Dzisiaj rusza nowa kampania reklamowa ASTER pod hasłami „Najlepszy telewizor to nie wszystko”. Kampania pokazuje zalety korzystania z telewizji HD.
Kampania skierowana jest do mieszkańców Warszawy i Krakowa. Główny akcent kampanii to podkreślenie najwyższej jakości obrazu i dźwięku telewizji HD w ASTER. Kampania zakończy się 14 grudnia 2008 roku.
„Telewizja HD w ASTER to zestaw najlepszych kanałów w jakości HD dostępnych na polskim rynku. Mottem kampanii jest zachęcenie osób, ciekawych nowych rozwiązań i otwartych na nowości do włączenia się do wspólnej zabawy i oglądania telewizji w doskonałej, kinowej jakości obrazu i dźwięku” – powiedziała Beata Mazurkiewicz, Kierownik ds. Komunikacji Marketingowej w ASTER.
Reklama w sklepach
Kampanię zatytułowaną „Najlepszy telewizor to nie wszystko” będzie można zobaczyć w formie 15 sek. spotów pokazujących różnice pomiędzy obrazem HD a SD na ekranach telewizorów w sklepach Saturn (Saturn Arkadia, Saturn Złote Tarasy, Saturn Galeria Krakowska) i Media Markt (Media Markt Marki, Media Markt Ostrobramska).
Reklama w prasie
Insert w kształcie dekodera HD ASTER dodawany do „Gazety Telewizyjnej” (dodatku TV „Gazety Wyborczej”), przewodnika telewizyjnego „To&Owo” oraz Polityki.
Działania ambientowe w kinach
W kinach sieci Cinema City, w warszawskiej Kinotece oraz kinie Zakopianka w Krakowie przez trzy weekendy, począwszy od 29 listopada br., prowadzone będą działania niestandardowe pod hasłem „Szczegóły przestają być drobne.” Przy kasach biletowych oraz na ladach będą wyeksponowane kubełki z popcornem, w których będzie umieszczony jeden ‘megapopcorn’. Równolegle do akcji z popcornem, hostessy będą rozdawać widzom gumy o nienaturalnych rozmiarach. Hostessy w swoich strojach będą miały również powiekszone elementy (rzęsy, pierścionek), a to wszystko dla podkreślenia idei „Szczegóły przestają być drobne” - dzięki jakości obrazu w HD widzisz wyraźniej każdy szczegół.
Warszawa: Cinema City Arkadia, Cinema City Promenada, Cinema City Galeria Mokotów, Kinoteka.
Kraków: Cinema City Kazimierz, Cinema City PlazaImax, Zakopianka.
Za kreację i nadzór kampanii odpowiada agencja Change Communications. Natomiast za realizację niestandardowych działań odpowiedzialna jest agencja eventowa EmLab. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Dom Mediowy Equinox.