Bank Millennium wprowadził nową opcję potwierdzania tożsamości podczas zakładania konta osobistego w aplikacji mobilnej. Od teraz klienci mogą potwierdzić swoją tożsamość korzystając z aplikacji mObywatel.
Dzięki temu rozwiązaniu nie jest konieczna wizyta w placówce banku, a po potwierdzeniu tożsamości przez mObywatel klient może od razu korzystać z większości produktów i usług oraz wykonywać płatności bez dodatkowych ograniczeń.
Aby skorzystać z nowej metody, wystarczy pobrać aplikację Banku Millennium, rozpocząć proces otwierania konta i w kroku potwierdzenia tożsamości wybrać opcję „Aplikacja mObywatel”. Następnie użytkownik zostaje przekierowany do aplikacji mObywatel, gdzie wyraża zgodę na przekazanie danych do banku. Po powrocie do aplikacji banku można dokończyć proces otwarcia konta. Potwierdzenie tożsamości za pomocą mObywatela spełnia wymagania dotyczące bezpieczeństwa danych.
Dla osób, które nie korzystają z aplikacji mObywatel, dostępne są inne metody potwierdzania tożsamości: otwarcie konta z użyciem selfie, polegające na zrobieniu zdjęcia dowodu osobistego oraz krótkiego nagrania twarzy, lub poprzez stronę internetową banku z potwierdzeniem tożsamości za pomocą logowania do innego banku.
Bank Millennium podaje, że około 3 miliony jego klientów aktywnie korzysta z kanałów cyfrowych, a ponad 2,7 miliona klientów korzysta z bankowości mobilnej. Obecnie co drugie konto w banku jest otwierane online.