W Internecie wystartowała nowa kampania Heyah. Na stronie www.heyah.pl uruchomiona została mikrowitryna komiksowa, na której w abstrakcyjnych historyjkach komiksowych, prezentowane są hasła październikowej kampanii. Komiksy zostały przygotowane przez „Heyah Rysownika” - zwycięzcę konkursu na Heyah Komiks.
Reklamy pojawiają się również na witrynach skierowanych do młodego odbiorcy (portale studenckie i szkolne, rozrywka, informacja, komunikatory). Przekaz prezentowany jest w atrakcyjny sposób. Heyah wykorzystuje niestandardowe formaty, niestosowaną dotychczas formę interakcji z użytkownikiem. Internauta klikając na wybrane formy reklamowe odsłania kolejne elementy pomysłu i krok po kroku odczytuje wartości, którymi kieruje się Heyah: „czyste zasady”, „mocno zbite ceny”, „wszystkim po równo”, „oferta nie wygasa”. Po odkryciu pełnej formy użytkownik może obejrzeć komiksy.
Kampania Heyah obecna jest również w telewizji, kinie, prasie oraz na billboardach, a teraz również w Internecie. Nowa kreacja nawiązuje do kampanii wprowadzającej Heyah - czerwona Łapa jest jej głównym bohaterem. Kampania skierowana jest do młodych ludzi, którzy cenią dobrą ofertę, jasne zasady, działanie, pomysłowość i oryginalność.
W telewizji i w kinie emitowany jest film pt. „Kuźnia”. Pojawia się w nim jeden z komunikatów nawiązujący do podstawowej zasady Heyah: „Bardzo mocno zbite ceny - na zawsze”. Następne filmy będzie można zobaczyć w nadchodzących tygodniach. W dalszym etapie kampania Heyah obejmie kolejne tytuły prasowe oraz charakterystyczne dla tej marki niestandardowe formy reklamy.
Najnowsza reklama sieci Heyah znajduje się tutaj