UPC Polska wprowadzi we wrześniu nowe portfolio usług internetowych chello. Oto najważniejsze zmiany:
po raz pierwszy w Polsce internet o prędkości pobierania danych 20 Mb/s (nowe chello ultra)
nowe, cztery razy szybsze chello easy 2 Mb/s oraz nowe, dwa razy szybsze chello light 4 Mb/s
brak limitu danych w nowym chello easy.
Nowa oferta internetowa jest prostsza i oferuje wielokrotnie wyższe prędkości transferu:
Usługa | prędkość pobierania danych [kb/s] | prędkość wysyłania danych [kb/s] | limit pobierania danych [GB] | cena poza promocją (umowa bez zobowiązania) |
chello easy | 2048 | 384 | brak | 69 zł |
chello light | 4096 | 512 | brak | 89 zł |
chello ultra | 20480 | 2048 | brak | 249 zł |
Nowe usługi zostaną wprowadzone w życie w drugiej połowie września br., ale klienci mogą już od dzisiaj je zamawiać w ramach promocji potrójnej usługi „Kup 3, płać za 2”.
Wszyscy, którzy kupią komplet trzech usług UPC - telewizyjny Pakiet Pełny, usługę internetową i Telefon UPC - jedną z nich otrzymają bezpłatnie na cały czas trwania umowy, czyli 16 miesięcy. Ponadto przez jeden dodatkowy miesiąc będą korzystać za darmo z wszystkich usług. Promocyjna jest również cena instalacji: 9,90 zł za instalację wszystkich usług.
Z nowej oferty mogą skorzystać nie tylko nowi klienci, którzy we wrześniu zamówią trzy usługi UPC, ale również obecni, którzy już mają jedną lub dwie usługi UPC i dokupią kolejne. Obejmuje to również klientów, którzy korzystają z usług na podstawie umów ze zobowiązaniem.
Ponownie wyznaczamy standard usługi internetowej na rynku: nikt dotychczas nie zaoferował prędkości pobierania danych 20 Mb/s. Również jako pierwsi na rynku telekomunikacyjnym wprowadzamy tak atrakcyjną promocję na potrójną usługę. Od początku oferujemy klientom wiele rabatów na łączone usługi, jednak promocja „Kup 3, płać za 2” jest wyjątkowo prosta i atrakcyjna informacja prasowa finansowo i z pewnością przyniesie nam duży wzrost sprzedaży - powiedział Jarosław Pijanowski, dyrektor sprzedaży i marketingu UPC Polska.
Promocji „Kup 3, płać za 2” będzie towarzyszyć dedykowana kampania reklamowa. UPC Polska wykorzysta w niej telewizję, reklamę on-line oraz działania BTL. Na antenie kanałów TVN i Polsat będzie nadawany 30.sekundowy spot telewizyjny. W kampanii online internauci zobaczą reklamy na portalach o2.pl, wp.pl, onet.pl oraz baner na GaduGadu. Reklama obejmie również ulotki dla przedstawicieli handlowych, ulotki i plakaty w Lokalnych Biurach Obsługi Klienta UPC oraz nadruk na kopertach i ulotki załączane do rachunków wysyłanych do obecnych klientów UPC.