Nowa oferta dla klientów biznesowych w sieci Idea

Newsy
Żródło: Idea
Opinie: 71

Od 1.09.2003 r. zostaje wprowadzona nowa oferta dla klientów biznesowych w sieci IDEA - Idea dla Firm. Nowa oferta Idea dla Firm jest bardziej atrakcyjna od ofert konkurencyjnych o ok. 10-20%. Oferta Idea dla Firm jest skierowana do wszystkich firm, które chciałyby znacząco obniżyć koszty korzystania z usług telefonii komórkowej.

Oferta Idea dla Firm to 5 oszczędnych i przejrzystych planów taryfowych:

  • Idea Firma 25

  • Idea Firma 50

  • Idea Firma 100

  • Idea Top Firma 200

  • Idea Top Firma 400

Trzy główne korzyści oferty Idea dla Firm to:

  • Niższe ceny połączeń 
    Oferta Idea dla Firm jest bardziej atrakcyjna od ofert innych sieci o średnio 20%.

  • Bezpłatne naliczanie sekundowe
    Usługa "Sekunda" jest dostępna bezpłatnie w planach taryfowych Idea Top Firma 200 i Idea Top Firma 400.

  • Nieograniczony kapitał sekund
    Niewykorzystane sekundy połączeń przechodzą na wszystkie kolejne okresy rozliczeniowe.

Dodatkowo w ofercie Idea dla Firm pojawiają się nowe usługi:

  • Tanie Połączenia
    Usługa umożliwia wykonywanie połączeń z numerami w sieci Idea i w sieciach stacjonarnych po wyjątkowo niskiej cenie 0,60 zł netto za minutę.

  • Nowe Wybrane Numery
    Usługa umożliwia wykonywanie połączeń z wybranymi numerami w sieci Idea i w sieciach stacjonarnych o 50% taniej.

  • Nowa Biznes Grupa
    Usługa umożliwia wykonywanie tanich połączeń (już od 0,24 zł netto za minutę) między numerami należącymi do klienta biznesowego. Usługa dostępna już od 3 aktywacji.

  • Idea Firma GPRS
    Najtańszy GPRS na rynku - 1 zł netto za 1 MB. Usługa dostępna dla wszystkich abonentów oferty Idea dla Firm.

Ponadto w ofercie Idea dla Firm jest dostępne innowacyjne rozwiązanie taryfowe Abonament Limitowany 19,99. Jest to plan taryfowy, który łączy zalety rozwiązań abonamentowych i pre-paid. Klient biznesowy, który zakupi aktywację z planem taryfowym Abonament Limitowany 19,99 będzie płacił comiesięczny abonament, w ramach którego będzie mógł korzystać z wszystkich usług dostępnych w ofercie. Po wykorzystaniu wartości abonamentu połączenia wychodzące zostaną zablokowane. Klient biznesowy może je odblokować i w pełni korzystać z usług po doładowaniu kartą zdrapką.

Idea dla Firm to:

  • Nieograniczony kapitał sekund - niewykorzystane sekundy przechodzą na wszystkie kolejne miesiące

  • Tanie Połączenia: niska stawka 0,60 zł netto za minutę połączenia wewnątrz sieci i do sieci stacjonarnych po call-packu; abonament za usługę 3 zł netto

  • Nowe Wybrane Numery - 50% niższa stawka za minutę połączenia z 4 wybranymi numerami w sieci Idea w sieciach stacjonarnych

  • GPRS dla wszystkich
    – 1 zł za 1 MB we wszystkich planach taryfowych
    – taktowanie co 256 kB dla WAP i co 512 kb dla Internetu

  • Nowa Biznes Grupa
    – dostępna od 3 aktywacji
    – opłata za minutę połączenia uzależniona od abonamentu za usługę
    – możliwość połączenia dwóch Biznes Grup i dołączenia numeru stacjonarnego 

  • Abonament Limitowany 19,99 PLN
    – połączenie zalet systemów post-paid i pre-paid
    – blokada połączeń wychodzących po wyczerpaniu abonamentu
    – możliwość odblokowania połączeń po doładowaniu zdrapką
    – sprzedawany w formie zestawu - karta SIM i początkowy limit startowy

Cennik oferty Idea dla Firm:

Plan taryfowy Idea
Firma 25
Idea
Firma 50
Idea
Firma 100
Idea
Top Firma 200
Idea
Top Firma 400
Abonament miesięczny 30 zl
(36,60 zl z VAT)
50 zl
(61,00 zl z VAT)
80 zl
(97,60 zl z VAT)
140 zl
(170,80 zl z VAT)
240 zl
(292,80 z VAT)
Pakiet bezpłatnych minut połączeń w abonamencie  25  50  100  200  400
Połączenia krajowe (opłata za minutę połączenia):  1,20 zl
(1,46 zl z VAT)

Oplata naliczana za każde rozpoczęte 30 sekund połączenia 

1,00 zl
(1,22 zl z VAT)

Oplata naliczana za każde rozpoczęte 30 sekund połączenia 

0,80 zl
(0,98 zl z VAT)

Oplata naliczana za każde rozpoczęte 30 sekund połączenia 

0,70 zl
(0,85 zl z VAT)

Oplata naliczana za każde rozpoczęte 30 sekund połączenia 

0,60 zl
(0,73 zl z VAT)

Oplata naliczana za każde rozpoczęte 30 sekund połączenia 

Do sieci komórkowych (Centertel, Idea, Era, Plus GSM) 
Do sieci stacjonarnych 
Sekunda (abonament miesięczny) 30/1 5,00 zl
(6,10 zl VAT)
5,00 zl
(6,10 zl VAT)
5,00 zl
(6,10 zl VAT)
bezpłatne  bezpłatne 
Sekunda Pro (abonament miesięczny) 1/1 10,00 zl
(12,20 zl z VAT)
10,00 zl
(12,20 zl z VAT)
10,00 zl
(12,20 zl z VAT)
5,00 zl
(6,10 zl VAT)
5,00 zl
(6,10 zl VAT)
Nieograniczony kapitał sekund
(przechodzenie niewykorzystanych bezpłatnych sekund połączeń na kolejne okresy rozliczeniowe)
bezpłatne 
SMS 0,24 zl (0,29 zl z VAT) 
MMS  1,00 zl (1,22 zl z VAT)
GPRS Internet (opłata za 1 megabajt) 1,00 zl (1,07 zl z VAT)

