Polski oddział Samsunga ogłosił oficjalną procedurę zwrotu smartfonu Galaxy Note7. W Polsce sprzedano kilkaset sztuk tego modelu.
Do tej pory sprzedaliśmy w Polsce kilkaset telefonów Note7. Obecnie prowadzimy program, który ma na celu wymianę Note7 na Galaxy S7 edge bądź zwrot pieniędzy za Note7. Zawsze tego typu akcje stanowią koszt, ale ważniejsze jest to, czy taki program jest prosty, jasny i zrozumiały. Mam nadzieję że taki jest, i że klienci szybko oddadzą Note7 w ramach tego programu. Osobiście zachęcam do zmiany telefonu na Galaxy S7 edge – powiedział nam Olaf Krynicki, rzecznik prasowy Samsung
Cały proces rozpocznie się 19 października. Konsultanci Samsunga będą się z klientami kontaktować indywidualnie.
Klienci mają do wyboru:
1. Wymiana Note7 na Galaxy S7 edge wraz z pokryciem różnicy w cenie w postaci vouchera
2. Zwrot pieniędzy za Note7. Dowód zakupu telefonu nie może być wystawiony z datą późniejszą niż 11 października 2016 r.
Zwrot pieniędzy za Note7 odbędzie się w formie przelewu na wskazany rachunek bankowy, na podstawie przekazanego dowodu zakupu; w przypadku jego braku, na podstawie średniej ceny rynkowej Note7 na rynku polskim wyliczonej statystycznie przez wyspecjalizowany podmiot.
Dla klientów, którzy zakupili Note7 u operatora wraz umową usług telekomunikacyjnych, kwota zwrotu równa się średniej cenie rynkowej Note7 na rynku polskim wyliczonej statystycznie przez wyspecjalizowany podmiot.
Klienci, którzy kupili telefon poza polską dystrybucją mogą wymienić go na Galaxy S7 edge. W przypadku chęci zwrotu gotówki muszą się zgłosić do punktu, w którym kupili urządzenie.
Jeśli Note7 niepochodzący z polskiej dystrybucji został uprzednio wymieniony w ramach akcji serwisowej w Polsce to może zostać wymieniony na S7 edge lub oddana zostanie średnia cena rynkowa na rynku polskim wyliczona statystycznie przez wyspecjalizowany podmiot.