Nowa promocja "Szczęśliwe Godziny" w sieci Era

Newsy
Opinie: 119

Nowa oferta promocyjna "Szczęśliwe Godziny" w sieci Era. W okresie od 22 października 2001 r. do wyczerpania zapasów jednakże nie dłużej niż do 7 stycznia 2002 r. Era oferuje:

Podane ceny nie uwzględniają opłaty za przyłączenia do sieci Era. Opłata ta w niniejszej promocji wynosi 1 zł netto. Opłata ta jest doliczana do pierwszego rachunku.


W promocji dostępne są taryfy: Moja, Moja 10, Moja 45, Moja 100, Biznes 10, Biznes 45, Biznes 100, Biznes 220.

 

Dotyczy tylko taryfy typu Moja:

Abonent, który w ramach niniejszej promocji zawrze z PTC umowę o świadczeniu usług telekomunikacyjnych na czas oznacza 24 miesięcy na taryfach typu Moja, może do 31 marcza 2002 r. korzystać z usługi "Szczęśliwe godziny".

  • usługa "Szczęśliwe godziny" polega na tym, że abonent w zamian za miesięczną opłatę za usługę w wysokości 3 zł netto może o określonych porach w ciągu doby korzystać z bezpłatnych krajowych wewnątrz sieciowych połączeń głosowych.

  • godziny, w których abonenci poszczególnych taryf mogą korzystać z promocyjnych połączeń:

    • taryfa Moja: 22:00 - 24:00 (poniedziałek-niedziela)

    • taryfa Moja 10: 21:00 - 23:00 (poniedziałek-niedziela)

    • taryfa Moja 45: 19:00 - 21:00 (poniedziałek-niedziela)

    • taryfa Moja 100: 18:00 - 20:00 (poniedziałek-niedziela)

  • godziny obowiązywania usługi "Szczęśliwe godziny" są ustalone dla każdej taryfy typu Moja i nie mogą być zmieniane przez abonenta.

  • od 1 kwietnia 2002 r. w ww. godzinach obowiązują stawki z cennikiem usług telekomunikacyjnych PTC.

  • usługa "Szczęśliwe godziny" dotyczy tylko krajowych połączeń wewnątrz sieci z wyłączeniem:

    • połączeń z numerami: 604010101, 604020202, 602951111, 602963, 602992000, 602951000 oraz innymi numerami usług sieci Era

    • połączeń z numerami przyznanymi w usłudze Faksy i Dane

    • połączeń z numerami specjalnymi

    • SMS-ów

  • usługa "Szczęśliwe godziny" może być aktywowana w momencie podpisywania umowy lub od dnia 5 listopada 2001 r. poprzez TeleErę

  • opłata za aktywację usługi "Szczęśliwe godziny" wynosi 18 zł netto.

  • abonent, który ma aktywną usługę " Szczęśliwe godziny", będzie mógł wykorzystać minuty wliczone w abonament w proporcjach 50% na połączenie wewnątrz sieci i 50% na połączenia do innych krajowych operatorów. Podział minut w abonamencie będzie obowiązywał od dnia aktywacji usługi do 21 marca 2002 r. Od 01 kwietnia 2002 r. minuty w abonamencie będą naliczana zgodnie z cennikiem usług telekomunikacyjnych PTC.

  • SMS-y zawarte w abonamencie są naliczane zgodnie z cennikiem usług telekomunikacyjnych PTC.

  • Minuty wykorzystane w godzinach ustalonych w usłudze "Szczęśliwe godziny" pomniejszają pakiet bezpłatnych minut zawartych w abonamencie telefonicznym.

  • raz wyłączona usługa "Szczęśliwe godziny" nie może  być włączona ponownie

  • usługi "Szczęśliwe godziny" nie można łączyć z innymi promocyjnymi sposobami naliczania opłaty.

Opinie:

Opinie archiwalne (119):

