4 maja br. rozpoczyna się nowa ogólnopolska kampania wizerunkowo - produktowa Telefonii Dialog. Jej głównym celem jest budowa świadomości marki, przede wszystkim na terenach nie objętych siecią Dialog, na których spółka działa od listopada 2003 roku świadcząc usługi połączeń międzystrefowych. Drugim zadaniem przedsięwzięcia jest kreowanie postaw klientów wobec Dialogu - przekaz ma budować zaufanie i poczucie bezpieczeństwa oraz odbiór operatora jako firmy przyjaznej, opiekującej się swoimi abonentami.
Dialog chce kontynuować w ten sposób kształtowanie wizerunku firmy, która podchodzi do swoich klientów w sposób maksymalnie zindywidualizowany.Działania promocyjne mają również wspierać procesy sprzedaży, szczególnie w zakresie nowych rozwiązań taryfowych (taryfa „Dynamiczna Korzyść” dla biznesu i „Darmowe Rozmowy – 120 minut” dla domu)
Przekazy pojawią się na tradycyjnych nośnikach ATL (media - ogólnopolskie pasmo TVP3 i prasa, outdoor - reklama wielkoformatowa i frontlighty) oraz BTL (ulotki, plakaty), a także na ambientowych (standy w biurowcach, autobusy, tabliczki i promptery na stacjach benzynowych). Wsparciem kampanii będą działania reklamowe prowadzone w Internecie.
Kampania wizerunkowa potrwa przez cały maj, w czerwcu kontynuowane będą działania promocyjne proproduktowe.