OPPO z MSL do 24/7 Communication

Newsy
Opinie: 0
Marka OPPO w Polsce zmieniła swoją agencję PR

Marka OPPO w Polsce zmieniła swoją agencję PR. Do tej pory była obsługiwana przez MSL.

Od kwietnia marką OPPO w Polsce zajmie się agencja 24/7 Communication. Wewnątrz OPPO za PR odpowiada bez zmian Piotr Żaczko.

Za realizację projektu z ramienia agencji odpowiadają Dorota Piejko-Foltyn, Account Manager i Marcin Kuchno, Junior Account Manager.

Agencja będzie odpowiedzialna za kompleksowe wsparcie  w zakresie komunikacji PR, w tym wsparcie projektów marketingowych, zajmie się również prowadzeniem biura prasowego marki.

Wśród klientów 24/7 były takie marki, jak McDonald’s, P&G, Lidl, GE, Wedel, Heineken, 3M, Bosch, Warta ABB oraz ING.

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: