W najbliższy czwartek (10 czerwca) sieć Netia rozpocznie sprzedaż nowej oferty dostępu do Internetu i usług telefonicznych (i pakietów obu usług). Tego samego dnia ruszy też wspierająca tę ofertę kampania reklamowa.
"Zmiany w ofercie nie są aż tak rewolucyjne, aby zwoływać z tego powodu konferencję prasową, ale nie są aż tak małe, żeby je przemilczeć. Używając terminologii motoryzacyjnej można by powiedzieć, że to face lifting znakomitego, świetnie sprzedającego się samochodu" - napisał na blog.netia.pl Karol Wieczorek.
Po face lifting'u oferta będzie nieco bogatsza i z pewnością bardziej dopasowana do potrzeb klientów, szczególnie jeśli chodzi o dostęp do internetu na bazie oferty hurtowej TP (BSA - Bitstream Acces). W ofercie na BSA znajdzie się usługa o prędkości do 6 Mb/s w dobrej cenie.
Pojawi się też interesująca propozycja w zakresie usług głosowych, będąca międzynarodowym rozwinięciem dotychczasowego abonamentu Non Stop. Nieco inaczej będą też skonstruowane zachęty do zakupu pakietów Internet + telefon.