Nowa oferta telefonów w mixPlus

Newsy
Żródło: Plus GSM
Opinie: 158

Od 4 listopada br. Plus GSM rozszerza ofertę telefonów dostępnych w usłudze mixPlus o nowe modele, m.in. Nokia 3100, Sony Ericsson T610 i Siemens C65. Są to markowe telefony z kolorowym wyświetlaczem, dotychczas niedostępne w ofertach prepaid.

Wyniki badań rynku przeprowadzonych na zlecenie Plus GSM nie pozostawiają wątpliwości co do dużego zapotrzebowania na nowoczesne, a co za tym idzie - kosztowne modele telefonów komórkowych, które dostępne były dotychczas jedynie w ofertach dla klientów abonamentowych. Dlatego wychodząc naprzeciw potrzebom klientów, Plus GSM przygotował ofertę w ramach usługi mixPlus.

Dla klientów, którzy wybiorą opcję o zwiększonej do 36 liczbie obowiązkowych doładowań konta mixPlus, telefony będą dostępne w promocyjnych cenach. 

Wykaz modeli telefonów dostępnych w nowej ofercie:

Lp Model telefonu Cena promocyjna - 36 doładowań
1 MOTOROLA C200  1 zł (1,22 zł z VAT)
2 MOTOROLA C550  19 zł (23,18 zł z VAT)
3 MOTOROLA V66i  1 zł (1,22 zł z VAT)
4 NOKIA 3100  99 zł (120,78 zł z VAT)
5 NOKIA 6100  199 zł (242,78 zł z VAT)
6 NOKIA 3310  1 zł (1,22 zł z VAT)
7 NOKIA 3510I  1 zł (1,22 zł z VAT)
8 NOKIA 5510  1 zł (1,22 zł z VAT)
9 SAMSUNG C100  99 zł (120,78 zł z VAT)
10 SAMSUNG X100  119 zł (145,18 zł z VAT)
11 SAGEM myX-5-2  99 zł (120,78 zł z VAT)
12 SIEMENS A57  1 zł (1,22 zł z VAT)
13 SIEMENS C60  1 zł (1,22 zł z VAT)
14 SIEMENS C65  99 zł (120,78 zł z VAT)
15 SONY ERICSSON T610  199 zł (242,78 zł z VAT)
16 SONY ERICSSON T230  1 zł (1,22 zł z VAT)
17 PHILIPS 355  49 zł (59,78 zł z VAT)

mixPlus to usługa w sieci Plus GSM łącząca zalety telefonu na kartę (pełna kontrola wydatków) oraz telefonu abonamentowego (niska cena zakupu atrakcyjnego aparatu). Usługa ta przeznaczona jest dla osób chcących korzystać z pełnej gamy usług telekomunikacyjnych i jednocześnie na bieżąco kontrolować wydatki. Użytkownik mixPlus zobowiązuje się do określonej liczby doładowań (o wartości min. 30 zł brutto) raz na 30 dni. Wartość tych doładowań w całości przeznaczona jest na usługi telekomunikacyjne. Zobowiązanie użytkownika mixPlus nie ma charakteru czasowego - wraz ze wzrostem intensywności korzystania z usług ulega skróceniu czas trwania zobowiązania użytkownika.

Opinie:

Opinie archiwalne (158):

Komentuj

Komentarze / 158

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2004-11-03 16:50
    .. nio to mamy juz MIX24; MIX30 I NOWY MIX36
    0
  • Users Avatars Mini
    Soul Calibur pisze: 2004-11-03 16:50
    W sumie ta oferta nie jest taka ostatnia, nawet fajne telefony dodali. Jak ktoś szuka mniej nowoczesny terminal to ta oferta jest dla niego.
    0
  • Users Avatars Mini
    k pisze: 2004-11-03 16:51
    niezle fonki
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2004-11-03 16:52
    CZYLI CENA SE T610 WYNOSI 1340,78 ZŁ Z VAT
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-11-03 16:55
    Oczywiście w dystrybucji przez Plusa :).
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2004-11-03 16:55
    ..36x30,00 = 1080zł+242,78 zł =1322,78
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2004-11-03 16:57
    ps pomylilem sie o 18 zł ;-))
    0
  • Users Avatars Mini
    Soul Calibur pisze: 2004-11-03 16:57
    Ale z drugiej strony wychodzi bardzo drogo. 36 zasileń nominałem 30PLN wynosi 1080PLN, a jeszcze telefon np. SE T610 za 242,78 daje nam kwotę 1322,78PLN nie wliczając aktywacji. Nie nie to stanowczo za droga oferta. Na Allegro nowy SE T610 kosztuje ok. 600PLN.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-11-03 16:57
    T230 za 1 zł na 36 doładowań , czyli sumaryczna opłata to 1080 zł. Za tę cenę mogę kupić 3*SE T230 w Simplusie i jeszcze mi reszta zostanie , nie mówiąc już o opłacalności Simplusa względem PlusMix. Ale ogólnie ruch w dobrą stronę , T610 , to super telefon , przed świętami Plus wzbogaca ofertę i mimo , że to bardzo słaby interes , w/w telefony , a szczególnie T610 poparte "odpowiednią" reklamą w której to Plus jest prawdziwym mistrzem , będą pewnie schodzić jak ciepłe bułeczki:-) Osobiście polecam Nokia 5510 ;-))))
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-11-03 16:59
    Widzę , że pomyśleliśmy o tym samym...
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2004-11-03 16:59
    *ICEWIND - może to drobny szczegół, ale za te 1322,78 jeszcze możesz porozmawiać :) 600 minut to ery/idei, lub 1350 do plusa/na stacjonarne
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2004-11-03 17:00
    cena tel. w sonyericsson-sklep.pl 1065,67 zł bez umowy
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2004-11-03 17:02
    i bez minut oczywiscie ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    domur pisze: 2004-11-03 17:04
    gdyby jeszcze odswierzyli te oferte o nalicznie sekundowe 1/1 i nieco obnizyli stawki polaczen to pewnie ludzie znowu by drzwiami i oknami sie dobijali
    0
  • Users Avatars Mini
    Paweł pisze: 2004-11-03 17:05
    a propos nowych taryf dla firm w Idei-czy ktos wie jak beda działac tzn czy sa to pakiety kwotowe czy abonamenty bo jesli zwykłe abonamenty to rewolucji tu nie widze
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2004-11-03 17:05
    placac 90zł 3 kartami miesiecznie splacimy telefon w 12 miesiecy
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2004-11-03 17:10
    W zasadzie ten cały MIXPlus to tylko jako kredyt telefonowy można traktować, bo taka drożyzna, że dzwonić z tego nie ma co (i jeszcze te kary!). Ale ***issa i ***Soul Calibur mają rację, że trochę drogie te telefony wychodzą, jak się podliczy i nie bardzo się to jednak opłaca
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2004-11-03 17:10
    moze ktos wie w jakie sieci jest podobnie
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-11-03 17:10
    ***lennox ,na pewno masz rację , ale załóżmy , że mowa o wspomnianej kwocie 1080 zł , w Mix Plus będzie to 600 minut na Idee i Erę , zaś w Simplusaie 1384 minuty. Za tyle samo minut 2493 zł w Mixie trzeba by było zapłacić 2492zł. O takcie nawet nie wspominam. Fakt , to czysto teoretyczne wyliczenia , ale mówą same za siebie. Mix to słaby interes dla kogoś kto chce rozmawiać. Sprawę ratuje tu telefon na raty i fajnie pomyślana spłata zobowiązań.
    0
  • Users Avatars Mini
    ojciec.dyrektor pisze: 2004-11-03 17:13
    Niezły bzdet. Zamiast abonamentu z pakietem kwotowym za 30 PLN płatnym z konta przez polecenie zapłaty, masz do wyboru obowiązkową wizytę w salonie celem zakupu zdrapki :-( nie jestem pewien ale roaming też pewnie ma zasaday z kosmosu. Ale najlepsze, że zamiast zwykłej umowy na 2 lata masz "Użytkownik mixPlus zobowiązuje się do określonej liczby doładowań" np.: 36. Co stanowi cyro na 3 lata! Gdyby wszyscy operatorzy myśleli jak +gsm to mielibyśmy "mix doczesny" podpisany własną krwią cyrograf, że nie opuścisz plusa aż do śmierci. Mega jęzor dla plusa :-PPPPPPP
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-11-03 17:13
    Omyłkowo wpisała mi się tam po raz drugi kwota 2493 oczywiscie...
    0
  • Users Avatars Mini
    ojciec.dyrektor pisze: 2004-11-03 17:14
    Cześć ***issa :-) kopę lat!
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2004-11-03 17:15
    ... a w mix+ nie mialo byc na stacjonarne i do +gsm 61gr/ do innych 1,62 gr od 15 lub 10 listopada
    0
  • Users Avatars Mini
    ojciec.dyrektor pisze: 2004-11-03 17:16
    ***issa - ja mam polecenie zapłaty za darmo, więc wyprawa po zdrapkę stanowi dla mnie marnowanie czasu i pieniędzy, więc z argumentem o wygodnej spłacie zobowiązań absolutnie się nie zgadzam!
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-11-03 17:16
    ***ojcze.dyrektorze - ale te wszystkie doładowania można wykonać w jedeń dzień i więzy umowy znikają. 36 doładowań nie równa się to 3 lata umowy w tym wypadku. Jak dla mnie to spłata trwałaby ok. 1 rok na pewno przy umowie na 36 doładowań , może trochę mniej.
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2004-11-03 17:19
    ojciec.dyrektor 36 miesiecy to mozesz najdluzej splacac telefon ale co Ci szkodzi zakupic np w miesiacu 10 zdrapek po 30 zł i tym sposobem cyro bedzie trwalo tylko 4 miesiace hehe
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-11-03 17:20
    Witam oczywiście także ***ojca.dyrektora :-) , dawno wielebnego już tu nie było. Co do płatności , to i tak podejrzewam , że w większości będą to prezenty dla dzieci finansowane z kieszeni rodziców , można więc ewentualnie wziąć pod uwagę zasilenia z kont elektronicznych Inteligo , mBank itd , ale to oczywiście powszechne nie jest , zgadzam się. Co zaś się tyczy umowy , to chodzą słuchy , że w nowych taryfach Idei będzie też w niektórych przypadkach konieczność podpisania umowy na 36 miesięcy , a wiem , że tak jest we Francji np. a Orange = Idea Więc kto wie , czy nie przeniosą tego na polski grunt.
    0
  • Users Avatars Mini
    ojciec.dyrektor pisze: 2004-11-03 17:21
    Abonament też można zapłacić za dwa lata z góry i wsadzić kartę w szufladę. Chyba wiesz o czym piszę ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    ojciec.dyrektor pisze: 2004-11-03 17:23
    ***issa - obyś się mylił. 36 miesięcy to strasznie długo. Jak na razie podpisałem tylko raz umowę 24 miesiące, wszystkie inne były na 12 miesięcy. I za to bardzo lubię ideę :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    kuty pisze: 2004-11-03 17:23
    Cały PLUS to jeden wielki MIX !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2004-11-03 17:25
    ojciec.dyrektor*hm jestes peweny ze mozna / hyba ze zerwiesz umowe /
    0
  • Users Avatars Mini
    ojciec.dyrektor pisze: 2004-11-03 17:27
    ***kuty - dziękujemy Ci za to świadectwo ;-) cieszymy się, że podzieliłeś się z nami swoimi przemyśleniami. Szkoda, że dałeś nam poznać tylko ich końcową konkluzję a nie pozwoliłeś nam poznać jak do tego doszedłeś ;-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-11-03 17:29
    Opłacić na dwa lata i kartę do szuflady ?! He , he oczywiście żartuję , wiem coś o tym ;-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    ojciec.dyrektor pisze: 2004-11-03 17:30
    ***ICEWIND - można, można. Będziesz miał nieoprocentowaną nadpłatę na koncie u operatora a on stopniowo będzie sobie pobierał z niej należny abonament :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2004-11-03 17:40
    ano ;-) faktycznie nie pomyslalem o nadplacie ale umowa nadal bedzie na czas czyli 2 lata
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2004-11-03 17:41
    *kuty* z Ciebie tez jest pewnie niezly MIX
    0
  • Users Avatars Mini
    ojciec.dyrektor pisze: 2004-11-03 17:42
    ***ICEWIND - ano tego nie śmiem zanegować, umowa dalej trwa :-(
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-11-03 17:45
    ***kuty - uważaj co mówisz! ;-) Podobno MixPlus to MixKorzyści! ;-D
    0
  • Users Avatars Mini
    ojciec.dyrektor pisze: 2004-11-03 17:47
    ***issa - zjedłeś słowo "same"! Pogorszyło Ci się niestety ;-) kiedyś zjadałeś tylko pojedyncze literki, teraz już całe słowa ;-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    ojciec.dyrektor pisze: 2004-11-03 17:47
    ***issa - sorki pomyliłem mixy :-(
    0
  • Users Avatars Mini
    orko1990 pisze: 2004-11-03 17:47
    nie za dobre fony
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2004-11-03 17:55
    orko1990* juz po lekcjach ???
    0
  • Users Avatars Mini
    kamil200222 pisze: 2004-11-03 17:55
    nie za dobre ale widac ze promocja sie rozwija :)) to dobrze z czasem bedize napewno coraz lepiej jak promocja bedzie miala powodzenie
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2004-11-03 17:55
    No to czekać na reklame Sony Ericssona T610 za jedyne 199 zł na karte! ;-)) Ja bym tego nie wziął...
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2004-11-03 17:59
    ICEWIND- widać, że orkowi nie pomagają :D
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2004-11-03 18:05
    najlepszy mix jesli chodzi o naszych "kochanych" opow ;-))
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-11-03 18:05
    A Twój Alcatel ***orko1990 jest za dobry ? ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-11-03 18:07
    ***pajorro - przecież od 8 listopada , a najpóźniej od 15go w IdeaMix (migracja) ma być dostępne sekunodwe naliczanie i podobno stawki za minutę też mają ostro spaść w dół. Tak więc to raczej ostatnie chwile prowadzenia(przewagi) PlusMix...
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2004-11-03 18:12
    issa* no wiec tylko do 15. XI ale zobaczymy co to bedzie jutro juz 4 wiec wszystko sie wyjasni ps wie ktos cos na temat IDEA ONE
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-11-03 18:15
    ***locco - nie wyszło z Simplus e-bokiem w październiku , ani z NKM w Plusie jako przeciwwagą dla Mega , to daje się tematy zastępcze. Teraz chodzi mi nie o Pana Wacka , ale o tego kogoś kto stworzył tę stronę. Bez obrazy , ale mi to wygląda na jakiś obłęd...
    0
  • Users Avatars Mini
    miliard pisze: 2004-11-03 18:15
    A EBOK w minusie jak zwykle nie działa. Pora pożegnać to coś. Nie dam chamom zarobić kolejnych 29 gr za sprawdzenie konta. Tylko czy jest alternatywa??? Jakoś pozostałe sieci też mnie nie przekonują.
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2004-11-03 18:16
    ***ICEWIND: ciekaw jestem, czy w Idei tak mocno chronią dane na temat ONE, że nic się nie przedarło, czy będzie to tylko ta oferta dla firm, co była w necie z ulotki przedrukowana i na tym się skończy hi hi hi :)
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2004-11-03 18:18
    ***issa: to pewnie ten gościu co to kiedyś się z Plusem procesował - wyglądał na zaciętego ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFALS pisze: 2004-11-03 18:18
    pajorro: Już wolę c65 niż t610., *issa:oferta idei dla firm jest niezła, ciekawe jaki będzie mix.
    0
  • Users Avatars Mini
    Tas pisze: 2004-11-03 18:28
    Wydaje mi się że nie będzie żadnej rewolucji w taryfach (bardzo tanie rozmowy po 22, tanie połączenia w sieci) i że stawka połączeń w abonamentach będzie oscylowała w ganicy 0,60zł, a w sieci w najlepszym przypadku ok 0,30zł i to jest max jaki nam nasi operatorzy zaoferują. 10gr za minutę nie wchodzi w grę :( niestety...
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2004-11-03 18:29
    ***Tas: bo po co by mieli robić za 10 gr skoro ludzicha posikają sie po nogach ze szczęścia za 60 gr? :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Tas pisze: 2004-11-03 18:33
    ***locco: dlatego0,60 jest to max jaki nam opy zaoferują, a niewiele większe ceny są w prepaidach. Chyba że fony do tego dadzą tanie to wtedy 0,60 będzie ok, w przciwnym razie NIE BĘDZIE REWOLUCJI
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-11-03 18:34
    ***RAFALS - zobaczymy , czy nie będzie w myśl przysłowia " Z dużej chmury , mały deszcz". Wiadomo , że każdy operator przedstawia swoje produkty jako rewolucyjne , takie same zapowiedzi płyną teraz , a jak jest w Plusie każdy wie. Teoretycznie nie jest źle , ale pre-paid i tak rządzi bezapelacyjnie. Jak dla mnie jedyną rewolucją to była Heyah.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-11-03 18:36
    Widzę , że słowo "rewolucja" nie tylko mi chodzi po głowie...
    0
  • Users Avatars Mini
    Tas pisze: 2004-11-03 18:44
    ***issa - nie tylko TOBIE...
    0
  • Users Avatars Mini
    kfysiek pisze: 2004-11-03 19:01
    Nienajgorsze te telefony :)
    0
  • Users Avatars Mini
    tarak pisze: 2004-11-03 19:27
    era z promocja na caly kontrakt bis i tak rzadzi. najlepsza ofertai. trzeba miec tylko szczescie zeby trafic jakis fajny telefon
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2004-11-03 19:28
    Trochę logika jest w tej tabelce zaburzona.. Mam rozumieć ,że Nokia 3310 kosztuje 1 zł + vat na 36 zasileń ? Przecież wczoraj pojaiwł się news o promocji i tem model w tej samej cenie na 24 zasilenia. Niby wytłuszczone są 3 nowe , ale nie ma słowa ,ze pozostałe na 24 zasilenia .. . Dośc duża niejasność.
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFALS pisze: 2004-11-03 19:30
    25gr za minutę do sieci w firmowym mixie idei to nie tak dużo, z 1s naliczniem.
    0
  • Users Avatars Mini
    orko1990 pisze: 2004-11-03 19:57
    issa: no wiesz nie narzekam, jak tylko baterie zmienilem to juz null problem :D
    0
  • Users Avatars Mini
    miczu pisze: 2004-11-03 20:42
    powoli powoli i juz niedlugo dojdziemy do pozadnych i nowych fonow, promocja sie rozwija!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2004-11-03 21:28
    Oczywiscie znajduja sie znowy maruderzy, ktorzy wyliczaja ceny, a nie uwzgledniaja tego ze to nie jest telefon na raty, ale tez mozna gadac. Ceny moze nie sa powalajace, ale gdy ktos chce za 1zl dobra, nowa sluchawke i czasami tylko dzwoni to oferta dla niego jak znalazl. Poki co naliczanie 30/30 jest tylko w plusowym mixie. Mogloby byc taniej, ale dla pewnych grup klientow ta oferta jest bardzo dobra!
    0
  • Users Avatars Mini
    fan plus gsm pisze: 2004-11-03 21:39
    czy komuś działa ebok w plus gsm poprawnie, bo od rana są same kłopoty z logowaniem?
    0
  • Users Avatars Mini
    kuba pisze: 2004-11-03 22:34
    ebok w Plusie dziala tylko woooolno
    0
  • Users Avatars Mini
    eranet pisze: 2004-11-03 22:35
    *Grzegorz_Z, a co tam fajnego znalazłeś, bo ja nic....Taka strone stworzyć może każdy, ale tak de facto nic na niej nie ma. Żadnych podstaw prawnych, odwołań do regulaminów itp., po prostu pisanina na zasadzie w grudniu bedzie śnieg, albo go nie bedzie, ale raczej zimno...I jeszcze koleś korzysta z usług Polkomtela...zajebisty anty, co im kasę łąduje do kieszeni...dla mnie śmiechu warta taka postawa. pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    eranet pisze: 2004-11-03 22:39
    jeśli nie lubie klubu X to na jego mecze chodził nie bedę (chyba, że gra moja drużyna z tym zespołem), żeby nie ładowac im mojej kasy na ich utrzymanie. To chyba normalne, ale postawa tamtego gościa jest dla mnie niezrozumiała i pachnie prowokacja...a po drugie to chyba długo istnieć nie bedzie...
    0
  • Users Avatars Mini
    krzysieeq pisze: 2004-11-03 23:16
    głupia jest ta oferta chyba ze ktos jest maniakiem i doladowuje konto po 3-4razy w miesiacu bo jak ktos laduje raz na miesiacc to mu wychodzi 3lata jak nic ... to juz lepiej abonament brac i duzo lepsze tel. sa ... :/
    0
  • Users Avatars Mini
    Komunikat sieciowy: pisze: 2004-11-04 00:58
    NOWY CENNIK HEYAH!!! (albo od 11 listopada albo od 1 grudnia) : Poza sieć minuta tylko 70 gr. / SMS 15 gr. ___ w sieci Heyah minuta tylko 30 gr. !!! / SMS 10 gr. !!! Dodatkowo nowy program lojalnościowy po rejestracji, będzie to daładowanie konta co 40 dni kwotą 7,77 zł co 40 dni lub 3,33 zł co 20 dni (do wyboru) za zgodę na otrzymywanie informacji handlowych poprzez SMS. TO PEWNE INFORMACJE! Co Wy na to GOL-owicze myślicie ??? Heja to boski prepajd! Dzięki łapce tak ceny lecą w dół... :-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    mat-lis pisze: 2004-11-04 00:35
    nawet nawet tylko dlaczego na 3 lata ?? troszke jakby przesadzili nigdy nie lubiłem plusa choć miastoplusa mi się podoba
    0
  • Users Avatars Mini
    Tomek19 pisze: 2004-11-04 01:21
    Nie wierzę w te boskie informacje! Za ładne, żeby było prawdziwe. Pewnie te pieniądze jakby już mieli dawać, to tylko na rozmowy w sieci. Heyah musi przecież jakoś zarabiać. Oferta byłaby super dzięki temu, ale jest mało prawdopodobne, że takie zmiany nastąpią.
    0
  • Users Avatars Mini
    Tomek19 pisze: 2004-11-04 01:26
    Poza tym i tak nie będę wracać do Heyah. Dużo gorsza jakość połączeń niż w POPie. Przynajmniej w mojej okolicy. Do tego tylko 80 numerów i 10 smsów na simie. 80 numerów w zupełności wystarczy, ale 10 smsów to za mało. Zapisuję sobie wiele ważnych info w komie. SMSy wewnątrz Idei w POPie są po 6 gr do końca stycznia 2005 roku (jeżeli ktoś wykupi pakiet 31.12.2004r. :)). Do tego dochodzi Profit i 10% więcej. Cena za minutę w sieci Idea w POPie też niedługo spadnie. Może nie do 30 gr, ale Ideowców jest 6 razy więcej niż Heyahowców. Nie mam obecnie nikogo w Heyah :(
    0
  • Users Avatars Mini
    Alienus pisze: 2004-11-04 01:36
    Szanowni Państwo! Mam wam do zakomunikowania niezwykłą wiadomość!! Ebok działa!!! :-PPPP
    0
  • Users Avatars Mini
    Tomek19 pisze: 2004-11-04 01:40
    Niewątpliwie jednak każda obniżka cieszy niezależnie od sieci, bo zmusza pozostałych operatorów do działania i klienci na tym korzystają. Może Heyah chce przebić SS i faktycznie podejmie takie kroki, ale to jest bardzo wątpliwe.
    0
  • Users Avatars Mini
    Medion pisze: 2004-11-04 01:41
    ***Tomek19 - duża jakość połączeń to jest w Idei (np.w Warszawie) Pozatym nowe kary Heyah które są na rynku (napewno te z prefiksem 889) mają pojemność 230 numerów i 25 SMSów! Ja ma w Heyah wielu znajomych więc te ceny to byłyby poprostu super :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Medion pisze: 2004-11-04 01:44
    Dużo gorsza jakość oczywiście w Idei... Myślę że te ceny w Heyah są bardzo realne :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Tomek19 pisze: 2004-11-04 01:47
    ***Medion*** w Heyah karty nie da się wymienić, więc dalej pozostanie mi 80 numerów i 10 smsów na simie. Wiem, że w niektórych miejscach w Polsce jakość POPa też jest tragiczna. W moim regionie wypada dużo gorzej Heyah. Są jednak takie miejsca, gdzie tylko ona jest dostępna :) Dla tych, którzy mają znajomych w Heyah byłaby to na pewno rewelacja. Ja czekam na rewelacje w POPie. Takie się na pewno pojawią przed świętami, ale czy będą rzeczywiście rewelacyjne, to się okaże.
    0
  • Users Avatars Mini
    Tomek19 pisze: 2004-11-04 01:50
    Życzę wszystkim abonentom i użytkownikom jak najniższych cen połączeń. W końcu robi się w Polsce normalnie. Telefon zaczyna służyć do rozmów a nie posiadania.
    0
  • Users Avatars Mini
    Medion pisze: 2004-11-04 01:56
    ***Tomek19 - wymienić się nie da ale mozna kupić nową za 20 zł :-) Gorzej jak się ma fajny numer telefonu... Ja mam bardzo łatwy ale karta sim mnie nie drażni bo mam pamięc w telefonie - robudowaną książkę i pamieć na 150 SMSów :-)) Popa też mam i ładuję raz na rok, i Simplusa też ale nie ładuję od 1,5 roku i jeszcze działa! No to heja!
    0
  • Users Avatars Mini
    Medion pisze: 2004-11-04 01:59
    ***Tomek19 - przyłączam się do życzeń :-) Masz rację - jeszcze nie tak dawno bałem się dzwonić aby nie zbankrutować ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2004-11-04 07:58
    Ja też mam w Heyah sporo znajmych około 16-20 nr-ów w książce telefonicznej, ale i tak zostaje w Simplusie bo do swojaków mam po 39 gr i narazie poza Sami Swoi nie ma taniej jak dla mnie. No i jeszcze Miasto Plusa i te inne bajery ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Miki74 pisze: 2004-11-04 09:48
    Redakcja serwisu Simplusteam.pl zastrzega sobie prawo do odmowy publikacji komentarzy zawierających treści: * niezgodne z obowiązującym prawem * naruszające dobre obyczaje * godzące w interesy Polkomtel S.A.. *. Czy pisanie prawdy o usługach operatora też ma jakiś związek z odmową publikacji komentarza ?Zapewne tak, więc ... po co w ogóle rubryka komentarzy ?
    0
  • Users Avatars Mini
    Miki74 pisze: 2004-11-04 09:53
    Oto przykład: napisałem wczoraj komentarz na stronie o usługach mobilnych w Simplusie , gdzie autor artykułu, zapewne bezmyślnie, umieścił zdjęcie telefonu Nokia 6600, który z Simplusem nie działa, podobnie, jak znaczna część nowych telefonów nie tylko tego producenta.
    0
  • Users Avatars Mini
    Miki74 pisze: 2004-11-04 09:53
    Zamiast zamienić zdjęcie ( na przykład na Nokię 7650, z którą jeszcze Simplus współpracuje ), operator woli nie przyznawać się do prawdy, blokować komentarze, tym samym podważając swoja wiarygodność. Chciałbym podkreślić, że właśnie Mix Plus również jest ta częścią segmentu pre-paid operatora, któremu nowe modele telefonów sa jak najbardziej "obce", tylko ... dlaczego nie informować o tym potencjalnych klientów sieci ?
    0
  • Users Avatars Mini
    Miki74 pisze: 2004-11-04 09:58
    www.simplusteam.pl / simplus/ showFds.do? idx=1140
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFALS pisze: 2004-11-04 10:13
    Miki74: Większość nowych modeli działa w Simplusie, z wyjatkiem kilku modeli Nokia, np. 6600 czy 7250i. A to z tego powodu, że Nokia zrezygnowała w tych aparatach z funkcjonalności AoC (co jest zresztą niezgodne ze specyfikacją GSM). Nie jest winą operatora, że producent telefonów (podobno najlepszych) nie trzyma się światowych standardów.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-11-04 11:11
    ***Miki74 - a czy Ty , nie jesteś przypadkiem Panem Wackiem ? Bo Twój IP wskazuje na to samo miejsce zamieszkania , co więcej komentarz ten dodałeś prawdopoodbnie po przeczytaniu informacji na ten temat na stronie www.gsm .biz.pl Nie żebym miał coś przeciwko temu , ale jakaś dziwna zbieżność , aż za dziwna.... ;-) Podobny jest także styl wypowiedzi - "... że właśnie Mix Plus również jest ta częścią segmentu pre-paid operatora, któremu nowe modele telefonów sa jak najbardziej "obce", tylko ... dlaczego nie informować o tym potencjalnych klientów sieci ?"
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-11-04 11:24
    A na stronie Pana Wacka "29 października 2004 r.(...) ( wł ) Plus GSM reklamuje serwis mobilny w witrynie Simplusa. Generalnie, temat jest godny polecenia, gdyby nie to, że ... przedstawiona w prezentacji Nokia 6600 nie działa z Simplusem". Ciekawe;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-11-04 11:25
    A co do Nokii , to 3650 działa z Simplusem na pewno :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-11-04 11:26
    A tak wogóle to Wasze zdrowie - jogurty , czekolada i MD w akcji:-))) Ale sobie pozwoliłem na trochę prywaty ;-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    ojciec.dyrektor pisze: 2004-11-04 11:29
    A ja z całą stanowczością podkreślę, że N5510 bezproblemowo pracuje na abonamentowej platformie idei :-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    ojciec.dyrektor pisze: 2004-11-04 11:31
    ***issa - zjedz jeszcze ogórka kiszonego i kaszanki ze 20 deko (z musztardą sarepską kamis koniecznie) ;-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-11-04 11:33
    Ehhh , Nokia 5510 to już wogóle... :-))) Tyż mom takom ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-11-04 11:35
    Mmmm , kaszanka to jest to , gdyby tak jeszcze była wegetariańska ;-D Dziś czekają mni ejeszcze krokiety z warzywami , barszcz czewony , zupka chińska wegetariańska i wiele , wiele innych rzeczy. Dobrze , że do domu mam na piechotę ok.1.5 kilometra , to się spali :-D
    0
  • Users Avatars Mini
    ojciec.dyrektor pisze: 2004-11-04 11:39
    Ej, ej! Coś jakiś niepełny ten Twój wegetarianizm! Jogurt? Toż to wyciąg z krowy! A krokiety? Jajka tam są? Mi się wydaje, że są!
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2004-11-04 11:58
    ***wielebny: no bo jest wegetarianizm i weganizm:) Ja z rana jak zwykle pudełko serka waniliowego, tego zwykłego, papierosek i dużo MD:) Ale na lunchyk żonka mi zapiekankę dała w pojemniku co bym sobie odgrzał, fajnie mam co nie? :)
    0
  • Users Avatars Mini
    ojciec.dyrektor pisze: 2004-11-04 12:01
    U mnie w plecaku jeszcze leżą kanapy z salami :-) A co do odmian zboczeń kulinarnych to są jeszcze jarosze ;-DDD
    0
  • Users Avatars Mini
    ojciec.dyrektor pisze: 2004-11-04 12:03
    ***issa, locco - czyżbyście byli w stanie przełknąć montyn dju? Dżiza :-/ Ja to nazwałem domestos, co prawda mniej chlorem trąca ale etykietę oraz smak mają b. podobny ;-D
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-11-04 12:03
    Miałem małą przerwę... Nie ma jajek na 100%. Co do mleka - nie jest uzyskiwane przez zabicie zwierzęcia. Jajka też nie , ale od jajejk trzymam się z daleka.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-11-04 12:08
    A otworzyłem sobie drugie MD :-) Kto MD pija temu nie śmierdzi z r..ja ;-D
    0
  • Users Avatars Mini
    ojciec.dyrektor pisze: 2004-11-04 12:10
    ***issa - ciekawe co gorsze: zabicie czy wykręcanie cycka odkurzaczem ;-D regularnie, dwa razy dziennie ;-D
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2004-11-04 12:10
    ***wielebny: jestem stanowczo uzależniony od MD - jak go nie mam w lodówce to dostaję potów i ręce mi się trzęsą i na stację benzynową biegnę zakupić jak po fajki:) Ale żonka moja mówi, że to ludwik jest:) Dla mnie taki wibowit, ale nie mogę się powstrzymać....
    0
  • Users Avatars Mini
    ojciec.dyrektor pisze: 2004-11-04 12:11
    Za dużo soi jadasz bo do rymu gadasz ;-D
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-11-04 12:11
    Benzoesan sodu , guma arabska i ester glicerolu żywicy roślinnej , cytrynian sodu , tartrazyna - barwnik (wiem , że koszenila jest ze zwierzaków) , kwas askorbinowy , to "tylko" tyle z niekonwencjonalnych dodatków w MD... Idę o zakład , że mięsko jest bardziej solidnie konserwowane.
    0
  • Users Avatars Mini
    ojciec.dyrektor pisze: 2004-11-04 12:14
    ***locco - ja z wakacji przywiozłem kafeterę, na dwie filiżanki pakuje się pół paczki kawy. Piję jedną rano. Zaraz potem biorę Kalms i Ranigast, ale już więcej kofeiny mi nie trzeba, wystarcza do wieczora :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-11-04 12:16
    Wracając do newsa , to mówiliśmy wcześniej o odpowiedniej reklamie , i już jest. Mega reklama na 4 strony , w samym środku Wyborczej. Rzuca się w oczy , nie ma co ukrywać. A na pierwszej stronie malutki zwiastun.
    0
  • Users Avatars Mini
    ojciec.dyrektor pisze: 2004-11-04 12:16
    Za to soja jest modyfikowana genetycznie :-P
    0
  • Users Avatars Mini
    mmarcz pisze: 2004-11-04 12:17
    TO SIĘ NIE OPŁACA , 36X 30 + CENA TEL TO PONAD 1080 ZŁ TAK LOGICZNIE MYŚLĄC TO LEPIEJ JEST MIEĆ NA ABONAMENT W ERZE I TEL ZA 1ZŁ :) . ERA to JEST SIEĆ !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-11-04 12:19
    Czekam , aż redaktor Piechocki wróci z tej konferencji prasowej na której Idea miała ogłosić nową ofertę. Oj , będzie się działo :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-11-04 12:19
    Ja też jestem modyfikowa(l)ny genetycznie ;-D
    0
  • Users Avatars Mini
    hansen pisze: 2004-11-04 12:21
    no to po tej pół paczce to musi byc odlot :)) mnie to by chyba po takiej ilosci kofeiny klatke rozerwało. Choc podobno włosi taka pija - esencja z pół paczki w filizance wielkosci naparstka.
    0
  • Users Avatars Mini
    ojciec.dyrektor pisze: 2004-11-04 12:21
    Oby tylko nie wracał na piechotę :-D
    0
  • Users Avatars Mini
    ojciec.dyrektor pisze: 2004-11-04 12:23
    I hiszpanie podobnie mają, taką właśnie kawę u nich nauczyłem się pić, i teraz takowej w domu zażywam :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-11-04 12:24
    Stąd przysłowie "Kto kawę jak ojciec.dyrektor pije , temu serce mocno bije" ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-11-04 12:25
    Lub "Wypijmy po kwachu w moim Maybachu"...
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2004-11-04 12:27
    Ja natomiast z Hiszpanii to pamiętam piwo :) Dobre było.O której miała być ta konferencja?Bo może się jeszcze nie zaczęła nawet.
    0
  • Users Avatars Mini
    ojciec.dyrektor pisze: 2004-11-04 12:28
    ***issa - wyluzuj troszkę bo czytam co piszesz i tak się śmieję, że zaczynają mnie mieć za czubka.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-11-04 12:33
    Ja też się uśmiałem z tej kawy i powrotu na piechotę Redaktora Piechockiego :-D Nie mówiąc już o "rozerwaniu klatki" przez Hansena
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-11-04 12:47
    A Plus ebok dalej swoje , czyli nie żyje. Wczoraj chciałem się zalogować ok.14ej , hasło dostałem o ...22! A teraz wpisuję Pluskod oraz numer i dostaję następujący komunikat już drugi raz - "Błędny numer telefonu lub hasło. Prosimy wpisać numer telefonu nie poprzedzając go zerem, bądź innymi znakami oraz pięcio lub cztero cyfrowy Plus Kod. Błędne wprowadzanie hasła może spowodować czasowe zablokowanie dostępu.Aby zdobyć Plus Kod aktywacyjny, zadzwoń pod 2601 z telefonu Plusa." Nie wydaje mi się by zminał jedno i/lub drugie w ciągu ostatnich 48 godzin. Naprawdę Plus zaczyna przesadzać. Pobudka tam Panowie w Plusie !
    0
  • Users Avatars Mini
    janex pisze: 2004-11-04 12:47
    to calkiem przzwoita promocja ciekawe aparaty w atrakcyjnej cenie i do tego bez abo.Ale jak to wlasciwie dziala jezeli nie uzupelnie konta raz na 30 dni??
    0
  • Users Avatars Mini
    hansen pisze: 2004-11-04 12:48
    włosi kawy nie pija oni sie kawa delektują - bo ile sie mozna napić z takiej małej szklaneczki troche wiekszej od kieliszka do wodki? Hiszpanie jak widac tez.
    0
  • Users Avatars Mini
    hansen pisze: 2004-11-04 12:50
    w eboku napili sie pewnie tej kawy i im porozrywało klatki piersiowe od nadmiaru kofeiny - ide robic obiad :))
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2004-11-04 12:51
    *issa- ja się dzisiaj przed 10.00 zalogowałem do e-boku,widać udało mi się.Ale wczoraj wieczorem,tak jak piszesz,była padaka.
    0
  • Users Avatars Mini
    Wicherek pisze: 2004-11-04 12:57
    **issa: Właśnie miałem w ręku wyborczą - fakt reklama mała nie jest:-) Wydaje mi się jednak, że Plus bedzie starał się przez klika dni odwrócić uwagę od Ideowych "rewelacji" właśnie taką kampanią Plusmix'a gdzie telefony z kolorkiem są za przysłowiowe "1 zł".
    0
  • Users Avatars Mini
    Wicherek pisze: 2004-11-04 12:59
    Co do ebok'u - ja dzisiaj nie miałem problemów. Do tej pory tylko raz hasło sescji otrzymałem po 3 godz. od zgłoszenia. Być może mam szczęscie:-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wms pisze: 2004-11-04 13:06
    Wchodziłem przed chwilą i poszło super ( tj natychmiast)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-11-04 13:08
    Jednak nie zmieniłem numeru telefonu , ani PlusKodu , a już myslałem , że może jednak ;-) Wlasnie dostalem sms-a z hasłem i znikam w czeluściach e(hhh)bok-u :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Yanie pisze: 2004-11-04 13:31
    Ciekawy jestem jakie są doświadczenia abonentów Plusa. Czy ktoś wypowiadał umowę na miesiąc przed jej wygaśnięciem i prosił o dezaktywacje numeru właśnie w następnym dniu po wygaśnięciu umowy. Może ktoś ma takie doświadczenia i mógłby się nimi podzielić. Pozdrawiam Golowiczów - Yanie
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-11-04 13:36
    ***Yanie - idziesz do Saolnu w którym pracownik wypisuje odpowiedni druk. Oczywiście by wypisać rezygnację , muisz mieć nie więcej niż 30 dni do końca umowy. Po 30 dniach od momentu zgłoszenia Twój numer zostanie wyłączony. W Idei zostaje wyłączony na koniec następnego pełnego okresu rozliczeniowego w którym została złożony wniosek o rozwiązanie umowy. Nie zapomnij wykorzystać wszystkich punktów 5+. Przepadają , a za 1500 można mieć np. starter Simplusa ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-11-04 13:37
    Ja nie rozwiązuję umowy w Plusie , ale właśnie zamówiłem 1 listopada Starter Simplus sms-em , za 1500 punktów. Zobaczymy kiedy dojdzie. Chętny już jest :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    CwaniaQ pisze: 2004-11-04 13:44
    Fajne fony, ale rzeczywiście jak sie zastanowić to troche za drogo. w sumie lepiej korzystac z allegro jak sie tylko moze.
    0
  • Users Avatars Mini
    Yanie pisze: 2004-11-04 13:46
    Issa - dziękuję za rady. Właśnie to chciałem wiedzieć, czy można złożyć wniosek jeszcze w czasie trwania umowy. Na koncie mam dwa numery w taryfach Plus 40 i dla mnie (telefon służy mi tylko do gadania i nie potrzebuje nowych bajerów) sim+ chyba jest korzystniejszy? Chyba dobrze robię? Pozdrowienia - Yanie
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-11-04 13:49
    O , Plus zaczął rozsyłać sms-y z informacją o obniżce cen na połączenia międzynarodowe. Naprawdę dobra promocja :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-11-04 13:55
    ***Yanie - tak jak napisał Ci ***klops i Wlo kilka newsów niżej:-) Jeśli nie używasz gprs , to nie wahaj się ani chwili nad przejściem do Simplusa. Kara umowna która daje Plus w umowach z DOPL i obłędne ograniczenia dotyczące TPS , sekundowego naliczania i zmiany taryfy są nie do zaakceptowania i są jednostronnie korzystne , oczywiście dla Plusa. Jakąś alternatywą na tym tle jest możliwość przejścia na SuperKartę z zachowaniem numeru , ale i tak Simplus jest korzystniejszy (brak umowy , brak ewentualnej kary , Swojaki , super tanie sms-y krajowe i międzynarodowe , itd.). Polecam Simplusa z czystym sumieniem. Zresztą inne pre-paid też są extra , co tu ukrywać:-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-11-04 14:00
    Chciałem jeszcze dodać , że na moją logikę jeśli sprzedaje się T230 w Simplus za ok. 340zł , w Mixie za ok. 1zł , to T610 powinien być dostępny w Simplusie za 580-600zł. Pewnie to tylko kwestia czasu , jak nasycą nim Mix i za pół roku kto wie....
    0
  • Users Avatars Mini
    Yanie pisze: 2004-11-04 14:04
    ***Issa - jeszcze raz dzięki. Idę do salonu. Czy myślisz, że są szanse na nowe "normalne" taryfy w abo? Pozdr. -Yanie
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-11-04 14:09
    Coś na kształt can z Simplusa , tyle , że z telefonem , tak ? Raczej nie , nowa oferta Plusa jest zbyt nowa i reklamowana jest jako rewolucyjna i przełomowa , szybko chyba jakichś specjalnych zmian nie będzie. Zresztą jak będziesz miał Simplusa (jeśli się na niego zdecydujesz) zawsze możesz go włożyć do szuflady i kupić nową aktywację , gdyby się pojawiło coś extra , lub po zarejestrowaniu karty , będziesz mógł skorzystać z Konwersji do abonamentu z zachowaniem numeru. Oj , możliwości jest wiele , ale pre-paid wydaje się teraz bardzo bezpiecznym i równie opłacalnym rozwiązaniem:-))) Pozdrawiam , hej:-) Ps. Dziś się dowiemy (chyba) co nam Idea przygotowała ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Ramis pisze: 2004-11-04 14:19
    NOWY mixPlus przeznaczony jest dla osób, które pragną korzystać z usług telekomunikacyjnych na bieżąco kontrolując wydatki i są zainteresowane zakupem markowego telefonu w atrakcyjnej cenie (już od 1 zł) zobowiązując się do dokonania 24, 30 lub 36 zasileń konta na połączenia i SMSy (jednorazowo 30 zł na 30 dni). Użytkownik może zasilać swoje konto częściej, a każde zasilenie skraca okres umowy. Stawka za połączenie w sieci Plus GSM i na telefony stacjonarne tylko 80 groszy brutto za minutę brak abonamentu - cała kwota zasilenia wykorzystywana jest na połączenia i wszystkie dostępne usługi taktowanie co 30 sekund od początku połączenia niski koszt użytkowania - minimalne zasilenie 30 zł raz na 30 dni
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-11-04 14:29
    **Yanie - mam nadzieję , że nie idziesz do Salonu Plusa .. do pracy;-) I że nie jesteś pracownikiem Polkomtela , który "stestował" nasze widzenie (nie)przedłużania umów w Plusie;-D A co tam , jeśli jesteś pracownikiem Plusa to chciałem dodać , że zawsze dziwiłem się skąpstwu Plusa przy przedłużaniu umowy , czyli , że nie można wziąć np. telefonu i usług , lub kilku usług , jak to jest np. w Idei. U mnie np. jeśli dostałbym rabat na abonament i pakiet na rozmowy , to przedłużam umowę , jeśli nie - to nie. Ale mi abo. Plusa i tak jest potrzebne do gprs , a podstawowy numer to boski Simplus:-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-11-04 14:30
    Na telix.pl nowy cennik Idei :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Medion pisze: 2004-11-04 15:02
    Na GOL-u też :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Yanie pisze: 2004-11-04 16:41
    ***Issa! Nie, nie jestem pracownikiem Plusa, jestem belfrem akadem :-). Skończyłem zajęcia w południe i przypomniało mi się, że kończy mi się umowa 2 grudnia i nie wiedziałem jak ją rozwiązać i kiedy ją rozwiązać, w czym mi pomogłeś i utwierdziłeś w przekonaniu, że nie ma sensu sponsorować aparatów innych abonentów. Właśnie wróciłem z salonu i ... rozwiązałem umowę: 4 listopada - dezaktywacja!!! Wolność. Problem z Plusem polega na tym, że po wyczerpaniu minut abo i wszystkich innych rabatów itp. płaci się drożej niż do Emiratów Arabskich. Pozdr. Yanie
    0
  • Users Avatars Mini
    Miki74 pisze: 2004-11-04 17:28
    Na stronie mobil.idnes.cz/ mobilni_komunikace /mobilni_technologie /trikgo011105.html jest opis problemów z AoC, więc może decyzja Nokii nie jest aż taka nielogiczna, tym bardziej, że tej platformy używa raptem kilku operatorów w Europie, w tym Polkomtel. Issa: Nie jestem Panem Wackiem, bo zapewne, gdybym nim był, to na jego miejscu nie miałbym powodów się ukrywać, bo i poc o ? Fakt, zaglądam często na jego stronę i napisanie tego komentarza na stronie Simplusa było zainspirowane newsem na jego stronie.
    0
  • Users Avatars Mini
    Miki74 pisze: 2004-11-04 17:27
    RAFALS: Wiem, że jest lista telefonów, ale kupuję telefon, to nie po to, żeby zaglądać na jakieś listy, bo to wygląda na jakiś obłęd. W przypadku innych ofert niż Simplus takiego problemu nie mam. Ponadto, można powiedzieć, że w 90 % przypadków problemy sa z Nokią i Simplusem, to prawda, ale połowiczna, bo Nokia, to duzy producent i z czegos wynikała jego decyzja
    0
  • Users Avatars Mini
    Miki74 pisze: 2004-11-04 17:30
    Co do mojego postu tutaj: chodziło mi bardziej o to, że Polkomtel nie umieszcza, prawdziwych informacji jako komentarze na swoich stronach, a nie o to, czy jestem za platformą SiCap czy nie, bo to jest zupełnie inny temat. Uważam, że jeśli ktoś tworzy propozycję komentarzy, to te komentarze powinny tam być, a tu to wygląda na jawną cenzurę i tak chciałbym być zrozumiany i tylko tak. Co do SiCap i Nokii, to trochę się już modeli niekompatybilnych uzbierało: Nokia 3200, Nokia 3220, Nokia 3230, Nokia 5140, Nokia 6220, Nokia 6230, Nokia 6260, Nokia 6600, Nokia 6650, Nokia 6810, Nokia 6820, Nokia 7200, Nokia 7600, Nokia 7610, Nokia 7700, Nokia 9500, Nokia 2650, a to zapewne i tak nie wszystko, więc postawmy się na miejscu przeciętnego, chcącego się pokazać biznesmena, który chce mieć telefon na pokaz, ale z drugiej strony kontrolować koszty lub zwyczajnie być anonimowym i co wtedy ?
    0
  • Users Avatars Mini
    Miki74 pisze: 2004-11-04 17:31
    Wydaje mi się, że to operator powinien "czuć" trendy na rynku producentów telefonów i dostosowywać technologie tak, aby były uniwersalne, to jest na przykład nie doskwierały użytkownikom w postaci konieczności pstrykania telefonem ( choćby tylko na jakiś czas ) lub niemożnością dostępu do książki telefonicznej na karcie SIM, bo to jakiś absurd przecież. Terminu ważności konta po wykorzystaniu limitu również nie sprawdzisz w tej super nowoczesnej technologii Polkomtela, nawet, jak masz konto ważne jeszcze pół roku. Spójrz na to, choćby z czystej uczciwości ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    Juliusz Pec pisze: 2004-11-04 22:03
    Który z Was nadstawi swój tyłeczek i da go zerżnąć - oczywiście mówie o chłopocach :) , no czekam na oferty , będzie naprawde dużo śmietany :)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-11-04 22:06
    ***Grzegorz_Z - ale ja nie palę i nie piję:-) Nie mam czego rzucać na szczęście , poza przywiązaniami...
    0
  • Users Avatars Mini
    dt pisze: 2004-11-05 06:49
    ceny telefonow przystepne co do cen polaczen to troszke mniej ale to czesc "raty" za telefon. Szkoda ze nie ma sekundowego naliczania.
    0
  • Users Avatars Mini
    dt pisze: 2004-11-05 06:52
    i niech mikt z was geniuszy nie liczy ceny telef. 36 X 30 zl bo przeciez to idzie na rozmowy!!! Co najwyzej porownajcie ceny mixa z ta z jakiejs innej ofery i ta roznica bedzie cena telefonu.
    0
  • Users Avatars Mini
    dt pisze: 2004-11-05 06:56
    e-bok mi pada :( wyskakuje mi blad aplikacji. Trafilem to po raz pierwszy oby ostatni
    0
  • Users Avatars Mini
    dt pisze: 2004-11-05 06:58
    w sumie w moim przypadku to taki telefon splacilby w ciagu roku moze nawet szybciej (miesiecznie 90-100zl)
    0
  • Users Avatars Mini
    rgumkowski1 pisze: 2004-12-16 12:01
    jak na MixPlusa, to myśle, że ceny są całkiem przyzwoite.
    0
  • Users Avatars Mini
    Patusia pisze: 2007-10-09 21:18
    Chciałabym się dowiedzieć o tej nowej ofercie wymiany telefonów......Mam motorole v235 ale nie jest w za dobrym stanie ma troche porysowaną obudowe i tylko tyle..Czy nadal moge wymienić ja na inny i pozostać z tym samym numerem??Na jakich warunkach jest ta wymiana???
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: