Rusza nowa, przygotowana przez Testardo Red Cell, kampania głównego produktu internetowego Telekomunikacji Polskiej: neostrady tp 1 Mb.
Reklama telewizyjna prezentuje neostradę tp 1 Mb jako wysokiej jakości dostęp do Internetu. Umożliwia on nie tylko korzystanie z mnóstwa dostępnych w Internecie informacji, ale i różnorodnych multimedialnych form, których współcześny Internet jest pełen.
Pojawiające się w filmie holograficzne ekrany grają podwójną rolę. Są nie tylko nośnikiem służącym zaprezentowaniu różnorodnych zainteresowań, które mogą być rozwijane dzięki neostradzie tp – ale również symbolem wysokiej jakości i nowoczesności neostrady tp. Uzupełnieniem komunikatu jest atrakcyjna, promocyjna cena usługi.
Kampania poza telewizją toczy się w kinach, radiu, na nośnikach outdoorowych, w prasie i w Internecie. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Initiative Media.
Kampanię przygotowali:
przedstawiciel klienta: Anita Bereza
przedstawiciel agencji: Inga Jarosz, Joanna Markert
copywriter: Małgorzta Gruszkowska
dyrektor artystyczny: Paweł Niezgoda, Flip Gębski
dyrektor kreatywny: Paweł Niezgoda
reżyseria: Artur Reinhart
dom produkcyjny: Film It
postprodukcja : Chimney Pot
Jednocześnie pod hasłem „Płacisz wtedy, kiedy korzystasz” trwa kampania neostrady tp na godziny, również przygotowana przez Testardo Red Cell.