Cennik usług w ofercie Abonament Limitowany 19,99

Plan taryfowy Abonament Limitowany 19,99
Abonament Miesi ę czny 19,99 zł (24,39 zł z VAT)
Opłata za minutę połączenia do sieci Idea 0,79 zł (0,96 zł z VAT)
Opłata za minutę połączenia do innych sieci 1,59 zł (1,94 zł z VAT)
Cena za wysłanie pojedynczego SMSa 0,24 zł (0,29 zł z VAT)
Kapitał Złotówek (przechodzenie niewykorzystanych jednostek taryfowych na
następny okres rozliczeniowy)
Bezpłatne
Połączenia międzynarodowe 1,59 z ł ( 1,94 z ł z VAT)
+ stawka za połączenie wg Cennika połączeń
międzynarodowych w sieci Idea

Cennik usługi Tanie połączenia 

Usługa umożliwia wykonywanie tanich połączeń z wszystkimi numerami w sieci Idea i sieciach stacjonarnych.

  opłata za 1 minutę połączenia opłata za zdarzenie 
w planie taryfowym Idea Firma 25 0,60 zl (0,73 zl z VAT)  
w planie taryfowym Idea Firma 50 0,60 zl (0,73 zl z VAT)  
w planie taryfowym Idea Firma 100 0,60 zl (0,73 zl z VAT)  
w planie taryfowym Idea Top Firma 200 0,60 zl (0,73 zl z VAT)   
Opłata za udostępnienie (aktywacje) poprzez SMS Specjalny nt 7558 (komenta AKT) lub poprzez BOK (*525)   5 zl (6,10 zl z VAT)
Abonament miesięczny   3 zl (3,66 zl z VAT)


Cennik usługi Nowe Wybrane Numery 

Usługa umożliwia wybranie od jednego do czterech numerów w sieci Idea lub sieciach stacjonarnych, z którymi możesz wykonywać połączenia po bardzo atrakcyjnych stawkach. Listę numerów można modyfikować raz dziennie przy pomocy SMS-ów Specjalnych.

   opłata za 1 minutę połączenia opłata za zdarzenie 
w planie taryfowym Idea Firma 25 0,60 zl (0,73 zl z VAT)  
w planie taryfowym Idea Firma 50 0,50 zl (0,61 zl z VAT)   
w planie taryfowym Idea Firma 100 0,40 zl (0,49 zl z VAT)  
w planie taryfowym Idea Top Firma 200 0,35 zl (0,43 zl z VAT)   
w planie taryfowym Idea Top Firma 400 0,30 zl (0,37 zl z VAT)  
Opłata za udostępnienie (aktywację) poprzez SMS Specjalny pod numer 7295* lub poprzez BOK (*525)   2 zl (2,44 zl z VAT)
Abonament miesięczny za każdy wybrany numer     1,00 zl (1,22 zl z VAT)

* komenda SMS (AKT, spacja NWN, spacja 1, 2, 3 lub 4 (w zalezności od tego, który numer jest aktywowany), spacja, wybrany numer telefonu poprzedzony +48, a w przypadku numerów stacjonarnych numerem kierunkowym miasta (bez zer i odstępów), np.: AKT NWN 1 4822123456 (aktywacja pierwszego numeru - 123456 w usłudze w Warszawie - kierunkowy 022 - w usłudze Nowe Wybrane Numery).

W ofercie Nowe Taryfy dla Firm dostępne są wszystkie telefony z cennika promocyjnego Idea dla Firm.

Opinie:

Opinie archiwalne (71):

Komentuj

Komentarze / 71

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Mike_One pisze: 2003-09-01 19:45
    A gdzie info o nowych taryfach dla klientów indywidualnych? :(
    0
  • Users Avatars Mini
    blobi pisze: 2003-09-01 19:46
    Ho ho! Taniuskie połączenia!A z kapitalem minut znowu o krok dalej niz konkurencja - Nieograniczony czas wykorzystania :) Dla firm naprawde ciekawa propozycja.
    0
  • Users Avatars Mini
    smichal pisze: 2003-09-01 19:49
    calkiem fajne zmiany :) tylko "Nieograniczony kapitał sekund" pewnie bedzie dostepny dla tych co wykupia naliczanie sekundowe, ale to i tak dobre
    0
  • Users Avatars Mini
    abtelecom pisze: 2003-09-01 20:05
    Rozwiązania rzeczywiście ciekawe i korzystne. Nikt nie mówi o cenie za zmianę taryf z obecniej posiadanej na jedną z nowych TO 99,00 ZŁ (120,78 ZŁ BRUTTO). Trochę za dużo.
    0
  • Users Avatars Mini
    abtelecom pisze: 2003-09-01 20:06
    Rozwiązania rzeczywiście ciekawe i korzystne. Nikt nie mówi o cenie za zmianę taryf z obecniej posiadanej na jedną z nowych TO 99,00 ZŁ (120,78 ZŁ BRUTTO). Trochę za dużo.
    0
  • Users Avatars Mini
    blobi pisze: 2003-09-01 20:16
    Dla firm 120 PLN to pryszcz ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    l_s pisze: 2003-09-01 20:23
    abtelecom - na szczęście dla tych co chcą zmienić taryfę na wyższą - zmiana jest wtedy bezpłatna. Mam w firmie jeden telefon, gdzie zmienie z optimy 15 (29,90) na IdeaDlaFirm 25 (30 zł) i za zmiane nic nie zapłace - a będzi 10 minut więcej, taktowanie co 30 sekund i nieograniczony kapitał minut...
    0
  • Users Avatars Mini
    Irek24 pisze: 2003-09-01 20:35
    Fajna promocja. Mogłaby być taka dla klientów indywidualnych.
    0
  • Users Avatars Mini
    l_s pisze: 2003-09-01 20:37
    blobi - może dla dużych/dobrze prosperujących firm to tak. Ale w dzisiejszych czasach mało które płatności są wykonywane na bieżąco - i firmy które zbyt dużych obrotów nie mają - brak takich 120 złotych bardzo odczuwają, więc dlatego się z tobą absolutnie nie zgadzam
    0
  • Users Avatars Mini
    ISSA pisze: 2003-09-01 21:47
    WLO-TY JESTEŚ JEDNYM Z NAJLEPSZYCH ZNAWCÓW TARYF BIZNESOWYCH I NIEJEDNOKROTNIE PODKREŚLAŁEŚ PRZEWAGĘ PLUSA.CO SĄDZISZ O TYM,JAK WYPADA PORÓWNANIE TWOJEGO BIZNESOWEGO ABONAMENTU Z TYM CO MASZ TERAZ W IDEA DLA FIRM?
    0
  • Users Avatars Mini
    BOSSNOKIA pisze: 2003-09-01 21:49
    No i lux,zmieniam ta glupia meritum 20 za 43zl na 19.90 i wale to!
    0
  • Users Avatars Mini
    BOSSNOKIA pisze: 2003-09-01 22:16
    Aha-dupa! WLasnie zmienilem na taryfe 25,na te za 19.90 nie moge-tylko nowi userzy! :((
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-09-01 22:39
    ISSA - już nie raz pisałem. Firma 200 to mniej więcej odpowiednik mojej taryfy (Plus 200 z dużym pakietem do Plusa i Plus Tobie - 180 minut + esemesy - ca. 145 netto z taktowaniem 1/1). W Idei miałbym mniej więcej to samo - minuta pozaabonamentowa jest tańsza, ale to nie ma znaczenia, bo w pakietach mamy po 50 groszy. Przechodzenie minut - jeśli w Idei jest na dotychczasowych zasadach wolę moje 3 miesiące - klientom Idei w pewnym momencie mogą się uzbierać góry minut, których nie wykorzystają - bo kto planuje abonament na wyrost? 1 zł za 1 MB w GPRS... ładnie :-) W Idei macie także transmisję danych w pakiecie bezpłatnych minut - w Plusie płacę za to dodatkowo, z kolei w Ideji cena jest wg planu po wyczerpaniu minut z abonamentu - nieciekawe rozwiązanie.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-09-01 22:50
    W innej taryfie - Plus 40 z dodatkami "stażowymi" także jest podobie - za 40 zł mam 40 minut i 20 esemesów. Gdyby doliczyć 1/1 nadal będzie mniej o 5 zła 10 minut i 20 esemesów za to nie kupisz... Mi się nie opłaca, ale nowym klientom jak najbardziej :-) To dobra oferta. Trochę niepokoi mnie, że zrobili bardzo duże paczki GPRS WAP i WWW - odpowiednio 256 i 512 kB ale cena to rekompensuje. No i kwiatki w rodziu - opłata za PUK2, opłata za zawieszenie wychodzących i przychodzących w przypadku nieterminowych płatności nawet 50 złotych - to sporo. Na koniec dodam, że w moim mieście Idea raczej nie króluje (może to sie teraz poprawi) bo jednak Plus był jako pierwszy i później długo nic nie było, nawet Ery (a jeszcze dłużej salonu żadnego nie było tych dwówch sieci), tak więc firmy raczej w Plusie mają telefony - na dowód powiem Ci, że mam 3/4 numerów w książce do Plusa właśnie, billing podobnie wygląda.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-09-01 22:54
    Na razie nie robiłem większego porównania - i pewnie nie będę robił bo jak mówię - raczej znajomi mający firmy nie będą zmieniać operatora, więc nie będą mnie pytać - nie wiem czemu wszyscy to robią wiedząc, że zawodowo zajmuję się zupełnie czym innym :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-09-01 23:01
    I kto wie? Może po tym ruchu Idei Plus jednak zerwie ze swoją zasadą "nie grzebania w cennikach"? Jest kilka rzeczy, które bym w Plusie zmienił (te esemesy!!!) patrząc na taryfy Idei... Może też coś wymyślą? A może tylko promocjami będą przekonywać do siebie? Generalnie nie opłacałoby mi się, jak wszystkim ze stażem ponad 3 lata, zmieniać operatora. Różnice są znikome. A Idea nic nie pisze o ofercie lojalnościowej - pewnie klasycznie telefon albo minuty za umowę...
    0
  • Users Avatars Mini
    smichal pisze: 2003-09-01 23:03
    abtelecom: przed chwila dzwonilem do BOKu i sie dowiedzialem, ze przejscie z kazdej starej taryfy na nowa jest za darmo - skad Ty wziales te 99,00 ZŁ (120,78 ZŁ BRUTTO)?? I tylko jezeli chce sie zmienic plan taryfowy to nie mozna tego zrobic telefonicznie tylko trzeba to zrobic osobiscie w salonie i podpisac jakis aneks.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-09-01 23:07
    smichal - na wyższą jest za darmo.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-09-01 23:10
    Przy zmianie na nową taryfę o niższej opłacie abonamentowej opłata wynosi 99 złotych - nic za darmo - to są naprawdę lepsze taryfy od poprzednich :-) W Plusie kpili sobie wszyscy z opłaty 50 złotych za przejście na nowe taryfy - nikt nie zwrócił uwagi, że w 2 miesiące góra to się zwraca :-) Poszukaj pliku 17058.pdt na witrynie Idei - jest tam szczegółowy cennik.
    0
  • Users Avatars Mini
    smichal pisze: 2003-09-01 23:11
    wlo: przed chwila gadalem z facetem z BOKu i powiedzial, ze za darmo, mam teraz Meritum 20 i jak chce przejsc na Firma 25 to moge przejsc bez oplac. To kto ma racje??
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-09-01 23:33
    Wiesz... Konsultanci nie grzeszą kompetencją... Ja wiem co piszą w cenniku - chyba, że nie potrafię czytać... Ale zacytuję: Zmiana planu taryfowego [...] z planu taryfowego innych ofert sieci Idea na plan taryfowy Idea Firma 25-400* o niższym abonamencie - 99,- zł netto. * - dotyczy Abonentów korzystających z planów taryfowych: • Idea Meritum (dotyczy oferty Idea Meritum dostępnej do dn. 01.07.2001 i Nowej Oferty Idea Meritum dostępnej do dn. 31.08.2003), • Idea Optima, • Idea 50, 150 i pochodnych, którzy na mocy aneksu do umowy dokonają zmiany planu taryfowego na Idea Firma 25 - 400 o opłacie abonamentowej wyższej od dotychczasowej.
    0
  • Users Avatars Mini
    Robert542 pisze: 2003-09-01 23:36
    To jest to. Super promocja. Nieograniczony kapital minut i sekundowe naliczanie, do tego dobre ceny za polaczenia. Super!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    smichal pisze: 2003-09-02 00:05
    wlo: no to chyba rzeczywiscie konsultanci jeszcze sie nie zapoznali dokladnie z cennikami :) a te 120 zl to troche duzo - no ale za jakis czas powinno sie zwrocic. A jeszcze jedno co sie dowiedzialem, ze z przejsciem na nowe taryfy znika usluga InterMeritum WAP - czyli 5 MB za 10 zl a w zamian jest 1 MB za 1 zl tylko, ze taktowanie WAPu co 256 kB i to juz nie jest takie rewelacyjne bo polaczenie na chwile np. zeby maila sprawdzic to ok. 2-4 kB a skasuja za 256 kB :(
    0
  • Users Avatars Mini
    smichal pisze: 2003-09-02 00:06
    wlo: no to chyba rzeczywiscie konsultanci jeszcze sie nie zapoznali dokladnie z cennikami :) a te 120 zl to troche duzo - no ale za jakis czas powinno sie zwrocic. A jeszcze jedno co sie dowiedzialem, ze z przejsciem na nowe taryfy znika usluga InterMeritum WAP - czyli 5 MB za 10 zl a w zamian jest 1 MB za 1 zl tylko, ze taktowanie WAPu co 256 kB i to juz nie jest takie rewelacyjne bo polaczenie na chwile np. zeby maila sprawdzic to ok. 2-4 kB a skasuja za 256 kB :(
    0
  • Users Avatars Mini
    _CISCO_ pisze: 2003-09-02 00:08
    Nooo ładnie to wygląda.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-09-02 00:10
    smichal - nie jestem biegły w taryfach Idei - to nie mój operator... i jak na razie nie będzie to mój operator, czego dowiodłem wyżej. Tak więc nie mogę z Tobą na temat niuansów rozmawiać :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    abtelecom pisze: 2003-09-02 02:33
    WRACAJĄC DO KOSZTÓW ZMIANY TARYFY, MAM W MWERITUM 10 SIMÓW, LOGICZNE JEST, ŻE W CHWILI OBECNEJ BARDZIEJ OPŁACALNE BĘDZIE KORZYSTANIE Z TARYFY O NIŻSZEJ OPŁACIE ABONAMENTOWEJ, BO JEST TAŃSZA A ZAWIERA TYLE SAMO MINUT DARMOWYCH. ALE PRZY 10 SIMACH KOSZT ZMIANY TARYFY WYNIESIE MNIE PONAD 1000 ZŁOTYCH, A TO JUŻ JEST BARIERA... MOZE SIĘ TO ZMIENI. W PLUSIE JUŻ MOŻNA ZMIENIAĆ TARYFY NP. Z NON STOP 50 NA PLUS 20 ZA 25 ZŁ. A NA WYŻSZĄ JEST JUŻ BEZPŁATNIE.
    0
  • Users Avatars Mini
    Poker pisze: 2003-09-02 04:47
    Tacy z Was wielcy znawcy, a nikt nie pomyslal jak obejsc ta wysoka oplate zwiazana z przejsciem na nowe plany taryfowe... ja juz dawno wiem ;-)) Pozdrawiam!
    0
  • Users Avatars Mini
    _kb pisze: 2003-09-02 10:36
    Wlo - nie porównuj nowych taryf Idei z plusowymi + "dodatki stażowe", bo w takim przypadku nie będzie to porównanie obiektywne.
    0
  • Users Avatars Mini
    marco pisze: 2003-09-02 10:37
    smichal: Zmiana z Meritum20 na Firma25 jest rzeczywiście bezpłatna (ale to wyjatek), zmiana np. z Meritum 50 na Firma 50 rzeczywiście jest płana 99zł ale wystarczy zmienić abo na Frma 100 a po miesiącu na Firma 50 za 25 netto i po sprawie. Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    berr pisze: 2003-09-02 11:32
    Nowi klienci raczej skuszą się na tą ofertą bo co tu dużo nie pisać porównując ją z Erą i Plusem (bez dodatków stażowych) wypada poprostu dużo lepiej.
    0
  • Users Avatars Mini
    Paweł pisze: 2003-09-02 11:40
    Wlo*** obawiam sie ze niedługo nie bedziesz miał zbyt duzo znajomych, ktorzy maja firmowe telefony w Plusie. Mam na mysli firmy z min. 5 sim. Przeciez nawet biorąc pod uwagę Plus Tobie w Taryfach Lider nadal Plus jest sporo w plecy. Nawet firma ze stazem ponad 3 latnim ma w Liderze 300 za 215zł 360minut gdy w Idei za 240zł jest tych minut 400, wiem abonament jest o 25zł drozszy w Idei. Za ta róznice mozesz wykonac w Liderze jeszcze 40 minut czyli tu jest REMIS. Nalezy jednak pamietac (choc tego nie jestem pewnien-w starych taryfach to było) ze Idea dla swoich firm daje rabaty za generowane rachunki, ilość kart SIM i staż. Nawet gdyby nie, to i tak oferta Idei jest bardziej konkurencyjna gdyz "daje" kilientowi taka oferte na jaka w Plusie trzeba sobie zapracowac przez 3 lata. Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    sebekoo pisze: 2003-09-02 12:04
    promo niezła ale jakość usług nie zmienia sie
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-09-02 12:32
    abtelecom - zmiana na nowe taryfy w Plusnie niezależnie od tego czy na wyższą czy na niższą kosztuje 50 złotych. _kb - odnosząc do mojego przypdku mogę to robić jak najbardziej i będzie to bardzo obiektywne, bo wiąże się z moimi pieniędzmi. I tak nie liczę obniżek w okresie promocyjnym jekie dostałbym za zmianę oeratora albo z tytułu posiadania stosownej legitymacji, której zresztą nie mam - co jest powszechne w tego typu porównaniach. A poza tym te dodatki stażowe (pewnie nie wiesz) mam w Plusie life time, one są w cenniku - nie jak w W Idei na okres następnych 2 lat. Tak więc jak najbardziej mogę to porównywać chyba? Paweł - Plus też daje rabaty w zależności od ilości kart, poza tym w Liderach 6 miesięcy minuty przechodzą w, jak to nazywam, uczciwy sposób - tak więc mimo wszystko Plus nadal ma przewagę. Oczywiście dla starych klientów. Jednak nie ma co się podniecać - Lidery już rok są na rynku.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-09-02 12:35
    I za jakiś, rok sytuacja będzie odwrotna - tak więc warto dla pary groszy (mówimy o kilku złotych w ptrzypadku firm, a więc to są drobne na gazetę) skakać jak pajac i mieć problemy z kontrahentami bo nie wiedzą gdzie dzwonić? Chyba nie. A, że nowi mają lepszą ofertę - zgadzam się - nie możesz powiedzieć, że mówiłem, że Plus ma lepszą ofertę. Diabeł zawsze siedzi w szczegółach - np. upierdliwie podam za przykład HSCSD... ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-09-02 12:44
    Dodam tylko, że klient posiadający taryfy Lider (i powyżej 100 kart) w przypadku Lidera 300 po 3 latkach dostaje 2 godziny dodatkowo. A przy więcej niż 20 aktywacji 1,5 godziny. To oczywiście szczegóły, ale ważne. Strefa biurowa - to takie coś, kiedy łączysz się np. w zasięgu jednego BTSa (tą strefę się ustala z operatorem) - ceny od 14 groszy za minutę we wszystkich taryfach. Jak więc mówię - nie znam szczegółów oferty Idei (pewnie z czasem porównam dokładnie) ale stoję na stanowisku, że starzy klienci Plusa (powyżej 3 lat) naprawdę powinni się zastanowić i przemyśleć dokładnie ew. zmianę. Niektórym na pewno będzie się opłacać, jednak przy zerowym bilansie nie warto tracić numeru.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-09-02 12:53
    A tak w ogóle to myślę, że nie ma co dyskutować na te tematy w sytuacji gdy firmy nie planują w okresiach kilkumiesięczynych korzystanie z usług operatorów telekomunikacyjnych. Tak może sobie planować Kowalski, dla którego każdy grosz jest ważny. Pamiętasz dyskusję, kiedy Plus wprowadził Lidery? Była ta sama sytuacja co dzisiaj... Za rok się powtórzy w drugą stronę... nie ma się więc co rozczulać za bardzo. Ja ma tylko dwie aktywacje i 4 pre-paidy. Co mnie obchodzą wielkie firmy, które i tak mają swojego opiekuna, który i tak zaproponuje im niestandardowe rozwiązanie, którego nie ma w cenniku i na które podpiszą odrębną umowę... Ja wiem, że przy mojej stałej ofercie (nie liczę doraźnych zniżek, bonusów czy innych tego typu rzeczy - tylko "goły" cennik) w tej chwili nie opłaca mi się ani na jednej ani na drugiej aktywacji przechodzić na te nowe taryfy Idei.
    0
  • Users Avatars Mini
    abtelecom pisze: 2003-09-02 13:27
    wlo-zmiana taryf na Plus jest płatna 25,00 w przypadku zmiany na niższą lub równą w opłacie abonamentowej, bezpłatna w przypadku zmiany na wyższą. Obowiązuje od 1 września 2003. Pozdrawiam.
    0
  • Users Avatars Mini
    Paweł pisze: 2003-09-02 13:30
    Wlo*** zgadzam sie z Toba ale w 50%. O kontrahentów boja sie te mniejsze firmy, ktore jako jeden lub nawet jedyny z nr kontaktowych podały nr komórki. Sytuacja sie zmienia gdy mamy do czynienia z powazniejsza firmą w ktorej pracuje 100czy 300osób gdzie GSM uzywaja do "wewnetrznej" komunikacji. W tym przypadku problem, o ktorym piszesz nie isntnieje bo kontrahent wie gdzie jest firma zna nr stacjonarny i bez problemu skontaktuje sie z nią. Z taka sytuacją spotkałem sie ostatnio gdzie handlowiec z Plusa zaoferował firmie posiadającej 28 tel rezygnacje z ery. Przez najblizszy rok zaoszczędzą w ten sposób ok 15000zł a numery-nikt sie tym nie przejął, kontrahenci jak byli tak sa. A za dwa lata przyjedzie ktos z Idei i zrobi podobny numer :). P.S. O Strefie Biurowej i innych uslugach Plusa wiem drogi Wlo
    0
  • Users Avatars Mini
    abtelecom pisze: 2003-09-02 13:30
    wlo-od kiedy Polkomtel daje jakieś upusty (w sensie %) od ilości posiadanych kart SIM? Z tego co ja wiem, to takiej opcji nie ma.
    0
  • Users Avatars Mini
    Paweł pisze: 2003-09-02 13:50
    abtelecom*** tez mi sie tak wydaje ze upustów % nie ma-no moze przy klientach typu PKP. W Plusie za ilosc kart sa minuty.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-09-02 14:03
    abtelecom - 6 lat korzystam z Plusa i wiem gdzie wyszukiwać informacji :-) Poza tym zmieniałem ostatnio taryfy na dwóch numerach i wiem ile zapłaciłem... Zmiana taryfy na nowe taryfy Plus (z f=taryfy dostępnej przed 16 czerwca) niezależnie czy zmieniasz na wyższą czy niższą, kosztuje 50 złotych netto. Możesz mieć za darmo jeśli przy okazji korzystasz z PWA lub inaczej przedłużasz umowę.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-09-02 14:05
    abtelecom - czy ja powiedziałem o upustach (w sensie %)???
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-09-02 14:07
    abtelecom - no rzeczywiście - właśnie dostałem informację, że zmieniają taryfy wg starych zasad...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-09-02 14:19
    Paweł - tak, to prawda. 15 tysięcy to już nawet dla większej firmy spore pieniądze... Jednak do takich firm operatorzy mają indywidualne podejście. Może i nie zależy im na numerach (bo i tak szefowie mają stały numer u jednego operatora niezależnie u kogo cała firma ma telefony :-)), ale i operatorzy mają dla nich korzystne oferty pozacennikowe. Dlatego proponuję aż tak daleko nie zapędzać się bo niewiele wiemy o ich układach. i po wtóre tak :-) Szczególnie, że wiele razy spotkałem się z oferowaniem ludzim decydującym o tym z jakiego operatora sieć będzie korzystać różnych "gadżetów" czy bonusów :-) Niezależnie od tego przejmowanie zobowiązań wobez starego operatora, jeśli wiąże nas stara umowa :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    abtelecom pisze: 2003-09-02 14:19
    Trochę wiem, bo pracuję dla Plusa, niestety z punktu wdzenia handlowca Plus ma w chwili obecnej najgorszą ofertę taryfową dla NOWYCH klientów. Podkreślam NOWYCH, bo starzy mogą liczyć na Plus Tobie. Ale i tak nowe taryfy Idei będą kusiły... Przecież mają o wiele niższy abonament i o wiele więcej darmowych minut...
    0
  • Users Avatars Mini
    Paweł pisze: 2003-09-02 14:37
    abtelecom*** jesli jestes z G300 to masz teraz przej...... :) Wspólczuje
    0
  • Users Avatars Mini
    abtelecom pisze: 2003-09-02 14:45
    Paweł***masz rację, jest mi bardzo przykro z tego powodu, mój operator nie potrafi dostosować oferty do tendencji na rynku...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-09-02 16:27
    abtelecom - co miesiąc mają się przystosowywać? przecież całkiem niedawno zachwalałeś nowe taryfy Plusa jako najlepsze na rynku... bo i takie były :-) Nie raz mówiłem - nie ma się co podniecać - niedługo sytuacja będzie odwrotna... a może całkiem niedługo? przecież nic nie stoi na przeszkodzie, żeby w niedługim terminie zmodyfikować ofertę w sosunku do tego co zaproponowała Idea - martwi mnie tylko to, że Plus nie zmienia cenników w tarkcie och obowiązywani :-(
    0
  • Users Avatars Mini
    Paweł pisze: 2003-09-02 20:43
    wlo***nikt nie chce zeby robił to co miesiąc ale spojrz chociaz na kwestie tych durnych smsów za 0,50 w Liderze. No tak ktos tu powie ze to oferta dla biznesu a nie gowniarzy ale po jaka cholere trzymaja te 0,50gr? Przeciez to jest smieszne. Drugi przykład płatny CLIP (nie w Liderze) no diabli mnie biorą jak widze 5zł w cenniku, co to kur... jest gwiazdka z nieba za ktora trzeba płacić? Bez przesady to jest sredniowiecze!!!! Zobaczysz to samo bedzie z MMSami beda je tak trzymac przez kolejne dwa lata za 2zł i tylko co jakis czas wymysla promocje na nie za 0,50zł. Sam jestem klientem plusa i nie musze na szczescie placic za CLIP, smsy mam za 0,24 ale momentami zastanawiam sie zad zmina bo z tej firmy straszna komuna smierdzi. Wiem ze to dla kasy powstała społka POLKOMTEL ale powiedz w imie czego ma ktos dopłacac za usługi, ktore od lat sa normą.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-09-02 21:27
    Paweł - a moich znajomych diabli biorą kiedy muszą w Erze dopłacić do dodatkowych usług typu rozmowa oczekująca, czy połączenie konferencyjne, nie mówiąc już o zawieszeniu połączenia (to najciekawsze) i o billingu :-) TO jest właśnie średniowiecze :-) A co do komuny to dziwię, się, że jeszcze w Polsce siedzisz ;-))) Właśnie - w Plusie mamy normę na to co wymieniłem, a w Erze? Może przestań narzekać, tylko dodaj do taryfy 5 złotych za CLIP jeśli Ci potrzebny i po zawodach - wtedy porównuj czy opłaca Ci się siedzieć w Plusie? Zupełnie nie rozumiem Twojego narzekania, skoro nawet Cię nie dotyczą problemy, o których mówisz...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-09-02 21:39
    A o ememesach po2 i 4 złote netto już nawet mówić się nie chce ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-09-02 22:25
    Ha!!! A już o wczesnym średniowieczu - przekazywaniu połączeń po 20 groszy do własnej sieci i stacjonarnych oraz po 60 groszy do Idei i Ery a we wcześniejszych taryfach nawet za darmo (!!!), podczas gdy Era i Idea liczą sobie minute wg stawki w taryfie nie chcę wspominać...
    0
  • Users Avatars Mini
    Paweł pisze: 2003-09-03 11:23
    wlo*** powiedz mi tylko ile osób korzysta z tych usług? Kto dzwoni w konferencji, kto przekazuje polaczenia na inny nr? Moze inaczej ilu osobom bardziej przydaje sie CLIP a ilu te uslugi ktore wymieniłes? Jaki procent z tych osób wystawi pozytywna ocenę Plusowi za konferencje, przekazy itp a ilu bedzie miało inna opinie na temat tego opa za to ze musi dopłacac za CLIP. Wlo ja wiem, ze to sa "grosze" ale powiedz w imie czego? Tej super jakości, o ktorej kraża legendy? Czym niby sie ta siec rozni dla zawykłego Kowalskiego od innych? Spojrz moze wlasnie z punktu widzenia zwyklego uzytkownika, ktory nie ma nawet zielonego pojecia o usługach ktore wymieniłes. Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-09-03 12:21
    Ja korzystam :-) A z punktu widzenia Kowalskiego? Proszę bardzo - jeśli Kowalski potrzebuje CLIP-a to zanim podejmie decyzję o zakupie aktywacji, przegląda wszystkie oferty operatorów (w Przypadku Plusa dodaje sobie 5 złotych do niższych taryf) i podejmuje decyzję... Jakiś problem widzisz? Ja żadnego nie widzę. Wiem - w oczy kole, że można mieć coś za 25 złotych - czyli mniej niż konkurencja, ale bez CLIP-a. Jeśli z CLIP-em już więcej wychodzi niż u konkurencji - jaki problem powiedz mi iść do tej konkurencji? Żadnego problemu nie ma moim zdaniem. I powiem Ci, że nie jest najważniejsze połączenia konferencyjne czy przekierowanie - dla mnie ważniejsze jest zawieszenie rozmowy i przełączenie się na inną oraz informacja o połączeniu oczekującym - bezpośrednio związana z zawieszeniem połączenia. To bardzo przydatna możliwość nawet w najniższych taryfach.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-09-03 12:23
    Jeśli komuś zależy na tym żeby możliwie mało płacić, czyli dla mnie mieć telefon tylko "w razie czego" to rezygnacja z CLIP-a i 5 złotych jest najlepszym rozwiązaniem. Bo nawet przy najniższym abonamencie, kiedy ludziom wyjątkowo zależy na kontroli kosztów billing to bardzo przydatna rzecz - chyba nie zaprzeczysz?
    0
  • Users Avatars Mini
    Paweł pisze: 2003-09-03 12:36
    dobra wlo ja odpuszczam :)))) Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-09-03 12:49
    Dlaczego? Miło się rozmawia... Ja mam takie stanowisko: Jeśli coś mi jest potrzebne, to kalkuluję cenę z tym czymś... Penie znowu niektórych wkurzę, albo rozśmieszę, ale HSCSD dostępny w Plusie pozwala mi na duże oszczędności - mniej płacę za połączenie ściągając określonej wielkości plik. Korzystam z tego, więc nie mów mi, że powinienem tylko na cenę za minutę połączenia z internetem patrzeć. Podobnie jest chociażby z taktowaniem... 60/30 to nie to samo co 30/30, szczególnie dla osób korzystających z najniższych abonamentów, oszczędzających na wszystkim. Przy 10 minutach w abonamencie i krótkich połączeniach jest oczywisty zysk - 10 połączeń w Erze czy Idei najwyżej i co najmniej 10 a najwyżej 20 połączeń w Plusie. Widzisz te niuanse? Tak więc nie tylko cena odgrywa rolę w tym wszystkim - zwróć na to uwagę :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Paweł pisze: 2003-09-03 14:32
    Wlo***nie prowokuj :))))) "Porozmawiamy" na jakis inny temat przy okazji nowego newsa na gsmonline. Ta rozmowa nie ma sensu i Ty masz racje i ja sobie jej nieskromnie ale przyznam. Wiec po co mamy sie droczyc o jakies pierdoły. Przeciez i tak nas nie dotyczy platny CLIP i smsy za 0,5PLN. Pisałem moje komentarze z "poziomu" nowego uzytkownika a nie klienta z 36miesiecznym stazem. Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    _kb pisze: 2003-09-03 14:48
    Właśnie wlo ten Twój 36-miesieczny staż zamydla Ci trochę oczy w OBIEKTYWNYM porównywaniu ofert, które analizuje przeciętny Kowalski.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-09-03 15:36
    Nie _kb - mi nie zamydla. Ponieważ oceniam co bym stracił (realnie, bo to co mam to nie jest promocja ani czasowy dodatek) przechodząc do innej sieci. I dziwię Ci sięm, że jeśli korzystasz z tych przywilejów w Plusie (o ile korzystasz z Plusa) nie bierzesz ich pod uwagę? Natomiast co do nowych klientów - już mówiłem - mają w Idei taniej teraz. Fakt - nie wiadomo co za półtora roku będzie się działo, ale kupując w Idei aktywację dzisiaj rezygnują z przywilejów w Plusie. Każdy ma wybór - przecież 3 sieci mamy. Zawsze analizując oferty konkurencyjne analizuję je dla siebie!!! Chory musiałbym być, żeby ogólnie analizować - co mnie to obchodzi powiedz mi? Jeśli przyjdzie do mnie znajomy i powie - słuchaj pomóż - chcę mieć to czy to za tyle... Zdziwiłbyś się ilu z nich namówiłem do Ery czy Idei...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-09-03 15:37
    Ale w każdej innej sytuacji mówię tylko o sobie. Jeśli dziś mam konkretną taryfę z dodatkami wg cennika, to i za pięć lat ją będę miał jeśli uprę się i jej nie zmienię. Nie wiem dlaczego uważasz, że staż mi zamydla - to cennik!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    promedia pisze: 2003-09-03 17:34
    ***sebekoo*** Napisal/a 'promo niezła ale jakość usług nie zmienia sie' - nie zmienia sie? Korzystam z uslug Idei od samych jej poczatkow w Poznaniu. Poczatki byly trudne (nie tylko w Idei), ale teraz w niczym wg. mnie nie ustepuje innym operatorom. Byl okres, kiedy w firmie 'byli' sluchawki trzech operatorow i szczerze powiem, ze obecnie roznicy w uslugach i ich jakosci nie widze - za to w kosztach tak - ale to inna kwestia (a na koniec: nie twierdze ze Idea jest 'the-best' - kazdy korzysta z uslug tego opa, ktory jest dla niego najatrakcyjniejszy, najtanszy, naj... ;) - nie ma jednego, jedynego, najlepszego ). Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    _kb pisze: 2003-09-03 21:55
    wlo - Właśnie o to mi chodziło, dla przęciętnego Kowalskiego na dzień dzisiejszy (o ile ma oczywiście regon) lepsza (czytaj tańsza) jest oferta Idei, natomiast dla osób mających odpowiedni staż w Erze bądź Plusie sparawa jest już bardziej skomplikowana (w grę wchodzi tak jak pisałeś utrata określonych dodatków i zmiana numeru). Ja mam na dzień dzisiejszy plan Idea Optima - Oferta Wewnętrzna i nie zamieniłbym go na żadnen inny. Pozdrawiam i dzięki za odpisy.
    0
  • Users Avatars Mini
    _kb pisze: 2003-09-03 22:12
    Tak na zakończenie, dziwi mnie brak komentarza do nowej oferty Idei na stronach www.telefon.pl, czyżby "Idealne taryfy" były aż tak dobre ???
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-09-03 23:40
    A lubisz tam pisać? Ja tylko czasem zaglądam tam do tego prywatnego kącika Mr G przejrzeć jego felietony pełne niechęci do wszystkich i wszystkiego. Niestety minęły czasy dobrych serwisów - kacyko.pl... kto to pamięda ? Pewnie nawet Mr G nie, chociaż telefon.pl niejako jest następcą kacyko.pl :-(
    0
  • Users Avatars Mini
    Greg pisze: 2003-09-04 13:01
    Widzę, że w dyskusji góruje ***wlo próbując za wszelką cenę ustalić wyższość taryf plusa. Cóż, niektóre argumenty typu: "Przechodzenie minut - jeśli w Idei jest na dotychczasowych zasadach wolę moje 3 miesiące - klientom Idei w pewnym momencie mogą się uzbierać góry minut, których nie wykorzystają..." są bardzo zabawne. Lepiej, żeby kasowali, po co mają się kumulować, niech przepadną... Ja osobiście uważam, że nowa idea kładzie na łopatki nowego plusa, chyba każdy potrafi liczyć. ***wlo, jeżeli uwględniasz niesamowite bonusy uzyskiwane od Plusa za staż, weź pod uwagę, że idea również nie jest ich pozbawiona.
    0
  • Users Avatars Mini
    Greg pisze: 2003-09-04 13:01
    Widzę, że w dyskusji góruje ***wlo próbując za wszelką cenę ustalić wyższość taryf plusa. Cóż, niektóre argumenty typu: "Przechodzenie minut - jeśli w Idei jest na dotychczasowych zasadach wolę moje 3 miesiące - klientom Idei w pewnym momencie mogą się uzbierać góry minut, których nie wykorzystają..." są bardzo zabawne. Lepiej, żeby kasowali, po co mają się kumulować, niech przepadną... Ja osobiście uważam, że nowa idea kładzie na łopatki nowego plusa, chyba każdy potrafi liczyć. ***wlo, jeżeli uwględniasz niesamowite bonusy uzyskiwane od Plusa za staż, weź pod uwagę, że idea również nie jest ich pozbawiona.
    0
  • Users Avatars Mini
    Greg pisze: 2003-09-04 13:08
    Teraz sprawa zamiany taryfy np. z Meritum na nowe taryfy. Oczywiście, będąc frajerem można zapłacić 99zł netto, ale sposób na ominięcie tego jest oczywisty. Zmieniamy na nową taryfę o wyższej opłacie abonamentowej (0 zł) i w kolejnym okresie rozliczeniowym schodzimy o schodek niżej (25 zł netto). Minuty z poprzedniego okresu wziętego "na wyrost" nie przepadają w ogóle.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-09-04 23:20
    Greg - wiem, że coś dają ale nie piszą o tym w cenniku. Natomiast klient czytający cenniki Plusa wie, czego ma się spodziewać po określonym czasie - nie na rok czy dwa lata za podpisanie kolejnej umowy, tylko po prostu - za staż. Nie mówię, że taryfy Plusa są lepsze niż nowe Idei - bo nie są. Są nadal lepsze dla mnie. A co do minut... Jak myślisz, po co jest tyle tych taryf z różną ilością minut? Bo mi się zdaje, że po to, aby sobie dobrać optymalną ilość minut, bo te w abonamencie są jednak tańsze nisz minuty poza abonamentem. Owszem - wykorzysta się czasem więcej, czasem mniej i wtedy kiedy wykorzysta się ich mniej dobrze, że przechodzą... Ale taki sposób jaki oferuje Idea nie jest korzystny. Jeśli ktoś się kontroluje trudno mu będzie wykorzystywać te minuty, szczególnie po kilku miesiącach - ja to już policzyłem na kilku billingach :-) I tutaj musisz przyznać oferta Plusa jest lepsza mimo wszystko.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-09-04 23:25
    A w sprawie taryf... Tylko żeby frajer z siebie frajera nie zrobił korzystając z Twojej metody :-) Kiedy pasuje mu wziąć taryfę Top Firma 200 na przykład ;-)
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: