Polski oddział Xiaomi wybrał nową agencję PR. Do tej pory firmę obsługiwała agencja First PR. W przetargu wybrano OneMulti.
Od lutego 2021 roku OneMulti zajmie się wsparciem public relations, media relations i CSR. Agencja będzie odpowiadać za strategię komunikacji PR w Polsce, kontakt z mediami, koordynację urządzeń do testów, tworzenie i dystrybucję informacji oraz organizację wydarzeń skierowanych do dziennikarzy.
Chcemy, aby nasza komunikacja była taka, jak nasze produkty. Doskonale zaprojektowana i realizowana z myślą o użytkownikach. Wybór OneMulti wynika z zaproponowanej przez agencję wizji, projektów i doświadczenia na rynku – powiedziała cytowana w komunikacie Jolanta Stryjczak PR Head, Xiaomi CEE, Nordic & Baltic Region.
Xiaomi to jedna z najciekawszych marek technologicznych na świecie. Ma unikalne podejście do tworzenia produktu, do relacji z użytkownikami. Cieszymy się, że naszą wspólną ambicją jest realizacja najlepszych projektów komunikacyjnych na rynku, czyli dostosowanych do potrzeb mediów i ich widowni. Czujemy wzajemne zaufanie, to ważne – powiedział Mariusz Pleban, właściciel i CEO OneMulti.