Nowa oferta Neostrady - komunikat prasowy

Newsy
Żródło: TP S.A.
Opinie: 103

Od 1 września użytkownicy neostrady tp będą szybciej niż dotychczas surfować po Internecie. Telekomunikacja Polska wprowadza nowe opcje usługi o szybszym transferze danych. Zamiast opcji 640 kbps będzie 1024 kbps, natomiast opcja 320 kbps zmieni się na 512 kbps. "Rynek odbiorców usług szerokopasmowego dostępu do Internetu zmienia się, stąd potrzeba zróżnicowania naszej oferty tak, aby dostosować ją do potrzeb obecnych i nowych użytkowników" - mówi Mariusz Gaca, dyrektor Pionu Multimediów TP.

Internauci będą mieli do dyspozycji następujące opcje neostrady tp:

Prędkość (kbps) Przestrzeń dyskowa Abonament (netto)
neostrada tp 1024 / 256 50 MB 189,00
neostrada tp (umowa okresowa) 1024 / 256 50 MB 149,00
neostrada tp 512 / 128 20 MB 139,00
neostrada tp (umowa okresowa) 512 / 128 20 MB 99,00
neostrada tp 128 / 64 5 MB 99,00
neostrada tp (umowa okresowa) 128 / 64 5 MB 59,00

Niezależnie od opcji, promocyjna opłata instalacyjna wynosi tylko 1 zł netto, ponadto spada z 400 do 150 zł brutto cena asysty technicznej przy instalacji, którą Klient może zamówić.

Nowe opcje neostrady tp mają limit transferu danych 5 GB, jednak w ramach trwającej do końca roku promocji limit dla opcji 512 zwiększony będzie do 10 GB, a dla opcji 1024 do 15 GB. Z badań ruchu wynika, że limity te nie przeszkodzą internautom w swobodnym korzystaniu z zasobów sieci, zapobiegną natomiast sprzecznemu z regulaminem neostrady tp tworzeniu "lokalnych sieci" (do takich rozwiazań dedykowana jest usługa dostęp do Internetu DSL,
oparta na tej samej technologii).

Dotychczasowi użytkownicy neostrady tp, którzy nie zdecydują się na skorzystanie z nowych opcji, będą mogli korzystać z usługi na wcześniejszych zasadach.

Neostrada tp dostępna jest dla 80 proc. klientów firmy. Obecnie korzysta z niej ok. 350 tys. osób. TP planuje, że do końca roku liczba użytkowników może przekroczyć 500 tys. Ceny neostrady tp należą do najkorzystniejszych cen usług dostępu szerokopasmowego, oferowanych przez operatorów europejskich.

Opinie:

Opinie archiwalne (103):

Komentuj

Komentarze / 103

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Bi pisze: 2004-08-30 21:38
    Czyli nie ma się co bać, jak chcemy pozostać na starcyh warunkach, TPSA nam to umożliwia. Brawo!!
    0
  • Users Avatars Mini
    quest pisze: 2004-08-30 21:39
    brak słów...5 GB , na tydzień , a nie miesiąć
    0
  • Users Avatars Mini
    barakuda19 pisze: 2004-08-30 21:55
    i to mi sie podoba ze mozna zostac na starych warunkach wole 640 kb niz 1024 a pozniej 256kb poniewaz jesli ktos wykozystuje dp pacy intenet i do sprawdzania info w necie to 5gb jest na 8 do 12 dni a pozniej przez połowe miesiaca strasznie wolno czyli nowi klienci neo zostana na lodzie prawda....ale mam nadzieje ze juz za 6 do 12 miesiecy wekzie konkurencja i bezie net tanszy szybszy i bez ograniczen
    0
  • Users Avatars Mini
    sslsl pisze: 2004-08-30 22:01
    no i podziekujcie dzielacym poza lokal... oficjalnie tp o tym pisze w notce prasowej. Zalatwiliscie innym, uczciwym limity, to imho glowny powod limitow... Ta neo zostanie zapewne szybko wycofana (ta co jeszcze mozna kupic do konca tego miecha). Donoscie na nich teraz www.tp.pl/otp/serwis_prasowy/ biuro/show.php?mid=1491 (1 spacja) polskie *cwaniaczk*i... szykuja sie ponoc kontrole na was :)
    0
  • Users Avatars Mini
    rower pisze: 2004-08-30 22:04
    Precz z telekomuną !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2004-08-30 22:06
    dno, żenada i masakra, czemu to jest w promocji a nie na stałe 128-5GB, 512-10GB, 1024-15GB ????? *barakuda19 - po wyczerpaniu nie ma żadnego 256Kbps (to by była rozsądna oferta) tylko 32Kbps !!!!!!!! czyli mniej niż w modemie, a 256 to masz na wyjściu, bo tego poprostu nie obcinają po wyczerpaniu limitu...
    0
  • Users Avatars Mini
    swerd pisze: 2004-08-30 22:09
    co za bzdura. mieć transfer ponad 1000 i limit 5 giga na miesiąc.to chyba tylko do oglądania stron ten wariant
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2004-08-30 22:10
    *sslsl - donoście na nich ?? sam se donoś ty kapusto ! Jak ktoś płaci ZA ŁĄCZE BEZ LIMITU, to dlaczego by nie miał sobie tego dzielić, Netia np. nie ma nic przeciwko... A pozatym ja nie mam nic przeciwko limitom, tylko pytanie roku brzmi : Dlaczego limit na 1024 Kbps, jest TAKI SAM jak na 128 Kbps ??????????
    0
  • Users Avatars Mini
    LukMaj pisze: 2004-08-30 22:19
    9 wrzesnia konczy mi sie umowa z TPSA na neostrade 640, ciekawe czy bede musial podpisac nowa umowe i czy bede mogl pozostac przy dawnych warunkach
    0
  • Users Avatars Mini
    Musli pisze: 2004-08-30 22:31
    Gonzales gdzie tam pisze o dokupywaniu limitu ?
    0
  • Users Avatars Mini
    dev pisze: 2004-08-30 22:32
    lukmaj * niestety żeby dalej korzystać z tej samej oferty w cenie promocyjnej trzeba na 30 dni przed końcem bieżącej umowy iść do telepunktu i podpisać aneks na kolejne 12 miesięcy, dobrze że się wcześniej dowiedziałem i w sobote podpisałem umowę bo ładnie bym płacił... nie wiem jak to jest gdy się nie podpisze, na jaki pakiet się wtedy przechodzi bo pani w telepunkcie nie miała jeszcze informacji oficjalnych o nowych neostradach tp...
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2004-08-30 22:39
    "Od nowego roku TP SA zaoferuje możliwość dokupywania dodatkowego transferu."
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-08-30 23:03
    ***Grzegorz_Z: nie bardzo rozumiem potępiania ludzi dzielących łacze. Dla mnie to zboczenie, bo mnie akurat stać na to aby wywalić te 100 PLN na w miarę szybko chodzący Internet, ale rozumiem, że wiele osób byłoby szczęśliwych mając na przykład 256 kb za niewielkie pieniądze. I taką możliwość dzielenie łącza daje. Fakt, że jest t jakieś tam łamanie umowy, ale w tym konkretnym przypadku TP sama sobie jest winna ograniczając konkurencję na rynku.
    0
  • Users Avatars Mini
    ! pisze: 2004-08-30 23:05
    Kocham TP.SA
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-08-30 23:06
    ***Musli: " Od nowego roku TP SA zaoferuje możliwość dokupywania dodatkowego transferu." Trzeci akapit od dołu.
    0
  • Users Avatars Mini
    Talent pisze: 2004-08-30 23:08
    Ten limit jest smiechu wart. Na glowe chyba upadli juz calkowicie.. i dla kogo to ma byc? Przeciez to sa normalnie kpiny. Placisz 150zl miesiecznie i masz limit 5GB. Zalosni sa. Mam nadzieje, za jak wejdzie UMTS a ceny nie beda kosmiczne bede mogl w koncu zrezygnowac z uslug Telekompromitacji Polskiej.
    0
  • Users Avatars Mini
    rafcyk pisze: 2004-08-30 23:27
    Duzo jeszcze pojawi sie newsow o tym samym....ciagle Tp i ciagle przyspiesza, no ile mozna :(
    0
  • Users Avatars Mini
    Bi pisze: 2004-08-30 23:27
    Grzegorz_Z : Z tego co piszesz wnioskuję że chciałbyś aby internet pozostał taki jaki był kiedy? Czyli co, modem?Internet to nie tylko strony WWW, to też filmy, muzyka na żywo o jakości zbliżonej do CD, to też uaktualnianie systemu w ciągu 20 minuta nie 5 H!! Więc nie wypisuj głupstw bo mam wrażenie że chciałbyś się cofnąć do ery kamienia łupanego kiedy to puszczało się znaki dymne!...żałosne...Na szczeście nie tacy jak TY mają wpływ na rozwuj Internetu i bogu dzięki....
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-08-30 23:32
    ***Grzegorz_Z: jasne, jasne, tyle że w ostatecznym rozrachunku i tak to się ludziom opłaca. Aczkolwiek to prawda, że są tacy, którym zawsze będzie mało. Ale po co wprowadzać sztuczne ograniczenia? Chyba po to, aby wspomóc konkurencję :).
    0
  • Users Avatars Mini
    Bi pisze: 2004-08-30 23:37
    A co to ma do rzeczy gdzie Ty kupujesz muzykę i soft? Słuchanie radia jest piraceniem? Oglądanie filmów real ze strony neostrady jest piraceniem? Ukatualnianie ORYGINALNEGO systemu jest piraceniem? Bredzisz, brzedzisz. Poruszyłeś temat którego nie masz jak obronić. Poza tym, nie wciskaj kitu że nie masz na kompie nic ściągniętego z Internetu, bo w bajki to ja już nie wierzę i raczej nikt w to nie uwierzy. Prawda jest taka, że na każdym kompie na którym jest Internet zawsze znajdzie się coś ściągniętego z niego.
    0
  • Users Avatars Mini
    Lumas pisze: 2004-08-30 23:39
    Grzegorz_Z, nie piernicz glupot: "Jakoś przez 5 lat korzystałem z Internetu przez modem i nie potrzebowałem słuchania jakiegoś tam radia z jakością jak z zakresu AM, czy też ściągać 4-ro gigabajtowe filmy czy inne warezy. Już zapomnieliście jak wyglądał w naszym kraju dostęp do Internetu pięć lat temu. Limity im przeszkadzają. Oj przewraca się wam w głowach z tego dobrobytu, przewraca" -- to nie przewracanie w glowach, tylko postep. Wez oddaj telefon, wyrzuc pralke, kuchenke, najlepiej odlacz prad i siedz przy swieczkach, albo w ogole wroc do jaskini, w koncu cala reszta to nikomu niepotrzebne zbytki, od ktorych sie "w glowach przewraca". A prawda jest taka, ze czlowiek sie do dobrego przyzwyczaja i jak mu taka tepsa dala, a teraz odbiera, to nic dziwnego, ze zlosc bierze.
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-08-30 23:41
    ***Grzegorz_Z: no to szczerze współczuję, bo MM ma jedne z najwyższych cen :). A tak BTW - wersje testowe też kupujesz w MM? Poza tym jest masa kawałków, które są w sieci, a nie ma ich na płytach, a koncerny muzyczne nie chcą ich sprzedawać za żadne pieniądze. Poza tym ściąganie muzyki z sieci to dosyć drażliwy, wieloaspektowy temat - gdzie główną odpowiedzialność ponoszą sami wykonawcy i koncerny, więc może nie nazywaj ludzi pohopnie piratami :).
    0
  • Users Avatars Mini
    swerd pisze: 2004-08-30 23:43
    no musze sie zgodzić z gonzalesem. Grzegorz piszesz pierdoły. mam zjnajomych za granicą to jak jakiś film nakręcą to dlaczego nie mogę korzystać z p2p. kradnę coś?niech lepiej sporawdzają kto piraci i rozdziela łącze, a kto nie, a nie robią takie bzdurne posunięcia
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-08-30 23:45
    ***Grzegorz_Z z 30-08-2004 21:38: i vice versa. Zapraszam na stronę mojego providera i zobaczysz za ile można oferować szybki Internet bez limitów ;).
    0
  • Users Avatars Mini
    Pit pisze: 2004-08-30 23:47
    No ip o konferencji już wszystko jasne. Kanapeczki były dobre i sałatka też. Będę chyba częściej na te konferencje chodzić.
    0
  • Users Avatars Mini
    swerd pisze: 2004-08-30 23:50
    jak pograć w grę sieciową przy tych limitach? hm
    0
  • Users Avatars Mini
    Lumas pisze: 2004-08-30 23:52
    Grzegorz_Z, wez sie prezesie puknij: "nie ma sprawy - chcesz piracić - Twój problem. Ja muzykę, soft i filmy kupuję w mediamarkt." GDZIE Bi@ly napisal, ze cos piraci? Jestes jak te baby z Radia Maryja, dla ktorych samo slowo prezerwatywa wystarczy, zeby zemdlec. Slyszales kiedys o trailerach, demach, gigabajtach RFC, livefeed, TV przez internet, radiu, webcamach itd. itp.? Dlaczego ZARAZ jak ktos mowi, ze limity sa do bani musi to automatycznie oznaczac, ze piraci? Domniemanie tego faktu jeszcze nie oznacza, ze mozesz oskarzac.
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2004-08-30 23:52
    Co do limitowania - to raczej prawda jak zwykle leży pośrodku... TP ma swoje racje - regulamin w końcu zabraniał takiej możliwości dzielenia Neostrady od samego początku, a każdy wiedział co podpisuje.Z drugiej strony z wielkością tych limitów przesadzili zdrowo.Chello też ma limit .. ale 15 GB i również zakaz dzielenia, bo nikt przy zdrowuch zmysłach dzielił tego nie będzie...ale 5GB ???? Śmiech na sali. Monopolista po raz kolejny śmieje się nam w twarz....A Ty Netio - śpij nadal...
    0
  • Users Avatars Mini
    Longman pisze: 2004-08-30 23:55
    ***Grzegorz_Z (zwlaszcza wypowiedz z 20:54) - na telefonii komorkowej sie znasz, na Necie widze wcale. Otoz zauwaz, ze jak ktos bedzie chcial udostepniac torrenta czy inne p2p to bedzie mogl to robic ze stala predkoscia nawet po wprowadzeniu limitu (tylko ssac nie bedzie mozna) - tak wiec to zachecenie do piractwa. Generalnie idea szerokopasmowosci jest taka, aby lacze limitowac jak najmniej. A tu przypomina mi samochod ktoremu zwiekszono dwukrotnie moc przy jednoczesnym kilkukrotnym zmniejszeniu zbiornika paliwa. Dla mnie jest to przyznanie sie TP SA do braku odpowiedniej struktury do obsluszenia zwiekszonej przeplywnosci w sieci. Pelna porazka. Aha, jeszcze jedno - zmien programy Nortona - wielkie, mula system i sa ogolnie slabiutkie. Lepsze znajdziesz w Sieci. Za darmo - bez piracenia.
    0
  • Users Avatars Mini
    Ktosiek pisze: 2004-08-30 23:55
    oj dzisiaj ta stronka to naprawde chodzi tragicznie, może im Tepsa jakieś limity na upload dała ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-08-30 23:57
    ***Grzegorz_Z: alez proszę bardzo. Skooro wspomniałeś również o sofcie, to popatrz ile kosztuje taki Office XP Box w MM, a ile u naszej polskiej konkurencji :) Ca. 500 PLN [zdarzało się, że i 700]. Poza tym świat sklepów muzycznych to nie tylko Empik czy MM, ale i pomniejsze sklepiki :). A nawiązując do piractwa - a co z sytuacją kiedy ktoś kupi muzykę w sklepie sieciowym, albo bezpośrednio od wykonawcy - Perfectu na przykład?
    0
  • Users Avatars Mini
    ja pisze: 2004-08-30 23:58
    "Ceny neostrady tp należą do najkorzystniejszych cen usług dostępu szerokopasmowego, oferowanych przez operatorów europejskich."- hahahahahahahahahah, maja poczucie humoru. swoja droga ciekaw jestem ile sobie zazycza za 1gb dodatkowego transferu. btw: gratuluje grzegorzowi_z grubego portfela.
    0
  • Users Avatars Mini
    Lumas pisze: 2004-08-30 23:59
    Grzegorz_Z: obnosisz sie ze swoja tzw. "legalnoscia", jak bialoglowa z dziewictwem w XXI wieku. Nie wiem juz, czy duma Cie rozpiera, czy moze raczej kompleksy mecza. Kwestia limitow w tepsie to nie to samo, co kwestia tzw. "piractwa" wiec dlaczego z uporem maniaka usilujesz postawic wszystkich pod sciana.
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-08-31 00:04
    ***Grzegorz_Z 30-08-2004 21:55: no bez jaj, z Kazikiem to lekka przesada. Płytę Kazika czy Kultu możesz kupić w ciemno bo wiesz za co płacisz. Poza tym Kazik jest akurat rzadko piratowany w porówaniu z mniej ambitnymi wykonawcami. I wiesz dobrze o co w tym chodzi - chociażby o to, że zlikwidowany w Polsce rynek singli, a masa płyt zawiera 2-3 fajne piosenki i 10 wypełniaczy. I dotyczy to nawet uznanych wykonawców. Więc skoro koncerny nie chcą udostępniać [i zarabiać!] pojedynczych kawałków, to tracą przychody w ogóle. Wiem, że piractwo to patologia, zatem najlepiej zwalczać przyczyny, a nie leczyć ją objawowo.
    0
  • Users Avatars Mini
    Lumas pisze: 2004-08-31 00:08
    G_Z: Rzygac sie chce, kazda dyskusja musi sie skonczyc na tym, ze jakis "swiety" bedzie znowu udowadnial swoje racje na temat niewiernych piratow i biednych wielkich koncernow, ktore pospolu z artystami z glodu umieraja, bo niewierni im chleb od ust odbieraja. Poczytaj sobie, co na temat kultury, tzw. wlasnosci intelektualnej i bzdurnych praw nia rzadzacymi mowia _naprawde_ madrzy ludzie, a nie powtarzaj tej idiotycznej papki, ktora serwuja RIAA, MPAA, BSA i koncerny, ktore moglyby kupic ciebie, twoja matke, babke i cala reszte, gdyby tylko wyczuly w tym interes. Masz wiecej orginalow niz biskup i komendant policji? Chwala ci. Tylko nie oceniaj innych przez swoj pryzmat, bo rzeczywistosc jest bardziej skomplikowana, niz wydaje sie takim durnym legalistom.
    0
  • Users Avatars Mini
    swerd pisze: 2004-08-31 00:18
    ja zamieniłem sdi na neostrade i krew mnie zalewa jak sie to 128 skonczylo. zajelo mi to 2 tygodnie, wiec nie wyobrazam sobie jak to schodzi przy 1000
    0
  • Users Avatars Mini
    smichal pisze: 2004-08-31 00:24
    sslsl: co ty za glupoty piszesz, ja wcale nie dziele neoastrady a na tydzien mam srednio 8 GB sciagnietych czyli na miesiac 30 GB limitu mogloby byc ale nie 5 ! to ledwo na strony starczy - widac, ze w telekomunie maja ekspertow na twoim poziomie, szkoda gadac... :(
    0
  • Users Avatars Mini
    Poke pisze: 2004-08-31 00:32
    Alexander25 - dlaczego uwazasz ze Netia spi? Spojz na moje IP.
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-08-31 00:37
    ***Grzegorz_Z: nie wszystko da się zastąpić Worksem. Nie wszystko da się zastąpić OpenOfficem [baner na mojej stronie to pamiątka po trzygodzinnym romansem z wersją testową]. Ale to akurat nie o to chodzi, bo miałem zamiar wykazać różnicę pomiędzy MM a "resztą świata". Co do singli - w takim razie pokaż mi single Blue Cafe, Budki Suflera, Bajmu, Kasi Kowalskiej, Lady Pank i wielu wielu innych etc. Nie ma i już. A niekoniecznie mam ochotę kupować całą płytę.
    0
  • Users Avatars Mini
    Lumas pisze: 2004-08-31 00:42
    G_Z: W tym sek, ze gdyby mozna bylo kopiowac samochody, to wszyscy na swiecie by je mieli. Poniewaz nie mam ani czasu ani ochoty na glebsze rozwazania (bo przeciez cie nie przekonam) streszcze sie jednorazowo: rzecz w tym, ze kwestie wlasnosci intelektualnej i propagacji tejze wlasnosci NIE SA jednoznaczne. Czarne czy biale. Sztuka, muzyka kiedys nalezaly do wspolnych dobr kulturowych, ktore kazdy mogl podziwiac i czerpac z nich inspiracje, niezaleznie od tego, czy go bylo na to stac, czy nie (sztuki kiedys wystawiano za darmo). TERAZ wszystko jest biznesem i jesli kogos nie stac, jest automatycznie wystawiany poza nawias. "Madrzy ludzie" nawoluja do weryfikacji glupiego prawodawstwa i takiej jego zmiany, zeby i wilk syty i owca cala byla. Wielkim korporacjom to nie w smak. Dla nich liczy sie _tylko_ $$.
    0
  • Users Avatars Mini
    Lumas pisze: 2004-08-31 00:43
    Dla prawdziwego artysty liczy sie popularnosc jego dziel, a nie to ile sobie kabzy dzieki nim nabije. A kabze i tak nabije, jesli jest dobry (myslisz, ze po co artysci koncertuja?), niezaleznie od tego ile kto nasciaga przez p2p. "Malym" kapelom tez p2p nie zaszkodzi (wrecz przeciwnie, raczej zyskaja popularnosc), bo o tym kto "zaistnieje" na rynku decyduja _wylacznie_ wielkie koncerny. Zeby zakonczyc - to i tak malo, ale nie chce mi sie dalej - pietnuje piratow, ktorzy na dystrybucji zarabiaja, popieram zas poszukiwanie rozwiazan, ktore umozliwia kazdemu korzystanie z dobr intelektualnych, niezaleznie od zasobnosci portfela (tymczasowo oznacza to poparcie dla wolnej wymiany przez internet) EOT.
    0
  • Users Avatars Mini
    maruch pisze: 2004-08-31 01:14
    DO LUKMAJ*** Lec jutro szybko do telepunktu i podpisuj aneks na 12mc-y jutro masz ostatni dzien. To info ze trzeba na 30dni przed zakonczeniem umowy rocznej to sciema, mi sie konczy 3 wrzesnia umowa a nowa na nastepny rok bylem podpisac tydzien temu i zapewnilem sobie w ten sposob 640 bez limitu na kolejny rok!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    swerd pisze: 2004-08-31 01:15
    tak zmeniając podejście. przeciez z tymi 64 czy 32 kb/sek też mozna piraciś, ściągać gry, filmy i inne duperele. tylko wolniej? ja na sdi (112) ściągałem średnio 2 filmy na tydzień. zresztą zawsze można iść na giełde i kupić pirata.
    0
  • Users Avatars Mini
    Radeonik pisze: 2004-08-31 01:24
    ***swerd: w Warszawie jest nawet taka instytucja jak stadion dzięsieciolecia, gdzie się kupi wszystko.
    0
  • Users Avatars Mini
    sodipodi pisze: 2004-08-31 01:27
    I b dobrze ja mam siec osiedlowa gdzie notorycznie kilka osób non stop dzien i noc ciagnie filmy.Pwoduje to ,ze reszta moze surfowac co najwyzej z predkoscia 32 kbs i mniej staje sie to koszmarem a provider nic sobie z tego nie robi. Nawiasem mówiąc administracja tą siecią to dramat.Jak ktos chce tak robic to niech sobie wykupi oferte dsl i juz
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2004-08-31 01:44
    Poke *** jeśli uważasz ,że Netia działa pręznie to zobacz ile takich Netiowych IP jest przy komentarzach ;-) To ma być opetaror , który ma czelność wypisywać na tramwajach hasło o konkurencji w Telekomunikacji... Poczytaj komentarze w archiwum przy Newsach o Netii a dowiesz się czemu ten operator(ek) jest taki nędzny ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2004-08-31 02:16
    NIE MA TEMAT : Zaoewne pod wpływem lawiny niezadowolonych internautów zmieniły się trochę zasady w miescie plusa...Od dzisiaj są dwa liczniki na bramce i mamy 300 sms do Plus Gsm oraz 30 do obcych na 10 dni. Jednak co mnie zdziwiło.. wprowadzili ograniczenie 10 na dany numer w ciagu jednego dnia...
    0
  • Users Avatars Mini
    pepe pisze: 2004-08-31 02:33
    Grzegorz_Z: Znawco akurat w media markcie to sa takie single ze tych piosenek to ju zna zachodzi nikt od pol roku nie slucha dlatego je do Polski przywiezli. A co do cen w Media Markcie to jak chcesz to ci podam miejsca gdzie mozesz 90% z rzeczy typu filmy muzyka i gry taniej kupic. I zapraszam na strone DIalogu zebys zobaczyl po ile jest internet i co w sobie oferuje. A jak zadzwonisz do nich i powiesz ze chcesz go zamowic do do domu przyjda i podpisza z toba umowe. Tak jak ktos to juz pisal. Za 2-3 lata jak sie UMTS zadomowi i nie bedzie cen z kosmosu to TPSA ze swoim DSL szybko po dupci dostanie.
    0
  • Users Avatars Mini
    Bi pisze: 2004-08-31 02:51
    Lumas : ..."samochod ktoremu zwiekszono dwukrotnie moc przy jednoczesnym kilkukrotnym zmniejszeniu zbiornika paliwa" - Bardzo trafne powórnanie! :))
    0
  • Users Avatars Mini
    promedia pisze: 2004-08-31 02:53
    Bez 'piracenia', kazaa'y, emula i innych p2p, transfer generowany przez 'moj komputer' znaczaco przekracza 5GB/mc. Ciesze sie niezmiernie, ze nie jestem zmuszony korzystac z uslug wielmoznej TPSA... PS.: Moze zamiast 'karac' wszystkich za powstajace 'nielegalne' sieci, TP 'wyszlaby z siedziby' i chociazby wyrywkowo sprawdzila grupe klientow generujacych najwieksze transfery?! PS2.: Jak tak patrze na oferte TP, to wnioskuje, ze za 6-12 mcy za zblizona cene beda oferowac lacza od 2Mbit w gore... pozostawiajac na niezmienionym poziomie limity. Gratuluje GENIALNEGO pomyslu na 'legalne' wykorzystanie pozycji MONOPOLISTY !
    0
  • Users Avatars Mini
    BTS pisze: 2004-08-31 02:53
    "Ceny neostrady tp należą do najkorzystniejszych cen usług dostępu szerokopasmowego, oferowanych przez operatorów europejskich" - he he he - najkorzystniejsze to może są tylko dla telekomuny !!! Żabojady !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    xmz pisze: 2004-08-31 04:06
    jak czytam posty grzegorza z to smiac mi sie chce .Chlopie jestes zwyklym minimalista z epoki prl!!!! net to nie tylko stronki www, gg i mail. Niedlugo bedziemy mogli ogladac tv przez net, a ztymi 5GB lub nawet 15GB za duzo sobie nie poogladacie.za 150zl na wegrzech kumpel ma lacze 1MB bez zadnych limitow.W niemczech 2MB lacze kosztuje 35euro. Nawet DIALOG teraz w promocji ma DSL za 99zl bez limitow. Jednym slowem tepsa to smieszna firma , a kierujacy nia ludzie to krotkowzroczni idioci. Jak opowiedzialem kuzynowi z niemiec ze mamy takie smieszne limity na predkosci p1MB i do tego za taka kase to usmial sie do lezNo coz zyjemy w chorym kraju, pelnym niedowartosciowanych minimalistow typu Grzegorz Z.Na szczescie nie dlugo wyprowadzam sie w normalniejsze klimaty....Pozdrawiam tych co jeszcze troche rozumu w glowkach zachowali!
    0
  • Users Avatars Mini
    sbigi pisze: 2004-08-31 04:49
    ja lepiej zachowawam to bez komenarza, lepiej poucze sie na na kampanie wrzesniową
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2004-08-31 07:32
    dziendobry :) przypomina mi to rezygnacje z ryczaltu w nowych cennikach ery na wap a teraz mam nocny internet za 70 zl tylko poto by w nocy odbierac i wysylac wieksze emaile i zobaczyc co tu u was slychac a szybkosc mam taka ze plakali byscie ale nie grymasze
    0
  • Users Avatars Mini
    nobel pisze: 2004-08-31 07:32
    Cóż limit 5 Gb to lekka kiszka przy łączu 1Mb,ale nawet przy 5Gb można coś nie coś posiągać ,poczytać stronki, i pograć.Zainstalujcie sobie DUmeter a bedziecie wiedzieli ile to 5Gb.Wiem że taki limit nie satysfakcjonuje Mułów i Kaazowców.Co do produktów z MediaMarkt to firma ta powinna wprowadzić karty stałego klienta pozwalające na zniżki,tyle kasy już tam zostawiłem i guzik z tego mam....
    0
  • Users Avatars Mini
    maras pisze: 2004-08-31 10:21
    XMZ to zapytaj się z łaski swojej kuzyna z Niemiec jakie limity ma DT, to się możesz bardzo zdziwić 30 godzin albo 1,5GB na miesiąc przy łączu o ktorym wspominasz. Sprawdz też sobie ceny na stronie DT ale wszystkie, czyli czytaj to co małymi literkami. bo wykupujesz usługę a do nie jeszcze taryfę (limit) i do tych 35 Euro to sobie dolicz jesczze czasami drugie tyle. zapoznaj się z ofertą Deutshe Telekom, British telecom, Czy France Telekom i innych tego typu. Bo to są operatorzy których możemy porównywać do tepsy zobacz jakie u nich są limity. Oczywiście są też opcje bez limitów w stosownie wyższej cenie, i u nas też patrz TP DSL. wiec dla każdego coś miłego. Zresztą póki co na łącze 1024 jest limit 15Gb i normalnemu userowi to wystarczy (ssaczom nie). A od stycznia jak komuś nie będzie wystarczać to można będzie dokupić GB, albo zostanie na stałe 15GB
    0
  • Users Avatars Mini
    voight pisze: 2004-08-31 11:12
    Prawda jest taka ze na zachodzie jest podobnie z tymi limitami w przypdaku duzych telekomow. Limity sa w niemczech, we francji, w anglii itd. Oraganizacje takie jak RIAA, MPAA, BSA wywieraja duzy nacisk na telekomy, aby limity wprowadzali, zeby oganiczyc sciaganie nielegalnego oprogramowania i filmow itp. To jest glowny powod, a nie to ze dzielono sygnal.
    0
  • Users Avatars Mini
    blobi pisze: 2004-08-31 11:29
    GrzegorzZ: Ja też mam wszystko legalne na kompie, ale wyobraż sobie że nic za to nie zapłaciłem :| To Linux chłopie i ten system dostępny jest głównie w sieci...Duzo oprogramowania zasysam do tego i wychodzi grubo ponad 10 GB miesiecznie (aktualizacja KDE to juz samo 600MB). Więc nie można się zawężac tylko do M$ (nie mam nic przeciw firmie ale wole darmowe i równie funcjonalne progsy). Więc Neo z limitem uderzy w uzytkowników linuxa...
    0
  • Users Avatars Mini
    promedia pisze: 2004-08-31 11:34
    Wspolczuje 'ludziom z branzy', ktorzy beda zmuszeni pracowac z wykorzysaniem lacza TP NEO. Tworczy reklam, graficy czy webdesignerzy czesto musza przesylac via FTP pliki majace po likladziesiat MB (a nawet kilkaset MB) - jak bedzie wygladala ich praca, kiedy dostana limicik 32kbit/s? (zaznaczam, ze nie kazda osobe, wspolpracujaca z agencjami reklamowymi (ktora pracuje w zaciszu domowym) bedzie stac na I-DSL za wielokrotnie wieksze pieniadze, z cena za instalacje siegajaca granic kosmosu).
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-08-31 11:55
    Ależ to w ogóle nie podlega dyskusji. Wszystko robi się coraz bardziej pamięciożerne. Strona Gola z dyskusją "+GSM bez przebaczenia" waży 1MB. Pliki *pdf też nie są lekkie. Byle strona o Wąchocku - flash. Poltergeistów i innego gówna litościwie nie wspominam. Podobnie jak melodyjek i innych. W ten sposób 5 GB to po prostu pierdoła, a jakiekolwiek limity zabijają ideę Interentu jako wszechstronnego narzędzia pracy. Wyobrażam sobie sytuację, gdy dla studia graficznego szybszym rozwiązaniem będzie wysłanie umyślnego z projektem, aniżeli wysłanie go łączem z obniżoną przepustowością. I jeszcze jedna uwaga - skoro już musi być ten limit [aczkolwiek nie musi], to niech chociaż będzie przepustowość na poziomie modemu :).
    0
  • Users Avatars Mini
    monoS pisze: 2004-08-31 11:56
    A ja odnoszę dziwne wrażenie, że ktoś znowu próbuje \"uszczęśliwiać\" mnie na siłę. Tym razem jest to TP S.A., która daje mi swobodny szerokopasmowy dostęp do Internetu, pod warunkiem, że będę przeglądał www, odbierał emaile i gadał przez komunikatory. Wtedy limitu nie przekroczę. A to przecież ja decyduję, co będę robił w Internecie, do kogo i ile przesyłał. Niekoniecznie od razu muszę być piratem, lub pajęczarzem, żeby nie mieścić się w limicie 5GB. Zdaje się, że nie takie były złożenia funkcjonowania Internetu. Miał on mieć znamiona swobody i wolności, przy poszanowaniu ogólnych wartości. Jeżeli chcę przesłać film do kolegi, to chciałbym to zrobić za pomocą łącza 1Mb bez żadnych limitów. Osobną sprawą są reklamówki TP S.A., które wprost reklamowały pobieranie filmów! \"Teraz w znacznie krótszym czasie\".
    0
  • Users Avatars Mini
    stasiu_j pisze: 2004-08-31 12:00
    ale si.e rozpisali :D
    0
  • Users Avatars Mini
    Kocjan pisze: 2004-08-31 12:07
    "promocyjn oplata instalacyjna..." - szczyt, zeby placic za instalacje ktora robi sie samemu. Przeciez wydaja zestaw do samoinstalacji ;) ROTFL
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2004-08-31 12:13
    Ale komentarzy. Ja już wielokrotnie mówiłem, za neostradą nie przepadam, mam z nią problemy, ale netu bez stałego łącza sobie nie wyobrażam. Jestem na TPSA skazany więc jakich by limitów nie zrobili będę musiał to łyknąć. Martwi mnie to, że nie mam wyboru:(
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2004-08-31 12:17
    Chciałem dodać, że nie dziwię się że zmieniają opłątę za "asystę" Przecież 400 zeta za podłączenie dwóch kabli i włożenie CD do kieszonki to rozbój w biały dzień! 130 to nadal za dużo, ale pewnie się biedni emeryci na to skuszą zwabieni reklamą telewizyjną, że to proste... ciekawe czy będzie takie proste jak zacznie ich wywalać z netu a konsultant na linii powie, żeby odinstlowac program neostrady i zainstalować jeszcze raz modem....
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-08-31 12:27
    ***Locco: cena zaporowa, bo taka ma być. Tyle, że zmniejszona do 150 PLN. Tu akurat popieram TP, bo wysyłanie ekipy do wykonania tak trywialnej czynności to lekka przesada. Skoro ludzie są na tyle zaawansowani, że korzystają z neta, to te kabelki też są sobie w stanie poprzyłączać.
    0
  • Users Avatars Mini
    xmz pisze: 2004-08-31 12:30
    Maras a czy ja mowilem ze korzysta on z DT????? To jest jakis prowider miejski. Tam jest taka konkurencja ze DT mozna olac cieplym moczem!A zastanowmy sie czemu my nie mamy wiekszych wyborow, przynajmniej 70% spoleczenstwa???? No dlaczego???Zasrana tpsa nie dopuszcza innych operatorow do rynku, skutecznie utrzymuje pozycje monopolisty!!!Tepsa olewa wyroki panstwowych urzedow zajmujacych sie konkurencja na rynku. Nasi poslowie biora duze lapowy, prawdopodobnie od inwestorow francuskich w tepsie by taka sytuacja jak najdluzej trwala!!
    0
  • Users Avatars Mini
    xmz pisze: 2004-08-31 12:31
    Smieszne ustawy ktore coraz czescieej obalane sa przez trybunal konstytucyjny itp itd dlugo by wymieniac. Po prostu w kraju mamy taki burdel ze mozna nakrecic nie jedna komedie, ale nie wszystkim jest do smiechu. Acha lacze z limitem we francji i bez limiotow to roznica w abonamencie 5 euro. czyli. Dla przecietnego europejczyka starej uni to smieszna kwota. Nawet te 35 ero to jak u nas 35zlotych. Nie piszcie wiec ze tepsa robi wszystko dla nas, by tylko uszczesliwic klientow! Chca wydrzec jak najwiecej kasy bo za 4, 5 lat na rynku prawdopodobnie nie bedzie tak jak teraz....Pisze prawdopodobnie nasz ukochany rzad moze cos znowu wymysli np podatek od sciaganych danych... hhehe. Juz chcieli by skrzynki mailowe mozna zakladac tylko przy uprzednim zarejestrowaniu sie w siedzibie danego portalu....
    0
  • Users Avatars Mini
    kryzysiu pisze: 2004-08-31 12:32
    ale oni wydziwiaja o boze.... :( nie maja chyba co do robory:P
    0
  • Users Avatars Mini
    Longman pisze: 2004-08-31 12:49
    ***monoS, lepiej bym tego nie ujal. Wezmy np. mnie - miesiecznie sciagam okolo 3-4 plytek z dystrybucjami linuksowymi dla siebie lub znajomych, slucham radia na Necie, nie uzywam zadnego p2p z wyjatkiem Skype, a limit wg licznika wyczerpuje bardzo szybko.
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2004-08-31 13:50
    ***Gonzales: rację pewna masz. Ale z drugiej strony jeśli mnie ktoś by zaoferował 400 złotych za sam dojazd i 15 minut roboty to bardzo chętnie świadczyłbym konkurencyjnie dla TPSA usługi instalacyjne:)
    0
  • Users Avatars Mini
    erty pisze: 2004-08-31 14:05
    moze i szybciej, ale krocej. hehehe, tak jakby tylko DT bylo w Niemczech, a BT w Anglii. niektorzy to robia wode z mozgu ludziom.
    0
  • Users Avatars Mini
    ralph pisze: 2004-08-31 14:17
    "Ceny neostrady tp należą do najkorzystniejszych cen usług dostępu szerokopasmowego, oferowanych przez operatorów europejskich." Chyba nie widzieli cen w Szwecji, kto wypisuje takie bzdury, ze tp najkorzystniejsze ceny. W Szwecji wyglada to tak: 10mbit za 180zl bez limitow 100mbit za 440zl i 300GB limitow
    0
  • Users Avatars Mini
    kleszcz pisze: 2004-08-31 14:53
    Teraz na stronie Neo+ zrobili liczniczek dla kazdego konta. U mnie przez 9 dni (w domu byla 1 z 6 osob ktora odbierala/wysylala poczte i zaglada na niektore strony) zuzyla 1gb danych :D A to jest osoba ktora najmniej kozysta z netu - i wez tu sie czlowieku wyrob. "Ceny neostrady tp należą do najkorzystniejszych cen usług dostępu szerokopasmowego, oferowanych przez operatorów europejskich." - Taak gratuluje ludziom z TPSA za najlepsze, najwieksze WODOGŁOWIE!. Ja osobiscie znam tylko 2 kraje w ktorych jest DROZEJ!
    0
  • Users Avatars Mini
    Nemo pisze: 2004-08-31 17:41
    skype jest mi potrzebny do rozmów z ludzmi na drugim końcu świata i nei za bardZo jest inna alternatywa
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-08-31 17:44
    ***Grzegorz_Z: nie cwaniakuj, bardzo grzecznie o to Cię proszę. 1. Wiele osób nie ma możliwości skorzystania z innego provider`a. 2. Nie wszędzie da się założyć sieć osiedlową. 3. Jeżeli da się żyć bez P2P, radia i " cholera wie czego jeszcze czego" to sobie żyj. Wiele osób chce korzystać ze zdobyczy rewolucji, którą przyniósł Internet. 4. A może sam przestań korzystać ze zdobyczy cywilizacyjnych, skoro innym ordynujesz podobne rozwiązania?
    0
  • Users Avatars Mini
    swerd pisze: 2004-08-31 17:51
    no Grzegorz_Z błysnąłeś z tym tekstem. długo nad nim myślałeś? a co do TPsy to smiesznie wygląda ta reklamówka z olimpijczykiem któremu żona wysyła film. rozumiem że nie przekroczyła limitu, bo potem to by szedł do niego przez tydzień
    0
  • Users Avatars Mini
    Poke pisze: 2004-08-31 17:54
    Alexander25 - Netia robi co jej wolno i na co ja stac. Pozdroweinia tutaj dla prawodawcy (tylko tpsa moze klasc kable gdzie jej sie podoba inni operatorzy musza uwazac aby nie przekroczyc obszaru z pozwoleniem) oraz tepsy (ma wylacznosc na studzienki pozostale po komunie). Do momentu az tp$a bedzie miec de facto monopol nic sie nie zmieni.
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2004-08-31 19:53
    ***Grzegorz_Z: akurat na dial-up byl jeden limit - zasobnosc portfela ;-) PS. a spojrz na www.bestgo.pl - to moj provider ;-) Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    JACUS pisze: 2004-08-31 20:19
    ale gowno limity co za kretynstwo chyba zrezygnuje z neo i przenosze sie na siec lokalna z a 35 zł miesiecznie 2MB transfer
    0
  • Users Avatars Mini
    Ricki pisze: 2004-08-31 20:33
    No chyba się pożegnam z TP, bo na takich warunkach to ani Internet ani telefon nie jest opłacalny. Jeśli nie będę mógł dalej być na neo 640 bez limitu to niech się wypchają bo płacę 42 zł abo, z którego i tak nic nie mam a do tego jeszcze neostrada prawie 140 zł. Chyba przejdę na radio bo mam okazje za 40 zł na miesiąc a to pewnie i tak lepsze niż ten chory net z limitem bo chociaż będę mogł przeglądać dowoli strony i ściągać poprawki do windy i office'a nie mówiąc już o nortonie i innym sofcie wymagającym stałego uaktualnienia.
    0
  • Users Avatars Mini
    Mario pisze: 2004-08-31 20:41
    5GB jest w zupełności wystarczające. Mam neo od roku (najpierw 512 a potem 640) i zainstalowany DUmeter. Słucham radia i ściągam pojedyncze mp3, dość dużo pracuję w internecie Mam miesięczne statysyki i NIGDY, powtarzam NIGDY nie udało mi się przekroczyć w miesiącu 5GB. Na stronie TPSA jest prezentacja pokazująca wykresy wykorzystania róznych opcji neostrady. Wynika z niej, że 80% użytkowników nie przekracza limitu 5GB. Poczynili założenie (i bardzo słuszne), że pozostałe 20% to oszuści czyli ludzie ściągający masowo muzykę, filmy i dzielący usługę. Przecież w regulaminie jest wyraźnie napisane, że syganłu nie można dzielić i są za to przewidziane kary. Inni co wychwalają Netię, dialog czy innych operatorów przeciez nie muszą korzystać z uług TPSA - mogą odejść do swoich idealizowanych operatorów. Ja uważam, że TEPSA BARDZO DOBRZE ZROBIŁA WPROWADZAJĄC LIMITY i robiąc w konia oszustów, którzy zwiększają ruch w sieci i pogarszają komfort pracy uczciwych ludzi.
    0
  • Users Avatars Mini
    swerd pisze: 2004-08-31 21:11
    Mario, czyli jak ściągam z p2p filmy od znajomych które mi wysyłają z zagranicy(amatorskie) to też jestem złodziejem? a przecież w reklamie tepsy kobieta wysyła film z dzieckiem. to chyba DVD, więc spora objętość?
    0
  • Users Avatars Mini
    Mario pisze: 2004-08-31 21:54
    Ta reklama została mocno skrytykowana przez autorów i dystrybutorów za promowanie piractwa i jeśli się nie mylę (bo nie oglądam TV) wycofano ją z emisji.
    0
  • Users Avatars Mini
    Mario pisze: 2004-08-31 22:00
    Swerd: dodam jeszcze tylko, że takie są uroki 'demokracji', że niegdy wszyscy nie sa zadowoleni. Bardzo się cieszę, że uczciwie ściagasz prywatne filmiki i Twój przypadek jest naprawdę niesprawiedliwy (w przeciweiństwie do tych 20% oszustów o których wspomniałem). Gratuluję za to twórczej weny Twoim znajomym, którzy amatorsko generują 5GB filmów miesięcznie.
    0
  • Users Avatars Mini
    Dekster pisze: 2004-08-31 22:14
    "Ceny neostrady tp należą do najkorzystniejszych cen usług dostępu szerokopasmowego, oferowanych przez operatorów europejskich." ha ha ha ha ha haaa haa haa haaa!!! i jeszcze ten limit!!! ha ha ha ha ha ha ha ha
    0
  • Users Avatars Mini
    maly pisze: 2004-08-31 22:32
    Jest jeszcze internetDSL tam nie ma żadnych limitów.
    0
  • Users Avatars Mini
    Longman pisze: 2004-08-31 22:54
    ***Mario, ale wypisujesz glupoty. Jednym slowem jak mam Neostrade i transfer 20 GB miesiecznie to jestem oszustem, a jak mam DSLa w tej samej firmie i taki sam transfer to juz przestaje nim byc? No wybacz, ale takiej demagogii juz od dawna nie slyszalem. A co z tymi ktorzy wykorzystuja Neo do telepracy i zapewne notorycznie przekraczaja limit - jak dwie moje znajome? To tez oszustki? Po prostu sa rozne potrzeby i tyle. Porownam to do komputerow, bo to blisko - jednemu potrzebny minimalistyczny komputerek jak np. Grzegorzowi_Z, natomiast mnie potrzebna jest potezna stacja robocza, bo mi to potrzebne (w moim przypadku zawod tego wymaga, ale mogloby byc i widzimisie - to moja prywatna sprawa). I co, ci minimalisci maja prawo nazywac mnie oszustem? No nie rozsmieszaj mnie...
    0
  • Users Avatars Mini
    Longman pisze: 2004-08-31 22:59
    Wlasciwie pomyslalem, ze idac dalej tym tropem to mozna byloby mi dowalic jakies regulacje antypirackie, np. ograniczyc czas pracy komputera, bo moja maszyna (dwa Opterony) jest w stanie skompresowac filmy do DivXa w trymiga. Zatem jakby ograniczyc prace maszyny do 4 godzin dziennie - to by gwarantowalo, ze odechcialoby mi sie takich fikimiki. A ze tego nie robie? To nic, pod d... i tak dostane - tak prewencyjnie, dla zasady...
    0
  • Users Avatars Mini
    Bi pisze: 2004-09-01 00:13
    Grzegorz_Z : Masz jakiś problem ze sobą? ..Wszędzie tylko podkreślasz jaki to ty uczciwy, wszyscy inni w koło piracą, ściagąją, wszyscy są złodziejami według ciebie? Przepraszam, 80% to złodzieje według tego co ty piszesz... Nie wiem czy masz jakieś kompleksy czy co.... Wez się chłopie za osądzanie siebie a nie wszystkich w około i przestań już pisać swoje wypociny, bo jak widzisz, nikt nie ma ich ochoty słuchać...
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-09-01 00:32
    Po kolei: ***Mario: reklamy nie wycofano z emisji, leciała dzisiaj chociażby po "M jak miłość" :). Byłoby absurdem wycofywanie tej reklamy, bo własnie łącze szerokopasmowe służy do przesyłanai dużej ilości danych, w tym - między innymi - amatorskich filmów. Nota bene - jeże;li jesteś minimalistą, to nie rozciągaj swoich przyzwyczajeń na innych, bardziej zaawansowanych :).
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-09-01 00:39
    ***Grzegorz_Z: przykro mi, że takie rzeczy pisze facet na Twoim poziomie. Nie chcę pieprzyć truizmów, ale jedną z zalet sieci jest własnie możliwość wymiany - szeroko pojmując - tekstów kultury. Ja osobiście bardzo cenię sobie to, że mogę sobie posłuchać radia z przysłowiowego Mozambiku. Cenię sobie to, że mogę sobie ściągnąć amatorskie filmy od kumpla z Bośni - na przykład. I nie ma to nic wspólnego ani z uzależnieniem, ani z piractwem, tylko z normalnym funkcjonowaniem :). I naprawdę nie mogę zrozumieć, dlaczego ludzi korzystających z dobrodziejstwa sieci nazywasz cwaniakami :). Czy ja też jestem cwaniakiem, bo płacąc ca. 100 PLN miesięcznie na gazetach oszczędzam około 180 PLN na prasie? Pozdrawiam :).
    0
  • Users Avatars Mini
    robbie.w pisze: 2004-09-01 00:58
    nie ma znaczenia kto i co sciaga - to jego sprawa a od scigania jest odpowiednia instytucja w naszym panstwie , a tepsa zrobila z Was oslow co mysla ze to wlasnie pajeczarze sa przyczyna transferow . omi zwiekszaja liczbe klientow kosztem juz istniejacych bez wiekszych nakladow finansowych generujac jednoczenie wieksze zyski. i o to tu tylko chodzi . pajaczki sa problemem ale mozna sobie z nim poradzic. tylko tspa idzie na latwizne i obcina wszystkim - to tak jakby na autostradzie zrobic ograniczenie predkosci do 50 km/h do od czasu do czasu ktos poleci 200. no latwiej ukarac wszystkich niz zlapac tego co jest winyny
    0
  • Users Avatars Mini
    robbie.w pisze: 2004-09-01 01:01
    wszystko mozna w zyciu zrobic o ile tylko sie chce - a im widocznie sie nie chce. limity to porazka tpsy i nic wiecej a fakt mowienia o pajaczkach ich tylko osmiesza - dla mnie to frajerstwo jak z reszata cala tpsa
    0
  • Users Avatars Mini
    robbie.w pisze: 2004-09-01 01:11
    a swoja droga monopol w polsce spowodowal takie wlasnie skutki - blokowanie rozwoju innych sieci przez lata spowodowalo ze tpsa moze dyktowan na rynku telekomunikacyjnym warunki . male sieci nie sa w stanie zagwarantowac takiej dostepnosci uslugi co powoduje ze sa marginesem przy wytyczaniu strategi cenowych u monopolistow- dialog na extra oferte ale jest niedostepny dla wiekszosci z nas. szkoda - w polsce nie liczy sie czlowiek tylko szybki i duzy zysk - to motto naszych dostawcow internetu i lacznosci - maksymalizacja zyskow przy minimalizacji kosztow .pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-09-01 01:11
    I taka ogólna uwaga - biorąc pod uwagę poziom rozwoju gospodarczego Polski - w naszym interesie jest, aby łimitów nie było żadnych, a przepustowość łącz była jak największa. Na całym świecie triumfują wideokonferencje, rozwija się e-learning, zaś internetowe radio czy TV powodują, że każdy może osiągnąć sukces a u nas wprowadza się niskie limity, aby ludzie kabelka nie dzielili. Przecież to absurd totalny dowodzący, że Polak potrafi. Owszem, w takich krajach jak Francja czy Niemcy limity tragedią nie są - są to jedne z najsilniejszych gospodarek w Europie [aczkolwiek na nieco glinianych nogach], ale dla Polski Internet jest sporą szansą na komunikację i budowę silnej gospodarki - bo na pewno nie są nią autostrady czy czysto teoretyczny offset.
    0
  • Users Avatars Mini
    robbie.w pisze: 2004-09-01 01:22
    *** Gonzales - Oni to wiedza ale do czasu kiedy moga z nas ciagna kase to beda to robic bez najmniejszych skrupulow . Ich nie obchodzi rozwoj ale zysk - to on wysnacza im horyzonty. Nasze prawo jest dziurawe - ale dlaczego ?? nikt z was sie nie zastanawial nad tym?? - w ustawie specjalnie robi sie bledy aby ktos mogl z nich kozystac . tak sie dzieje z cala reszta. nikt nie zauwazyl ze limit ma na celu rozwoj na male pieniadze w przypadku tpsa - a nalezalo to jakos ladnie ubrac co widac w powyzszych komentarzach
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-09-01 10:14
    ***Robbie" jest to przykre, tym bardziej że można osiągnąć i zysk, i rozwój. Przecież ktoś, kto się rozwinął dzięki Neostradzie spokojnie przesiadłby się na o wiele droższe DSL. Ale po co myśleć perspektywicznie?
    0
  • Users Avatars Mini
    Mario pisze: 2004-09-01 10:59
    Ze statystyki wynika, że większości wystarczy limit 5GB, to przecież 174MB dziennie! Ci najbardziej wkurzeni to właśnie to abnormalne kilka procent, które tepsa postanowiła poświęcić dla dobra ogółu podobnie jak poświęca się niewinnych cywilów podczas wojny dla osiągnięcia trategicznego celu. Zawsze sie znajdą Ci co mają niezwykłe potrzeby, ale stanowią oni pomijalnie mały ułamek korzystających z usługi - reszta niezadowolnych to oszuści czy to ze względu na transfer wynikający z piractwa czy z dzielenia usługi. Już samo to, że macie czas siedziec (niektórzy) po kilka(naście) godzin na necie czyni was odchyleniem od normy. KIEDY WRESZCIE ZROZUMIECIE, ŻE WASZE ŻAŁOSNE URĄGIWANIA NIE ODZWIERCIEDLAJĄ POTRZEB OGÓŁU I Z PUNKTU WIDZENIA OPERATORA SĄ NIEISTOTNE!! Uzurpujecie sobie prawo do stwierdzeń 'teraz to już nikt tego nie kupi'. Otóż chcę wyprowadzić Was z błędu - znakomita większość użykowników nawet nie zauważy istnienie limitów i zupełnie im one zwisają i powiewają.
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-09-01 11:12
    ***Mario: zgadzam się z Tobą. SIedzę po kilkanaście godzin na necie wyszukując informacje, zarabiam wielkrotność średniej krajowej - więc jestem odchyleniem od normy. W każdym razie łatwo się cwaniakuje, kiedy ma się neta w pracy :). Poza tym może skończmy z tym socjalizmem - to ja decyduję co jest mi potrzebne, a nie ogół. Jeżeli ogółowi wystarcza 5 GB - to proszę bardzo, niech się zadowala tym co ma. Znowu wracamy do urawniłowki - wszystkim gówno bo tak zwanemu ogółowi starcza? Bez jaj :).
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-09-01 14:49
    ***Grzegorz_Z: prawo autorskie to zupełnie inna działka, aniżeli socjalistyczna ocena co komu jest potrzebne. Łamanie prawa autorskiego to przestępstwo i w tym kontekście łącze może być narzędziem przestępstwa a providerowi można zarzucić popełnienie przestępstwa poprzez a) podżeganie b) wspóludział c) pomocnictwo. Ileż Ci jeszcze trzeba postów abyś zrozumiał, że błędne jest myślenie schematyczne: dużo ściąga=pirat???!!! Nie również napisałem, że zarabiam kilkanaście klocków, bo w rzeczywistości jest to nieco mniej - to raz. Dwa - nie mają znaczenia zarobki. Niezależnie od nich limity przesyłu, zwłaszcza na takim niskim poziomie są chore. I co z tego, że ja sobie przejdę na łącze no limits? Nie wszystkich na to nominalnie stać.
    0
  • Users Avatars Mini
    rgumkowski1 pisze: 2004-09-08 16:02
    Na starych warunkach Neo640 jak najbardziej na nowych tylko DSL. Taka rzeczywistość.
    0
  • Users Avatars Mini
    rgumkowski1 pisze: 2004-09-08 16:04
    Jedyny plus jaki tu zauważyłem, to zmniejszenie ceny za asyte techniczną z 400zł do 150zł Tylko powiedzmy tak szczerze, na co komu ona potrzebna? :)))
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: