T-Mobile wprowadza nowości do oferty Heyah 01. Odświeżona oferta zachowuje zalety poprzedniej wersji, ale tym razem klienci będą płacili za usługę co miesiąc. Cena abonamentu to 19,99 zł. Taka opłata będzie pobierana od nas co miesiąc z naszej karty płatniczej, którą dodamy w aplikacji (podobnie jak w poprzedniej edycji oferty).
Za niecałe 20 zł otrzymujemy 30-dniowy dostęp do nielimitowanych rozmów, SMS-ów, MMS-ów i pakiet internetowy 20 GB. Piotr Fedor tłumaczy, że zmiana okresu płatności na miesięczny wynika z tego, że klienci po prostu są do takiego okresu przyzwyczajeni – zarówno w usługach telekomunikacyjnych, jak i np. w przypadku płatności za Netflixa, Spotify i inne podobne usługi. Analitycy prognozują, że ten typ płatności (kartą płatniczą) już za parę lat całkowicie zdominuje rynek usług abonamentów komórkowych. Takie podłączenie karty do aplikacji jest po prostu wygodne i czytelne dla klienta. W każdej chwili możemy też kartę odłączyć i zerwać kontrakt.
W przypadku nowego Heyah 01 mamy dodatkowy bonus – przez miesiąc możemy testować tę usługę na symboliczną złotówkę. Ta oferta dotyczy nowych klientów.
Subskrypcja Heyah 01 aktywuje się automatycznie. Naszym abonamentem zarządzamy z aplikacji Moja Heyah. Mamy tam podgląd faktur i tam też podłączamy kartę płatniczą.
Odświeżonej ofercie Heyah 01 ma towarzyszyć kampania reklamowa w telewizji oraz w internecie. Jej bohaterem jest robot tańczący w rytm utworu „Sprężynka” DJ Hazela. Kampanię przygotował Departament Zarządzania Marką T-Mobile wraz z agencją VML Y&R. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare , a za kampanię sprzedażową w internecie odpowiada agencja Performics. Materiały BTL przygotowała agencja Digitas.