Nowa oferta utrzymaniowa Plus GSM

Newsy
Żródło: www.plus.gsm.g.pl
Opinie: 67

OFERTA UTRZYMANIOWA DLA KLIENTÓW POLKOMTEL S.A.

Klient Polkomtel S.A., który korzysta z usług na podstawie Umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych może skorzystać po zakończeniu promocyjnego okresu karencji wyłącznie z jednej z poniższych ofert:
I. Program wymiany aparatów,
II. Promocja "Rabat na abonament",
III. Promocja "Pakiet 18",

Oferty Promocji "Rabat na abonament", "Pakiet 18" i PWA są rozłączne i nie ma możliwości przydzielania klientowi 2 ofert na jeden numer telefonu.

I. PROGRAM WYMIANY APARATÓW GSM

Warunki:
1. Klient, jak dotychczas, może przystąpić do programu pod warunkiem spełnienia jednocześnie wszystkich czterech wymienionych poniżej wymagań :
a) Zakończenie promocyjnego okresu karencji wynikającego z zawartej Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych.
b) Średnia wartość ostatnich trzech wystawionych rachunków większa niż 80 PLN na kartę SIM
c) Terminowe regulowanie rachunków oraz brak zaległości w płatnościach
d) Nie korzystanie dotychczas z programu wymiany aparatów oferowanego przez Polkomtel S.A. a w przypadku skorzystania zakończenie okresu karencji określonego umową PWA.

Tabela 1

Kara za zerwanie warunków umowy PWA wynosi 650 PLN.

2. Telefony przeznaczone do wymiany to niektóre modele oferowane w bieżącej promocji ogólnokrajowej, w cenach dla klienta podanych w tabeli 1.Program wymiany aparatów nie będzie komunikowany w mediach i prowadzony będzie jednocześnie we wszystkich kanałach sprzedaży.
3. Jednolite warunki wymiany dotyczą klientów o średniej wysokości rachunków wynoszącej 80-120 PLN. Klienci generujący wyższe rachunki niż 120 PLN mają możliwość wymiany telefonów w salonach firmowych PLUS GSM lub poprzez Dział Obsługi Klienta na warunkach podanych w tabelach 2, gdzie w zależności od posiadanego planu taryfowego lub wysokości płaconych kwot klient otrzymuje odpowiednio większy upust na telefon a w przypadku klienta biznesowego, czyli osób prawnych i jednostek organizacyjnych nie posiadających osobowości prawnej, prowadzących działalność gospodarczą, cena jest uzależniona od posiadanego planu taryfowego i wysokości rachunków.
4. Agenci Plus GSM mogą również dokonywać wymian aparatów klientom, którzy są w naszej sieci ponad 3 lata a ich rachunki są niższe niż 80 PLN, według cen podanych w tabeli nr 1.
5. Obecnie możliwość skorzystania z wymiany aparatu w ramach PWA mają dotychczasowi klienci korzystający z Simplusa, którzy zdecydują się na skorzystanie z promocji Konwersja i dodatkowo spełniają 2 warunki:

  • 24 m-ce w sieci (staż w Simplusie bez okresu kiedy numer miał zablokowane połączenia wychodzące)

  • Średnie rachunki lub doładowania nie niższe niż 80 PLN z ostatnich 3-ech miesięcy.

Tabela 2a - Klienci indywidualni



Tabela 2b - Klienci biznesowi



6. Natomiast telefony oferowane przez Agentów mają stałe ceny, zgodne z danymi zawartymi w tabeli 1, w związku
z czym Agent przed dokonaniem wymiany aparatu zobowiązany jest do udzielenia klientowi informacji dotyczącej alternatywnej oferty Salonów i DOK.
7. Do wymiany aparatów dla klientów mogą przystąpić wszystkie te punkty, które posiadają dostęp do systemu INKA.
8. Przypominamy o konieczności posiadania w punktach sprzedaży telefonów z aktualnej promocji. Polkomtel S.A. zastrzega sobie prawo do zmiany wskazanych wyżej cen telefonów sprzedawanych Agentowi w czasie trwania programu, o zmianie ceny Agenci będą powiadomieni każdorazowo listem poleconym lub za pośrednictwem INKI.

II. RABAT NA ABONAMENT

1. Warunki:
Klient może skorzystać z promocji "Rabat na abonament" pod warunkiem spełnienia jednocześnie wszystkich wymienionych poniżej wymagań :
a) Zakończenie promocyjnego okresu karencji wynikającego z zawartej Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych.
b) Średnia wartość ostatnich trzech wystawionych rachunków większa niż 50 PLN na kartę SIM
c) Terminowe regulowanie rachunków oraz brak zaległości w płatnościach,
d) Nie korzystanie dotychczas z programu wymiany aparatów oferowanego przez Polkomtel S.A. a w przypadku skorzystania zakończenie okresu karencji określonego umową PWA.
e) Klient posiada wyłącznie następujące plany taryfowe: Czasami, Często i Non Stop,
2. Klient może dokonać zmiany taryfy przed podpisaniem umowy:
- z niższej na wyższą
- ze starego na nowy plan taryfowy.
3. Benefit będzie przyznany na podstawie aktualnej taryfy jaka jest przypisana do konta klienta w momencie podpisywania umowy.
4. Zmiana taryfy w trakcie trwania umowy powoduje zaprzestanie naliczania benefitów, ale nie rozwiązanie umowy,
5. Jeśli klient ma dodany benefit do planu taryfowego w momencie przyznania rabatu na abonament benefit przestaje być aktywny.
6. Rabat przysługuje zawsze przez 12 miesięcy, kontrakt podpisywany jest na 12 lub 18 mc w zależności od wybranego wariantu zgodnie z podanymi w tabeli nr 3.

Tabela3.



7. Rabat na abonament nie dotyczy klientów, którzy mają ustawowe zniżki na abonament, a także kombatantów, którzy podpisali z POLKOMTEL SA Umowę o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych po 31 stycznia 2003.
9. Rabat naliczany jest od następnego dnia po otrzymaniu sms z potwierdzeniem przydzielenia rabatu.
10. Rabat przysługuje wyłącznie dla numerów wpisanych przez POS na umowie włącznie z nazwą i numerem konta Klienta.
11. W okresie trwania umowy można dokonać cesji

III. PAKIET MINUT/SMS

1. Warunki:
Klient, może skorzystać z promocji "Pakiet 18" pod warunkiem spełnienia jednocześnie wszystkich czterech wymienionych poniżej wymagań :
a) Zakończenie promocyjnego okresu karencji wynikającego z zawartej Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych.
b) Średnia wartość ostatnich trzech wystawionych rachunków większa niż 50 PLN na kartę SIM
c) Terminowe regulowanie rachunków oraz brak zaległości w płatnościach,
d) Nie korzystanie dotychczas z programu wymiany aparatów oferowanego przez Polkomtel S.A. a w przypadku skorzystania zakończenie okresu karencji określonego umową PWA.
2. Klient może dokonać zmiany taryfy przed podpisaniem umowy:
- z niższej na wyższą
- ze starego na nowy plan taryfowy.
3. Benefit będzie przyznany na podstawie aktualnej taryfy jaka jest przypisana do konta klienta w systemie
- zmiana taryfy w trakcie trwania umowy powoduje zaprzestanie naliczania benefitów, ale nie rozwiązanie umowy,
4. Zgodnie z istniejącymi planami taryfowymi, bonifikata na wykonywane połączenia dotyczy:
a) w przypadku taryf dostępnych w planach taryfowych: Często, Non Stop, Contact Plus, Business Plus, Prestige Plus, Plus Relaks, Plus Echo, Plus Akcja, Plus Partner, Plus Firma, Plus Master dotyczy połączeń wykonywanych w godzinach szczytu, poza godzinami szczytu i w nocy.
b) w przypadku taryf dostępnych w planach taryfowych Czasami połączeń wykonywanych poza godzinami szczytu, w weekendy i w nocy.
c) bonifikata nie przysługuje dla taryf bonus i lider.
5. Pakiet-benefit na przysługuje zawsze przez okres na jaki został podpisany kontrakt, czyli przez 12 lub 18 mc w zależności od wybranego wariantu zgodnie z podanymi w tabeli nr 4.

Tabela nr 4



6. Pakiet naliczany jest od początku kolejnego okresu rozliczeniowego po okresie, w którym klient otrzyma sms-a z potwierdzeniem uruchomienia promocji (promocja aktywna od następnego dnia po otrzymaniu sms-a).
7. Rabat przysługuje wyłącznie dla numerów wpisanych przez POS na umowie włącznie z nazwą i numerem konta Klienta
8. W okresie trwania umowy klient nie może dokonać cesji.

Opinie:

Opinie archiwalne (67):

Komentuj

Komentarze / 67

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    LoRD pisze: 2003-04-01 02:01
    bardzo interesujace ale dlaczego albo albo ? a nie i i ? troche mnie to dziwi :(
    0
  • Users Avatars Mini
    Athlon pisze: 2003-04-01 02:17
    WSZYSTKO FAJNIE TYLKO dlaczego te newsy sa takie długie - czy GOL nie może tego podawac w bardziej streszczonej formie, a dla dociekliwych zostawić link ?
    0
  • Users Avatars Mini
    diverse pisze: 2003-04-01 02:25
    No i mamy nowy PWA w Plusie szczerze to nic ciekawskiego oprocz promocji minut i na abonament niestety Plus nie idzie za era i nie robi promocji " i zamiast albo" trudno. Co do cen telefonw w PWA są jak widać wyższe niż dla nowyck klientów Plusa. jednyny + to te minuty ale wybór należy do was. I jeszcze takie oh do PWA. Wszyscy skarzą sie że plus jest drogi w cenach telefonow w PWA, no i był jest i będzie. Dlaczego bo w polityce plusa nie jest zapisany taki bieg rzeczy czyli tanie telefony. Plus stawia na jakosc a nie na ceny. Wiec nie ma co liczyc ze w najbliższej pomocji Sony Ericsson T68i zrobi nam za 49zl czy da jakis umer telefon w graniach 100zl. To jest praktyka Ery i tak juz zostanie. Plus bedzie wam dawal Pakiety domowe, e-bok i inne dodatki wkrotce tez nowe taryfy, a reczta czyli telefony to tylko u konkurencji. Jak to sie mowi wybor masz zawsze kliencie. Mój wybor padł na Era i za 50zl(netto)mam SE68i w plusie jest on za 599zl. Co wy wybierzecie wasza sprawa.Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    SZ3RYF pisze: 2003-04-01 02:26
    bez rewelacji :|
    0
  • Users Avatars Mini
    mike-l pisze: 2003-04-01 02:34
    Jestem w Plusie od samego początku, niestety ostatnio ich oferta robi sie coraz mniej atrakcyjna, a inne sieci kuszą .Ale po tym co wymyslili z tą oferta utrzymaniową, nie mam ju żadnych argumentów by pozostać z nimi dłużej.Najpierw Era i Idea wprowadziła taryfikacje co 1s., na co Plus odpowiedział Strefą Plus która w mom przypadku(jak i mojej rodzinki która ma 4 tel.w + i wielu znajomych) okazała się kompletnie nieatrakcyjna(np. przy taryfie czasami 180),potem ida w górę ceny aparatów w programie 5 Plus, a teraz ta oferta utrzymaniowa, z tego co zrozumiałem to nie ma możliwości dostania jednocześnie dodatkowych min. i telefonu(poprzedni program lojalnościowy był jedyną z przyczyn dla której zostalismy w plusie).Nowych korzystniejszych taryf też sie pewnie już nie doczekam , bo umowa kończy mi sie w styczniu.SZKODA PLUSIE, SZKODA widocznie masz wszystkich swoich abonentów głeboko w ....
    0
  • Users Avatars Mini
    paweln pisze: 2003-04-01 02:38
    Jak już napisałem w ostatnim newsie dotyczącym promocji w Plusie, nic tu ciekawego nie ma. Plus jak nie zacznie atakować to spadnie w końcu na tą trzecią pozycję i się skończy... Jak na razie dają badziewie, a nie promocje!
    0
  • Users Avatars Mini
    mike-l pisze: 2003-04-01 02:45
    a tak przy okazji, skoro plus nie robi tak dumpingowych promocji jak pozostali(SE t 68i za 49) i nie dotuje tak telefonów to może pomyslałby o obniżeniu cen połączeń.A marketingowcą z plusa polecam wyciągnąć wnioski z obniżki akcyzy na alkohol wprowadzonej przez rząd(ZWRÓĆCIE UWAGE NA WPŁYWY DO BUDŻETU I WZROST SPRZEDAŻY!!!!!!!!!). Ale to może ja sie mylę, w końcu człowiek omylnym jest .Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    spiro pisze: 2003-04-01 03:13
    ceny sa powalajace z nog. widac plus poszedl w slady ery dla ktorej oplacalniej jest doprowadzic do zerwania starej umowy i podpisania nowej na nowych warunkach.
    0
  • Users Avatars Mini
    looc pisze: 2003-04-01 04:32
    spiro, dokladnie... nigdy nie zrozumiem, dlaczego starego klienta, ktory juz od 24 miesiecy wyplaca sie w kasie operatora traktuje sie 3x gorzej niz nowego, z lapanki promocyjnej na ulicy. moge co 2 konczyc umowe i podpisywac nowa, jezeli roznice w cenach wygladaja na 500 % (np. sl45i : normalnie 49 netto, a tu 249 netto).
    0
  • Users Avatars Mini
    looc pisze: 2003-04-01 04:34
    oops przepraszam. nowa cena wyzej wspomnianego sl45i to 1 zl, wiec roznica ulega "lekkiemu" powiekszeniu :) pokretna polityka polskich operatorow
    0
  • Users Avatars Mini
    smichal pisze: 2003-04-01 04:42
    plus to kicha :(( dziwie, sie ze nie znaja podstawowych zasad marketingu - a mianowicie, pozyskanie nowego klienta kosztuje 5 razy wiecej niz utrzymanie istniejacego :)
    0
  • Users Avatars Mini
    spiro pisze: 2003-04-01 05:27
    O, widze ze nie tylko ja cierpie na bezsennosc :)
    0
  • Users Avatars Mini
    szymon_ pisze: 2003-04-01 09:54
    starzy klijenci zawsze daja kase na nowych, na tych ktorzy kupuja cos w poromocnjach , nizsze abonamenty, telefony itd.....i pewnie dla tego dla nich juz brakuje niezlych promocji przy prezduzeniu umowy:((((
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-04-01 10:52
    mike-l - czy wcześniej Plus dawał w PWA i minuty i telefony? Coś Ci się nie pomyliło z minutami Plus Tobie, które zostają - są przecież w cenniku?
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-04-01 10:57
    I dlaczego Wy wszyscy - lepsi specjaliści od ludzi "marketingowców" w Plusie jeszcze nie pracujecie dla Polkomtela??? No jakoś nie mogę tego zrozumieć... Rozumiem, że ilość miejsc jest ograniczona, ale przecież konkursy są bez przerwy - gorszych wymienia się na lepszych...
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2003-04-01 11:06
    Ceny aparatów w PWA to abstrakcja. 2 lata w Plusie, średnia rachunków około 600 PLN (klient indywidualny), wszystkie opłacone w rozsądnym terminie. A mimo to jestem traktowany 4 razy gorzej niż dres z ulicy, który telefon kupi sobie w promocji i zaraz sprzeda na bazarze.
    0
  • Users Avatars Mini
    Olo pisze: 2003-04-01 11:35
    W porównaniu do Ery to oferta jest do d...y. Pewnie nie stać ich na więcej skoro wypłacili dużą dywidendę akcjonariuszom.
    0
  • Users Avatars Mini
    me123 pisze: 2003-04-01 11:44
    Więc pozostaje mieć nadzieję, że nowy cennik (jeśli jest planowany) wejdzie 1 maja.
    0
  • Users Avatars Mini
    mike-l pisze: 2003-04-01 12:21
    Wlo: czy mam rozumiec ,że minuty w plus tobie i te w programie utrzymaniowym się sumują???Bo ja po 24 mcach wymieniłem apaart i dostałem do tego 30 min z Plus tobie,więc teraz po wygaśnięciu kolejnej umowy oprócz nowego aparatu, minut z plus Tobie dostanę jeszcze zniżkę na abo lub dodatkowe min??
    0
  • Users Avatars Mini
    robek pisze: 2003-04-01 12:23
    Plus już od dawna niczym nie potrafi zaskoczyć(o ile kiedykolwiek czymś kogoś zaskoczył?) nie dbają o starych klientów i nie chcą pozyskiwać nowych, rozumiem żeby jeszcz stawki za połączenia były niższe-powedzcie mi o co w tym wszystkim chodzi?
    0
  • Users Avatars Mini
    Bakłażanista pisze: 2003-04-01 12:37
    Stypa w tym Plusie.
    0
  • Users Avatars Mini
    Wicherek pisze: 2003-04-01 12:51
    Wciąż czekam na nowe ceny w PWA (mają być dziś zmienione), ale na nic ciekawego nie liczę... Plus nie błyszczy ostatnio bo pewnie wydał duuużo kasy na sponsoring Gol'a:-):-):-)
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFALS pisze: 2003-04-01 12:56
    mike-l: Źle rozumiesz, minuty z Plus Tobie są niezależne od tej oferty. Możesz mieć minuty Plus Tobie bez kontraktu, a do tego dobierasz sobie albo rabat na abo, albo fona, albo minuty z umową.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-04-01 13:29
    mike-l - Plus Tobie dostałeś po 18 miesiącach... to po pierwsze. Zastanawia minie tylo dlaczego mówisz, że 30 minut? Masz Non Stop 300? Jeśli nie, to mogłeś dostać 30 minut po 36 miesiącach w taryfach Czasami 150, Często 100 i NonStop 100. To po pierwsze - i nikt Ci tego nie zabierze o ile regularnie płacisz i nie deaktywujesz karty (liczy się staż karty - nie klienta). Po drugie - wg nowego regulaminu nie dostaniesz "oprócz nowego aparatu [...] jeszcze zniżkę na abo lub dodatkowe min". Nie - po wygaśnięciu kontraktu możesz wybrać - albo telefon z nowym kontraktem na 24 miesiące, albo obniżkę abonamenu z kontraktem na 12 lub 18 miesięcy, albo dodatkowe minuty/esemesy przez 12/18 miesięcy z takim samym kontraktem. Minuty z usługi Plus Tobie są nie związane z PWA (choć z utrzymaniem klienta owszem :-)).
    0
  • Users Avatars Mini
    looc pisze: 2003-04-01 13:31
    wlo, ja slabo szkolony marketingowiec ;), ale nie trzeba byc edukowanym w tym kierunku, zeby dostrzegac brak logiki w tej polityce. dla plusa to zawsze do przodu, bo ludzie kupia drozsze aparaty, zeby zachowac numer, ale nie nazwiesz tego praktyka "fair" wobec klienta, ktory od 2 lat placi te min. 50-100 pln miesiecznie. oczywiscie "mozna i tak", ale mozna tez skonczyc i zaczac nowe abo na 3x lepszych warunkach, albo... zmienic operatora ;]
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-04-01 13:48
    looc - każdy ma wybór - nikt niekogo na siłe w sieci nie trzyma - sam wiesz... Ja mam ten komfort, że akurat przyjmuję ofertę Plusa i ją akceptuję - jeśli by mi się nie podobała, pewnie zmieniłbym sieć już dawno. Jednak uwierz - od trzech lat nie zapłaciłem Plusow ani grosza za nowy telefon... A dostałem już 6 nokię 6210, w zeszłym roku 6310i i nie dalej jak dwa tygodnie temu 3510i dla dziecka a latem na numerze żony będzie następna wymiana - również za darmo. Wszystkie te telefony dostaję w ramach usług lojalnościowych - czy PWA, czy 5Plus... Płacę za dwa telefony nie więcej niż 250-300 złotych.
    0
  • Users Avatars Mini
    Morfeusz pisze: 2003-04-01 13:49
    niech se wsadzą taką "promocję"
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-04-01 13:52
    PS. Gdybym miał rozpaczać z tego powodu, że inna sieć "wyskoczyła" z super telefonem za dwa złote w promocji to chyba chory musiałbym być... Co innego ceny usług... Ale i tak jeśli mi podasz coś bardziej opłacalnego w innej sieci (z uwzględnieniem wszelkich profitów) niż Non Stop 150 ze wszystkimi stażowymi dodatkami w Plusie - będę wdzięczny za poradę :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-04-01 13:53
    Morfeusz - to nie jest promocja... Widzisz looc - i później legendy krążą...
    0
  • Users Avatars Mini
    titq pisze: 2003-04-01 13:54
    hmmm, czy tu wiekszosc jest slepa? idac torem rozumowania golowiczow, zadzwonilem do gazowni, ze jestem ich klientem od 10 lat i chcialbym dostac co miesiac 3m szescienne gazu za darmo, wyobrazcie sobie ze sie nie zgodzili! chyba zerwe umowe i kupie butle, albo w ogole ogrzewanie na prad przerobie :P
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-04-01 13:57
    Mimo, że owczarstwo w Polsce zanika, baranów mamy dość... Mam znajomego, który do dziś używa najtańszego abonamentu - taryfy Bonus za 10 złotych... w firmie. Płaci rachunki po 400-500 złotych. I nie chce mi uwierzyć, że jeśli zmieniłby na taryfę z abonamentem za 240 złotych (Non Stop 300) mógłby dwa razy dłużej pogadać przez telefon (oczywiście dzwoniąc nie odbierając). Z takimi nic się nie da zrobić :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-04-01 14:00
    titq - ale to nie gazownia, nie warzywniak, nie diler samochodów... chociaż w fiskusie mogliby wymyśleć jakieś ulgi dla stałych klientów - przecież już dobrych kilkanaście lat opłacę regularnie i całkiem dużo... Jeśli chcesz normalności titq, musisz jej szukać gdzie indziej - w tych serwisach jej nie znajdziesz ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    titq pisze: 2003-04-01 14:02
    a powaznie, to miejcie troche zdrowego rozsadku, nie mozna dac klientowi i taniego telefonu i pakietu minut i tanszego abonamentu, takie oferty to jest z jednej strony uklon w strone starego klienta (bo wbrew pozorom, nowy klient wcale tak dobrze niema) a z drugiej strony operator ma tez inne wydatki niz klient (a doplata do telefonu, plus nizsze wplywy z abonamentu, jakos dochodu nie generuja) i musi te dwie rzeczy pogodzic. I w koncu, nie jest do konca prawda ze abonentom sie cos nalezy dodatkowo, w koncu za rachunki ktore sa placone uzyskujemy dostep do sieci,
    0
  • Users Avatars Mini
    titq pisze: 2003-04-01 14:06
    i konczac ten watek (masz wlo racje oczywiscie:)) problem polega na tym, ze to operatorzy przyzwyczaili abonentow do takich promocji, rabatow, ofert i nagle trudno jest przyjac do wiadomosci ze to tylko prezenty, ktore dostaje wiekszosc, chociaz tak naprawde moglyby nalezec sie nielicznym.
    0
  • Users Avatars Mini
    looc pisze: 2003-04-01 14:11
    wlo, no tak, jelenstwo jest internacjonalne ;) fakt, czesto 150 to niezla oferta. wymiana z 5plus, czy warunkach preferencyjnych, to tez przyjemna sprawa. nie wiem tylko czego dotycza wyzej podane ceny. w kwestii "zmiany telefonu za 2 pln" to nie o to mi chodzi. raczej o dbalosc operatora o "zachowanie klienta", a nie tylko o przyciagniecie nowego.
    0
  • Users Avatars Mini
    polkmn pisze: 2003-04-01 14:18
    wlo to gratuluję inteligentych znajomych. Może zaprowadź go do salonu gdzie mu to wytłumaczą pokaża co i jak a napewno jeśli go namówisz będzie ci wdzięczny itp itd
    0
  • Users Avatars Mini
    marek995 pisze: 2003-04-01 14:23
    niezbyt ciekawa oferta.
    0
  • Users Avatars Mini
    marek995 pisze: 2003-04-01 14:23
    niezbyt ciekawa oferta.
    0
  • Users Avatars Mini
    nr124 pisze: 2003-04-01 14:58
    niezfadzam się z tobą marku. Oferfta jest bardzo ciekawa!
    0
  • Users Avatars Mini
    kwilkow pisze: 2003-04-01 15:20
    dupa
    0
  • Users Avatars Mini
    enem pisze: 2003-04-01 16:18
    Robia wszystko, by klienci (szczegolnie Ci ktorzy sa z siecia od zawsze) zmienili operatora. Szkoda, ze im nie zalezy i robia z nas debili ..... Nasza \"milosc\" do Plusa chyba nigdy nie zostanie odwzajemniona. Coz, przeciez tak naprawde chodzi tu o KASE !
    0
  • Users Avatars Mini
    Mattle pisze: 2003-04-01 16:19
    Qrde....sam nie wiem... jest troche plusów.. ale i troche minusów.. muszew jeszcze raz poczytac...
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2003-04-01 16:35
    W tej dyskusji są dwa wątki, które trzeba od siebie oddzielić. Mozna zrozumiec, że aparaty w promocjach w Plusie są drogie - to skutecznie przeciwdziała wyłudzeniom. i to jest jeden watek. Ale polityka plusa wobec stałych abonentów w PWA moze budzić co najmniej niesmak i niedosyt. I to jest ta druga kwestia. Chociaz w sumie cały problem sprowadza się do cen aparatów. Poza tym, nie mozna uzywac argumentów, że jeżeli komus się nie podoba oferta, to może zmienic operatora, bo po dwóch i więcej latach trudno ad hoc zmieniac numer.
    0
  • Users Avatars Mini
    maciek603 pisze: 2003-04-01 16:39
    Ten skan coś im słabo wyszedł.
    0
  • Users Avatars Mini
    artjaw pisze: 2003-04-01 16:42
    niezbyt interesująca oferta :(
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-04-01 17:19
    titq - to nie całkiem wina operatorów - to wina naszego rynku - byle taniej jednorazowo... Przecież nasz Naród nie potrafi planować :-) Nawet krótkookresowo :-) Najważniejsze jest czy mam w tej chwili pełny brzuch, 3 złote na piwo... looc - nadal nie rozumiem - ja jestem w Plusie prawie 6 lat i oferta utrzymaniowa Plusa jest dla mnie wystarczająca - jakoś mnie trzymają - ale nie zmieniam telefonu co kwartał - od lipca ubiegłego roku mam 6310i, którą dostałem z 5Plus i jeszcze ją będę miał długo bo to świetny aparat. A poza tym najważniejsze są dla mnie kwoty, jakie płacę CO MIESIĄC za rachunki :-) I te też są niezłe - tak jak mówię - niech ktoś mi da lepszą ofertę niż Non Stop 150 ze wszelkimi bonusami, już dawno ogłosiłem ten konkurs... No tak - nie mam nagrody :-(
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-04-01 17:28
    polkmn - twardogłowego nie przekonasz... abonament to abonament... Już dwa lata, odkąd są nowe stare (niestety) taryfy gościa przekonuję - jego pieniądze... Nie czytasz GOL-a? Tutaj dla niektórych też to jest najważniejsze :-) enem, Gonzales - nie całkiem masz rację - ja nie jestem zniesmaczony, a jeste naprawdę starym użytkownikiem Plusa. Bardziej niż drobne podwyżki telefonów (chociaż, przy zmieniającym się wachlarzu trudno powiedzieć, że to ceny się zmieniają) w programie lojalnościowym Plusa (a trzeba pamiętać, że to tylko część "lojalki", bo są jeszcze np. minuty Plus Tobie, itd.) denerwuje mnie, że nie ma zmian planów taryfowych.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-04-01 17:36
    Gonzales... trudno - nie patrzyło się na ofertę usług tylko na promocje na telefony to się zmienia numer... Dla mnie numer jest więcej wart niż 99 czy nawet 199 złotych co dwa lata za telefon (chociaż i tak dostaję za darmo od Plusa).
    0
  • Users Avatars Mini
    BOSSNOKIA pisze: 2003-04-01 17:44
    Zawsze cos nowego,ale za specjalne to to nie jest...
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2003-04-01 17:47
    wlo: to nadinterpetacja. Jak kupowałem dwa lata temu telefon to patrzyłem właśnie na usługi. Tylko że przez te dwa lata wpłaciłem do plusa 12000 pln i przykre jest ze za nowy aparat muszę płacić kilka razy więcej niż dres z ulicy.
    0
  • Users Avatars Mini
    mike-l pisze: 2003-04-01 18:07
    Wlo, dzięki za wyjaśnienia, 30 min dostałem do taryfy czasami 150 po 36 m-cach i ta taryfa jest dla mnie optymalna , szkoda tylko że nie ma takt co 1 s. albo ze nie można do niej dokupić pakietu minut do wykorzystana w szczycie.pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-04-01 18:52
    12 tysięcy przez dwa lata? Ja dużo mniej płacę i dostaję telefony za darmo!! Wybacz Gonzales - nie wierzę :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    avocadon pisze: 2003-04-01 19:01
    wlo: moim zdaniem oferta utrzymaniowa jest nie atrakcyjna. A na problem nalezy spojrzec z innej strony. Ogolnie oferta Plusa jest najdrozsza na rynku. Sprawa ma sie nieco w przypadku Klienta Biznesowego (Grupa docelowa Plusa?) Natomiast Klienci indywidualni maja najmniej korzystne warunki ze wszystkich siecii zarowno dla uzytkownikow nowych i jak abonentow o dluzszej historii. Wystarczy to policzyc !!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    avocadon pisze: 2003-04-01 19:04
    Mysle, ze tak juz pozostanie. A wiec Ci, ktorzy sie wahaja z odejsciem z siecii ze wzgledu na numer telefoniczny musza liczyc sie, ze beda placic za te same uslugi drozej !!! W dlugim okresie czasu nalezy brac to pod uwage!!! Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2003-04-01 21:49
    Wlo: nie musisz wierzyć. Wychodzi 500 pln miesięcznie, co przy działalności gospodarczej naprawdę nie jest rewelacją. A że nie dostaję telefonów gratis - cóz, zdradź jak to robiłeś i robisz, że dostajesz. Noże to mnie zainspiruje i pozostanę w tej sieci?
    0
  • Users Avatars Mini
    looc pisze: 2003-04-01 22:23
    wlo, wlasnie tez nie wiem na jakiej zasadzie (no chyba, ze masz wujka w salonie +:). kumpel ma telefon u plusie juz z 5 lat, caly czas ma jeden aparat, a przy ofercie wymiany aparatu i przedluzenia umowy, zaproponowane ceny byly co najmniej niepowazne.
    0
  • Users Avatars Mini
    ghostdog pisze: 2003-04-01 23:14
    No ceny dosc wysokie jak dla abonentow co sa od 3 lat w sieci.Mogli by dac nizsze ceny.Noale moze zmadrzeja!
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-04-02 00:24
    Gonzales... 500 złotych miesięcznie to 1000 punktów 5Plus... 1000 punktów 5Plus miesięcznie to 12 tysięcy punktów 5Plus rocznie... 6310i do niedawna kosztowała 11 tysięcy :-) Program jest od prawie trzech lat, ja już wykorzystałem ponad 45 tysięcy punktów (przy mniejszych od Ciebie rachunkach - ok. 250-300 złotych i maks. 3-4 osobach zaproszonych do programu (drobne 6 tysięcy) i chyba z 5 tysięcy z Vitay'a. Reszta z rachunków i stażu w programie. Fakt - w tej tabeli przy kwotach ok. 500 złotych są wyższe ceny niż np. jeszcze w cenniku 5Plus ze stycznia czy wcześniejszych... Przy rachunkach powyżej 700 złotych wszystkie aparaty były tam po 1 złoty (oprócz Nokii 7650 i Samsunga T100) - w tym 6310i, czy T68i, a przy 301-500 aż 26 telefonów było po 1 złoty, reszta droższa oczywiście 49, 99, 199 i oczywiście wówczas przebój 7650 - 199.
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2003-04-02 00:30
    1. Teraz rozumiem darmowe wymiany aparatów. 2. Do tego sprowadza się cały problem i dyskusja: ceny w tabelach są za wysokie, biorąc pod uwagę zdrowy rozsądek.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-04-02 00:34
    Ponieważ bieżący kontrakt na moim numerze kończy mi się dopiero latem przyszłego roku, na razie się nie martwię - mam świetny telefon, Nokię 6310i. Większy problem mam z drugą aktywacją - tam mam stare Echo za chyba 50 złotych i koniec kontraktu w sierpniu, ale też już do dyspozycji mam na koncie 5Plus ponad 12 tysięcy... I na tym koncie bez żadnych zaproszeń czy punktów z Orlenu :-) Gołe rachunki - przez 2,5 roku. Poprzednio na ten właśnie numer dostałem 8210 - za pieniądze, ale niewielkie, chyba 49 złotych. Musiałbym spojrzeć do umowy. Nie mam wujków w Plusie - mam znajomą konsultantkę (doradza "biznesowi"), ale i tak nie ona mi załatwia PWA - nie może zgodnie z zasadami sprzedać poniżej cen w tej pierwszej tabeli. Tak - trzy razy płaciłem za telefony - za 3210 19 zł (dla dziecka - ja wówczas używałem 6110, która mi bardzo długo służyła) i za 6210 99 zł oraz za 8210 na drugiej aktywacji 49 zł. To są fakty ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-04-02 00:43
    Gonzales - rzeczywiście, może jako właściwie nowy abonent (ja już trzeci czy czwarty kontrakt mam - kiedyś były tylko roczne), wymieniasz pierwszy raz i akurat trafiło, że podnieśli ceny... Jak mówię też mam ten problem za jakiś czas, ale myślę, że nie będzie źle - za każdym razem telefony, za które płaciłem były sporo droższe w cenniku PWA, ale jakoś udawało mi się wynegocjować te niższe ceny. Pomaga w tym bardzo terminowość wpłat, najlepiej poleceniem zapłaty. Echo to tania taryfa - teoretynie, zauważ, nie powiniemem dostać PWA... Dostałem? Oczywiście, że dostałem - telefony mam na jednym koncie :-) Patrz na tabelę dla biznesu - cena 6310i jest taka sama jak w styczniu (jak i większość aparatów, które wówczas były w ofercie - nie zdrożały więc). Ale powiem Ci, że kolega ma NS100 i dostał ją nie za 99 zł, a za 49 zł... Kwestia podejścia do konsultanta :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-04-02 00:51
    No i 5Plus... Przez dwa lata przy tych rachunkach... Na pewno w firmie macie samochód/samochody... A Vitay to taki miły program lojalnościowy... To naprawdę niewiele kosztuje pilnować swoich interesów :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-04-02 00:56
    W moim mieście w lutym były problemy z siecią - BTS-y pracowały tak, że nadajniki telefonów w 12 godzin rozłatowywały baterię - co ciekawe tylko w Nokiach 6310/6310i i 3510/3510i. Dziennie facet z serwisu nokii przyjmował kilkadziesiąt telefonów - wszyscy z mordą do gościa przychodzili. Ja oddałem - gość przetestował - telefon i bateria OK, ale poradził, że odeśle do Sacel Polska (centrum serwisowe Nokii) to mi wymienią oprogramowanie. Zadzwoniłem również do BOK z reklamacją, że coś z siecią jest nie tak - konsultant polecił (bez wachania) napisać reklamację. Napisałem e-mail... W tym samym czasie ze swoją nokią była w serwisie kobieta - oczywiście to wina gościa, że jej się bateria rozładowuje. Powiedziałem jej czego się dowiedziałem, żeby napisała reklamację do operatora (Plus). Moją uwzględniono - 50% obniżony abonament. Spotykam tę panią - nie napisała reklamacji... I oczywiście pretensje, że operator wszystkim powinien przyznać zniżkę ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-04-02 00:59
    Co ciekawe u mnie ta obniżka to 80 złotych netto (mam NS150), pani miała Czasami 10 - ale zdążyła sobie przeliczyć ile miesięcy nie musiałaby płacić w ogóle ;-) Można mieć i takie podejście...
    0
  • Users Avatars Mini
    trybik pisze: 2003-04-02 01:09
    Moim skromnym zdaniem Plus i tak ma bardzo dobrą ofertę dla starych abonentów. Minuty Plus Tobie , potem wymiana telefonu, lub zniżka na abo, albo dodatkowe minuty. Mam znajomych w Plusie i są zadowoleni właśnie z tych dodatkowych ofert. Ja sam będąc w Erze troszku im zazdrościłem, że mogli wymieniać telefon i dostać minutki, z kolei oni zazdroszczą sekundowego naliczania, które czasami się przydaje. Era dopiero teraz stara się w programie Era Premia zadbać o starych klientów, dając im dodatkowo minutki. A że ceny telefonów są wysokie? Bez przesady. Nikt nikogo na siłę nie trzyma. Jeżeli ktoś uważa, że lepiej się opłaca nowy telefon w nowej promocji, to droga wolna. Pozdrawiam :)
    0
  • Users Avatars Mini
    nut pisze: 2003-04-02 01:41
    Nie rozumiem o co wam chodzi??? mowicie, ze jest zle, bez sensu.... A moze wzielibyscie to pod uwage, ze przedtem byl tylko PWA i wyboru wogole nie bylo... A teraz jest, wiec jest lepiej niz bylo :-) Moze sie nie za bardzo orientuje, ale w ktorej sieci jest lepsza oferta lojalnosciowa niz w plusie??? Z tego co wiem, to w innych sieciach jest tylko PWA, a w plusie jest jescze plus tobie, a teraz zamiast PWA mozna wybrac cos jeszcze. Jak sie myle, to niech ktos mnie sprostuje...
    0
  • Users Avatars Mini
    Azazell pisze: 2003-04-03 00:16
    Dreptanie w miejscu. Zero nowych taryf, zmiany w 5+ coraz gorsze, drogie aparaty, jest coraz gorzej !! Cena na 6310i była by odpowiednia rok temu. Syf coraz większy.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: