T-Mobile odświeża markę Heyah. Klienci będą mogli skorzystać z nowej taryfy Heyah 01. Płatność za subskrypcję odbywa się co drugi miesiąc, czyli co drugi miesiąc jest za darmo. Klienci, którzy zdecydują się na subskrypcję do końca tego roku, będą mogli korzystać z takiej formuły płatności przez minimum kolejnych 12 miesięcy. Pakiet Heyah 01 to nielimitowane rozmowy na numery komórkowe i stacjonarne w kraju, nielimitowane SMS-y i MMS-y oraz pakiet 20 GB danych na 30 dni. Heyah 01 kosztuje 39 zł raz na dwa miesiące.
Ofertę możemy wykupić zdalnie na stronie sklep.heyah.pl. Kartę SIM można odebrać np. w paczkomacie lub poprzez kuriera, bez żadnych dodatkowych opłat.
Nowa oferta Heyah 01 to model subskrypcyjny, znany np. z platform VOD. Podczas zamawiania usługi podawany jest bowiem numer karty, z której płatności będą pobierane automatycznie. Jeżeli zechcemy zmienić formę płatności, możemy to zrobić poprzez aplikację „Moja Heyah”. Również za jej pomocą możemy zarządzać swoją subskrypcją, podejrzeć wystawione faktury, a wkrótce – także uruchomić opcje dodatkowe.
Umowa jest zawierana bezterminowo - można z niej zrezygnować w dowolnym momencie (wystarczy wejść do aplikacji Mój Heyah i dezaktywować ofertę). Przez 6 miesięcy od dezaktywacji oferty numer będzie zarezerwowany. Aby ponownie uruchomić ofertę, wystarczy ponownie zalogować się do aplikacji mobilnej i wybrać aktywację subskrypcji.
Aktualnie nie ma możliwości przeniesienia numeru z innej oferty T-Mobile lub Heyah.
Nowy wizerunek marki oraz jej najnowszą ofertę wspierać będzie kampania reklamowa, którą przygotował Departament Zarządzania Marką T-Mobile wraz z agencją VML&YR. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare. Materiały BTL przygotowała agencja Digitas, a działania w mediach społecznościowych poprowadzi VML&YR.