Regulamin promocji "Bestseller V"
Promocja "BESTSELLER V" obejmuje osoby prawne i jednostki organizacyjne nie posiadające osobowości prawnej prowadzące działalność gospodarczą, z wyłączeniem osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, które w czasie jej trwania zawrą z Polkomtel S.A. umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych w sieci Plus GSM (dalej zwaną "Umową"), stając się Klientem w myśl "Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A." i jednocześnie kupią w Polkomtel S.A. lub u Autoryzowanego Przedstawiciela Plus GSM aparat telefoniczny w cenie promocyjnej wraz z aktywacją.
Aparaty telefoniczne oferowane przez Polkomtel S.A. lub Autoryzowanych Przedstawicieli Plus GSM oferowane po cenie promocyjnej stanowią niepodzielne Zestawy z kartami SIM i samodzielnie nie są przedmiotem Promocji.
Promocyjna cena netto w złotych aparatów telefonicznych wchodzących w skład Zestawów wynosi odpowiednio:
ZESTAW | APARAT TELEFONICZNY | NON-STOP | ||||
15 | 50 | 100 | 150 | 300 | ||
1 | Nokia 3310 | Brak | 1 | |||
2 | Nokia 3330 | Brak | 99 | 1 | 1 | 1 |
3 | Siemens C45 | Brak | 99 | 1 | 1 | 1 |
4 | Siemens S45 | Brak | 399 | 299 | 299 | 1 |
5 | Samsung A300 | Brak | 299 | 249 | 199 | 99 |
6 | Motorola V50 | Brak | 699 | 649 | 599 | 449 |
7 | Nokia 8210 | Brak | 49 | 49 | 49 | 1 |
8 | Nokia 6210 | Brak | 49 | 49 | 49 | 1 |
9 | Siemens S40 | Brak | 1 | 1 | 1 | 1 |
10 | Siemens ME45 | Brak | 399 | 299 | 299 | 1 |
11 | Siemens SL45 | Brak | 699 | 649 | 599 | 499 |
12 | Nokia 5510 | Brak | 499 | 399 | 349 | 249 |
13 | Nokia 8310 | Brak | 749 | 649 | 599 | 549 |
14 | Samsung A400 | Brak | 549 | 449 | 349 | 249 |
15 | Nokia 6310 | Brak | 699 | 649 | 599 | 449 |
Opłata aktywacyjna, wysokości 15 zł + VAT płatna jest wraz z pierwszym rachunkiem telefonicznym.
Promocja "BESTSELLER V" trwa od 11 marca 2002 i jest ograniczona liczbą Zestawów. Promocja kończy się z chwilą wyczerpania liczby Zestawów, jednakże nie później niż 23 marca 2002 roku.
Do wzięcia udziału w Promocji "BESTSELLER V" nie jest konieczne podejmowanie żadnych dodatkowych działań ze strony Klienta, oprócz wymienionych w pkt.1.
Polkomtel S.A. zastrzega, iż w ciągu dwudziestu czterech miesięcy od dnia zawarcia Umowy na warunkach Promocji "BESTSELLER V":
a) w miejsce Klienta nie może wstąpić osoba trzecia,
b) Klient nie może zawiesić świadczenia usługi,
c) Klient nie może rozwiązać Umowy.
d) Klient nie może zaprzestać korzystania z usług.
Klient nabywający Zestaw promocyjny może wybrać wyłącznie jedną z taryf dostępnych w planie taryfowym Non Stop, zgodnie ze specyfikacją poszczególnych zestawów umieszczoną w pkt.3 niniejszego Regulaminu.
Do każdej aktywacji w Promocji "BESTSELLER V" dodawana jest specjalna bonifikata na wykonywane połączenia.
Wysokość bonifikaty miesięcznej równa jest iloczynowi wymienionej w pkt 12 liczby minut dla jednego okresu rozliczeniowego oraz wysokości opłaty za jedną minutę rozmowy w momencie realizacji połączenia.
Bonifikata, o której mowa w pkt. 9 i 10, pomniejszająca rachunek telefoniczny, udzielana będzie przez pełne 6 okresów rozliczeniowych, z tym że pierwszy okres rozliczeniowy będzie trwał od dnia aktywacji karty SIM do końca pierwszego pełnego okresu rozliczeniowego. Bonifikata nie wykorzystana w danym okresie rozliczeniowym nie jest przenoszona do następnego okresu rozliczeniowego, ani też nie jest zwracana.
Liczba minut stanowiących podstawę do obliczenia wysokości bonifikaty w Promocji "BESTSELLER V" wynosi:
a) dla taryfy Non Stop 50 - 300 minut (50 minut w jednym okresie rozliczeniowym) do wykorzystania w godzinach szczytu, poza godzinami szczytu i w nocy;
b) dla taryf Non Stop 100 - 600 minut (100 minut w jednym okresie rozliczeniowym) do wykorzystania w godzinach szczytu, poza godzinami szczytu i w nocy;
c) dla taryf Non Stop 150 - 900 minut (150 minut w jednym okresie rozliczeniowym) do wykorzystania w godzinach szczytu, poza godzinami szczytu i w nocy;
d) dla taryf Non Stop 300 - 1800 minut (300 minut w jednym okresie rozliczeniowym) do wykorzystania w godzinach szczytu, poza godzinami szczytu i w nocy;
Udzielona bonifikata dotyczy pierwszych płatnych krajowych połączeń głosowych wykonanych po wykorzystaniu pakietu minut zawartych w abonamencie, oprócz połączeń w ramach usługi System Plus.
Klient, który kupił Zestaw w ramach Promocji "BESTSELLER V", w ciągu 6 miesięcy od daty podpisania Umowy nie może zmienić wybranej zgodnie z pkt. 3 taryfy, a przez kolejne 6 miesięcy może zmienić taryfę tylko na wyższą w opłacie abonamentowej i wyłącznie na taryfę należącą do planu taryfowego Non Stop.
Zmiana taryfy w okresie 6 miesięcy od daty aktywacji w Promocji "BESTSELLER V" powoduje zaprzestanie naliczania opłat promocyjnych, określonych w pkt.12.
Dodatkowo, Klientom uruchamiającym po raz pierwszy usługę System Plus na swoim koncie zostanie obniżona opłata miesięczna do 1 zł + VAT przez okres 6 miesięcy od daty uruchomienia usługi.
Usługa System Plus z obniżoną opłatą miesięczną do 1 PLN może zostać udostępniona wyłącznie Klientowi, który w Promocji "BESTSELLER V" zakupił co najmniej jeden z Zestawów wymienionych w pkt.3. i złożył wniosek o jej uruchomienie w okresie trwania Promocji wymienionym w pkt.5.
Usługa System Plus może być uruchomiona wyłącznie Klientowi posiadającemu na koncie co najmniej 5 kart SIM.
W Promocji "BESTSELLER V" oferowane są tylko i wyłącznie karty wstępnie aktywowane z przydzielonymi numerami telefonów. W przypadku gdy Klient wyrazi chęć zmiany numeru na inny dostępny dla danej karty SIM, opłata za tę usługę wynosi 50,00 zł + VAT. Kwotą tą Klient zostanie obciążony w najbliższym rachunku za usługi telekomunikacyjne.
W przypadku utraty aparatu telefonicznego oraz karty SIM, nabytych w ramach niniejszej promocji, przed upływem dwudziestu czterech miesięcy od dnia zawarcia Umowy Klient zobowiązany jest powiadomić Polkomtel S.A. o tym fakcie, a w przypadku kradzieży przedstawić dodatkowo dowód jej zgłoszenia organom ścigania.
a) Klient powinien wystąpić do Polkomtel S.A. o aktywowanie następnej karty SIM w sieci Plus GSM w ciągu 7 dni od zgłoszenia do Polkomtel S.A. faktu utraty telefonu wraz z kartą SIM. Wydanie i aktywowanie nowej karty SIM podlega opłacie 50,00 zł + VAT.
b) W przypadku nie podjęcia działań określonych powyżej, a zwłaszcza w pkt. 20a, działania Klienta zmierzające do rozwiązania Umowy będą podlegały rygorom określonym w pkt. 21 niniejszego Regulaminu.
Polkomtel S.A. jest uprawniony żądać od Klienta naprawienia szkody będącej wynikiem przyznania Klientowi specjalnych warunków Umowy i wcześniejszego, niż wskazane w pkt. 7 niniejszego Regulaminu, jej rozwiązania przez Klienta lub zawieszenia świadczenia usług albo spowodowania rozwiązania Umowy z winy Klienta w przypadkach określonych w Regulaminie świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A. Naprawienie szkody będzie następowało poprzez zapłatę kary umownej w wysokości 1000,00 zł
Nie podlega rygorom określonym w pkt. 21 niniejszego Regulaminu rozwiązanie Umowy przez Klienta w przypadku zmiany cennika usług telekomunikacyjnych sieci Plus GSM skutkującej podwyższeniem opłat za świadczone na rzecz Klienta usługi.
Polkomtel S.A. informuje, że oferowany w Zestawie aparat telefoniczny posiada blokadę karty SIM (SIM Lock) i może działać wyłącznie z kartą sieci Plus GSM.
Blokada może zostać usunięta we wszystkich Salonach Firmowych Plus GSM po zgłoszeniu telefonicznie lub osobiście chęci usunięcia blokady. Przy zgłoszeniu chęci usunięcia blokady należy wyrazić zgodę na przedstawione poniżej warunki usunięcia blokady oraz podać typ i numer IMEI telefonu. W ciągu 48 godzin Klient zostanie powiadomiony przez pracownika Salonu o terminie wykonania operacji. Blokada zostanie usunięta po zgłoszeniu się osobiście do Salonu z telefonem, który ma zostać odblokowany.
Polkomtel S.A. informuje, że w przypadku usunięcia blokady w ciągu dwudziestu czterech miesięcy od daty aktywacji w sieci Plus GSM, za czynność tę zostanie pobrana opłata w wysokości 500,00 zł +VAT.
W przypadku usunięcia blokady telefonu z pominięciem zasad określonych w pkt. 24 Klient traci prawo do bezpłatnej obsługi serwisowej aparatu telefonicznego w ramach gwarancji.
Promocja "BESTSELLER V" nie może być łączona z innymi zniżkami lub promocjami oferowanymi przez Polkomtel S.A. w czasie trwania niniejszej Promocji.
Klient biorący udział w Promocji "BESTSELLER V" nie może, w zamian oferowanego Zestawu, żądać innego rodzaju aparatu lub usługi.
Do świadczenia usług telekomunikacyjnych w ramach Umów zawartych na warunkach Promocji "BESTSELLER V" zastosowanie mają postanowienia "Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A.", o ile niniejszy Regulamin nie stanowi inaczej.