Nowa kampania reklamowa Idei

Newsy
Opinie: 3
Opinie: 3

Adam Małysz zgodził się wystąpić w reklamie telewizyjnej, wprowadzającej na rynek nową usługę Idei "Co druga minuta gratis". Twórcą reklamy jest agencja CP DDB, która od dłuższego czasu obsługuje Centertel. Umowę dotyczącą niniejszej produkcji operator negocjował z austriackim managerem Adama Małysza, Edi Federerem, korzystając z pośrednictwa Agencji Mediatlon. Nowa kampania reklamowa Idei "Coś się zmieniło? Pozostań sobą." skierowana jest do "osób aktywnych zawodowo, którzy dokonali w swym życiu zmiany na lepsze, podobnie jak Adam Małysz, który dzięki sukcesowi sportowemu stal się ulubieńcem tłumów". Centertel jest jedną z dwóch obok Poczty Polskiej firm na polskim rynku, której udało się wykorzystać wizerunek naszego najlepszego skoczka w reklamie. Małysz pojawił się również w niemieckiej telewizji RTL, w spocie reklamowym Kodaka, emitowanym jeszcze podczas Turnieju Czterech Skoczni.  Kampania z Małyszem wykorzysta wszystkie najważniejsze media w Polsce. W radiu Małyszowi będą pomagali Mann z Materną. Na outdoor złoży się 1000 najlepszych bilboardów w kraju.

Opinie:

Opinie archiwalne (3):

Komentuj

Komentarze / 3

Dodaj komentarz

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: