Samsung przeprasza klientów za problemy z baterią w Note7

Newsy
Opinie: 8

Samsung Electronics Europe opublikował list otwarty, w którym przeprasza klientów za problemy z baterią w modelu Note7. Oto jego pełna treść w języku angielskim:

An open letter to all Galaxy Note7 customers

To our valued customers,

At Samsung, we innovate to deliver breakthrough technologies that enrich people’s lives. An important tenet of our mission is to offer best-in-class safety and quality. Recently, we fell short on this promise.

Because we had not gone on general sale in Europe with the Note7, there were a small number of affected customers here. For those customers who received the device during the pre-order phase, we recognize that we have not lived up to your expectations, or our own high standards. For this we are truly sorry.

We take seriously our responsibility to address concerns about safety and quality. In collaboration with government agencies and industry partners around the world, we are taking proactive steps to do better. Here is an update of our actions.

As you have heard – or experienced personally – we have stopped production of the Galaxy Note7. We are working swiftly to ensure every Note7 device is safely returned. For those directly affected, we appreciate your patience throughout the replacement process.

Samsung is fully committed to identifying and addressing the source of the Note7’s battery issue. We have already initiated investigations with independent third party experts to carefully revisit every aspect of the device, including the battery, hardware and software, and manufacturing processes. Once available, we will transparently share our findings.

Samsung has a long heritage of innovation and we have shown that we can and will learn from our mistakes. While we are always looking to innovate and create the next generation of great consumer technology, safety will remain our top priority. We will invest to better serve your needs through enhanced customer care and quality assurance.

On behalf of all our employees across Europe, we are truly sorry, and grateful for your ongoing support. We will listen to you, learn from this and act in a way that allows us to win back your trust.

Sincerely,

YH Eom
President and CEO - Samsung Electronics Europe

Opinie:

Opinie archiwalne (8):

Komentuj

Komentarze / 8

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    DanielR pisze: 2016-11-08 21:41
    Typowy korporacyjny bełkot. Jak to mawiają "po [kolejnych] owocach ich poznacie"...
    0
  • Users Avatars Mini
    Marecki pisze: 2016-11-09 06:10
    Ja chce Note-a 7 . Zbuduje go od podstaw jak nie potraficie naprawić. Rynek czeka na niego. JA 3 lata czekam.
    0
  • Users Avatars Mini
    Palo pisze: 2016-11-09 07:02
    Samsung nie przetestował bateri pod wpływem szybkiego rozładowania? Wyniku szybkiego spadku napięcia i wysokiego prądu powoduje jej rozgrzanie. Elementy ochrone baterii nie wytrzymują wysokiej temperatury przez co ulegają uszkodzeniu. Następstwem jest wybuch baterii. Przyczyna tkwi w kiepskich materiałach jakich wykonano baterie oraz w sterownikach.
    0
  • Users Avatars Mini
    ale lipa pisze: 2016-11-09 13:35
    Lenistwo redakcji sięga zenitu. Jednym razem mamy rozpakowanie pudełek, innym razem linki do pdf-ów, albo oświadczenia / przeprosiny w języku obcym. Brawo Wy!!!
    3
  • Users Avatars Mini
    ale lipa pisze: 2016-11-09 13:44
    @Palo - oszczędności, oszczędności i jeszcze raz oszczędności. Szajsung miał problemy z puchnięciem wielu modeli baterii. Z S4 też było sporo przypadków samozapłonu. Skoro pakują dużo kleju do topowych modeli, aby utrudnić życie swoim klientom to powinni też stosować lepsze ogniwa tj. Li-Poly zamiast Li-Ion tak jak to robi Huawei, gdzie droższe modele najczęściej posiadają ogniwa Li-Poly (twalsze i bezpieczniejsze) albo stosować solidniejsze ogniwa Li-Ion tak jak LG. Ciekawy test porównawczy ogniwa LG vs Samsung, który uwidacznia jak gwałtowne reakcje zachodzą w bateriach Samsunga: https://www.youtube.com/watch?v=jMupt_sTf0s
    0
  • Users Avatars Mini
    ale lipa pisze: 2016-11-09 15:00
    @DanielR - dokładnie tak! Tak naprawdę klientów traktują jak dojne krowy a ich bezpieczeństwo mają za nic! Już raz przepraszali za Note 7, by potem próbować zamieść pod dywan incydent z wymienionym Note: http://www.chip.pl/news/sprzet/telefony/2016/10/zapalil-sie-juz-trzeci-wymieniony-samsung-galaxy-note-7
    0
  • Users Avatars Mini
    . pisze: 2016-11-09 17:17
    Jak Orange miał ogólnopolski problem techniczny to dał możliwość korzystania w ramach rekompensaty z internetu bez limitu przez weekend. Można? Można. A samsung chce sprzątać słowami?
    0
  • Users Avatars Mini
    bateria pisze: 2016-11-09 17:24
    To chyba za malo. Marka po niby poprawnych bateriach dalej dawala źle wiec teraz mocno stracili wizerunek.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: