Polska Telefonia Cyfrowa Sp. z o.o. zmieniła nazwę i znak handlowy swojej sieci. Od stycznia 2001 roku największą siecią telefonii komórkowej w Polsce jest sieć Era. Wraz ze zmianą nazwy, Era zmienia również dotychczasową strategię działania i dostosowuje się do potrzeb swoich abonentów i użytkowników. W miejsce dotychczasowej marki Era GSM pojawiło się nowe logo korporacyjne Era. Jest to wynik posiadanych przez firmę licencji na systemy GSM 900, GSM 1800 i UMTS oraz nowe uwarunkowania rynkowe – powstanie dwóch niezależnych kierunków obsługi rynku przez firmę: Era Moja i Era Biznes. Każda z nowych marek, Era Moja i Era Biznes, skierowana jest do innej grupy klientów. Wraz z wprowadzeniem dwóch „brandów”, dokonano odpowiednich zmian w samej firmie. W celu zagwarantowania najwyższej jakości usług, w firmie wyodrębniono dwa piony Marketingu i Sprzedaży, niezależnie zajmujące się pracą dla klientów indywidualnych i biznesowych. Zmiany w graficznym znaku handlowym dotyczą również aranżacji logo firmy. Obecnie znajduje się ono w białym „bąblu” i zawiera napis Era bez rozszerzenia GSM. |