Rozpoczęła się wiosenna kampania Motoroli: "Pokaż swoje drugie ja". W ramach wiosennej akcji Motorola promuje eleganckie telefony MOTOKRZR K1. Kampania promocyjna potrwa od 19 lutego do 30 marca na antenie radia RMF FM i na portalu Onet.pl. Znakiem rozpoznawczym akcji będzie lustro, trzymane przez ubrane w jednakowe stroje pary. Przez trzy pierwsze weekendy marca będzie można je spotkać
w ruchliwych punktach miast: przed galeriami handlowymi, na rynkach starych miast, przed kompleksami rozrywkowymi w Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu, Trójmieście, Bydgoszczy, Toruniu, Szczecinie, Łodzi, Lublinie, Białymstoku, Olsztynie, Częstochowie.
Głównym elementem jest konkurs skierowany do indywidualnych użytkowników. Każdy, kto między 19 lutego a 30 marca kupi dowolny nowy model telefonu komórkowego Motoroli, będzie mógł wygrać lustrzanie szalony MOTOKRZR K1.
W tym celu należy wysłać SMS-em jego numer IMEI. Wygrywa osoba, która między godziną 10.00 a 19.00, od poniedziałku do piątku najszybciej po pełnej godzinie wyśle SMS ze zgłoszeniem pod numer 7037 (koszt jednego SMS-a wynosi: 61 gr brutto). Każdy dzień to 10 szans na wygraną. Zwycięzcy będą mogli podzielić się swoją radością z wygranej na antenie radia RMF FM.
Koncepcję promocji dla Motoroli przygotowała agencja PZL, stroną kreatywną zajęło się BBDO, a media kupił MindShare.
Regulamin konkursu i informacje o zwycięzcach znajdą się na stronie: www.motozamoto.pl.
Rozpoczęła się wiosenna kampania Motoroli: "Pokaż swoje drugie ja".