Regulamin nowej promocji "Łączmy się" w sieci Plus GSM:
1. Promocja "Łączmy się" obejmuje osoby, które w czasie jej trwania zawrą z Polkomtel S.A. umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych w sieci Plus GSM (dalej zwaną "Umową"), stając się Klientem w myśl "Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A." i jednocześnie kupią w Polkomtel S.A. lub u Autoryzowanego Przedstawiciela Plus GSM aparat telefoniczny w cenie promocyjnej.
2. Promocyjna opłata aktywacyjna wynosi:
a) 50,00 zł + 22% VAT w przypadku zawarcia Umowy i wyboru taryfy Czasami 10
b) 15,00 zł + 22% VAT w przypadku zawarcia Umowy i wyboru jednej taryf: Czasami 30, Czasami 150, Często 15, Często 50, Często 100, Często 150, Non Stop 15, Non Stop 50, Non Stop 100, Non Stop 150, Non Stop 300.
3. Opłata aktywacyjna w wysokości określonej w pkt.2 płatna jest wraz z pierwszym rachunkiem telefonicznym.
4. Aparaty telefoniczne oferowane przez Polkomtel S.A. lub Autoryzowanych Przedstawicieli Plus GSM po cenie promocyjnej stanowią niepodzielne Zestawy z kartami SIM i samodzielnie nie są przedmiotem Promocji.
5. Promocyjna cena netto w zł aparatów telefonicznych oferowanych w Promocji "Łączmy się" wchodzących w skład Zestawów wynosi odpowiednio:
Zestaw | Model aparatu telefonicznego | Cena w zł przy zawarciu Umowy i wyborze taryfy Czasami 10 | Cena w zł przy zawarciu Umowy i wyborze jednej z taryf: Czasami 30, Często 15, Non Stop 15 | Cena w zł przy zawarciu Umowy i wyborze jednej z taryf: Czasami 150, Często 50, Często 100, Często 150, Non Stop 50, Non Stop 100, Non Stop 150, Non Stop 300 |
Zestaw 1 | Siemens M35i | 1,00+ 22% VAT | 1,00+ 22% VAT | 1,00+ 22% VAT |
Zestaw 2 | Nokia 3310 | 1,00+ 22% VAT | 1,00+ 22% VAT | 1,00+ 22% VAT |
Zestaw 3 | Samsung SGH-R210s | 1,00+ 22% VAT | 1,00+ 22% VAT | 1,00+ 22% VAT |
Zestaw 4 | Siemens S40 | 1,00+ 22% VAT | 1,00+ 22% VAT | 1,00+ 22% VAT |
Zestaw 5 | Siemens M50 | 1,00+ 22% VAT | 1,00+ 22% VAT | 1,00+ 22% VAT |
Zestaw 6 | Motorola V50L | 19,00+ 22% VAT | 1,00+ 22% VAT | 1,00+ 22% VAT |
Zestaw 7 | Nokia 3410 | 29,00+ 22% VAT | 1,00+ 22% VAT | 1,00+ 22% VAT |
Zestaw 8 | Sony CMD-J7 | 49,00+ 22% VAT | 1,00+ 22% VAT | 1,00+ 22% VAT |
Zestaw 9 | Nokia 5510 | 49,00+ 22% VAT | 1,00+ 22% VAT | 1,00+ 22% VAT |
Zestaw 10 | Siemens SL45i | 49,00+ 22% VAT | 49,00+ 22% VAT | 1,00+ 22% VAT |
Zestaw 11 | Siemens SL 45 | 49,00+ 22% VAT | 49,00+ 22% VAT | 1,00+ 22% VAT |
Zestaw 12 | Siemens C55 | 99,00+ 22% VAT | 49,00+ 22% VAT | 1,00+ 22% VAT |
Zestaw 13 | Samsung N500 | 99,00+ 22% VAT | 49,00+ 22% VAT | 1,00+ 22% VAT |
Zestaw 14 | Nokia 5210 | 99,00+ 22% VAT | 49,00+ 22% VAT | 1,00+ 22% VAT |
Zestaw 15 | Nokia 3510 | 99,00+ 22% VAT | 49,00+ 22% VAT | 1,00+ 22% VAT |
Zestaw 16 | Samsung N620 | 99,00+ 22% VAT | 49,00+ 22% VAT | 1,00+ 22% VAT |
Zestaw 17 | Siemens ME45 | 499,00+ 22% VAT | 499,00+ 22% VAT | 299,00+ 22% VAT |
Zestaw 18 | Siemens S45 | 499,00+ 22% VAT | 499,00+ 22% VAT | 299,00+ 22% VAT |
Zestaw 19 | Samsung SGH A400 | 499,00+ 22% VAT | 499,00+ 22% VAT | 299,00+ 22% VAT |
Zestaw 20 | Motorola V60i | 599,00+ 22% VAT | 599,00+ 22% VAT | 399,00+ 22% VAT |
Zestaw 21 | Nokia 6510 | 699,00+ 22% VAT | 699,00+ 22% VAT | 499,00+ 22% VAT |
Zestaw 22 | Nokia 6310i | 699,00+ 22% VAT | 699,00+ 22% VAT | 499,00+ 22% VAT |
Zestaw 23 | Nokia 8310 | 749,00+ 22% VAT | 749,00+ 22% VAT | 549,00+ 22% VAT |
Zestaw 24 | Sony Ericsson T68i | 999,00+ 22% VAT | 999,00+ 22% VAT | 999,00+ 22% VAT |
Zestaw 25 | Samsung T100 | 999,00+ 22% VAT | 999,00+ 22% VAT | 999,00+ 22% VAT |
Zestaw 26 | Nokia 7650 | 1299,00+ 22% VAT | 1199,00+ 22% VAT | 999,00+ 22% VAT |
6. Promocja "Łączmy się" trwa od 1 grudnia 2002 i jest ograniczona liczbą Zestawów. Promocja kończy się z chwilą wyczerpania liczby Zestawów, jednakże nie później niż 12 stycznia 2003 roku.
7. Do wzięcia udziału w Promocji "Łączmy się" nie jest konieczne podejmowanie żadnych dodatkowych działań ze strony Klienta, oprócz wymienionych w pkt.1.
8. Polkomtel S.A. zastrzega, iż w ciągu 24 miesięcy od dnia zawarcia Umowy na warunkach Promocji "Łączmy się":
a) w miejsce Klienta nie może wstąpić osoba trzecia,
b) Klient nie może zawiesić świadczenia usług,
c) Klient nie może rozwiązać Umowy.
9. Klient nabywający Zestaw promocyjny albo zawierający jedynie Umowę może wybrać jedną z taryf dostępnych w planach taryfowych: Czasami, Często, Non Stop.
10. Klienci, którzy wybiorą taryfę spośród planów taryfowych Czasami i Często, mogą uruchomić dodatkowo usługę "Sami Swoi za 5groszy" z obniżonymi opłatami za połączenia z wybranymi (co najwyżej 3) numerami w sieci Plus GSM. Niezależnie od daty uruchomienia usługi "Sami Swoi za 5 groszy", opłaty po obniżonych, promocyjnych stawkach naliczane będą przez okres 6 miesięcy od daty aktywacji karty SIM.
Opłata miesięczna za jeden numer w usłudze "Sami Swoi za 5 groszy" wynosi 2,00 zł + 22% VAT.
11. Poza usługą "Sami Swoi za 5 groszy", Klienci mogą aktywować również usługę "Sami Swoi" (możliwość wyboru numerów krajowych operatorów sieci stacjonarnych). Łączna liczba wybranych numerów w usługach "Sami Swoi za 5 groszy" i "Sami Swoi" nie może być większa niż trzy. Opłaty za połączenia z wybranymi numerami w usłudze "Sami Swoi" pobierane będą zgodnie z cennikiem usług telekomunikacyjnych w sieci Plus GSM.
12. Chęć aktywacji usługi "Sami Swoi za 5 groszy" bądź usługi "Sami Swoi" Klienci powinni zgłaszać w Dziale Obsługi Klienta, oraz poprzez Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (znajdujące się w Internecie pod adresem http://www.plusgsm.pl).
13. Opłaty promocyjne w usłudze "Sami Swoi za 5 groszy", naliczane są, z zastrzeżeniem pkt 14 i pkt. 15, po wykorzystaniu pakietu minut zawartych w abonamencie i dotyczą krajowych połączeń z wybranymi (co najwyżej 3) numerami w sieci Plus GSM (z wyjątkiem połączeń na numery specjalne w sieci Plus GSM, w szczególności w ramach usług System Plus, Numer Ulgowy, połączeń z poczta głosową i połączeń przekazywanych) i wynoszą 5gr + 22% VAT za minutę.
14. Opłaty promocyjne w usłudze "Sami Swoi za 5 groszy'' w aktywowanej taryfie, wybranej spośród planu taryfowego Czasami obejmują połączenia wykonywane poza godzinami szczytu, w weekendy i w nocy.
15. Opłaty promocyjne w usłudze "Sami Swoi za 5 groszy'' w aktywowanej taryfie, wybranej spośród planu taryfowego Często obejmują połączenia wykonywane w godzinach szczytu oraz poza godzinami szczytu i w nocy.
16. Bez względu na liczbę wybranych numerów, pierwszy wybór numerów do listy w usłudze "Sami Swoi za 5 groszy" bądź "Sami Swoi" jest bezpłatny. Za każdą modyfikację listy numerów wybranych w usłudze "Sami Swoi za 5 groszy" bądź "Sami Swoi" pobierana jest opłata w wysokości 5,00 zł + 22 % VAT. Przez modyfikację listy należy rozumieć: dodanie numeru, usunięcie numeru bądź zmianę któregokolwiek numeru z listy.
17. Klient może zrezygnować z korzystania z usług "Sami Swoi za 5 groszy" oraz "Sami Swoi".
18. Po okresie promocyjnym, o którym mowa w pkt. 10 Regulaminu Promocji "Łączmy się" wybrane przez Klienta numery w ramach usługi "Sami Swoi za 5 groszy" stają się numerami w usłudze "Sami Swoi". Opłaty za usługę "Sami Swoi" będą naliczane zgodnie z obowiązującym cennikiem usług telekomunikacyjnych w sieci Plus GSM. Po okresie promocyjnym usługa "Sami Swoi" może być deaktywowana na życzenie Klienta, zgodnie z cennikiem usług telekomunikacyjnych w sieci Plus GSM. Rezygnacja z usługi "Sami Swoi" odbywa się poprzez Dział Obsługi Klienta lub poprzez Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (znajdujące się w Internecie pod adresem http://www.plusgsm.pl).
19. Klient nabywający Zestaw promocyjny nie może w ciągu 6 miesięcy od daty podpisania Umowy w Promocji "Łączmy się" zmienić taryfy na taryfę o niższej opłacie abonamentowej.
20. W przypadku skorzystania z usługi "Sami Swoi za 5 groszy" zmiana taryfy na wyższą w opłacie abonamentowej w okresie 6 miesięcy od daty podpisania Umowy w Promocji "Łączmy się" powoduje zaprzestanie naliczania opłat wg zasad tej usługi w Promocji "Łączmy się".
21. Jeżeli Klient dokona aktywacji w taryfie wybranej z planów taryfowych Czasami, Często lub Non Stop, a aktywacja ta nastąpi w okresie trwania okresu rozliczeniowego, wówczas liczba minut, a w przypadku planów taryfowych Czasami także SMS, wliczonych w abonament w danym planie taryfowym, zgodnie z obowiązującym cennikiem usług telekomunikacyjnych w sieci Plus GSM, w pierwszym okresie rozliczeniowym będzie proporcjonalna do liczby dni pozostałych do końca tego okresu rozliczeniowego.
22. Jeśli Klient dokona aktywacji w taryfie wybranej z planów taryfowych Czasami lub Często i jednocześnie skorzysta z usługi "Sami Swoi za 5 groszy" wówczas w ostatnim miesiącu obowiązywania Promocji "Łączmy się" liczba minut, a w przypadku planów taryfowych Czasami także SMS, wliczonych w abonament w okresie promocyjnym i po okresie promocyjnym są naliczane osobno, proporcjonalnie do liczby dni w miesiącu, w którym kończy się okres promocyjny. Oznacza to, że niewykorzystane minuty i SMS za część miesiąca, w której trwała promocja nie przechodzą na okres po promocji.
23. W Promocji "Łączmy się" oferowane są tylko i wyłącznie karty wstępnie aktywowane z przydzielonymi numerami telefonów. W przypadku gdy Klient wyrazi chęć zmiany numeru na inny dostępny dla danej karty SIM, opłata za tę usługę wynosi 50,00 złotych + 22% VAT. Kwotą tą Klient zostanie obciążony w najbliższym rachunku za usługi telekomunikacyjne.
24. W przypadku utraty aparatu telefonicznego oraz karty SIM, nabytych w ramach Promocji "Łączmy się", przed upływem 24 miesięcy od daty zawarcia Umowy, Klient zobowiązany jest powiadomić Polkomtel S.A. o tym fakcie, a w przypadku kradzieży przedstawić dodatkowo dowód jej zgłoszenia organom ścigania.
25. Klient powinien wystąpić do Polkomtel S.A. o aktywowanie następnej karty SIM w sieci Plus GSM w ciągu 7 dni od zgłoszenia do Polkomtel S.A. faktu utraty telefonu wraz z kartą SIM. Wydanie i aktywowanie nowej karty SIM podlega opłacie 50,00 zł + 22% VAT.
26. W przypadku nie podjęcia działań określonych powyżej, a zwłaszcza w pkt. 25, działania Klienta zmierzające do rozwiązania Umowy będą podlegały rygorom określonym w pkt. 27 Regulaminu Promocji "Łączmy się".
27. Polkomtel S.A. jest uprawniony żądać od Klienta naprawienia szkody będącej wynikiem przyznania Klientowi specjalnych warunków Umowy i wcześniejszego, niż wskazane w pkt. 8 niniejszego Regulaminu, jej rozwiązania przez Klienta lub zaprzestania korzystania z usług albo spowodowania rozwiązania Umowy z winy Klienta w przypadkach określonych w Regulaminie świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A. Naprawienie szkody będzie następowało poprzez zapłatę kary umownej w wysokości 650,00 zł.
28. Nie podlega rygorom określonym w pkt. 27 rozwiązanie Umowy przez Klienta w przypadku zmiany cennika usług telekomunikacyjnych sieci Plus GSM skutkującej podwyższeniem opłat za świadczone na rzecz Klienta usługi.
29. Polkomtel S.A. informuje, że oferowany w Zestawie aparat telefoniczny posiada blokadę karty SIM (SIM Lock) i może działać wyłącznie z kartą sieci Plus GSM.
30. Blokada może zostać usunięta we wszystkich Salonach Firmowych Plus GSM po zgłoszeniu telefonicznie lub osobiście chęci usunięcia blokady. Przy zgłoszeniu chęci usunięcia blokady należy wyrazić zgodę na przedstawione poniżej warunki usunięcia blokady oraz podać typ i numer IMEI telefonu. W ciągu 14 dni Klient zostanie powiadomiony przez pracownika Salonu o terminie wykonania operacji. Blokada zostanie usunięta po zgłoszeniu się osobiście do Salonu z telefonem, który ma zostać odblokowany.
31. Polkomtel S.A. informuje, że w przypadku usunięcia blokady w ciągu 24 miesięcy od daty aktywacji w sieci Plus GSM, za czynność tę zostanie pobrana opłata w wysokości 500,00 złotych + 22% VAT.
32. W przypadku usunięcia blokady aparatu telefonicznego z pominięciem zasad określonych w pkt. 30 Klient traci prawo do bezpłatnej obsługi serwisowej aparatu telefonicznego w ramach gwarancji.
33. Promocja "Łączmy się" nie może być łączona z innymi zniżkami lub promocjami oferowanymi przez Polkomtel S.A. w czasie trwania niniejszej Promocji.
34. Klient biorący udział w Promocji "Łączmy się" nie może, w zamian oferowanego Zestawu, żądać innego rodzaju aparatu telefonicznego lub usługi.