Dzisiaj ruszyła kampania reklamowa najnowszej promocji Telefonii DIALOG – „Nieskończone możliwości”. Głównymi jej elementami są: spoty radiowe, reklama prasowa oraz outdoor (billboardy, city lighty oraz air boardy). Działania w internecie obejmują bannery, e-mailing adresowany do użytkowników kont internetowych największych portali oraz kampanię w wyszukiwarkach.
Kreacja kampanii opiera się na znaku nieskończoności, który symbolizuje nieograniczone możliwości, jakie daje internet z przyspieszeniem do 8 Mb/s oraz opcja nielimitowanej liczby połączeń w weekendy w cenie abonamentu.
Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy MPG. Kreację przygotowała agencja reklamowa Grupa 3.
Kampania, która obejmuje obszary Polski w zasięgu sieci kablowej DIALOG (województwa: dolnośląskie, lubuskie, łódzkie, pomorskie, śląskie oraz warmińsko-mazurskie), potrwa do 19 kwietnia 2009 r.