Wprowadzeniu na rynek nowej oferty Heyah towarzyszą zmiany marki o charakterze strategicznym i wizerunkowym. Heyah nie rozstaje się z dobrze znaną wszystkim łapą. Zmienia się jednak jej kolorystyka. Jednostajną czerwień zastąpi wzór różnobarwnych figur geometrycznych.
Kampania reklamowa Heyah - nic już nie będzie takie samo!
Kampania reklamowa, promująca nowy wymiar Internetu w Heyah i kolorowe logo marki, obejmie szerokie spektrum mediów. Spoty 15- i 30- sekundowe zostaną wyemitowane w ogólnopolskich i tematycznych stacjach telewizyjnych, a także w kinach. Ponadto możliwość darmowej komunikacji, aplikacja Freeyah i nowy wymiar marki będą komunikowane w prasie, na wybranych portalach Internetowych, w mediach społecznościowych, na wiatach przystankowych oraz w pojazdach komunikacji miejskiej. Komunikację przygotował Departament Komunikacji Rynkowej PTC we współpracy z agencją reklamową G7, Engine, Interactive Solutions i domem mediowym Starcom.