Z początkiem października br. rozpoczęła się jesienna kampania reklamowa ASTER. Kampania jest rozwinięciem wiosennej koncepcji przyjaznej marki „I love ASTER” , wzbogaconej o element racjonalny - konkretną oszczędność wynikającą z posiadania pakietu trzech usług ASTER: telewizji, internetu i telefonu.
Warstwa graficzna oparta jest na dowcipnych ilustracjach komiksowych i obrazuje rozrywkowy świat ASTER. Bezpośrednio kojarzy się z zabawą i przyjemnością. Seria żartobliwych haseł "Do zakochania jeden klik" (internet), "Przez uszko do serca" (telefon) i "Miłość od pierwszego obejrzenia" (telewizja) opisuje językiem emocji poszczególne usługi ASTER, nadając im atrakcyjny charakter.
W kampanii wykorzystane zostały następujące media: outdoor (frontlighty, billboardy, tablice na peronach metra), reklama wielkoformatowa (winyl na budynku SGH), przystanki komunikacji miejskiej całościowo oklejone projektami ASTER, telewizja (kanały tematyczne), internet (formy reklamowe na wybranych portalach zasięgowych).
Na potrzeby kampanii w internecie stworzony został specjalny serwis www.astermania.pl z grą, która polega na odpowiednim ułożeniu kabla do wybranej usługi ASTER: telewizji, internetu i telefonu. Osoby biorące udział w grze mogą liczyć na bardzo atrakcyjne nagrody: aparaty cyfrowe, odtwarzacze mp3, odtwarzacze CD i wiele innych.
Kreację do kampanii przygotowywała agencja Marketing & Communications Consultants, serwis internetowy z grą ASTERmania Ostryga, media zaplanował Maxus.