality, a także kampanie z wykorzystaniem geolokalizacji.