Nowa kampania Ery, przygotowana przez agencję D'Arcy promuje nową uslugę MMS. Kampania potrwa do 15 listopada, skierowana jest nie tylko do ludzi zainteresowanych nowinkami technologicznymi, otwartych na nowe możliwości telefonów komórkowych, ale także dla szerokiego gremium fanów smsowania, które w najbliższej przyszlości być może wymieni tę usługę na dające dużo więcej możliwości MMS-y. Celem kampanii jest przedstawienie możliwości wiadomości MMS oraz zachęcenie abonentów sieci Era do korzystania z wiadomości MMS.
Spot telewizyjny pokazuje młodą, atrakcyjną dziewczynę która postanawia zrobić oryginalny prezent urodzinowy swojemu chłopakowi. W tym celu obwiązuje się czerwoną wstążką, robi ogromna kokardę, poprawia włosy i robi sobie zdjęcie telefonem. Następnie przesyła je na telefon swojego chłopaka, który przyjemnie zaskoczony odbiera wiadomość - zdjęcie dziewczyny z kuszącym tekstem "masz prezent!" Film pokazywany będzie w największych stacjach telewizyjnych m.in. TVP, Polsat, TVN oraz na ekranach kin w całej Polsce. W kampanii wykorzystane zostaną również ogłoszenia prasowe w gazetach codziennych (m. in. Gazeta Wyborcza, Rzeczpospolita), tygodnikach (m. in. Newsweek, Polityka) i miesięcznikach (m. in. Viva, National Geographic). Za planowanie i zakup mediow odpowiedzialny jest MediaVest.