Rusza internetowa kampania wizerunkowa Simplusa. Operator zdecydował się na wykorzystanie marketingu wirusowego do promowania swoich produktów w Internecie. Najważniejszymi elementami strategii promocji są gra wirusowa, którą można ściągnąć z serwisu Filmweb oraz sponsoring strony MTV News. Istota gry wirusowej polega na zbieraniu punktów za rozsyłanie jej maksymalnej liczbie użytkowników. Dodatkowe punkty zebrać można za samo granie. Na grających oczekują walentynkowe zestawy Simplus, przyznawane internautom, którzy zdobędą maksymalną liczbę punktów.
Działania wizerunkowe Simplusa na MTV wykorzystują poszczególne elementy serwisu News. Serwis MTV News został dostosowany do kolorystyki korporacyjnej Simplusa. Działania sponsorskie widoczne są również na stronie głównej. Pomysłodawcą działań reklamowych dla Simplusa oraz strategii komunikacyjnej jest ClickAd. Realizacja gry wirusowej należała do Artegence, właściciela wortalu Filmweb.