Nowa promocja "Dodajemy czas do czasu" w sieci Plus GSM

Newsy
Żródło: Plus GSM
Opinie: 82

Regulamin promocji "DODAJEMY CZAS DO CZASU" w sieci Plus GSM:

1. Promocja "DODAJEMY CZAS DO CZASU" obejmuje osoby prawne, osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą oraz jednostki organizacyjne nie posiadające osobowości prawnej prowadzące działalność gospodarczą, które w czasie jej trwania zawrą z Polkomtel S.A. umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych w sieci Plus GSM (dalej zwaną "Umową"), stając się Klientem w myśl "Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A." i jednocześnie kupią w Polkomtel S.A. lub u Autoryzowanego Przedstawiciela Plus GSM aparat telefoniczny w cenie promocyjnej.

2. Promocyjna opłata aktywacyjna wynosi 15,00 zł (18,30 zł z VAT).

3. Opłata aktywacyjna w wysokości określonej w pkt.2 płatna jest wraz z pierwszym rachunkiem telefonicznym. 

4. Aparaty telefoniczne oferowane przez Polkomtel S.A. lub Autoryzowanych Przedstawicieli Plus GSM po cenie promocyjnej stanowią niepodzielne Zestawy z kartami SIM i samodzielnie nie są przedmiotem Promocji.

5. Promocyjna cena aparatów telefonicznych oferowanych w Promocji "DODAJEMY CZAS DO CZASU" wchodzących w skład Zestawów wynosi odpowiednio: 

Zestaw  Model telefonu Cena netto w złotych przy zawarciu umowy i wyborze taryfy:
Plus 20 Plus 40 Plus 60 Plus 100 Plus 200  Plus 400
1 Motorola C350 1,00 1,00 1,00
2 Motorola V66i 1,00 1,00 1,00
3 Nokia 3100 99,00  29,00  1,00
4 Nokia 3410 1,00 1,00 1,00
5 Nokia 3510i 1,00 1,00 1,00
6 Nokia 6310i 199,00  79,00  1,00
7 Panasonic GD67 1,00 1,00 1,00
8 Sagem MY X-5 1,00 1,00 1,00
9 Samsung N620 1,00 1,00 1,00
10 Samsung C100  29,00  1,00  1,00
11 Siemens M55 79,00  1,00  1,00
12 Siemens M55+aparat 229,00  49,00  1,00
13 Sony Ericsson T310 + kamera 29,00  29,00  1,00
14 Siemens SL45i 1,00 1,00 1,00
15 Sony Ericsson T68i 149,00  79,00  1,00
16 Nokia 6100 299,00  179,00  29,00
17 Nokia 6610 299,00  149,00  29,00
18 Motorola T720i+aparat  149,00  79,00  49,00
19 Nokia 7210 649,00  149,00  49,00
20 Nokia 5100 499,00  399,00  299,00
21 Samsung T100 799,00  599,00  399,00
22 Nokia 7650 1 099,00  899,00  499,00
23 Samsung V200 999,00  799,00  499,00
24 Siemens SL 55 899,00  699,00  599,00
25 Nokia 3650 849,00  699,00  599,00
26 Nokia 6800 999,00  799,00  599,00
27 Panasonic GD87 949,00  749,00  599,00
28 Samsung S100 1 099,00  899,00  849,00
29 Nokia 7250i 1 099,00  949,00  899,00
30 Nokia 8910i 1 999,00  1 799,00  1 299,00

6. Promocja "DODAJEMY CZAS DO CZASU" trwa od 22.09.2003 i jest ograniczona liczbą Zestawów. Promocja kończy się z chwilą wyczerpania liczby Zestawów, jednakże nie później niż 18.11.2003 roku.

7. Do wzięcia udziału w Promocji "DODAJEMY CZAS DO CZASU" nie jest konieczne podejmowanie żadnych dodatkowych działań ze strony Klienta, oprócz wymienionych w pkt.1.

8. Polkomtel S.A. zastrzega, iż w ciągu 24 miesięcy od dnia zawarcia Umowy na warunkach Promocji "DODAJEMY CZAS DO CZASU": 
a) w miejsce Klienta nie może wstąpić osoba trzecia, 
b) Klient nie może zawiesić świadczenia usług,
c) Klient nie może rozwiązać Umowy.

9. Klient nabywający Zestaw w Promocji "DODAJEMY CZAS DO CZASU" może wybrać jedną z taryf: Plus 20, Plus 40, Plus 60, Plus 100, Plus 200, Plus 400 zgodnie ze specyfikacją poszczególnych Zestawów, określonych w pkt. 5. Regulaminu Promocji "DODAJEMY CZAS DO CZASU".

10. Klient, który zakupił Zestaw w Promocji "DODAJEMY CZAS DO CZASU" nie może w ciągu 12 miesięcy od daty aktywacji karty SIM zmienić taryfy na taryfę o niższej opłacie abonamentowej.

11. Klient nabywający Zestaw w Promocji "DODAJEMY CZAS DO CZASU", może na warunkach promocyjnych uruchomić usługę "Strefa Plus". Szczegółowe informacje na temat zasad uruchomienia i działania usługi "Strefa Plus" zawiera Regulamin aktualnie obowiązującej promocji usługi "Strefa Plus".

12. Do każdej aktywacji dokonanej w Promocji "Dodajemy czas do czasu" w taryfie Plus 60, Plus 100, Plus 200 lub Plus 400 dodawana jest specjalna bonifikata na wykonywane połączenia (zwana dalej Bonifikatą).

13. Wysokość Bonifikaty miesięcznej równa jest iloczynowi wymienionej w pkt. 15 liczby minut dla jednego okresu rozliczeniowego oraz wysokości opłaty za jedną minutę rozmowy w momencie realizacji połączenia.

14. Bonifikata, o której mowa w pkt. 12 pomniejszająca rachunek telefoniczny, udzielana będzie przez 18 okresów rozliczeniowych, z tym że pierwszy okres rozliczeniowy będzie trwał od dnia aktywacji karty SIM do końca pierwszego pełnego okresu rozliczeniowego. Bonifikata nie wykorzystana w danym okresie rozliczeniowym jest przenoszona na 3 kolejne okresy rozliczeniowe. Niewykorzystana w ciągu 4 okresów rozliczeniowych Bonifikata przepada. 

15. Liczba minut stanowiących podstawę do obliczenia wysokości Bonifikaty w Promocji "Dodajemy czas do czasu" wynosi odpowiednio dla taryf: 

  • Plus 60 - 270 minut (15 minut w jednym okresie rozliczeniowym)

  • Plus 100 - 450 minut (25 minut w jednym okresie rozliczeniowym)

  • Plus 200 - 810 minut (45 minut w jednym okresie rozliczeniowym)

  • Plus 400 - 1080 minut (60 minut w jednym okresie rozliczeniowym)

16. Udzielona Bonifikata nie dotyczy połączeń wykonywanych poza granicami kraju (w roamingu), połączeń międzynarodowych, a także połączeń na numery specjalne w sieci Plus GSM, w szczególności w ramach usług System Plus, Numer Ulgowy, połączeń z numerami typu 0700XXXXXX.

17. Jeżeli Klient dokona aktywacji w jednej z taryf pośród planu taryfowego Plus, a aktywacja ta nastąpi w okresie trwania okresu rozliczeniowego, wówczas liczba minut i SMS'ów wliczonych w abonament, zgodnie z obowiązującym Cennikiem usług telekomunikacyjnych w sieci Plus GSM, w pierwszym okresie rozliczeniowym będzie proporcjonalna do liczby dni pozostałych do końca tego okresu rozliczeniowego. 

18. Zmiana taryfy z wymienionej w pkt. 12 Regulaminu Promocji "Dodajemy czas do czasu" na wyższą w opłacie abonamentowej, wymienioną w pkt. 12 Regulaminu Promocji w okresie 12 miesięcy od dnia aktywacji karty SIM jak również zmiana taryfy na wyższą lub niższą w opłacie abonamentowej w okresie pomiędzy 13 a 18 miesiącem od dnia aktywacji karty SIM w Promocji "Dodajemy czas do czasu" powoduje rozpoczęcie naliczania Bonifikaty w wysokości określonej w pkt. 15 Regulaminu Promocji, odpowiadającej nowo-wybranej taryfie. Zmiana taryfy z nie-wymienionej w pkt. 12 na inną nie powoduje rozpoczęcia naliczania Bonifikaty, o której mowa w pkt. 12. Niezależnie od ilości zmian Bonifikata naliczana jest przez 18 okresów rozliczeniowych począwszy od aktywacji karty SIM z zastrzeżeniem treści pkt. 14. W przypadku zmiany taryfy zgromadzone, niewykorzystane minuty przepadają. Funkcjonalność przechodzenia pakietów jest dostępna od nowego okresu rozliczeniowego.

19. W Promocji "DODAJEMY CZAS DO CZASU", oferowane są karty wstępnie aktywowane z przydzielonymi numerami telefonów oraz karty standardowe umożliwiające bezpłatny wybór dostępnego dla danej karty SIM numeru telefonu. W przypadku, gdy klient wyrazi chęć zmiany numeru przydzielonego do karty wstępnie aktywowanej na inny dostępny dla danej karty SIM, opłata wynosi 50,00 zł (61,00 zł z VAT). Kwotą tą Klient zostanie obciążony w najbliższym rachunku za usługi telekomunikacyjne.

20. W przypadku utraty aparatu telefonicznego oraz karty SIM, nabytych w ramach Promocji "DODAJEMY CZAS DO CZASU", przed upływem 24 miesięcy od daty zawarcia Umowy, Klient zobowiązany jest powiadomić Polkomtel S.A. o tym fakcie, a w przypadku kradzieży przedstawić dodatkowo dowód jej zgłoszenia organom ścigania. 

21. Klient powinien wystąpić do Polkomtel S.A. o aktywowanie następnej karty SIM w sieci Plus GSM w ciągu 7 dni od zgłoszenia do Polkomtel S.A. faktu utraty telefonu wraz z kartą SIM. Wydanie i aktywowanie nowej karty SIM podlega opłacie 50,00 zł (61,00 zł z VAT). 

22. W przypadku nie podjęcia działań określonych powyżej, a zwłaszcza w pkt. 20 , działania Klienta zmierzające do rozwiązania Umowy będą podlegały rygorom określonym w pkt. 23 Regulaminu Promocji "DODAJEMY CZAS DO CZASU".

23. Polkomtel S.A. jest uprawniony żądać od Klienta naprawienia szkody będącej wynikiem przyznania Klientowi specjalnych warunków Umowy i wcześniejszego, niż wskazane w pkt. 8 niniejszego Regulaminu, jej rozwiązania przez Klienta lub zaprzestania korzystania z usług albo spowodowania rozwiązania Umowy z winy Klienta w przypadkach określonych w Regulaminie świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A. Naprawienie szkody będzie następowało poprzez zapłatę kary umownej w wysokości 1000,00 zł. 

24. Nie podlega rygorom określonym w pkt. 23 rozwiązanie Umowy przez Klienta w przypadku zmiany cennika usług telekomunikacyjnych sieci Plus GSM skutkującej podwyższeniem opłat za świadczone na rzecz Klienta usługi.

25. Oferowany w Zestawie aparat telefoniczny posiada blokadę karty SIM (SIM Lock) i może działać wyłącznie z kartą sieci Plus GSM.

26. Blokada może zostać usunięta we wszystkich Salonach Firmowych Plus GSM po zgłoszeniu telefonicznie lub osobiście chęci usunięcia blokady. Przy zgłoszeniu chęci usunięcia blokady należy wyrazić zgodę na przedstawione poniżej warunki usunięcia blokady oraz podać typ i numer IMEI telefonu. W ciągu 14 dni Klient zostanie powiadomiony przez pracownika Salonu o terminie wykonania operacji. Blokada zostanie usunięta po zgłoszeniu się osobiście do Salonu z telefonem, który ma zostać odblokowany. 

27. Polkomtel S.A. informuje, że w przypadku usunięcia blokady w ciągu 24 miesięcy od daty aktywacji w sieci Plus GSM, za czynność tę zostanie pobrana opłata w wysokości 500,00 zł (610,00 zł z VAT).

28. W przypadku usunięcia blokady aparatu telefonicznego z pominięciem zasad określonych w pkt. 26 Klient traci prawo do bezpłatnej obsługi serwisowej aparatu telefonicznego w ramach gwarancji rękojmi lub uprawnień z tytułu niezgodności z umową. 

29. Promocja "DODAJEMY CZAS DO CZASU" w czasie jej trwania nie może być łączona z innymi zniżkami lub promocjami oferowanymi przez Polkomtel S.A. z zastrzeżeniem treści pkt. 11 niniejszej Promocji.

30. Klient biorący udział w Promocji "DODAJEMY CZAS DO CZASU" nie może, w zamian oferowanego Zestawu, żądać innego rodzaju aparatu telefonicznego lub usługi.

31. Do świadczenia usług telekomunikacyjnych w ramach Umów zawartych na warunkach Promocji "DODAJEMY CZAS DO CZASU" zastosowanie mają postanowienia "Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A.", o ile niniejszy Regulamin nie stanowi inaczej.

32. Cena wymienionych w pkt. 5 aparatów telefonicznych, oferowanych na warunkach ogólnych wynosi odpowiednio: 

Zestaw  Model aparatu telefonicznego Cena netto telefonu oferowanego na zasadach ogólnych
1 Motorola C350 899
2 Motorola V66i 1199
3 Nokia 3100 1099
4 Nokia 3410 899
5 Nokia 3510i 999
6 Nokia 6310i 1549
7 Panasonic GD67 999
8 Sagem MY X-5 699
9 Samsung N620 999
10 Samsung C100  899
11 Siemens M55 999
12 Siemens M55+aparat 1199
13 Sony Ericsson T310 + kamera 899
14 Siemens SL45i 999
15 Sony Ericsson T68i 1899
16 Nokia 6100 1999
17 Nokia 6610 1849
18 Motorola T720i+aparat  1199
19 Nokia 7210 1899
20 Nokia 5100 1699
21 Samsung T100 1849
22 Nokia 7650 2699
23 Samsung V200 2099
24 Siemens SL 55 1849
25 Nokia 3650 2049
26 Nokia 6800 2099
27 Panasonic GD87 2299
28 Samsung S100 1899
29 Nokia 7250i 2199
30 Nokia 8910i 3499

33. Opłata aktywacyjna w sieci Plus GSM oferowana na warunkach ogólnych wynosi 100,00 zł (122,00 zł z VAT).

34. Klient zobowiązuje się do informowania Polkomtel S.A. o stosowaniu urządzeń FCT "Fixed Cellular Terminal" (adapter GSM, urządzenie zapewniające dostęp do sieci GSM z terminali stacjonarnych lub też central PBX), w których wykorzystane będą karty SIM działające w sieci Plus GSM.

35. Klient zobowiązuje się do przekazania Polkomtel S.A. pełnego zakresu numeracji wewnętrznej centrali PBX "Private Branch Exchange" (centrala abonencka umożliwiająca łączność wewnętrzną w biurze z możliwością realizacji połączeń do i z innych sieci) wraz z dokumentami potwierdzającymi prawo do numeracji, z której będą pochodziły połączenia realizowane za pośrednictwem urządzeń FCT.

36. Klient nie ma prawa za pomocą kart SIM, działających w sieci Plus GSM, kierować do sieci Plus GSM ruchu z innych sieci telekomunikacyjnych.
37. Polkomtel S.A. ma prawo do wypowiedzenia Umowy zawartej w ramach niniejszej Promocji ze skutkiem natychmiastowym w przypadku stwierdzenia nie wywiązywania się Klienta z zobowiązań określonych w pkt. 34 - 36, co nie wyłącza możliwości skorzystania przez Polkomtel S.A. z uprawnień określonych w pkt. 23.

Opinie:

Opinie archiwalne (82):

Komentuj

Komentarze / 82

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    ojciec.dyrektor pisze: 2003-09-22 13:33
    "36. Klient nie ma prawa za pomocą kart SIM, działających w sieci Plus GSM, kierować do sieci Plus GSM ruchu z innych sieci telekomunikacyjnych." - Czy to oznacza, że nie mogę przekierować połączenia z domu na komórkę?
    0
  • Users Avatars Mini
    paweln pisze: 2003-09-22 13:34
    Spoko promocja, tylko szkoda, że bonifikat zaczyna się dopiero od plus 60... Telefony są coraz droższe... tu mi się nie podoba ze strony plusa....
    0
  • Users Avatars Mini
    CrazyIwan pisze: 2003-09-22 14:16
    Nierozumię dlaczego przy Plus 24 i 40 nie ma żadnych bonifikat? Promocja do d... Mogli przynajmniej napisac ze nie mozna wybrac taryfy Plus 20 ani 40...
    0
  • Users Avatars Mini
    _kb pisze: 2003-09-22 14:16
    To jakby takie przyspieszone "Plus Tobie".
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-09-22 14:21
    ojciec.dyrektor - możesz, możesz... tylko czy Ci się to opłaca? paweln - i dobrze, że drożeją... nie będzie przynajmniej "pustych" klientów. BTW. Miałem dzisiaj w ręce Nokię 3100 - bardzo fajny telefonik. Ma dwie ciekawe funkcje, których inne Nokie nie mają - dodatkową pozycję w menu, gdzie można ustawić "Idź do..." - najczęściej używane pozycje w menu - np. konkretna gra, czy archiwum wiadomości, oraz programowany klawisz funkcyjny :-) Jeszcze nie wiem, czy telefon ma modem, ale jeśli tak to mój syn już się na niego zdecydował - w miejsce 5100 (dziwię mu się w sumie - może jeszcze zmieni zdanie).
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-09-22 14:22
    CrazyIwan - i bardzo dobrze - jak mówię - nie będzie "pustych" klientów :-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    T-Mobile EU pisze: 2003-09-22 14:39
    telefony niech drozeja, nie mam nic przeciwko, ale tylko wtedy jesli realnie zaczna spadac ceny polaczen, to oznacza np. abonament 19.90 i ceny polaczen 0.60/0.45 obca siec, 0.20 wlasna, smsy za 0.15 i wtedy moga za telefony krzyczec jak teraz w prepaidzie!!!! i nie bede narzekal!
    0
  • Users Avatars Mini
    T-Mobile EU pisze: 2003-09-22 14:43
    ale nasi operatorzy to najchetniej by drogie telefony i drogie rozmowy nam serwowoali....tylko na to nikt nie pojdzie....cos za cos!Swoja droga to dziwie sie dlaczego jeden operator nie zdecyduje sie obnizyc cen rozmow o 60% i przestac dotowac aparaty...klijenci sie i tak pojawia! weznie wtedy telefon u innego opa, sciagnie smoka i bedzie sobie tanio rozmawiac biorac aktywacje bez telefonu u tego ktory obnizyl ceny rozmow!!to chyba warte przemyslenia???czy nie?
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2003-09-22 14:44
    Dla mnie promocja (w kontekście telefonii GSM) oznacza przede wszystkim kupienie dotowanego telefonu, zatem ta bonifikata to całkiem miły dodatek do podstawowego profitu.
    0
  • Users Avatars Mini
    Paweł pisze: 2003-09-22 14:45
    No Plusik chce jakos nadrobic ta przepasc do oferty Idei, minutki dodatkowo do 18 miesiecy tak zeby klient sie "zestarzał" wtedy dostanie Plus Tobie i moze nie ucieknie do innego opa. Dobrze niech walcza-wiadomo kto wtedy wygrywa. Pozrda
    0
  • Users Avatars Mini
    GSManiac pisze: 2003-09-22 14:51
    To ma być chyba odpowiedź na nowe taryfy biznesowe Idei {w sensie : więcej minut za mniej kasy, bo akurat inne zalety tamtych taryf tutaj nie występują - bezpłatny takt 30/1 w najwyzszych taryfach, nieograniczony kapitał sekund [wiem, wlo - ten w Plusie jest jednak uczciwszy ;-) ] }... Czy udana, oceńcie sami... Na pewno cenami telefonów Idei nie przebiją, ale niekoniecznie przecież o to chodzi...BTW - przydałoby się w końcu wprowadzić T610 - tylko w Plusie nie jest jeszcze dostepny. Fakt - u konkurencji, jak na razie, tylko dla posiadaczy nr REGON, ale jednak... Podobna sytuacja dawno już nie miała miejsca w przypadku tej sieci.
    0
  • Users Avatars Mini
    GSManiac pisze: 2003-09-22 14:54
    T-Mobile EU***: generalnie racja, z tym, że w takiej sytuacji, jak opisujesz, aktywacja bez telefonu kosztowałaby pewnie z 5 stówek. Vide - cena aktywacji "na zasadach ogónych", tzn. umowa na czas nieokreslony, w nowych taryfach Idea dla Firm - 366 brutto bez wzgledu na wybrany plan (Idea Firma 25 - Top Firma 400).
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-09-22 14:59
    wlo-odpisałem ci.przeczytaj jeśli możesz w poście o idei lub na swoje stronie.liczę si twoim zdaniem i zawsze z uwagą czytam twoje posty.tam jeszcze naisal ci kolega o taryfie korzystnej dla ciebie.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-09-22 15:01
    ojcze dyrektorze-mam bardzo krótkei włosy w rzeczywistości.stać mnie na fryzjera ha,ha.. ateraz skupiam się na poście.pozdrawiam.choć posty biznesowe czy to w plusie czy w idei to raczej nie dla użytkownika jakim jestem..
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-09-22 15:07
    wlo-czcę być twoim synem.....żartuję oczywiście,telefon mam spoko.ale "twoi" mają z tobą dobrze.czy ktoś mógłby mi wytłumaczyć dlaczego w każdej umowie plusa -"nie może wstąpić osoba trzecia??".jaki jest tego zamysł?telefony fajne i promocja też,ale rzeczywiście w idie większy wybór,no ale tak jak pisałem liczą się usługi i ich ceny a nie telefony.ciekawe co to za noki 7250i,muszę sprawdzić...
    0
  • Users Avatars Mini
    GSManiac pisze: 2003-09-22 16:01
    BTW - Plus mógłby zadbać o ładniejsze nazwy dla swoich promocji. Wiadomo, że nie nazwa się liczy tylko treść (lub jak to mówią spece/wodolejcy od marketingu - "content"), tzn. ceny, ilość i jakość bonusów itp... Niemniej sama nazwa jest przecież jakąś zapowiedzią, wizytówką, "wabikiem" dla potencjalnych klientów, prawda? Chociażby kolokwialne "Wiecej minut za tę samą kasę" byboby już chyba IMHO bardziej przejrzyste i chwytliwe...
    0
  • Users Avatars Mini
    andrelub pisze: 2003-09-22 16:07
    oczywiscie najdrozsze sa tu NOKIE i Samsungi, widzicie? duzy wybor NOKII
    0
  • Users Avatars Mini
    wysior pisze: 2003-09-22 16:20
    Faktycznie nazwa tej promocji jest w mym odczuciu raczej kiepska... Można ją przecież interpretować w duchu "dajemy czas - do czasu" tj. do czasu, aż nie przestanie obowiazywać promo... a wówczas czar pryska...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-09-22 16:49
    GSManiac - w cenniku aktywacja kosztuje 100 złotych... issa - nie mam pojęcia i konsultanci też nie mają pojęcia, bo cesja (oczywiście przy przyjęciu warunków promocji przez nowego użytkownika) jest możliwa w okresie 24 miesięcy. Od dzisiaj obowiązuje instrukcja PWA 44/2003 :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    GSManiac pisze: 2003-09-22 17:13
    wlo***: ale o który cennik Ci chodzi ? Tej promocji, czy Idei dla Firm ? Bo jeśli tej drugiej (mnie o nią właśnie chodziło), to zapewniam Cię, że opłata aktywacyjna przy podpisywaniu umowy bez telefonu wynosi 300 zł netto (sam mam ulotkę z takim cennikiem, telefon.gsm.pl też chyba podawał tą informację).
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-09-22 17:27
    Oczywiście chodzi mi o cennik Plusa :-) Nie ma czegoś takiego w Plusie jak cena aktywacji poza promocją... Dotychczas nie spotkałem się aby w promocji podawali inną cenę niż "cennikową" aktywacji na zasadach ogólnych. Dawno temu było to 500 złotych (w promocji 250), ale od czasu taryf Plus Relaks/Master jest to 100 zł.
    0
  • Users Avatars Mini
    Don Pedro pisze: 2003-09-22 18:07
    Plus jako pierwszy zareagował na nowe taryfy biznesowe Ideii. Zareagował... ale pozornie tylko zbliżonymi warunkami. Po przekalkulowaniu kosztu minuty są ciut drożsi, ale nadrabiają to ofertą aparatów. Niestety, ta promocja daje profity na 18 miesięcy, więc później abonent wróci do wysokich stawek (choć na osłodę dostanie Plus Tobie), niemniej do 36 miesiąca (chyba że dostanie coś po okresie cyrografu) będzie płacił więcej. Idea dla biznesu rzuciła parę ciekawych słuchawek w rozsądnych cenach, nie mówiąc już o tym że przy zakupie dwóch aktywacji dostaje się na jedną bonifikatę abonamentu przez 6 miesięcy, pomniejszającą go do 1 pln. Na tym polu Idea wyraźnie wygrywa. Mnie kończą się dwie aktywacje, i z Plusem już nie chcę zawierać umowy. Pozostaje Era, lub Idea, dlatego ciekaw jestem jaka będzie odpowiedź Ery na nowe taryfy Idei... no i czy w ogóle będzie :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Robert542 pisze: 2003-09-22 18:09
    dla mnie super promo. ladne ceny nawet chyba powoli Nokia 7650 spada. no szkoda, ze nie ma tej bonifikaty z nizszych taryfach mogli by dac 5 dla Plus 20 i 10 dla Plus 40, byloby juz naprawde fajnie. Ale dobre i to.
    0
  • Users Avatars Mini
    Don Pedro pisze: 2003-09-22 18:16
    Małe post scriptum do tego co wyżej napisałem. Szkoda że Idea tak długo czekała z silnym atakiem na rynek biznesowy. Chyba zdają sobie sprawę z tego że w firmach nie zmienia się ot tak numerów telefonu, choć z drugiej strony przy trwającej wciąż recesji, wiele firm skusi się na obniżenie kosztów utrzymania "komórek". Muszą chyba jeszcze obsługę klientów podciągnąć, bo wiele do myślenia dało mi zachowanie handlowca, który umawiał się ze mną w biurze, po czym odwoływał spotkania, żeby na koniec się nie pojawić :) No, ale kogo interesują małe biura architektoniczne.
    0
  • Users Avatars Mini
    GSManiac pisze: 2003-09-22 18:25
    wlo***: mnie z kolei chodziło, jak już pisałem, o Ideę dla Firm. Tutaj (tzn. w promocji Plusa) kwestię tę reguluje pkt 33 Regulaminu i jest to faktycznie 100 zł. Tylko, że ja wyraźnie "piłem", do tego, co pisał T-Mobile EU, tzn. żeby powstała promocja w której bedą wysokie ceny telefonów, a tanie ceny połączeń - od razu skonstatował, że w takiej sytuacji, kupiłby tanio dotowany telefon w innej sieci, zdjął sim-lock'a i podpisał "aktywkę" u tego opa, który oferowałby tanie usługi. No i mój wywód nt. przewidywanej wysokiej ceny aktywacji "niepromocyjnej", tzn. bez telefonu jako instrumentu zabezpieczającego przez różnego rodzaju kombinacjami, był odpowiedzią na sprytny "plan" w/w usera. Uffff :)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-09-22 18:40
    GSManiac - wiesz, nawet nie wysiliłem się, żeby spojrzeć co pisał ten cwany user :-) Jeśli chce się bawić - jego wola. 100 złotych za aktywację to uważam dobra cena, co więcej znam wiele osób, które kupiły aktywację bez promocji, korzystają wiele lat z usług jednego operatora i nie korzystają z PWA, żeby się nie wiązać. Chorzy ktoś powie - też tak im czasem mówię... Ale mają do tego prawo - to ich wola. Ja z kolei od sześciu lat trwam w permanentnej czasowej umowie, bo nie zamierzam zmieniać operatora a właśnie dla telefonu co jakiś czas - dobrego za każdym razem najlepszego w klasie "biznesowej" podpisuję umowę o nierozwiązywaniu umowy :-) A jesłi potrzebuję jeszcze lepszy telefon - i tak go mam kiedy chcę :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    pinkbird pisze: 2003-09-22 20:15
    ja nie mam nic przeciwko wysokim cenom telefonow, tzn dobre telefony nie powinny byc za 50 zlotych, no ale oni imo troche przesadzaja... mogli choc dorzucic 8910 w tych cenach co byla wczesniej i te samsungi dac o polowe taniej
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-09-22 20:48
    uderzające jest tutaj ,jak się pojawia promocja,to większość komentarzy dotyczy cen telefonów.czy to naprawdę aż tak ważne w przypadku klientów biznesowych?nie sądzę.mój kolega ma era biznes,rachynki po 200-300 zł i do wakacji jechał na nokii 6210 która do cudów aktalnie nie należy.parę osób tu pisało o cenach usług.rozumiem jak ktoś jest mega biznesmenem to bez palmtopa i se p800 może nie wytrzyma.ale dla większości starczy to ,że jest gprs,mms,podczerwień itd.moja matka ma nokie 3410 i daje radę.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-09-22 20:52
    i dobrze napisał wlo,on korzysta a nie kombinuje,z sim lockami itd.jak jakiś biznesmen zaczyna od kombinowania na początku i takim poziomie,to raczej niewiele z tego będzie.ale swoją drogą dobry pomysł z drogimi telefonami i tanimi usługami.na pewno chętni się znajdą.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-09-22 20:56
    CrazyIwan-wiadomo ,że pracujesz w salonie IDEI,więc twoja wypowiedź,jest tak obiektywna jak wilka który pilnuje stada baranów.ale trzeba przyznać,że idea teraz ruszyła ostro,wczoraj przeglądałem cennik i usługi,wygląda to bardzo interesująco.ale ja nie mam regonu,i chyba dobrze bo miałbym od pop-a,przez optime aż po idea dla firm,ha,ha...no ale co do tej promocji,to fakt,ludzi kuszą słuchawki od zawsze.tak,tak...
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-09-22 20:59
    a jeśli chodzi o tą cesję.przy klientach biznesowych to zrozumiałe,co to za firma która kupuje telefon i po krótkim czasie sprzedaje numer.tu chodzi o lojalnośc i przywiązanie klienta.ale dla osób fizycznych mogłoby być trochę innaczej....Może kiedyś ludzie będą przywiązani do numerów komórkowych jak do stacjonarnych.zobaczymy.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-09-22 21:11
    darth_vadeer - z Tobą jest coś nie tak? Trzy miesiące temu wprowadzili nowe taryfy...
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-09-22 21:20
    ojcze.dyrektorz-przepraszam ,że nie na Twojej,stronce,tylko tu.oczywicie ,że się nie obraziłem!!znam się na żartach,a zdjęcie tej osoby wzbudza u wielu zdziwienie i żarty.zapamiętaj sobie dobrze tę twarz,naprawdę.zapamiętaj...a co do żartów,to moja żona mówi mi czasami ,że moje też ją że tak powiem "rozkladają".wiadomo,że jesteś zadziora.ale oprócz "zaczepek",masz jeszcze ciekawe rzeczy do powiedzenia.pozdrawiam!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-09-22 21:24
    dlaczego ja zawsze zjadam literki?przecież jestem po kolacji...
    0
  • Users Avatars Mini
    MARCIN EMPUNKT pisze: 2003-09-23 11:15
    Promocja w sumie okey, dodatkowe pakiety minut na szczęście nie od najniższego abonamentu. Ja czekam jednak na nowe Plus Lidery mają wejść podobno w październiku, będzie odpowiedź na nowe taryfy idei dla biznesu (które na marginesie nieźle wyglądają), pozdr
    0
  • Users Avatars Mini
    pinkbird pisze: 2003-09-23 11:22
    MARCIN: tak szybko? nie wierze
    0
  • Users Avatars Mini
    MARCIN EMPUNKT pisze: 2003-09-23 11:24
    Ojciec Dyrektor: do twojej chyba pierwszej wypowiedzi dotyczącej p.36 i przekierowań możesz bez problemu, chodzi tutaj o "większych cwaniaków" którzy kierują "wiekszy" ruch do sieci puszczając w kanał operatora Crazy Iwan: to jest promocja dla firm, a jak firma bierze Plus 20 lub 40 to znaczy że najprawdopodobniej ...zgubiła słuchawkę i potrzebuje nowej a żadne benefity sa im nie potrzebne. No chyba że w idei przychodzą tacy "mocarze" ktorych w + "spuścili na drzewo", pozdr
    0
  • Users Avatars Mini
    MARCIN EMPUNKT pisze: 2003-09-23 11:25
    pinkbird: takie mam informacje choc rzeczywiście nie jest jeszcze wszystko pewne
    0
  • Users Avatars Mini
    ojciec.dyrektor pisze: 2003-09-23 11:40
    Dziękuję! wlo szybko i skutecznie już wczoraj wytłumaczył mi o co chodzi.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-09-23 12:03
    pinkbird - a właściwie czemu nie? nowa oferta taryfowa co rok, to niezły pomysł, a i dla konkurencji na rynku to dobry okres. Dwa lata były dobre, kiedy konkurowali, ale tak, żeby jak najmniej stracić na tej konkurencji. Po rzeczywiście niezłej ofercie Idei (oczywiście zaznaczyć muszę, że dla klientów bez stosownego stażu) trudno będzie Plusowi i Erze przekonać nowych klientów do swoich ofert.
    0
  • Users Avatars Mini
    pinkbird pisze: 2003-09-23 12:44
    wlo: bo lider wciaz sa niezle, a jak plus tak szybko zareaguje to idea w ramach rewanzu tez moglaby od razu odpowiedziec i nikt by na tym nie wyszedl dobrze ostatecznie. idea wiele razy juz pokazala ze jest przygotowana na wojne cenowa, wiec nie ma sensu im za bardzo podskakiwac. zwlaszcza ze przeciez ludzie nie przechodza z sieci do sieci z dnia na dzien. dlatego wydaje mi sie ze ze zmiana taryf +) moze jeszcze troche poczekac
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2003-09-23 13:20
    Podskakiwać Idei? Fajne sformułowanie. No a co do czasu reakcji - dobrze wyjdą na tym klienci.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-09-23 15:20
    pinkbird - Lidery mają już chyba rok, Nowe taryfy Idei misiąc... O ile Plus może sobie pozwolić na zmianę taryf, to Idea nie bardzo. Ideę czeka aktualizacja taryf dla indywidualnych klientów - teraz nad tym pewnie pracują (dwa lata już przecież są i są co by nie mówić mniej korzystne niż u konkurencji). A jeśli Idea będzie tak reagować nerwowo,to może się okazać, że zysk, który po tylu latach udało im się wypracować będzie zniweczony a koniec roku i tak kolejną startą się zakończy :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-09-23 15:24
    ja mam pytanie-KOMU PRZESZKADZA ,ŻE PISZĘ DUŻYMI LITERAMI BO DOSTAŁEM KILKA E-MAILI NA SKRZYNKE?JA MYŚLAŁEM ,ŻE PISANIE DUŻYMI LITERAMI I MAŁYMI JEST W POLSCE DOZWOLONE?JEŚLI OMU PRZESZKADZA TO PROSZĘ NAPISAĆ DLACZEGO??CHCIAŁBYM USŁYSZEĆ
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-09-23 15:31
    A CO DO TEGO BY CENY POŁĄCZEŃ I INNYCH USŁUG BYŁY TAŃSZE O 60%,JAK NAPISAŁ BODAJŻE GSM MANIAC.PRZECIEŻ W IDEI JEST "START OPTIMA" W KTÓREJ OPERATOR NIE DOPŁACA DO TELEFONY.JEST TAM CENA MINUTY ROZMOWY DO IDEI 85 GROSZY-TO JEST CENA JAKA JEST ZA MINUTĘ W NAJWYŻSZEJ TARYFIE W IDEI OPTIMIE I TYLKO 12 GROSZY DROŻSZA OD CENY ZA MINUTĘ ROZMOWY W NAJWYŻSZEJ TARYFIE TOP FIRMA 400!!JA WIEM CENY POŁĄCZEŃ DO INNYCH SIECI TO JUŻ 2 ZŁ W START OPTIMA CZYLI O 1.15 I OK.1.3 ZŁ WIĘCEJ NIŻ W W/W.A WIĘC W PEWNYM SENSIE TAKA MOZLIWOŚC,BY NIE KUPOWAĆ TANIEGO TELEFONU ,LECZ MIEĆ TANIE POŁĄCZENIA JUŻ ISTNIEJE!!
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-09-23 15:32
    TYLKO GORZEJ JEST GDY DZWONISZ DO INNYCH SIECI.
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2003-09-23 15:33
    Otóż, używanie dużych liter oznacza, że krzyczysz - zgodnie z Netykietą.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-09-23 15:36
    WEŹMY NIO 15-TAM MAMY ABO 36 ZŁ,A W START OPTIMIE 12 ABO+12ZŁ ZA 15 MINUT DO IDEI CZYLI 25,ZYSK 11 ZL.NIO 240?-PROSZĘ BARDZO 240 ZL ABO W START OPTIMA 12 ZL ABO +204 ZL CZYLI 216 ZL.NI EWIEM JAK JEST W INNYCH SIECIACH,ALE CHYBA TAKIE ZESTAWY STARTOWE W POST PAID NIE ISTNIEJA.JA DZWONIE DO IDEI NAJWIECEJ I MI SIE BARDZO OPLACA MIX ,NIE MOWIAC JUZ O SMS-ACH TANICH JAK BARSZCZ.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-09-23 15:39
    aha!-teraz już wiem!dzięki ,nigdy bym się nie domyśł!przepraszam za karygondy brak wychowania!obiecuję poprawę!pozdrawiam.wystarczyło napisać mi na gol-u a nie pisać 7 e-miali i jeszcze straszyć.dzieki!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-09-23 15:50
    każdy kto czyta moje wypowiedzi wie ,że ja raczej nie krzyczę,a tym bardziej na kogoś.przeważnie jest to łagodne i w żartach.a duże litery były tylko po to by było wyraźniej.ah,co za błąd!!!!bardzo proszę tego co mnie straszył by się ujawnił.
    0
  • Users Avatars Mini
    pinkbird pisze: 2003-09-23 15:53
    wlo: mam optime90 i nie sadze zeby konkurencja mogla mi zaoferowac cos lepszego wiec to nie tak ze stare taryfy sa juz niekonkurencyjne. no ale z wprowadzeniem oferty 'dla firm' odstep miedzy indywidualnymi a biznesowymi wyraznie sie zwiekszyl - wiec danie indywidualnym szansy na nizsze niz dotychczas rachunki tez byloby mile... a czas odpowiedzi opow na oferty konkurencji jest z reguly wyraznie dluzszy niz 1 miesiac, wiec sadze ze i tym razem bedzie podobnie
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-09-23 16:06
    zastrzegam sobie prawo do użycia kilku tysięcy wykrzykników i najwiekszych liter jakie mam przy pisaniu o mojej sieci-idea.
    0
  • Users Avatars Mini
    ojciec.dyrektor pisze: 2003-09-23 17:02
    ***pinkibird - ja również używam NIO 90 i jestem very zadowolon jeno, że takiego se mam problema - w idea dla firmów jezd taryfa co kosztuje 80 PLN i zawiera 100 minut. Ja więc w stosunku do tej taryfy na dzień dobry jezdem 10PLN+10minut po plecach - uważam, że jest to jawna niesprawiedliwość! Więc bardzo ucieszyłaby mnie NOWA oferta w idei a nie optima pod nowym szyldem.
    0
  • Users Avatars Mini
    ojciec.dyrektor pisze: 2003-09-23 17:06
    ***issa - witam i pozdrawiam. Ja również dzwonię najwięcej do idei. Więc do swej NIO 90 w ramach "propozycji" wybrałem m.in. ofertę "podwójny pakiet minut w abonamencie" mam więc do wykorzystania 90 minut do wszystkich sieci i jeszcze 90 tylko do idei. I to właśnie dla mnie są tanie rozmowy bez dotacji telefonu :-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-09-23 17:10
    no tak,na pewno masz staż w sieci ponad dwa lata.opłaca się by wiernym operatorowi,to fakt.profity z tego wynikające ,jeśli tylko nie wybiera się nowego telefonu,są świetne.czy to w idei,plusie czy erze.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-09-23 17:11
    wlo to potwierdzi i wielu innych użytkowników,którzy tylko czytają i siedzą cicho...moja matka i mój brat też zbierają profity za długi staż w plusie.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-09-23 17:25
    ojciec.dyrektor - to masz tyle minut co ja - 180 (abonamentowe+Plus Tobie+ duzy pakiet tylko do Plusa). Ile płacisz za taki pakiecik? (tylko może ustalmy zasady jak podajemy ceny - ja używam cen netto :-)) No właśnie issa - chciałbym to porównać - ja płace 145 złotych (dodatkowo mam 100 esemesów, z któymi się męczę) i taktowanie 1/1 no i to przechodzenie, jak zwykłem mawiać - uczciwe, choć tylko przez 3 miesiące (firmy z Liderami mają większe prawa niestety). No i powiem szczerze się zdenerwowałem ostatnio, bo trochę esemesowałem za granicę, a tu na billingu oddzielnie są liczone takie esemesy :-( Już mogli je włączyć do abonamentowych i liczyć nawet dwa rzy drożej - czyli np. 2:1...
    0
  • Users Avatars Mini
    ojciec.dyrektor pisze: 2003-09-23 18:14
    Ja płacę 89,99 PLN bo tyle wynosi abonament, dodatkowe minuty oraz sms, i naliczanie 1/1 dostałem w zamian za oprzedłużenie umowy. Pozdro musze lecieć, jutro dokończe!
    0
  • Users Avatars Mini
    pinkbird pisze: 2003-09-23 18:23
    ojciec: *Swieta* racja ojcze, ja tez bym sie wcale nie obrazil jakby mi cos obnizyli :)
    0
  • Users Avatars Mini
    pinkbird pisze: 2003-09-23 18:25
    choc szczerze to bardziej by mnie krecily chocby niewielkie obnizki cen rozmow poza abonamentem niz dorzucenie jakichs nedznych ochlapow minutowych do abonamentu ;) Interconnect na poziomie 60 gorszy jest za wysoki IMO, fajnie by bylo gdyby to sie kiedys zmienilo...
    0
  • Users Avatars Mini
    pinkbird pisze: 2003-09-23 18:36
    w najwyzszej prywatnej taryfie w Austrii na ten przyklad jest wysoki abonament, zadnych minut wliczonych, ale rozmowy potem 10 eurocentow brutto do wszystkich sieci. i telefony slabo dotowane... w polsce tez mogloby kiedys pojawic sie chocby 10 centow netto i chocby tylko w biznesie, ale to juz by byla imo zmiana w bardzo dobrym kierunku
    0
  • Users Avatars Mini
    pinkbird pisze: 2003-09-23 18:36
    w najwyzszej prywatnej taryfie w Austrii na ten przyklad jest wysoki abonament, zadnych minut wliczonych, ale rozmowy potem 10 eurocentow brutto do wszystkich sieci. i telefony slabo dotowane... w polsce tez mogloby kiedys pojawic sie chocby 10 centow netto i chocby tylko w biznesie, ale to juz by byla imo zmiana w bardzo dobrym kierunku. ale na razie to tylko pomarzyc mozna
    0
  • Users Avatars Mini
    pinkbird pisze: 2003-09-23 18:36
    w najwyzszej prywatnej taryfie w Austrii na ten przyklad jest wysoki abonament, zadnych minut wliczonych, ale rozmowy potem 10 eurocentow brutto do wszystkich sieci. i telefony slabo dotowane... w polsce tez mogloby kiedys pojawic sie chocby 10 centow netto i chocby tylko w biznesie, ale to juz by byla imo zmiana w bardzo dobrym kierunku. ale na razie to tylko pomarzyc mozna
    0
  • Users Avatars Mini
    pinkbird pisze: 2003-09-23 18:36
    w najwyzszej prywatnej taryfie w Austrii na ten przyklad jest wysoki abonament, zadnych minut wliczonych, ale rozmowy potem 10 eurocentow brutto do wszystkich sieci. i telefony slabo dotowane... w polsce tez mogloby kiedys pojawic sie chocby 10 centow netto i chocby tylko w biznesie, ale to juz by byla imo zmiana w bardzo dobrym kierunku. ale na razie to tylko pomarzyc mozna
    0
  • Users Avatars Mini
    pinkbird pisze: 2003-09-23 18:36
    w najwyzszej prywatnej taryfie w Austrii na ten przyklad jest wysoki abonament, zadnych minut wliczonych, ale rozmowy potem 10 eurocentow brutto do wszystkich sieci. i telefony slabo dotowane... w polsce tez mogloby kiedys pojawic sie chocby 10 centow netto i chocby tylko w biznesie, ale to juz by byla imo zmiana w bardzo dobrym kierunku. ale na razie to tylko pomarzyc mozna
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2003-09-23 18:41
    ***Pinkbird - przecież mamy w Polsce rozmowy w takiej cenie - przykładowo Strefa Plus, wyższe taryfy Ery, itd. itp.
    0
  • Users Avatars Mini
    pinkbird pisze: 2003-09-23 18:42
    sorry about that... internet mi sie psuje :(
    0
  • Users Avatars Mini
    pinkbird pisze: 2003-09-23 18:43
    Gonzales: to byla jedna plaska stawka o kazdej poze do wszystkich sieci komorkowych i stacjonarnych. popraw mnie, ale w najwyzszych taryfach jest 60 groszy netto u nas (72 grosze brutto)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-09-23 18:44
    specjalnie duzymi-DO TEGO KTORY WLAMAAL SIE WCZORAJ NA MOJA SKRZYNKE NA ONECIE.BARDZO PROSZE ZROB TO RAZ JESZCZE I WLAM SIE JESZCZE NA DODOATEK NA MOJA SKRZYNKE NA IDEA.NET.BARDZO PROSZE-DO SPECJALISTY OD DUZYCH LITER.WIESZ O CO CHODZI.
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2003-09-23 23:54
    Zgadza się ***pinkbird. To jest około 60 groszy netto - w Erze. Zatem, z pewną tolerancją błędu można przyjąć, że to oscyluje w granicach tych 10 centów. Weź pod uwagę, że u nas płacąc duży abonament zakupujesz przy okazji pewną liczbę minut. I dodatkowo - jako bonus, otrzymujesz "preferencyjną" stawkę. Za granicą z kolei bulisz duży abonament, a jedynym profitem jest przystępna stawka.
    0
  • Users Avatars Mini
    pinkbird pisze: 2003-09-24 05:03
    Gonzales: masz racje, ze nie ma nic za darmo. no ale mimo wszystko 60 groszy netto, czyli 72 grosze brutto moim zdaniem nijak nie oscyluje w granicach 10 ecentow brutto, czyli jakichs 43 groszy. jakby nie liczyc to o jakies 2/3 drozej!
    0
  • Users Avatars Mini
    pinkbird pisze: 2003-09-24 05:04
    No chociaz jak ktos ma stara optime360 z aktywna usluga co druga minuta gratis i ten ktos preferuje baaaaaaardzo dlugie rozmowy to moze sie zbliza do tej stawki :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2003-09-24 09:02
    ***Pinkbird - we wcześniejszych postach (w których postulowałeś stawkę w Polsce) było to 10 eurocentów netto :-). Wg kursów wrocławskich kantorów jest to 0,45 PLN, a po dodaniu VAT - 0,55 PLN brutto. Zatem 20 groszy różnicy do stawki Ery (dlatego pisałem o pewnej tolerancji do obliczeń) i tyle samo, jeżeli chodzi o Strefę Plus.
    0
  • Users Avatars Mini
    pinkbird pisze: 2003-09-24 13:01
    przy tak malych kwotach 20 groszy to duzo. w kazdym razie patrzac z perspektywy kosztow minuty to w Polsce od paru lat nie bylo zadnej obnizki w tej materii :) a nawet powyzka byla bo kiedys w Erze byla taryfa VIP dla indywidualnych gdzie rozmowy byly po 55 groszy netto :)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-09-24 13:29
    pinkbird - która to sieć w Austrii? Podaj odnośnik do strony - lubię poczytać cenniki operatorów zagranicznych :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-09-24 13:41
    Co do abonamentów "bezminutowych" - były takie w Plusie przed 2000 rokiem. A cena minuty do wszystkich sieci kosztowała w najdroższej taryfie (po dzisiejszym kursie NBP ok. 32€) 85/50 gr (0,19/0,11 €) szczyt/poza i 60/30 gr w ramach jednego konta (czyli np. w firmach). Porównując kiedy to było i dzisiejsze ceny w UE, nie było chyba drogo? Nawet taniej było bym powiedział. Późnie w nowych taryfach (Relaks/Master) też częściowo były abonamenty "bezminutowe" - tylko w Echo i Akcja były minuty, natomiast w firmowych - Partner/Firma/Master można było dokupić pakiety - 60 min za 20 zł czyli po 33 grosze minuta taktowana 30/30 wszędzie. A cena minuty w abonamencie za 39€? maksymalnie 0,17€ w szczycie do obcych sieci a we własnej 0,12€. Drogo?
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2003-09-24 16:08
    Natomiast co do braku obniżania stawek - przecież wprowadzenie naliczania sekundowego jest samo w sobie obniżeniem stawki.
    0
  • Users Avatars Mini
    pinkbird pisze: 2003-09-25 00:44
    Gonzales: masz racje, nie wzialem tego pod uwage
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-09-26 18:58
    No właśnie pinkbird... Policz sobie 3 godziny po 10 centów - razem 43€ - ok. 190 złotych... To ja mam za niecałe 180 złotych więcej, bo 3 godziny, 100 esemesów i taktowanie 1/1 :-) VAT mamy podobny - w Austrii jest 20%. Do tego ceny telefonów... Dla mieszkańca Austrii cena minuty jest niska - zresztą i nawet dla nas cena 10 centów to lepsza cena niż nasi operatorzy oferują. Tylko zwróć uwagę na łączną kwotę do zapłaty. Co więcej porównałem ze swoją taryfą, podczas, kiedy tam 10 centów kosztuje minuta przy powyżej 4 godzin rozmów. Chociaż w tej odpowiadającej mi taryfie mimo niższego abonamentu wychodzi podobie - 42€. Dolicz do tego 25€ za 100 esemsów... Ale zapewne i u nas byłoby taniej (potwierdzają to Czechy i Słowacja) gdyby operatorzy nie dotowali tak bardzo telefonów. Jak na razie wolę nasze ceny niż niemieckie czy austriackie - jak widzisz MAM TANIEJ :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-09-26 19:02
    a propos, jak u nich standardowo taktują? nigdzie nie mogę znaleźć tej informacji...
    0
  • Users Avatars Mini
    trojkat pisze: 2003-09-30 14:01
    wlo: tylko ze ty juz kilka lat (chyba?) placisz rachunkitej firmie-wiec masz bonusy! a oni tam daja takie warunki "na wejscie" dla kazdego nowego klienta ktory dopiero zaczyna placic...
    0
  • Users Avatars Mini
    M pisze: 2003-10-03 16:35
    Kto wie jak sie kształtują ceny rozmów telefonów i abonamentów za zachodzie i wogóle w całej UE?
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: