OFERTA UTRZYMANIOWA DLA KLIENTÓW POLKOMTEL S.A.
Klient Polkomtel S.A., który korzysta z usług na podstawie Umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych może skorzystać po zakończeniu promocyjnego okresu karencji wyłącznie z jednej z poniższych ofert:
I. Program wymiany aparatów,
II. Promocja "Rabat na abonament",
III. Promocja "Pakiet 18",
Oferty Promocji "Rabat na abonament", "Pakiet 18" i PWA są rozłączne i nie ma możliwości przydzielania klientowi 2 ofert na jeden numer telefonu.
I. PROGRAM WYMIANY APARATÓW GSM
Warunki:
1. Klient, jak dotychczas, może przystąpić do programu pod warunkiem spełnienia jednocześnie wszystkich czterech wymienionych poniżej wymagań :
a) Zakończenie promocyjnego okresu karencji wynikającego z zawartej Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych.
b) Średnia wartość ostatnich trzech wystawionych rachunków większa niż 80 PLN na kartę SIM
c) Terminowe regulowanie rachunków oraz brak zaległości w płatnościach
d) Nie korzystanie dotychczas z programu wymiany aparatów oferowanego przez Polkomtel S.A. a w przypadku skorzystania zakończenie okresu karencji określonego umową PWA.
Tabela 1
Kara za zerwanie warunków umowy PWA wynosi 650 PLN.
2. Telefony przeznaczone do wymiany to niektóre modele oferowane w bieżącej promocji ogólnokrajowej, w cenach dla klienta podanych w tabeli 1.Program wymiany aparatów nie będzie komunikowany w mediach i prowadzony będzie jednocześnie we wszystkich kanałach sprzedaży.
3. Jednolite warunki wymiany dotyczą klientów o średniej wysokości rachunków wynoszącej 80-120 PLN. Klienci generujący wyższe rachunki niż 120 PLN mają możliwość wymiany telefonów w salonach firmowych PLUS GSM lub poprzez Dział Obsługi Klienta na warunkach podanych w tabelach 2, gdzie w zależności od posiadanego planu taryfowego lub wysokości płaconych kwot klient otrzymuje odpowiednio większy upust na telefon a w przypadku klienta biznesowego, czyli osób prawnych i jednostek organizacyjnych nie posiadających osobowości prawnej, prowadzących działalność gospodarczą, cena jest uzależniona od posiadanego planu taryfowego i wysokości rachunków.
4. Agenci Plus GSM mogą również dokonywać wymian aparatów klientom, którzy są w naszej sieci ponad 3 lata a ich rachunki są niższe niż 80 PLN, według cen podanych w tabeli nr 1.
5. Obecnie możliwość skorzystania z wymiany aparatu w ramach PWA mają dotychczasowi klienci korzystający z Simplusa, którzy zdecydują się na skorzystanie z promocji Konwersja i dodatkowo spełniają 2 warunki:
24 m-ce w sieci (staż w Simplusie bez okresu kiedy numer miał zablokowane połączenia wychodzące)
Średnie rachunki lub doładowania nie niższe niż 80 PLN z ostatnich 3-ech miesięcy.
Tabela 2a - Klienci indywidualni
Tabela 2b - Klienci biznesowi
6. Natomiast telefony oferowane przez Agentów mają stałe ceny, zgodne z danymi zawartymi w tabeli 1, w związku
z czym Agent przed dokonaniem wymiany aparatu zobowiązany jest do udzielenia klientowi informacji dotyczącej alternatywnej oferty Salonów i DOK.
7. Do wymiany aparatów dla klientów mogą przystąpić wszystkie te punkty, które posiadają dostęp do systemu INKA.
8. Przypominamy o konieczności posiadania w punktach sprzedaży telefonów z aktualnej promocji. Polkomtel S.A. zastrzega sobie prawo do zmiany wskazanych wyżej cen telefonów sprzedawanych Agentowi w czasie trwania programu, o zmianie ceny Agenci będą powiadomieni każdorazowo listem poleconym lub za pośrednictwem INKI.
II. RABAT NA ABONAMENT
1. Warunki:
Klient może skorzystać z promocji "Rabat na abonament" pod warunkiem spełnienia jednocześnie wszystkich wymienionych poniżej wymagań :
a) Zakończenie promocyjnego okresu karencji wynikającego z zawartej Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych.
b) Średnia wartość ostatnich trzech wystawionych rachunków większa niż 50 PLN na kartę SIM
c) Terminowe regulowanie rachunków oraz brak zaległości w płatnościach,
d) Nie korzystanie dotychczas z programu wymiany aparatów oferowanego przez Polkomtel S.A. a w przypadku skorzystania zakończenie okresu karencji określonego umową PWA.
e) Klient posiada wyłącznie następujące plany taryfowe: Czasami, Często i Non Stop,
2. Klient może dokonać zmiany taryfy przed podpisaniem umowy:
- z niższej na wyższą
- ze starego na nowy plan taryfowy.
3. Benefit będzie przyznany na podstawie aktualnej taryfy jaka jest przypisana do konta klienta w momencie podpisywania umowy.
4. Zmiana taryfy w trakcie trwania umowy powoduje zaprzestanie naliczania benefitów, ale nie rozwiązanie umowy,
5. Jeśli klient ma dodany benefit do planu taryfowego w momencie przyznania rabatu na abonament benefit przestaje być aktywny.
6. Rabat przysługuje zawsze przez 12 miesięcy, kontrakt podpisywany jest na 12 lub 18 mc w zależności od wybranego wariantu zgodnie z podanymi w tabeli nr 3.
Tabela3.
7. Rabat na abonament nie dotyczy klientów, którzy mają ustawowe zniżki na abonament, a także kombatantów, którzy podpisali z POLKOMTEL SA Umowę o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych po 31 stycznia 2003.
9. Rabat naliczany jest od następnego dnia po otrzymaniu sms z potwierdzeniem przydzielenia rabatu.
10. Rabat przysługuje wyłącznie dla numerów wpisanych przez POS na umowie włącznie z nazwą i numerem konta Klienta.
11. W okresie trwania umowy można dokonać cesji
III. PAKIET MINUT/SMS
1. Warunki:
Klient, może skorzystać z promocji "Pakiet 18" pod warunkiem spełnienia jednocześnie wszystkich czterech wymienionych poniżej wymagań :
a) Zakończenie promocyjnego okresu karencji wynikającego z zawartej Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych.
b) Średnia wartość ostatnich trzech wystawionych rachunków większa niż 50 PLN na kartę SIM
c) Terminowe regulowanie rachunków oraz brak zaległości w płatnościach,
d) Nie korzystanie dotychczas z programu wymiany aparatów oferowanego przez Polkomtel S.A. a w przypadku skorzystania zakończenie okresu karencji określonego umową PWA.
2. Klient może dokonać zmiany taryfy przed podpisaniem umowy:
- z niższej na wyższą
- ze starego na nowy plan taryfowy.
3. Benefit będzie przyznany na podstawie aktualnej taryfy jaka jest przypisana do konta klienta w systemie
- zmiana taryfy w trakcie trwania umowy powoduje zaprzestanie naliczania benefitów, ale nie rozwiązanie umowy,
4. Zgodnie z istniejącymi planami taryfowymi, bonifikata na wykonywane połączenia dotyczy:
a) w przypadku taryf dostępnych w planach taryfowych: Często, Non Stop, Contact Plus, Business Plus, Prestige Plus, Plus Relaks, Plus Echo, Plus Akcja, Plus Partner, Plus Firma, Plus Master dotyczy połączeń wykonywanych w godzinach szczytu, poza godzinami szczytu i w nocy.
b) w przypadku taryf dostępnych w planach taryfowych Czasami połączeń wykonywanych poza godzinami szczytu, w weekendy i w nocy.
c) bonifikata nie przysługuje dla taryf bonus i lider.
5. Pakiet-benefit na przysługuje zawsze przez okres na jaki został podpisany kontrakt, czyli przez 12 lub 18 mc w zależności od wybranego wariantu zgodnie z podanymi w tabeli nr 4.
Tabela nr 4
6. Pakiet naliczany jest od początku kolejnego okresu rozliczeniowego po okresie, w którym klient otrzyma sms-a z potwierdzeniem uruchomienia promocji (promocja aktywna od następnego dnia po otrzymaniu sms-a).
7. Rabat przysługuje wyłącznie dla numerów wpisanych przez POS na umowie włącznie z nazwą i numerem konta Klienta
8. W okresie trwania umowy klient nie może dokonać cesji.