Nowa oferta sieci Idea

Newsy
Opinie: 125

Sieć Idea wprowadzi nową ofertę taryfową łączącą zalety oferty prepaid i postpaid. Abonent będzie płacił z góry ustaloną kwotę miesięczną - rodzaj abonamentu. Gdy będzie chciał przekroczyć ustalony limit rozmów, będzie mógł doładować swoje konto za pośrednictwem kuponów - zdrapek prepaid. Będzie to pierwsza taka oferta w Polsce. Podobne rozwiązania są już spotykane w innych państwach europejskich.

Opinie:

Opinie archiwalne (125):

Komentuj

Komentarze / 125

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    sebekoo pisze: 2003-08-26 12:45
    czego to idea nie wymyśłi - wole zwykłego prepaida bez postpaida
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartiin pisze: 2003-08-26 12:47
    he he pierwszy
    0
  • Users Avatars Mini
    blobi pisze: 2003-08-26 12:48
    Sebkoo: to bardzo dobre posuniecie testowane już przez wielkie sieci w UE. Orange chyba jak sie nie myle to zrobil...Ciekawe jakie bedą ceny rozmów w ofertach i czy bedzie mozna przeniesć numer z pre na post+pre?
    0
  • Users Avatars Mini
    blobi pisze: 2003-08-26 12:51
    No i jkaby ta z góry płacona mogła być ustalona przez abonenta to już byłby wypas (ale chodzi mi o płynne dostosowywanie a nie skokowe jak w prepaid).
    0
  • Users Avatars Mini
    blobi pisze: 2003-08-26 12:51
    No i jakby ta z góry płacona kwota mogła być ustalona przez abonenta to już byłby wypas (ale chodzi mi o płynne dostosowywanie a nie skokowe jak w prepaid).
    0
  • Users Avatars Mini
    sebekoo pisze: 2003-08-26 12:53
    myśle że to jest początek końca prepaida, niewiem czy to jest dobre rozwiązanie, ajeżeli chodzi o koszty rozmów to niewiedizłem ze bedą mniejsze ale jak sadze bedż uzależnione od wysokości wpłaconej kowty miesięcznej (abonamentu)
    0
  • Users Avatars Mini
    sebekoo pisze: 2003-08-26 12:54
    bedż = będzie sorki za pomyłke
    0
  • Users Avatars Mini
    Ged pisze: 2003-08-26 12:55
    HAVE FUN Od 1 wrzesnia Idea wprowadza nowa oferte- Idea mix i Idea dla firm. Idea mix- polaczenie oferty postpaid i prepaid- klient placi co miesiac abonament- 12 faktur otrzymuje z gory, na poczatku roku; cala kwota abonamentu przeznaczona zostaje na polaczenia/sms, po wykorzystaniu kwoty abonamentu klient moze doladowywac konto kartami pop; kwota zasilen z kart nie przepada z uplywem miesiaca. Niewykorzystane zlotowki z abonamentu przechodza do puli na nastepny miesiac (do grudnia 2003)
    0
  • Users Avatars Mini
    Ged pisze: 2003-08-26 12:55
    Cennik Idea Mix: Abo 19,99/49,99, minuta w sieci 0,99/0,69, minuta poza siec 1,69/1,29, sms 0,24 (ceny netto). Oczywiscie telefony od 1 pln- czyli subsydiowanie na maxa. Dostepne modyfikacje: 3 i ja, Twoj kierunek, Wolne chwile Niedostepne uslugi: Sekunda pro, VM Gold, Przyjaciel, Zloty numer, Numer na zyczenie Idea dla firm: Minuty przechodza na caly czas trwania umowy, 50% ceny polaczenia do 4 wybranych numerow (juz od 0.3 netto), Biznes Grupa od 3 aktywacji, najwyzszy Abo 240pln/ 400 minut, naliczanie sekundowe za 5 pln, minuty nie przepadaja- przechodza na caly czas trwania umowy...
    0
  • Users Avatars Mini
    sebekoo pisze: 2003-08-26 12:58
    im wiecej sie dowiaduje to mnie bardziej przekonuje do postpaid+prepaid, tylko kiedy to bedzie w sim+
    0
  • Users Avatars Mini
    Ged pisze: 2003-08-26 12:59
    gol coś słabe informacje ma... :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2003-08-26 12:59
    Ale przecież w sumie na tym polega pre-paid. Płacę z góry ustaloną kwotę, jak przekroczę to uzupełniam. Więc gdzie ta rewolucja?
    0
  • Users Avatars Mini
    blobi pisze: 2003-08-26 13:01
    Skąd ty to wiesz??? :DD Jesteś szybszy od Gola :)) Szkoda ze taka różnica miedzy firmową i dla ludu...NO i brak sekundowego w planie mix :/
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-08-26 13:01
    Świetna usługa!!! Zawsze jest tak, że wykorzystuje się pewną minimalną część pieniędzy z konta miesięcznie - polecenie zapłaty załatwia sprawę, natomiast jeśli zabraknie - zdrapka. Ceny z pewnością bedą niższe niż w pre-paid, to raczej oczywiste ze względu na płatność z góry. Załatwia to też sprawę utrzymania klienta - będzie łatwiej. Mam nadzieję, że wszystkie sieci wprowadzą podobną usługę - mi odpowiadałaby bardzo :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-08-26 13:02
    blobi - bo już chyba w weekend w sieci o tym gdzieś czytałem :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    BOSSNOKIA pisze: 2003-08-26 13:03
    Nie wiem za bardzo o co w tym biega,ale jak wejdzie do uzytku to sie zobaczy...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-08-26 13:04
    Gonzales - w regularności :)
    0
  • Users Avatars Mini
    blobi pisze: 2003-08-26 13:05
    Gonz: Taka np ze masz dodatkowe usługi niedostępne w prepaid,tańszy roaming i gprs i moze bedzie mozna przenieść numer?
    0
  • Users Avatars Mini
    Ged. pisze: 2003-08-26 13:06
    a na dodatek powiem, ze pracuje w Plusgsm a nie w Idei :) nie powiem, ladnie pojechali...
    0
  • Users Avatars Mini
    szymon_ pisze: 2003-08-26 13:07
    Najpierw zobaczymy jak to bedzie wygladalo narazie to tylko zapowiedz i potem bedzie mozna ocenic co nowego zaproponowala nam IDEA:)
    0
  • Users Avatars Mini
    simon pisze: 2003-08-26 13:10
    calkiem ciekawe ale czy idea da sobie rade z wprowadzeniem takiej uslugi i jezeli bedzie to dzialac tak jak w pop'ie to chyba poczekam az wprowadzi to jakis inny operator
    0
  • Users Avatars Mini
    idea_pop pisze: 2003-08-26 13:12
    dzięki ged _ :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Ged. pisze: 2003-08-26 13:16
    Szymon to nie zapowiedz tylko fakty
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2003-08-26 13:22
    ***Wlo - to kwestia samodyscypliny ;-). ***Blobi - to prawda. Nie pomyślałem o tym. W kontekście waszych wypowiedzi - faktycznie - ciekawa oferta. Zobaczymy jak sprawdzi się w praktyce.
    0
  • Users Avatars Mini
    kowal pisze: 2003-08-26 13:24
    pomysł dobry. Ale drogo. Idea nareszcie ruszyła dupe i cos robi jako pierwsza. Tyle że pewnie pozozstali zaraz to podchwycą i stawki wejdą konkurencyjne. simon zgadzam sie z tobą w kwestii jakości usług Idei. Ale co sie dziwic przeciez to odnoga tepsy. głowna strategia - zlewka na klienta.
    0
  • Users Avatars Mini
    promedia pisze: 2003-08-26 13:28
    Ciekawi mnie 'na jakim' poziomie bedzie oplata abonamentowa i 'co' bedzie oferowala? Jak bedzie sie miala ta usluga do StartOptimy (abo: 9,83zl 1min Idea/Inne: 0,70zl, 1,70zl, 1SMS: 0,24, dostep do wszystkich uslug sieci tj. GPRS, MMS i inne; ceny netto).
    0
  • Users Avatars Mini
    blobi pisze: 2003-08-26 13:28
    Kowal nie wygaduj bzdur.Nikt nie zlewa klienta jezeli chce pozostać na rynku nawet Idea "odnoga" Tepsy. Myślisz ze oni chca stracić klientów i narazic Tepse na większe straty? Nie wydaje mi się :/ A co do jakości usług to nie wiem co wam sie ne podoba :|
    0
  • Users Avatars Mini
    Ged pisze: 2003-08-26 13:34
    promedia nie czytasz uwaznie: napisalem to kilka postow wyzej
    0
  • Users Avatars Mini
    judea pisze: 2003-08-26 13:42
    kolejna "promocja" telepsa. ale Wy jestescie naiwni...
    0
  • Users Avatars Mini
    stawrul pisze: 2003-08-26 13:57
    a mnie ciekawi jakie beda ceny telefonow w porownaniu do optimy (bo porownanie do popa chyba nie ma sensu). moze ktos ma info na ten temat?
    0
  • Users Avatars Mini
    blobi pisze: 2003-08-26 14:07
    Judea: ale ty jesteś głupi(a).Nawet nie chce mi sie kłócić z tobą...
    0
  • Users Avatars Mini
    pinkbird pisze: 2003-08-26 14:11
    Ged: wielkie dzieki, to bardzo milo z Twojej strony!!! :D A oferta jest rzeczywiscie rewolucyjna: subsydiowany telefon, 12 miesiecy zobowiazania i pieniazki za "abonament" mozna wykorzystac na rozmowy poza szczytem(wolne chwile) albo do 3-i-ja. tego jeszcze nie bylo, dla mnie bomba! moglaby tylko byc opcja zeby rozmowy po wyczerpaniu limitu rozliczaly sie jako post-paid - po co sie bawic w jakies zdrapki... :) jeszcze raz, jesli nie ma jakichs strasznych haczykow to oferta swietna!!!!! Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    szymon_ pisze: 2003-08-26 14:14
    Ged. wiem ze to fakty ale szczegulow jescze nie znamy, tzreba poczekac na wiecej info...
    0
  • Users Avatars Mini
    Ged pisze: 2003-08-26 14:22
    pytaj o wiecej info :) a co do umowy- to 24 mce.. rozliczanie w ten sposob to swietne rozwiazanie dla nalogowcow i dzieci :) jak wydzwonisz zalozona kwote- w domysle abonament- to kontrola wydatkow jest scisla
    0
  • Users Avatars Mini
    Mr_BOJAN pisze: 2003-08-26 14:24
    ciekawe tylko jakie phony beda i w jakiej cenie, znowu widze duze pole do naduzyc i handlu ze wschodem... pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    pinkbird pisze: 2003-08-26 14:39
    Ged: skoro sam sie prosisz :) : jakie telefony beda mniej wiecej? cos w stylu siemens A30, czy cos normalnego (low-end oczywiscie). jak rozliczany gprs? zadnych pakietow? po ile rozmowy w wolnych chwilach - 0.70pln netto? a 3 i ja po 35 gr? umowa na 24 miesiace - szkoda... cos bedzie zachecac do wybrania tej wyzszej taryfy? bo z tego co piszesz to ta tansza jest zdecydowanie bardziej atrakcyjna...
    0
  • Users Avatars Mini
    Mike_One pisze: 2003-08-26 14:40
    Dla mnie rewelka. Ale Era i + pewnie podchwycą, i dadzą lepsze stawki. Tak jak to było w przypadku minut wymiennych na SMS'y (mam na myśli ERĘ). Cóż, ja i tak zostaje przy NIO 90. Pzdr.
    0
  • Users Avatars Mini
    stawrul pisze: 2003-08-26 14:41
    **Ged: a wiesz moze jakie beda ceny za gprs? **do wszystkich: skoro faktur daja od razu 12 to mozliwe jest oplacenie calego roku na raz ;). po wyczerpaniu limitu bedzie mozna korzystac z tela jak ze zwyklego prepaida.
    0
  • Users Avatars Mini
    zaman pisze: 2003-08-26 14:49
    Plusy- niski abonament, tani telefon, cyro tylko 12m, niedrogo do sieci ... Minusy- łączy wady obu rozwiązań: takie czy inne pilnowanie comiesięcznych płatności, trudniejsza kontrola kosztów, mozliwość przerwania rozmowy po wyczerpaniu limitu, bieganie za zdrapkami - nie dla każdego są to drobiazgi, cena rozmów poza sieć na poziomie NIO15, w POPie wychodzi taniej (zniżki). Moim zdaniem, w sumie ciekawa oferta oszczędnościowa :)
    0
  • Users Avatars Mini
    zaman pisze: 2003-08-26 14:54
    Jeśli cyro na 24 to juz gorzej :) Przejściówka miedzy prepaidem a postpaidem z wiekszością wad obu rozwiązań. Dużo zależy od konkretów - póki co komentarz opieram na danych od Ged'a - thx.
    0
  • Users Avatars Mini
    Tyski Boss pisze: 2003-08-26 14:58
    Nio mi sie podoba ale poczekam jak wszytsko bedzie w kupie napisane i bedzie sie mozna rozeznac;) ale dobre posuniecie idei;) ciekawe kiedy idea wprowadzi nowe taryfy Ged moze cos o Tym wiesz:)??
    0
  • Users Avatars Mini
    Irek24 pisze: 2003-08-26 14:59
    Fajna oferta, ale pod warunkiem, że ten abonament będzie niedrogi.
    0
  • Users Avatars Mini
    Ged pisze: 2003-08-26 14:59
    telefony - wiadomo dopiero dzien przed/ w dniu promocji gprs- mam tylko info dla firm- 1pln za 1 mb w gprs, taktowanie co 256 kb dla WAP i 512 dla Internetu wolne chwile- nie znam tej uslugi, wiec cytuje "taniej o 40%, w tygodniu w godzi 18-6, sob/ndz/swieta cay dzien, znizka obejmuje polaczenia na num stacj i komorkowe
    0
  • Users Avatars Mini
    Ged pisze: 2003-08-26 15:01
    cyro jest przy zakupie telefonu na 100%, bez niego- nie jestem pewien, prawdopodobnie nie nie mam jak wam tu tabel wkleic :)
    0
  • Users Avatars Mini
    berr pisze: 2003-08-26 15:01
    Ged: czy korzystając z "propozycji" też będzie możliwość przedłużenia umowy na takie rozwiązanie?
    0
  • Users Avatars Mini
    szymon_ pisze: 2003-08-26 15:04
    Ged a kiedy rozpoczyna sie ta promocja??wiesz juz cos...??
    0
  • Users Avatars Mini
    Tyski Boss pisze: 2003-08-26 15:05
    szymon od 1 wrzesnia
    0
  • Users Avatars Mini
    Tyski Boss pisze: 2003-08-26 15:07
    Ged mam prosbe jak bys mogł mi posłac te tabele na maila był bym wdzieczny moj mail to pisello@interia.pl z Gory dziekuje.
    0
  • Users Avatars Mini
    hator pisze: 2003-08-26 15:10
    GOL jak zwykle opoznia - ten news mozna bylo poczytac wczesniej na TELIXie i to z wieksza iloscia konkretnych szczegolow. GOL - DO ROBOTY WY LENIE!!!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Robert542 pisze: 2003-08-26 15:24
    fajna promocja, nawet bardzo fajna. Promocja rozpoczyna sie od 1 wrzesnia tak? A na ile podpisuje sie umowe na rok?
    0
  • Users Avatars Mini
    kozok80 pisze: 2003-08-26 15:30
    poczekamy... zobaczymy :)
    0
  • Users Avatars Mini
    kozok80 pisze: 2003-08-26 15:31
    poczekamy... zobaczymy :)
    0
  • Users Avatars Mini
    1955 pisze: 2003-08-26 16:05
    Idea w wyścigu już wyprzedziła Plusa, a po tym ruchu będzie liderem do końca tego roku
    0
  • Users Avatars Mini
    rafalpf pisze: 2003-08-26 16:29
    ciekaea oferta ale............. kiedy gprs w popie ??????
    0
  • Users Avatars Mini
    mosesik pisze: 2003-08-26 16:46
    Ciekawy jestem tylko jak to bedzie im dzialac bo jesli bedzie dzialac tak jak cala idea czy tez popy to do bani. A napewno tak bedzie bo idea zawsze miala nedzna jakosc uslug.
    0
  • Users Avatars Mini
    radagast pisze: 2003-08-26 18:53
    ciekawy pomysł, popularne jest to faktycznie w wielu krajach!!! Mi się podoba!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    swerd pisze: 2003-08-26 20:05
    bardzo bardzo bardzo dobre! ciekawe kiedy pozostali operatorzy to skopiują
    0
  • Users Avatars Mini
    Kenet pisze: 2003-08-26 20:16
    Jeżeli lojalka bedzie tylko na rok, minuty będą kumulować się przez cały czas trwania umowy, a dobre :) telefony będą po 1zł lub w tych granicach to myslę że będzie to bardzo dobra oferta biorąc pod uwagę podane przez Ged. informacje. Ale pażyjom - uwidim :) Czekam na oficjalne miusy z idei. Pozdrawiam.
    0
  • Users Avatars Mini
    bakx pisze: 2003-08-26 20:43
    + dla idei
    0
  • Users Avatars Mini
    tomcio44 pisze: 2003-08-26 20:50
    EEE pomysł taki sobie, mam nadzieje, że inne sieci wprowadzą wodpowiedzi PIN2, to zdecydowanie lepsze rozwiązanie odnośnie kontroli kosztów.
    0
  • Users Avatars Mini
    kosio pisze: 2003-08-26 20:51
    ale kupa
    0
  • Users Avatars Mini
    9876 pisze: 2003-08-26 21:15
    troche wiecej szczegółów by sie przydało tej oferty, bo samo łacznie prepaid i postpaid jest jak najbardziej wskazane i znajdzie wielu chętnych
    0
  • Users Avatars Mini
    promedia pisze: 2003-08-26 21:47
    ***Ged*** Czytalem wczesniejsze posty... tyle ze od wczoraj mam cos nie tak z przegladarka... laduje co chce i jak chce... uklad strony gol przypomina rozsypane puzzle a nie spojna calosc :/
    0
  • Users Avatars Mini
    promedia pisze: 2003-08-26 21:47
    ***Ged*** Czytalem wczesniejsze posty... tyle ze od wczoraj mam cos nie tak z przegladarka... laduje co chce i jak chce... uklad strony gol przypomina rozsypane puzzle a nie spojna calosc :/
    0
  • Users Avatars Mini
    promedia pisze: 2003-08-26 21:47
    ***Ged*** Czytalem wczesniejsze posty... tyle ze od wczoraj mam cos nie tak z przegladarka... laduje co chce i jak chce... uklad strony gol przypomina rozsypane puzzle a nie spojna calosc :/
    0
  • Users Avatars Mini
    szymon_ pisze: 2003-08-26 22:21
    promedia mi tez nie raz zdazaja sie takie probleme ze stronka GOL'a wiec to chyba nie wina przegladarki...
    0
  • Users Avatars Mini
    mag pisze: 2003-08-27 00:22
    Szczegóły na www.telefon.gsm.pl
    0
  • Users Avatars Mini
    xslimakx pisze: 2003-08-27 00:41
    ciekawe jak to bedzie wygladac... ja to wiedze w ten sposob ze to bedzie funkcjonowalo dobrze w rodzinach gdzie dziecku tata chce kupic gsm-a dostaje go za 1zl placi synka abo za te 60zl a jak synek bedzie chcial wiecej to niech z kieszonkowego dokupi i to samo moze sie pojawic w roznych firmach - pracownik dostaje komure pracodawca oplaca staly abo i jest happy szkoda troche bo teraz jak sie dostalo firmowa komore to wlasna przestala byc potrzebna ;]
    0
  • Users Avatars Mini
    xslimakx pisze: 2003-08-27 00:43
    aczkolwiek jakos nie widza mi sie takie uslygi nie wiem wole placic abo coz trzeba miec samodyscypline - mnie irytowala jedna rzecz jak mialem sim+ gdy potrzebowalem zadzwonic to z regoly wtedy nie mialem kasy na koncie i byl problem a teraz jak trzeba zadzwonic to dzwonie wole to niz martwic sie czy mi styknie czy nie...
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-08-27 01:19
    cos mnie to nie przekonuje.czytalem ten news i wszystkie komentarze.przeliczalem w ta i w tamta i jakos nie jestem za bardzo przekanany.dobry telefon moge sobie kupic w pop albo na allegro.na dodatek nie przekonujace ceny polaczen,chyba ze bedzie naliczanie po 1 minucie,co 30 sekund.jak dokladnie z gprs?umowa na 24 miesiace-no nie wiem.....
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-08-27 01:19
    cos mnie to nie przekonuje.czytalem ten news i wszystkie komentarze.przeliczalem w ta i w tamta i jakos nie jestem za bardzo przekanany.dobry telefon moge sobie kupic w pop albo na allegro.na dodatek nie przekonujace ceny polaczen,chyba ze bedzie naliczanie po 1 minucie,co 30 sekund.jak dokladnie z gprs?umowa na 24 miesiace-no nie wiem.....
    0
  • Users Avatars Mini
    ISSA pisze: 2003-08-27 01:28
    "W pierwszym cyklu billingowym klient otrzymuje list powitalny + 12 poleceń zapłaty z tą samą opłatą abonamentową. Po 12 miesiącach klient otrzymuje list + 12 kolejnych poleceń zapłaty."-OCZYWISCIE JAK ROZUMIEM MOZE ZAPLACIC WSZYSTKO OD RAZU ALBO PO JEDNEJ MIESIECZNIE.GDYBY NA RAZ TO W NAJNIZSZYM ABONAMENCIE-292.68ZL.W NAJWYZSZYM-731.88.JA SIE ZAWSZE BALEM WZIAC ABO. BO MYSLALEM-A MOZE PO 12-16 MIESIACACH STRACE PRACE I CO WTEDY?I TO JEST ZALETA....
    0
  • Users Avatars Mini
    ISSA pisze: 2003-08-27 01:32
    ....ALE TAK JAK PISALEM DOBRY TELEFON MOGE SOBIE KUPIC SAM,ALE TO FAKT ZE NIE ZA ZLOTOWKE.ZOBACZYMY JAKIE BEDA CENY TELEFONOW,ALE NA PENO NIE NIZSZE NIZ W OPTIMIE,A TAM CENY NIE SA ZACHECAJACE DLA APARATOW Z WYZSZEJ POLKI.CHOCAZ WYMIENIC SOBIE ERICSSONA T65 NA ERICSSONA T310.....ALE JAK URUCHOMIA GPRS I MMS-Y W POP-IE,TO CZY WARTO...
    0
  • Users Avatars Mini
    ISSA pisze: 2003-08-27 01:35
    SZCZEGOLOW JUZ WIECEJ NIE BEDZIE BO WSZYSTKO JASNE,ZOSTALY TYLKO CENY TELEFONOW.ZE ZNIZKAMI W POP-IE TEN CENNIK SIE NIE UMYWA DO POP.OBY NAS ZASTRZELILI CENA GPRS,JAK NIE BEDZIE USLUGI GPRS MANIAK TO SZKODA ,ALE NIESTETY.....TO MI COS PODEJRZANIE WYGLADA ,JAK STREFA PLUS.LICZE DALEJ..
    0
  • Users Avatars Mini
    ISSA pisze: 2003-08-27 01:46
    CENNIK TELEFONOW W IDEI OPTIMIE 15 - TE W IDEA MIX NA PEWNO BEDA WYZSZE.A WIEC CO MY TU MAMY??? SE T68I-608ZL,SE T300-35ZL,SE T310-120ZL,O CENACH MOTOROLI V60 I NOWSZYCH NAWET NIE WSPOMNE.Z NOKI MOZE BEDZIE ZA ZLOTOWKE LUB NIECO WIECEJ 5510,3510 I TO WSZYSTKO,PANASONIC GD 96 I GD67,MOZE TANI ERICSSON T65 I R600,TANI SIEMENS C45 I C55 ORAZ MOZE JAKIS SAGEM I ALCATEL I TO WSZYSTKO.NA ALE NAJWAZNIEJSZY JEST CENNIK TAK CZY OWAK.
    0
  • Users Avatars Mini
    torre pisze: 2003-08-27 03:12
    Moim zdaniem idea mix powinna być wprowadzona jako alternatywa dla optimy i meritum a nie jako zastępstwo tych planów. na pewno oferuje ona większą kontrolę wydatków na telefon, nie sądzę jednak by wiele osób miało ochotę biegac po kartę-zdrapkę po tym jak skończą im się minuty z abonamentu. OFERTA CIEKAWA ALE JAKO DODATEK DO ISTNIEJĄCYCH TARYF!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    WojtekX pisze: 2003-08-27 04:02
    Z tego co piszą na telefon.gsm, za 61zł można będzie wygadać do 71 minut, lub ok 200 sms. Połowa starych taryf przestaje się od razu opłacać. Jak nie będzie jakiegoś kruczka typu tylko dla nowych itp. bedzie trzeba pomyśleć nad zmianą. Narazie czekamy do 1 września (coś nie lubie tej daty ;-), po szczegóły tej i innych nowych taryf.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-08-27 09:10
    CENY TELEFONOW NA PEWNO BEDA OCZYWISCIE BARDZIEJ PRZYSTEPNE W IDEA MIX 49.99 OCZYWISCIE,BO TO JUZ TARYFA POROWNYWALNA Z "STARA" IDEA OPTIMA 30.CENA T68I W NIO15-OCZYWISCIE242ZL A NIE 608ZL JAK NAPISALEM WCZORAJ.CIEKAWE ZE-WEDLUG "GED"-A NIE BEDZIE DOSTEPNA USLUGA SEKUNDA PRO-A W START OPTIMIE I WSZYSTKICH NIO JEST.JESLI CHODZI O POROWNANIE START OPTIMY Z IDEA MIX 19.99 TO WYPADA NA KORZYSC TEJ DRUGIEJ.ZA 24ZL MAMY W ST.OPT. 14MINUT DO SIECI IDEA W ID.MIX19.99-20 MINUT,DO INNYCH SIECI W ST.OPT-6MINUT,W IDEA.MIX 12.TYLKO TA UMOWA NA 24 MIESIACE!.....
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-08-27 09:22
    W PRZYPADKU ST.OPT. I IDEA MIX49.99 JEST TO NASTEPUJACO W ST.OPT ZA TA SAMA CENE MINUT DO SIECI IDEA-57,W IDEA MIX 49.99-71MINUT, A DO INNYCH SIECI ST.OPT.-24.5MINUT, W IDEA.MIX-PRAWIE 39 MINUT.CIEKAWE JAK TO BEDZIE JAK SIE NIE WYGADA CALEGO ABONAMENTU,CZY TO PRZECHODZI DALEJ,BO TAKA INFO.JEST TYLKO W "IDEA DLA FIRM"? I MYSLE ZE CHYBA BEDA UMOWY NA 1 ROK,BO DLACZEGO BY NIE?.SKORO SA W NIO DLA SIEDMIU TELEFONOW,TO TU TEZ POWINNY.CZEKAMY NA 1 WRZESNIA I ZAMIAST DO SZKOLY IDZIEMY DO SAOLNOW IDEAI.ZARTUJE OCZYWISCIE I POZDRAWIAM!
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-08-27 09:31
    NO SY SYTUACJA POP-A ROBI SIE NIEJASNA,NIE DA SIE W ZADEN SPOSOB ZROBIC POROWNANIA BO ZNIZKI CALKOWICIE ZMYLAJA TU JAKIEKOLWIEK PRZELICZENIE.A MOZE JUZ NIE WPROWADZA MMS I GPRS DO POP? ACZ TO B.MALO PRAWDOPODOBNE.BO JAK CHCESZ MIEC TE USLUGI TO PROSIMY DO IDEA MIX....IDEO NIE WPROWADZAJ NOWYCH ROZWIAZAN W TAKIM TEMPIE BO JUZ NIE NADAZAM Z KUPOWANIEM HA,HA...OCZYWISCIE SPOKO,CZEKAMY NA INNE SIECI-TYM RAZEM IDEA Z NOWSCIAMI PIERWSZA.AHA IDEO ZOSTAW USLUGE GPRS MANIAK PO WSZE CZASY,JEST EXTRA-GPRS BEDZIE TANIEC CORAZ BARDZIEJ.
    0
  • Users Avatars Mini
    xslimakx pisze: 2003-08-27 10:19
    ciekawe kiedy era i + na to zareaguja??? :) hehe ja stawiam ze na poczatku pazdziernika najpozniej w listopadzie era i plus cos wprowadza... przyjmuje zaklady co obstawiacie??? :]
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-08-27 10:38
    xslimakx - ja nie obstawiam, ja liczę na to, że będzie taka oferta w innych sieciach, szczególnie mojej :-) Mam kilka pre-paidów i z chęcią bym je zamienił na taką hybrydę :-) Poczekajmy, zobaczymy co dokładnie Idea zaproponuje, jak to będzie na rachunku wyglądać - może Era i Plus podobną usługę wprowadzą ale np. pozwolą na większą elastyczność?
    0
  • Users Avatars Mini
    blobi pisze: 2003-08-27 10:53
    Szkoda tylko że większy nacisk położono na oferty dla firm, bo te dla szaraków sa żałośnie odchudzone...Natomiast nic nie mówią o przeniesieniu numeru z POP do MIX...Hitem wsród ludu to się raczej nie stanie jezeli nic nie zostanie zmienione z tego co piszą na www.telefon.gsm.pl.
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2003-08-27 11:58
    Tym bardziej, że przeciętnemu człowiekowi trudno będzie zrozumieć o co w tym tak naprawdę chodzi.
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2003-08-27 12:08
    Dzięki za wskazówkę ***Blobi. W kontekście newsa z telefon.gsm.pl, ta oferta nie jest zbyt atrakcyjna, przynajmniej w wykonaniu Idei. Stawki roamingowe z POPa (litości..), rachunek szczegółowy - płatny jak w POPie (no comments), brak sekundy PRO (ujdzie w tłoku), brak przekierowanai połączeń (no comments). Do zalet zaliczyć należy "kapitał złotówek", no i wszystkie zniżki na połączenia - a jest ich kilka. Osobiście nie skorzystałbym z tego - nie ten profil użytkowania telefonu, oraz interesuje mnie więcej usług. Ale z pewnością znajdzie się jakieś grono chętnych na tę propozycję.
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2003-08-27 12:11
    Obiektywnie rzecz biorąc Idea jako pierwsza wprowadza tego typu plan taryfowy, więc oczywiste jest, że jest pełen niedociągnięć. Można spodziewać się modyfikacji tej oferty, oraz tego, że pozostali operatorzy wprowadzą oferty bez niedociągnięć. Resume: uznanie za pionierstwo i prośba o udoskonalenie oferty.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-08-27 12:21
    Gonzales - to oczywiste, że nie ma co przechodzić z abonamentu na tę usługę. Ona jest raczej dla pre-paidowców, którzy nie zamierzają zmieniać sieci - i o to operatorowi chodziło - o przywiązanie klienta.
    0
  • Users Avatars Mini
    blobi pisze: 2003-08-27 12:29
    NADAL ZWRACAM UWAGĘ na brak możliwości przeniesienia numeru. Jaki Popak zgodzi sie na utratę numeru na rzecz tej oferty?
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-08-27 12:41
    blobi - gdzieś wyczytałem, że można będzie kupić telefon do tej taryfy... to dostateczny bodziec dla zmiany numeru... i podwyższenia rankingu, wszak stare numery przez rok będą w bazie :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    pagos pisze: 2003-08-27 13:01
    Myślę że jak to Idea skieruje do małych firm, to będzie prawdziwy przebój - szef płaci równą stawkę za telefony pracowników i reszta go w ogóle nie interesuje - trochę to okrutne wobec pracowników, ale firmy i tak już wymuszają limity na pracownikach na wszelkie sposoby.
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2003-08-27 13:05
    Oczywiście ***Wlo - operator zyskuje gwarancję comiesięcznego wpływu określonej kwoty od użytkownika(?) abonenta(?) ;-). W zamian oferuje konkretne profity. Układ czysty i przejrzysty.
    0
  • Users Avatars Mini
    pinkbird pisze: 2003-08-27 13:39
    wlasnie doczytalem szczegoly na telefon.gsm.pl. buu, duzy zawod jak dla mnie to ze "3 i ja" jakies takie ulomne. liczylem ze to bedzie pierwsza oferta z jednym tanim numerem (powiedzmy do 40 gr netto) gdzie z tej taniosci mozna bedzie korzystac od pierwszej minuty w miesiacu... niestety tak nie bedzie, a na taka oferte pozostanie mi jeszcze poczekac :(
    0
  • Users Avatars Mini
    pinkbird pisze: 2003-08-27 13:47
    na razie chyba wole najtansza taryfe plusa niz to cudo za 19.90 w idei Mix. tam przynajmniej nie ma jakichs 20% znizki tylko jak juz jest znizka to jest zauwazalna. choc jak ktos glownie pisze smsy (ja), w tym duzo do idei (ja) i chce miec dotowany telefon (ja) to ta oferta jest tez konkurencyjna...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-08-27 14:01
    pagos - o jakich limitach mówisz? Jeśli się pracownikowi nie podoba niech sobie zafunduje prywatny telefon. Służbowy jest do załatwiania służbowych spraw.
    0
  • Users Avatars Mini
    blobi pisze: 2003-08-27 14:15
    Tylko co np z przekroczeniem limitu przez aktywnego pracownika?Czy jak dowiedzie ze połaczenia były wykonane w sprawach firmowych szef kupi mu zdrapkę do doładowania telefonu? :DD
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-08-27 14:27
    akurat blobi ja pre-paid i tę ofertę inaczej traktuję - jako możliwość skontaktowania się pracownika ze mną (z firmą) w pilnych przypadkach, a przede wszystkim jako stały kontakt z pracownikiem... Jak na razie 50 zł co kwartał (a nawet 4 miesiące, bo przychodzące przecież działają) mi wystarcza. Jeśli pracownikowi nie - jego problem. Pozostawiam poza dyskusją sprawę lojalności i normalnej uczciwości...
    0
  • Users Avatars Mini
    blobi pisze: 2003-08-27 14:31
    Ale typowi yapies uzywaja telefirka w celu kontaktu raczej z klientami i firmami i im taka oferta raczej nie przyda sie...Skierowana raczej do małych firm chcących maksymalnie ograniczyć koszty (wydatki).
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-08-27 15:12
    Oni dużo dzwonią i potrzebują znacznie lepszej oferty :-) Koszty każdy chce ograniczać, to oczywiste. Powtarzam jeszcze raz - dla mojej firemki to ciekawa oferta... Szkoda, że na razie w Idei :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    blobi pisze: 2003-08-27 15:13
    No to przesiadka na IDEE ;) Zamienimy sie :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2003-08-27 15:19
    ***Wlo - ja myślę, że tutaj chodzi o to, że wielu pracodawców jest oderwanych od rzeczywistości przy planowaniu wydatków telefonicznych. I osobiście znam wiele przypadków, kiedy to pracownicy są obciążani kosztami za służbowe (i tylko służbowe) rozmowy, poniewaz pracodawcy nie chce się zrozumieć argumentów ludzi, którzy pracują w terenie.
    0
  • Users Avatars Mini
    berr pisze: 2003-08-28 10:57
    Ciekawe rozwiązanie dla tych co nie mogą zdecydować sie:karta czy abo?
    0
  • Users Avatars Mini
    kfysiek pisze: 2003-08-28 16:38
    nie wiem co o tym myslec bo w stosunku do cen w POPIe to jest malo oplacalny interes nawet dla "zrob to sam" ale jesli ktosma ochote brac telefoniki w promocji to niech sobie kupuje.Ale najpierw niech to wprowadza na rynek to zoabczymy jak to bedzie wygladalo.Ale w sumie.:)No ale jak jakis tatus kocha dzieiaczka to bierze aparacik za zlotowke placi abo i ma spokuj ze pociecha nie pusci rodzinki z torbami:P3mta sie
    0
  • Users Avatars Mini
    kfysiek pisze: 2003-08-28 16:42
    a co do telefonow tj apartow to chyba nie bedzie duzo lepszych niz te co sa w POPIe. Fajne bedzie to ze nie bedzie kasa przpadac, ale pozyjemy to zoabcymy
    0
  • Users Avatars Mini
    adminek pisze: 2003-08-29 01:48
    a kiedy to bedzie??
    0
  • Users Avatars Mini
    -Dex- pisze: 2003-08-29 02:39
    w ofercie dla firm GPRS bedzie w cenie 1MB z 1zł/netto rozliczany wap za rozpczęte 256kb i internet za 512kb bez abonanentu platny za kazdy rozpoczety MB
    0
  • Users Avatars Mini
    -Dex- pisze: 2003-08-29 02:43
    6 nowych planow taryfowych dla firm z bezpłatnym taktowaniem(w wyzszych planach)30/1 i kapital minut kumulujący się z kazdego miesiaca bez oplat dodatkowych na czas trwania lojalki
    0
  • Users Avatars Mini
    -Dex- pisze: 2003-08-29 02:43
    1/1 platne 10 lub 5 zeta w zaleznosci od planu taryfowego
    0
  • Users Avatars Mini
    -Dex- pisze: 2003-08-29 02:47
    najwyzszy pakiet 400 minut za 240 netto 200 za 140 100 za 80 50 za 50 i 25 za 30 oraz abonament limitowany 19.99 (za minute do sieci stacjonarnych i idei 0.79 do innych 1,59)
    0
  • Users Avatars Mini
    -Dex- pisze: 2003-08-29 02:48
    smsy w popie 20gr BRUTTO do idei
    0
  • Users Avatars Mini
    -Dex- pisze: 2003-08-29 02:52
    jezeli te informacje juz są to sorki za smieci ale nie czytałem wczesniejszych postow tylko wrzucilem to co wiem pzdr
    0
  • Users Avatars Mini
    LuC pisze: 2003-08-31 14:11
    małe uzupełnienie ;) CENNIK TELEFONÓW W OFERCIE „IdeaMIX” bez VAT Ericsson T300 + aparat cyfrowy 99,00 Ericsson T68i 299,00 Motorola C350 49, Nokia 3410 1,00 Nokia 3510i 69,00 Nokia 6610 699,00 Samsung C100 99,00 Siemens C55 1,00
    0
  • Users Avatars Mini
    MikeTNK pisze: 2003-08-31 18:00
    Kurcze widzialem juz nawet na miescie reklamy tej oferty a na stronie IDEI totalna cisza w tym temacie. A oferta wydaje sie bardzo ciekawa... Przydalaby sie tylko mozliwosc migracji ze zwyklego POPa do MIXa z zachowaniem numeru i jednoczesnie kupnem nowego telefoniku (mojej dziewczynie by to calkiem podpasowalo :) )
    0
  • Users Avatars Mini
    lewickijacek pisze: 2003-09-02 15:31
    A Idea ciągle kombinuje...
    0
  • Users Avatars Mini
    Jacek pisze: 2003-09-04 02:17
    Witam wszystkich!!!Sadze ze ta oferta ideii jest calkiem do kitu:(Wole normalnego prepaida niz jakiegos postpaida???Co to %#$@$ jest?Chyba naciaganie ludzi,choc sadze,ze duzo frajerow sie na to zlapie i wzbogaci siec.Ale na tym operatorzy zbijaja wielka kase:)Pozdrawiam!
    0
  • Users Avatars Mini
    barnie pisze: 2003-09-04 09:13
    No tak, kolejny "idealny" pomysł. A w reklamach wyglądąło to nawet ciekawie. Ale chyba wielkiego zainteresowania tym nie będzie. Bo niby jak? Ktoś, kto chce stale płacić bierze lojalkę, a któś kto mało dzoni woli popa (i nikt go do niczego nie zmusza). A to "coś",co teraz wymyślili - totalna porażka.
    0
  • Users Avatars Mini
    koniczyn pisze: 2003-09-05 01:58
    dokładnie. zaletą prepaida jest to, ze nie podpisuje sie lojalki (tutaj 24 miesiące), i nei rejestruje się w bazie operatora. poza tym prepaidowcy przyzwyczajeni są do tego, że nie mają stałych faktur przysyłanych do domu (ściąganych przez DD itp.). wygląda to jak normalny POP z dodanymi usługami z przymusowym doładowaniem co miesiąc, czyli jak POP dołączony do PDM. ale za to IDea dla Firm jest o wiele tańszą propozycją niż dotychczasowa oferta Meritum...widać Idea ostro chce wejść w segment zdominowany przez Plusa :) nikt tez nie zauwazył że promując tego nowego Samsunga jednocześnie podniesiono ceny innych telefonów w ofertach promocyjnych.
    0
  • Users Avatars Mini
    koniczyn pisze: 2003-09-05 02:06
    co do ograniczania wydatków na telefon generowanych przez pracowników: usługa Rozdzielny Billing w Meritum załatwia sprawę (choć moim zdaniem kuleje jesli chodzi o faktyczne rozgraniczanie rozmów słuzbowych od prywatnych...z tym że przy billingu pracownik ma podstawę do wskazania połączeń służbowych wykonanych poza przyznanym limitem czasowym/cenowym, no i telefonu może używac po przekroczeniu limitu)
    0
  • Users Avatars Mini
    CrazyIwan pisze: 2003-09-05 16:15
    Oferta jest super! Sprzedaje sie jak ciepłe bułeczki!
    0
  • Users Avatars Mini
    Mungo pisze: 2003-09-05 23:48
    Ujednolicenie marek świadczy o tym jak bardzo Idea powiązana jest z Orange. W Słowackim Orange wrzesień również przyniósł zmiany. Do tej pory były 3 submarki: pausal - odpowiednik Optimy, prima - pre paid (pop) i biznes. Na stronie www.orange.sk wybierało się wtedy między tymi trzema nazwami. Teraz zakładki z ofertą są dwie: dla was "osobno" (oferta prywatna) i dla waszej firmy. Przecież te nazwy są miemalże identyczne. Marketing świadczy to o tym jak bardzo Idea jest powiązana z Orange.
    0
  • Users Avatars Mini
    marcinb pisze: 2003-09-06 23:48
    Gdzie można znaleźć pełny cennik telefonó do IdeaMIX?
    0
  • Users Avatars Mini
    marcinb pisze: 2003-09-06 23:51
    Już znalazłem :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2003-09-07 10:14
    zgadzam sie z innymi ze to swietna usluga. Ciekawe kiedy inne sieci pojda w slady IDEI
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2003-09-07 10:14
    zgadzam sie z innymi ze to swietna usluga. Ciekawe kiedy inne sieci pojda w slady IDEI
    0
  • Users Avatars Mini
    bupalus pisze: 2003-09-08 08:57
    Syf i tyle.Bez darmowych minut.Chyba ktoś z TPsy to wymyslił.Płacić tylko za Abo i nic wiecej.A potem biegaj człowieku i wstukuj kody.SYF
    0
  • Users Avatars Mini
    barnie pisze: 2003-09-09 09:39
    Zamiast takiej bzdury niechby udostępnili sekundowe nalicznie dla mas. Wtedy powiedziałbym: czapki z głów - nareszcie dobra idea idei. A tak powiem: durnota!!!!!!
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: