Infinix Mobile, nowa marka smartfonów, wkrótce zadebiutuje Polsce i w Czechach. Infinix działa na światowym rynku od 2013 r. i jest obecny w ponad 40 krajach.
Infinix Mobile należy do portfolio chińskiego Transsion Holdings. Do niedawna strategia Transsion Holdings opierała się wyłącznie na obecności na rynkach w krajach rozwijających się.
Marki Infinix i Transsion są kompletnie nieznane na naszym rynku, ale zapowiada się, że Chińczycy chcą to zmienić.
Shenzhen Transsion Holdings wykorzystuje marki Itel, Tecno, Infinix i produkuje swoje telefony w Chinach, Pakistanie, Bangladeszu i Indiach.
Transsion został założony w 2006 r. w Hong Kongu. Marka od tamtej pory bardzo mocno działa w Afryce. W 2017 r. zdarzały się kwartały, że Chińczycy byli numerem jeden w Afryce wyprzedając Samsunga.
Transsion dobrze sobie radzi także w Ameryce Łacińskiej. Bardzo szybko rośnie też w Indiach.
Oprócz rekrutacji zespołu do obsługi polskiego rynku trwa już też pozyskiwanie osób do pracy w innych krajach w regionie CEE.
Za PR w Polsce ma odpowiadać mała agencja Rocket Science Communications.
Doświadczenia Infinix zdobyte w wielu krajach Azji, Ameryki Łacińskiej czy Afryki pozwoliły nam uwierzyć, że łącząc wysokiej jakości produkty, przystępną cenę i nowoczesną technologię możemy zdobyć nawet najbardziej wymagające rynki, takie jak Polska. Jako nowoczesna marka rozumiemy obecne potrzeby użytkowników. Sądzimy, że Infinix szybko podbije serca młodych ludzi w Polsce, zapewniając im komfortowy dostęp do cyfrowej rzeczywistości. Rynki w Polsce i w Czechach mają kluczowe znaczenie dla Infinix ze względu na szerokie grono zorientowanych technologicznie użytkowników z odpowiednimi dochodami oraz położenie geograficzne dające możliwość dalszej ekspansji w przyszłości - stwierdził Benjamin Jiang, dyrektor zarządzający w INFINIX.
Do tej pory Infinix sprzedawał swoje produkty m.in. w Pakistanie, Zambii, Togo, na Wybrzeżu Kości Słoniowej, w Nigerii, Kenii, Egipcie, Ghanie, Peru, Kolumbii, na Filipinach , w Tailandii i Bangladeszu.