14 kwietnia ruszyła nowa kampania Simplusa "Zośka". Kampanię przygotowała agencja Euro RSCG New Europe. Planowaniem mediów zajął się Media Planning Group, a ich zakupem Universal McCann.
W kampanii wykorzystano: telewizję ogólnopolską, radio ogólnopolskie oraz stacje lokalne, prasę codzienną, magazyny młodzieżowe, outdoor, internet, materiały POS.
Kampania skierowana jest do młodzieży i dotyczy darmowych SMS-ów jakie każdy nowy użytkownik Simplusa otrzymuje po zakupie i aktywacji zestawu Simplus. Aby skorzystać z promocji wystarczy kupić jeden z Mini Zestawów, lub dowolny zestaw Simplus z telefonem. Po wykorzystaniu darmowych SMSów można dalej wysyłać SMSy które kosztują tylko 29 groszy brutto do wszystkich sieci.
Pomysł na nową reklamę powstał wspólnie z klientem. „Zośka” zdecydowanie różni się od wcześniejszych filmów Simplus Team. Pod każdym względem – miejsca, bohaterów, aktywności.
Akcja dzieje się w opuszczonej fabryczce. Nic tu nie jest wystylizowane, sam żywioł i natura miasta. Bohaterowie, od zwykłych nastolatków, jakich można spotkać na każdej ulicy różnią się tylko tym, że po mistrzowsku grają w „zośkę”. Headline kampanii brzmi: „wyrabiaj się”.
Zespół odpowiedzialny za kreację to Jacek Maciejewski - Drektor Kreatywny, Mariusz Bruchacki – Creative Group Head, Katarzyna Byzia – Copywriter, Bartek Czober – Art Director oraz Sebastian Zyśk – Art Director.
Przedstawiciele klienta to Rafał Żyznowski – Kierownik ds. Reklamy i Tomasz Teodorczyk – Starszy specjalista ds. produktu. Ze strony Euro RSCG koordynacją kampanii zajęli się Tomasz Broda – Account Director, Andrzej Minkiewicz – Account Manager a także Krzysztof Piasecki – Account Executive.