Komentuj

Komentarze / 119

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    eljocik pisze: 2001-10-20 02:51
    Prosze, prosze! NOKIA 3330 za 99 PLN! Dodatkowo pierwszy Samsung w ofercie Ery. Pewnie teraz Plus zrobi promocje "Urodzinowa III". ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    KorniK^_^ pisze: 2001-10-20 02:53
    fajowa promocja ! i ceny telofonow jakie!
    0
  • Users Avatars Mini
    eljocik pisze: 2001-10-20 02:54
    Trzeba przyznac, ciekawy pomysl z tymi "Szczesliwymi godzinami". Teraz poczekajmy na konkurencje.
    0
  • Users Avatars Mini
    luk23 pisze: 2001-10-20 02:57
    a tam zalezy jak kto dzwoni. to ja juz wole stare promocje ery
    0
  • Users Avatars Mini
    KorniK^_^ pisze: 2001-10-20 02:58
    eljocik: tobie wydaje sie ze 3330 za 99 pln to malo??? ja uwazam ze to wysoka cena !!! najwiecej powinna kosztowac 49 pln ! przeciesz 3330 nie rozni sie niczym niz 3310 ! a 3310 jest za 15 pln !
    0
  • Users Avatars Mini
    Raf pisze: 2001-10-20 03:19
    A jak nie mam dziewczyny, to niby z kim bede nawijal przez dwie "frikowe" godziny? Ta promocja to dyskryminacja!!! ;))))
    0
  • Users Avatars Mini
    anja pisze: 2001-10-20 03:21
    Ciekawa promocja, ceny telefonów dużo niższe w porównaniu do innych sieci, a oprócz tego kilka darmowych godzin dziennie... Zobaczymy, czy będzie jakiś 'kontratak" ze strony konkurencji...
    0
  • Users Avatars Mini
    Jaro pisze: 2001-10-20 03:26
    Znowu promocja i znowu najlepiej wychodzą na niej Ci , którzy biorą najniższą ew.następną taryfę. Minuty darmowe są odliczane od pakietu minut zawartych w abonamencie. Wniosek: nie warto dawać zarabiać operatorowi i brać najniższą taryfę a po promocji przejść na wyższą(darmo). Ciekawe jak wejdzie w życie "Strefa 076" - czy też takie głupstwo palną?
    0
  • Users Avatars Mini
    emdeka37 pisze: 2001-10-20 03:42
    Chyba pierwsza sieć, która wprowadza Simenesa c45.
    0
  • Users Avatars Mini
    andy pisze: 2001-10-20 03:58
    A gdzie Siemensy ME45 i S45?????????????
    0
  • Users Avatars Mini
    Jansmen pisze: 2001-10-20 04:14
    No Jaro zawsze musi być gdzieś chaczyk a ten tu to cios poniżej pasa no chyba że przy taryfie moja tto jeszcze jeszcze. A ceny aparatów mogły by być mniejsze ale nie ma co lamentować .Jedyny minus tej promocji to 24 miesięczny cyrograf - duży minuś 12 miesięcy to jest to
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2001-10-20 06:32
    Jasna cholera!!! Sorry za wyrażenie ale nie mogłem się powstrzymać! Super pomysł z tymi godzinami darmowymi, pytanie tylko co przy przedłużeniu umowy? Pewnie nici z tej opcji :( Za to telefony są do chrzanu - GDZIE NOWE ERICSSONY??????????? :(((
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2001-10-20 06:33
    Jaro, gdzieś Ty wyczytał, że darmowe minuty są odliczane od pakietu???
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2001-10-20 06:39
    Fajna jest za to (odpowiednia do wieku telefonu i możliwości) cena mottki Ti260 - może się WAP upowszechni?
    0
  • Users Avatars Mini
    bob_gr pisze: 2001-10-20 11:24
    Ceny aparatow zachecajace - niemniej ja chcialbym zmiany taryfikacji rozmow na pco 15 sek
    0
  • Users Avatars Mini
    piasek pisze: 2001-10-20 13:22
    Właśnie Raf z kim tu gadać 2 godziny i to jeszcze po nocach. Co do cen suchawek to całkiem przestępne i jeszcze upominki
    0
  • Users Avatars Mini
    gmazur pisze: 2001-10-20 13:46
    ciekawe rozwiazanie bezplatnych polaczen, mam na mysli godziny w ktorych mozna je wykonac. im wyzsza taryfa to godziny bardziej przystepne. gm
    0
  • Users Avatars Mini
    gmazur pisze: 2001-10-20 13:54
    "abonent, który ma aktywną usługę " Szczęśliwe godziny", będzie mógł wykorzystać minuty wliczone w abonament w proporcjach 50% na połączenie wewnątrz sieci i 50% na połączenia do innych krajowych operatorów. Podział minut w abonamencie będzie obowiązywał od dnia aktywacji usługi do 21 marca 2002 r." - to mi sie nie podoba. rozumie, ze nie kazdy musi uaktywaniac usluge "Szczesliwe godziny"!
    0
  • Users Avatars Mini
    hubi pisze: 2001-10-20 13:54
    no całkiem fajna promocja można 2 h dziennie nawijać prawie za darmo i samsung za 99 nono co to się wyrabia
    0
  • Users Avatars Mini
    hubi pisze: 2001-10-20 13:56
    tylko małe sprostowanie aktywacja 11 PLN
    0
  • Users Avatars Mini
    Vasyl pisze: 2001-10-20 14:17
    Graffi, 10 punkt - "minuty... pomniejszaja pakiet bezplatnych minut".
    0
  • Users Avatars Mini
    Mgielka7 pisze: 2001-10-20 14:31
    Osobiscie promocja mi sie podoba, tylko jest jeden problem, ktorego nie potrafie zrozumiec.... Nie wiem, czy to ja mam problem z tym regulaminem, czy po prostu popelnili blad. Nie rozumiem tak do konca, gdzie mozna wykorzystac bezplatne minuty. Najpierw pisza: "usługa "Szczęśliwe godziny" dotyczy tylko krajowych połączeń WEWNATRZ sieci" - oCzywiscie maja na mysli ere, a nastepnie "abonent, który ma aktywną usługę " Szczęśliwe godziny", będzie mógł wykorzystać minuty wliczone w abonament w proporcjach 50% na połączenie WEWNATRZ sieci i 50% na połączenia do INNYCH krajowych operatorów". Wczoraj caly dzien sie nad tym zastanawialam. Czy moze ktos rozumie to inaczej??????? Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    Konik pisze: 2001-10-20 14:31
    Dla mnie ta promocja to czad. T 260i w rewelacyjnej cenie, no i te dwie godziny na dobę za (niemal) friko. Przyznam, żenigdy za Erą nie przepadałem. Skuszę się na ww. Motkę, z uwagi na GPRS i EraWAP via GPRS za jedyne 10,- PLN netto. Pozdrawiam wszystkich pro i anty-Erowców. Konik. :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Konik pisze: 2001-10-20 14:33
    "że nigdy" piszemy osobno - jakoś mi się zlało...
    0
  • Users Avatars Mini
    Konik pisze: 2001-10-20 14:35
    Mgiełka7: Czekam na odpowiedź w tej kwestii z BOA Ery.
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2001-10-20 14:53
    Vasyl, ale tylko połowa - po to jest ten podział na minuty wewnątrz sieci i poza nią
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2001-10-20 14:56
    Mgielka7, ja rozumiem to tak - masz codziennie 2 godziny rozmów wewnątrz sieci, natomiast minuty bezpłatne z abonamentu (od 10 w moja10 do 100 w moja100) możesz wykorzystać w połowie wewnątrz sieci a połowę poza siecią
    0
  • Users Avatars Mini
    Mgielka7 pisze: 2001-10-20 15:00
    Nie podoba mi sie jeszcze jedna rzecz. Przykladowo: jesli ktos ma taryfe Moja 45 i chce wykorzystac minuty zawarte w abonamencie oraz skorzystac z bezplatnych 2 godz, jak powinien to zrobic? Regulamin mowi: "Minuty wykorzystane w godzinach ustalonych w usłudze "Szczęśliwe godziny" pomniejszają pakiet bezpłatnych minut zawartych w abonamencie telefonicznym". Ja rozumiem to w ten sposob, ze jesli ktos na przyklad w pierwszy dzien od zakupu telefonu wykorzysta te 2 godziny, to w tym momencie traci rowniez swoje 45 min., ktore sa w abonamencie i do konca miesiaca wszystkie polaczenia sa platne, oprocz polaczen wieczornych ( 2 godz. dziennie). To chyba bez sensu! Albo ja za bardzo wnikam w ten glupi regulamin!! ;-(((
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2001-10-20 15:03
    I jeszcze jedno - nie rozumiem tego wirtualnego (nie ma i nie będzie słyszałem już 2 promocje temu) T28 a brak T29. Chyba jakiś błąd (mam nadzieję)? Nie mówię już o T39 - to by było super!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Mgielka7 pisze: 2001-10-20 15:05
    graffi: byc moze faktycznie tak jest, masz racje, ale to w tym momencie tez jest nie fair, poniewaz wczesniej nie bylo podzialu. Minuty zawarte w abonamencie mozna bylo wykorzystywac na rozne sieci.
    0
  • Users Avatars Mini
    czarek pisze: 2001-10-20 15:24
    nawet podoba mi sie ta promocja fajny pomysl z tymi minutami, ale martwi mnie jedno brak nowych fonow z grps`em z wyzszej polki , chyba cale zycie bede czekal na nowego fona :-( no coz ale moze wprowadza poza promocja?
    0
  • Users Avatars Mini
    waldo pisze: 2001-10-20 15:35
    promocja jak promocja ..... ma plusy i minusy!!! Mi sie podoba bo "happy hours" to cos nowego na naszym rynku telekomunikacyjnym!!! Szkoda tylko, ze tak jak pisal Malkovic: "czar pryśnie 1 kwietnia 2002" :(( Mi osobiscie konczy sie niedlugo umowa w ideii i chyba skusze sie na dniach na promocje era biznes: 2 w cenie 1: kupie 2 razy N8210 za 2 razy 99zl netto w B100 i bedziemy mieli z brejdakiem przez pol roku po 60zl brutto za taryfe biznes100. A pozniej chyba zaplacimy ta kare umowna (75% z 650zl za sztuke) i mysle ze i tak nie bedziemy stratni ..... ale to sie jeszcze zobaczy ..... POZDRAWIAM!
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2001-10-20 15:47
    Mgielka7, taki podział jest tylko w czasie aktywowania usługi bezpłatnych połączeń, więc jeśli ich nie aktywujesz to podziału nie ma
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2001-10-20 15:48
    Waldo, nie bądź wiśnia - jak podpisujesz umowę to uczciwie!
    0
  • Users Avatars Mini
    Mgielka7 pisze: 2001-10-20 15:54
    graffi: tak, tylko w tym momencie co mi po "promocji" skoro nie uaktywnie uslugi :-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    waldo pisze: 2001-10-20 16:04
    graffi: dlaczego uwazasz ze to nieuczciwe??? Moim zdaniem wszystko w pozadku! przeciez chce zaplacic ta kare umowna i mysle ze to jest fair... (a swoja droga jeszcze nigdy tak nie robilem i na 100% nie jestem jeszcze pewnien co gdzie teraz kupie)
    0
  • Users Avatars Mini
    Mgielka7 pisze: 2001-10-20 16:08
    waldo: przeciez mi musisz od razu zrywac umowy. Mozesz przeciez zmienic taryfe na nizsza, np. na Biznes 10 wtedy rachunki bedziesz mial duzo nisze. Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    scp pisze: 2001-10-20 16:11
    Super promo! Nowy Siemens c45 i Samsung R200 za 99zl! Miodzik. No i te 2 godz. dziennie prawie za friko. Ah... Tylko ten minus - 24 miesieczna umowa!
    0
  • Users Avatars Mini
    waldo pisze: 2001-10-20 16:12
    Mgielka7: moze i masz racje! Sam jeszcze nie wiem co&jak zrobie! Poprostu tak glosno mysle! dzieki za sugestie.
    0
  • Users Avatars Mini
    scp pisze: 2001-10-20 16:12
    A kiedy Siemens c45 w IDEI?
    0
  • Users Avatars Mini
    waldo pisze: 2001-10-20 16:14
    a nieee sorki, wlasnie sobie przypomnialem ze w tej promocji nie moge zmienic taryfy na nizsza przez 12 miesiecy. ach ta era ......
    0
  • Users Avatars Mini
    yo pisze: 2001-10-20 16:31
    Dlaczego zawsze takie promocje (w miarę atrakcyjne jak na nasz rynek) są przeznaczone tylko dla nowych klientów? W zasadzie przekonuję się, że nie warto nic kupować, bo zawsze będzie jakaś promocja gdzie wyjdzie lepiej. Dotyczy to nie tylko telefonów w promocjach, ale też innych dóbr.
    0
  • Users Avatars Mini
    PW pisze: 2001-10-20 16:32
    a umowa dalej przez 24 miechy, era to tragizm
    0
  • Users Avatars Mini
    Mgielka7 pisze: 2001-10-20 16:36
    waldo: no tak.. zapomnialam, ze zmiana taryfy jest po roku. Chyba ze kupisz te aparaty w najnizszych taryfach, tylko wtedy kosztuja 299,00. Jednak wybor nalezy do Ciebie :-))))) Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    piasek pisze: 2001-10-20 16:49
    PW: Jak tak dalej pójdzie to i era zmieknie i zmieni na 12 miechów
    0
  • Users Avatars Mini
    Tommo pisze: 2001-10-20 16:55
    Promocja nawet niezła tylko kolejny raz okazuje sie że nadal era chce przyciągnąc nowych abo a o starych że chcieli by troche taniej porozmawiac to już zupełnie zapomina.To mnie najbardziej wkurza-zwabic jak najwięcej a póżniej miec ich daleko w d***e.Sam jestem abo ery od samego jej początku i pod tym względem mi sie nie podoba.Człowiek ma taką nature że jak mu coś dają dużo taniej to wykorzysta to do końca i napewno przekroczy ten limit i to z korzyścią dla operatora,a jka cos jest drogie to sie trzeba sępić.
    0
  • Users Avatars Mini
    eljocik pisze: 2001-10-20 17:28
    Do kornika: Moja ocena nie dotyczyla moich odczuc co do ceny, lecz jedynie zauwazylem, ze Era jako pierwsza "zjechala w dol" w przypadku NOKII 3330.
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2001-10-20 17:40
    Waldo - zgodnym celem stron jest świadczenie usługi przez okres 24 miesięcy czy jakoś tak to jest w umowie napisane. Tymczasem Ty nie masz takiego zamiaru. Dla tego piszę, że to nieuczciwe. Jednak możesz przemyśleć sprawę, może Ci się opłaci kupić w trochę niższej taryfie i doczekać tego roku i zmienić abonament?
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2001-10-20 17:42
    Mcbrain, są nowe (np samsung), jednak mogłoby być więcej (ERYKI!!!).
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2001-10-20 17:43
    Tommo, niestety masz rację! A fajnie by było mieć te godziny darmowe, nie?
    0
  • Users Avatars Mini
    waldo pisze: 2001-10-20 17:54
    graffi: dzieki pomysle i ...... policze. Mam na to jeszcze troszke czasu! Najchetniej to bym zostal w optima60 (mam na inwalide) i numer tez fajny ale wiesz jak jest: ZOSTANMY RAZEM to tragedia a ja zachorowalem na 8210. chm....
    0
  • Users Avatars Mini
    amapi3d pisze: 2001-10-20 17:55
    Motorola Ti260 w cenie 45 zł netto- jak dla mnie rewelka!!! Ogolnie rzecz ujmuj naprawde bardzo dobra promocja, przynajmniej moim zdaniem :)
    0
  • Users Avatars Mini
    jacezia pisze: 2001-10-20 18:09
    Wszystko fajnie, tylko żeby tych minut wolnych nie wciągało...
    0
  • Users Avatars Mini
    Garfield pisze: 2001-10-20 18:36
    Jaro masz racje. Mam aktywną usługę strefa 076 i te minuty są odliczane z miesięcznego kapitału.
    0
  • Users Avatars Mini
    hubi pisze: 2001-10-20 19:30
    tem podział minut zawartych w abo. jest po to zeby ci nie zjadalo wszystkich, czyli z mojej 45 22,5 minuty sa na polaczenia do innych sieci a reszta do ery czyli jak wydzwonisz 22,5 minuty w czasie tych bezplatnych 2 godzin to pol minut ci jeszcze zostanie wiec ten podzial jest w sumie sluszny bo tak by wcielo wszystkie minuty, a co do umowy na 24 to niedlugo wszystkie sieci beda mialy na 24 miechy, ewentualnie kupujesz z moją a po 1.04.02 zmieniasz na wyzszą i jest ok pozdrawiam hubi
    0
  • Users Avatars Mini
    hubi pisze: 2001-10-20 19:32
    trochę chaotycznie ale wszystko chyba jasne jeśli nie zapraszam na meila
    0
  • Users Avatars Mini
    Konik pisze: 2001-10-20 19:32
    Cieszę się, ża AMAPI3D się ze mną zgadza, co do ceny Motki T 260i. Pozdro! Konik!
    0
  • Users Avatars Mini
    hubert pisze: 2001-10-20 20:08
    Jak dla mnie, to jedynym plusem, jest cena Philips Xenium 9@9. NO i te "szczesliwe godziny" - chociaz i tak bym z nich nie korzystal.
    0
  • Users Avatars Mini
    bargreb pisze: 2001-10-20 20:44
    Dobra promocja.
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2001-10-20 21:36
    Bargreb, Kamyk, moglibyście pisać coś sensownego?
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2001-10-20 21:38
    Najgorsze to to, że w newsie wymienionych jest 26 aparatów, więc to chyba kompletna lista. Czyli nowych /// nie będzie! :(
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2001-10-20 22:06
    Jeszcze jedno - na www.telefon.gsm.pl podają, że M Ti260 ma kosztować 559 zł :(
    0
  • Users Avatars Mini
    Nordek pisze: 2001-10-21 00:21
    era jest era , era jest szajs :)
    0
  • Users Avatars Mini
    fian pisze: 2001-10-21 01:13
    Lepsza ta promocja napewno od PLUSowskiej.
    0
  • Users Avatars Mini
    fian pisze: 2001-10-21 01:26
    Obawiam się jeszcze że od 18 do 24 godziny trudno będzie się z Ery gdziekolwiek dodzonić jak golasy zaczną blokować sieć za friko. Jedyne pocieszenie to to że dla wyższych abonamentów te darmowe minuty są płatne ( Najpierw korzysta się z minut zawartych i opłaconych wraz z abonamentem) więc golasy będą blokować sieć od 22:00.
    0
  • Users Avatars Mini
    gmazur pisze: 2001-10-21 01:51
    fian: kto to wg ciebie jest "golas"?
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2001-10-21 06:06
    Mcbrain, na stronie ery informacjie pojawią się najwcześniej 22go października - trzeba poczekać
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2001-10-21 06:07
    Fian, to samo pytanie co Gm
    0
  • Users Avatars Mini
    hansen pisze: 2001-10-21 13:12
    Promocja promocją, ale gdyby zaczęli wprowadzać taktowanie co sekundę, nie błoby bólu ani potrzeby wprowadzania tylu promocji. Bo promocja to takie wdzięczenie się do abonentów, że więcej dzwonili i radośnie merdali ogonkiem. Dzwonić i tak trzeba, więc niech się nie wdzięczą promocją tylko zdrowsze zasady naliczania zaproponują.
    0
  • Users Avatars Mini
    Wegier! pisze: 2001-10-21 16:27
    Taktowanie co 1s. jest ok, tylko, ze zdecydowana wiekszosc sieci w ktorych je wprowadzono pobiera oplate za tak zwane "nawiazanie polaczenia". wolelibyscie miec tarykikacje co 1 s i na starcie placic powiedzmy 0,60 PLN za nawiazanie polaczenia (niezaleznie od dlugosci jego trwania)-przeciez to na jedno wychodzi! ale pewnie bylby to fantastyczny chwyt marketingowy- U nas taryfikacja co 1s! tylko ze abonenci wcale by tego nie odczuli.
    0
  • Users Avatars Mini
    zabu$ pisze: 2001-10-21 16:47
    W koncu jakas ciekawa propozycja od ERY!!! Jednak czy oni nie widza ze konkurencja ma 12miesiczne umowy??? 4-5 miesiecy zabawy i poltora roku cyrografu. Poza tym juz coraz mniej moich znajomych ma telefony w Erze. Ja jednak podziekuje. Ceny telefonow troszeke spadly, ale tez nie ma tych najnowszych. Cos mi tu smierdzi i gdzies jest cyba chaczyk... Ja sie ciesze z tego ze moze teraz IDEA cos ciekawego wprowadzi?
    0
  • Users Avatars Mini
    fian pisze: 2001-10-21 17:23
    golas to ten, który korzystał z 5-cio sekundówek, następnie z minuty za 1 grosz a teraz kupi telefon żeby pogadać o bzdurach w określonych godzinach następnie operator nie jest w stanie ściągnąć z golasa należności nawet w wysokości 19,90 miesięcznie. Na tym cierpi klient który telefon traktuje poważnie i zgodnie z jego przeznaczeniem. Pięciosekundówki blokowały jedynie sieć a teksty golasów to; \" stoję w kolejce...\" \" jestem już trzeci...\" \" kupię frytki....\" \" kupić ci też.....\" \" nie nie chcę.....\"
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2001-10-21 17:34
    Fian, jeśli operator nie jest w stanie wyegzekfować nawet opłaty za abonament (i to najniższy) to znaczy, że sprzedał telefon nie patrząc komu! Natomiast nie rozumiem - czemu ktoś ma nie korzystać z przywilejów które dał mu operator? Akurat 5-sek były głupawe, fakt (jednak czasem przydatne - choćby gdy umawiam się z kumplem w zatłoczonej knajpie i mogę zadzwonić żeby wyszedł a nie szukać go jak głupi) ale czego chcesz od minuty za grosz czy tych "szczęśliwych godzin" to pojęcia nie mam!
    0
  • Users Avatars Mini
    dziobek pisze: 2001-10-21 17:40
    to znaczy ze w tych godzinach dzwonie za free czy jak???
    0
  • Users Avatars Mini
    piotrekK pisze: 2001-10-21 17:42
    Jaro i Garfield ja tez mam aktywna usluge strefa 076 i z moich racunkow szczegolowych wynika ze te polaczenia nie sa odliczane z miesiecznego kapitalu minut.Bo jesli by tak bylo to by moja 45 przeksztalcila by mi sie w moja 60 [to przyklad za ostatni miesiac].
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2001-10-21 17:58
    Dziobek, nie całkiem za darmo (3 zł miesięcznie + akrtywacja + część kapitału minut z abonamentu) ale zasadniczo tak! :)
    0
  • Users Avatars Mini
    fian pisze: 2001-10-21 18:22
    Grafii. czy uważasz że dobry jest klient który ma abonament moja, za 19,90, czy to jest klient gwarantujący płacenie rachunków po tych 5-ciu miesiącach paplania od 22;00 do 24;00. Takiemu golasowi daje się całe 120 minut paplania darmo natomiast lepszemu klientowi - moja 100 zabiera się połowę minut za które zapłacił w abonamencie --- ZA KARĘ ?????. Nie krytykuję golasów, nikt nie wybiera sobie statusu materialnego, należy im pomóc i dać telefon jednak nie należy pozwalać na psucie usług operatora przez bezmyślne zajmowanie kanałów rozmównych. Lekarza, policjanta i strażaka ma w razie potrzeby i tak darmo a czas na paplanie niech przeznaczy na bardziej twórcze działanie, chociażby pracę która zapewne pozwoli mu na podniesienie się z golastwa.
    0
  • Users Avatars Mini
    Maras pisze: 2001-10-21 18:42
    co do aparatów to mogłoby być lepiej, a szcześliwe minuty - pomysł fajny tylko te godziny, chętnie bym je wykorzystał na rozmowy z moim Słoneczkiem, ale w tych godzinach to jej mąż już jest w domu. Więc wolałbym coś między 7-17. A to że część minut w abonamencie przepada w czasie szcześliwych godzin to przegięcie. Poza tym cyro na 24 miesiące a atrakcje tylko do marca 2002. Może na gwiazdkę lepiej się postarają. Szkoda tylko że nigdy nie ma żadnych atrakcji dla dotychczasowych abonentów ale to już wynika z natury polskich operatorów.
    0
  • Users Avatars Mini
    jeddrek pisze: 2001-10-21 19:40
    Bardziej namieszać w promocji już się chyba nie da, Ciekawe ile osób zrozumiało o co naprawde chodzi! Bo napewno nie o to, aby nowy abonent miał całkiem zadarmo połączenia! Kup podpisz i juz Cie mamy - to jest haslo tej promocji!
    0
  • Users Avatars Mini
    robert pisze: 2001-10-21 19:46
    najlepsza promocja w era była rok temu (4 grosze za minute z jednym wybranym numerem w erze przez rok) teraz era powinna na stałe(na zawsze) umozliwic każdemu abonentowi wybór jednego nr tel z ery na który bedzie dzwonił przez całą dobę za 4 gr./min. ( to by spowodowało lojalność w stosunku do operatora i utrzymało klientów w swojej sieci na dłużej niż 2 lata) LUB ERA POWINNA
    0
  • Users Avatars Mini
    robert1 pisze: 2001-10-21 19:54
    LUB ERA POWINNA ZLIKWIDOWAĆ DARMOWE MINUTY W ABONAMENTACH A W ZAMIAN WPROWADZIĆ OPŁATY MALEJĄCE (tzn.powinny być przedziały np.przy 10 min. wydzwonionych-opłata np.1.80pln za każdą minutę, następnie po 20 wydzwonionych-1.70pln itd.)
    0
  • Users Avatars Mini
    robert2 pisze: 2001-10-21 19:56
    są 2 rodzaje obliczania tych przedziałów: PRZEDZIAŁY KUBEŁKOWE (płacisz za każdy przedział osobno a potem wszystko sumujesz) PRZEDZIAŁY NARASTAJĄCE (płacisz za wszystkie wydzwonione minuty według stawki w której się znajdziesz TUTAJ OPŁACA SIĘ DZWONIĆ NA MAXA )
    0
  • Users Avatars Mini
    robert3 pisze: 2001-10-21 20:06
    za10min.-1.80x10=18.00 za20min.-1.70x10=17.00(płacisz 35.00) za30min.-1.60x10=16.00(płacisz 51.00) za40min.-1.50x10=15.00(płacisz 66.00) za50min.-1.40x10=14.00(płacisz 80.00) za60min.-1.30x10=13.00(płacisz 93.00) za80min.-1.20x10=12.00(płacisz 105.00) za90min.-1.10x10=11.00(płacisz 116.00) 100min.-1.00x10=10.00(płacisz 126.00) 110min.-0.90x10= 9.00(płacisz 135.00) 120min.-0.80x10= 8.00(płacisz 143.00)
    0
  • Users Avatars Mini
    robert4 pisze: 2001-10-21 20:07
    140min.-0.60x10= 6.00(płacisz 156.00) 150min.-0.50x10= 5.00(płacisz 161.00) 160min.-0.40x10= 4.00(płacisz 165.00) 170min.-0.30x10= 3.00(płacisz 168.00) 180min.-0.20x10= 2.00(płacisz 170.00) 190min.-0.10x10= 1.00(płacisz 180.00) 200min.-0.10x10= 1.00(płacisz 190.00) 210min.-0.10x10= 1.00(płacisz 200.00) TEN WARIANT POWINIEN BYC PRZY POŁĄCZENIACH DO INNYCH OPERATORÓW POLSKICH
    0
  • Users Avatars Mini
    robert5 pisze: 2001-10-21 20:10
    A TEN ERA-ERA 10min.-1.80x10= 18.00 20min.-1.70x20= 34.00(zysk 1zł) 30min.-1.60x30= 48.00(zysk 3zł) 40min.-1.50x40= 60.00(zysk 6zł) 50min.-1.40x50= 70.00(zysk 10zł) 60min.-1.30x60= 78.00(zysk 15zł) 80min.-1.20x80= 96.00(zysk 9zł) 90min.-1.10x90= 99.00(zysk 17zł) 100min.-1.00x100=100.00(zysk 26zł) 110min.-0.90x110= 99.00(zysk 36zł) 120min.-0.80x120= 96.00(zysk 47zł)
    0
  • Users Avatars Mini
    robert6 pisze: 2001-10-21 20:11
    140min.-0.60x140= 84.00(zysk 72zł) 150min.-0.50x150= 75.00(zysk 86zł) 160min.-0.40x160= 64.00(zysk 101zł) 170min.-0.30x170= 51.00(zysk 117zł) 180min.-0.20x180= 36.00(zysk 134zł) 190min.-0.10x190= 19.00(zysk 161zł) 200min.-0.10x200= 20.00(zysk 170zł) 210min.-0.10x210= 21.00(zysk 179zł)
    0
  • Users Avatars Mini
    robert7 pisze: 2001-10-21 20:14
    ten zysk w nawiasach dotyczy oszczędności do pierwszego wariantu: PRZY POŁĄCZENIACH DO INNYCH OPERATORÓW POLSKICH
    0
  • Users Avatars Mini
    robert8 pisze: 2001-10-21 20:16
    za rozmowy ,połącz.DANE/FAX/INTERNET/WAP ,sms-y wychodzące ZA WSZYSTKIE TE USŁUGI POWINNY BYĆ OSOBNE PRZEDZIAŁY MALEJĄCE. Oczywiście operator powinien ustalić do jakiej minimalnej stawki za minutę jest zainteresowany-ten wariant powyżej jest najbardziej optymistyczny.
    0
  • Users Avatars Mini
    robert9 pisze: 2001-10-21 20:17
    Wszyscy wiemy że operator nabrał mnóstwo kredytów i teraz musi mieć kasę żeby utrzymać pracowników,stacje bazowe no i spłacać kredyty a także spłacać udziałowców. Ale my szraki też wiemy że bez nas to będą spłacać latami. Operator powinien w końcu sie ugiąć i ożywić ruch w sieci bo im lącza pordzewieją.
    0
  • Users Avatars Mini
    robert10 pisze: 2001-10-21 20:19
    W promocji za 4 grosze ERA zdobyła pewnie ok.miliona abonentów(lub nowych kart sim i podpisała cyrograf na 24 miechy) i teraz ten milion abonentów płaci tylko abonament i sporadycznie dzwoni żeby jakoś przeżyć następny rok umowy a potem poszuka innego operatora i wpadnie w inną promomocję a potem znowu zrezygnuje i znowu zmieni operatora a po co tyle zamieszania.
    0
  • Users Avatars Mini
    robert11 pisze: 2001-10-21 20:22
    A teraz popatrzmy praktycznie: niedługo(mam nadzieję) zacznie hulać GPRS i SMS-y będą nieopłacalne ponieważ za cenę jednego sms-a będzie można wysłać maila o pojemności np.10kb (to będzie 100 sms-ów a może jeszcze więcej).No tak ale ktoś powie że pocztę sprawdza sporadycznie a sms przychodzi automatycznie są jednak ustawienia które powiadomią np.sms-em o nowym mailu (pocztę będzie można ściągnąć WAP-em przez GPRS-to będzie najtaniej.
    0
  • Users Avatars Mini
    robert12 pisze: 2001-10-21 20:24
    Teraz kwestia rozmów.Napewno najlepszy byłby VoiP ale jak wgrać oprogramowanie do komórki- to pytanie dla \"magików\"a może udałoby się przez jakiś serwer WAPOWSKI czy transfer 9.6kb/s byłby wystarczający?
    0
  • Users Avatars Mini
    robert13 pisze: 2001-10-21 20:25
    Aktualnie jestem jednym z tych którym skończyła się promocja 4gr./min. i używamy na komórkach tylko identyfikacji a potem rozmawiamy z telefonów stacjonarnych.Nie będziemy rozmawiać przez komórki dla zasady do czasu aż cena za min. rozmowy nie będzie uczciwą ceną!
    0
  • Users Avatars Mini
    robert14 pisze: 2001-10-21 20:28
    Okazuje sie że rozdawanie darmowych minut nie przynosi operatorowi żadnej kasy oprócz abonamentu miesięcznego to błędne koło!
    0
  • Users Avatars Mini
    robert15 pisze: 2001-10-21 20:30
    Powiem wam że te darmowe minuty w abonamencie to naciąganie abonentów na kasę. Na koniec wspomnę o taryfikacji: pierwsza minuta a potem co 30 sek. Wszyscy wiemy że operatorzy między sobą rozliczają się co 1 sekundę.To na ile sekund nas naciągają w ciągu miesiąca? Mam prośbę napiszcie komentarze jakie wy macie pomysły aby było uczciwie i abonent a także operator był zadowolony!
    0
  • Users Avatars Mini
    robert16 pisze: 2001-10-21 20:42
    kto chciałby wypożyczyc N 9210 - podajcie sensowne ceny wynajmu na miesiąc + uzasadnienie. Będę obserwował komentarze.Ciekawe czy za 100zł na miesiąc byliby chętni za comunikatora.Im więcej zainteresowanych tym niższa cena.
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2001-10-21 21:59
    Robert, trochę się rozpisałeś :) W zasadzie to nawet fajny pomysł, ale raczej na razie nie licz, że ktoś go wprowadzi. Twoja koncepcja nie byłaby opłacalna dla operatora jak sądzę, a gdyby ją zmodyfikować to z kolei byłaby zabójcza cenowo dla abonentow
    0
  • Users Avatars Mini
    KRFAWY_TOSTER pisze: 2001-10-21 23:01
    iezle niezle !
    0
  • Users Avatars Mini
    fian pisze: 2001-10-21 23:24
    Mcbrain, zauważyłem,że Twój stosunek do moich komentarzy zlekka poprawił się. Dzikuję.
    0
  • Users Avatars Mini
    KorniK^_^ pisze: 2001-10-22 02:52
    SWIETNA JEST TA PROMOCJA !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    kazalot pisze: 2001-10-22 06:36
    network error www.kazalot.republika.pl
    0
  • Users Avatars Mini
    madzer pisze: 2001-10-22 11:14
    Era próbuje już wszystkiego bo traci klientów...i tak to im nie pomoże...
    0
  • Users Avatars Mini
    arti pisze: 2001-10-22 12:55
    Ceny dobrych aparatów wcale nie są takie najlepsze. Dodajcie do nich vat i porównajcie z cenami na aukcjach (bez żadnych umów na 24 miechy i temu podobnych). Chyba że kogoś rajcuje 3310 to się wycofuję.
    0
  • Users Avatars Mini
    maniak pisze: 2001-10-22 13:20
    eliocik : nie pierwszy samsung nie pierwszy bo w taryfach biznesowych juz dostepny byl a300 !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    baca pisze: 2001-10-22 13:50
    Co za kolejny oszukanczy chwyt Ery na zlapanie nowych klientow.mamia oczy darmowymi rozmowami - ale czemu nie w wybranych godzinach, czemu aktywacja dodatkowo 18pln, czemu dodatk. abon 3pln/mies, czemu tylko do kwietnia.Byle tylko kogos zlapac a potem przez 24 mies doic ile popadnie.Najlepsza chyba (na razie) jest oferta Idei (choc ze wzgledu na symbioze z TPSA tez odpycha), coz ,poczekajmy na lepsze czasy...
    0
  • Users Avatars Mini
    Amper pisze: 2001-10-22 14:51
    Chyba jakoś nikt nie zauważył, że może ERA dzięki tej promocji chce znów trochę powalczyć z Tepsą... Chodzi o rozmowy międzymiastowe. Ktoś kto do tej pory często rozmawiał ze znajomymi, rodziną będącą dość daleko w kraju, teraz ma alternatywę. Może sobie za friko pogadać... A co ważne Tepsa będzie na tym w plecy... Choć te biedaki i tak nie zbiednieją nigdy. Jednak szkoda, że Szczęsliwe godziny dotyczą tylko połączeń wewnątrz sieci, a nie dodatkowo jeszcze stacjonarnych... Choć z drugiej strony ERA mogła to ograniczyć tylko do 1 numeru i by było gorzej. Sam rok temu dużo rozmawiałem z TakTak'a na drugą komórkę Ery po 23 jak były połączenia po 20 gr... W tym samym czasie międzymiastowa była o 50% droższa. Cóż, tanie połączenia po 23 to było naprawdę niezle...
    0
  • Users Avatars Mini
    september pisze: 2001-10-22 15:01
    Szczeze to spodziewalem sie czegos o wiele bardziej konkretnego po Erze ale coz, trudno, przyjdzie mi chyba jeszcze poczekac az chlopaki rzuca cos extra.
    0
  • Users Avatars Mini
    piasek pisze: 2001-10-22 15:41
    Robert ma niezły pomysł to by było coś w rodzaju taryfy malejącej SMS w Idei
    0
  • Users Avatars Mini
    imot pisze: 2001-10-22 16:31
    To wszystko można o d... rozbić jeśli bardziej dba się o nowych (niobliczalnych) leszczy niż o starych (sprawdzonych) abo! Kpiny - z tych co płacą regularnie i nie myślą przynajmniej jak narazie o przejściu do konkurencji (ale jak długo?)! A promo typu 2 godziny dziennie za darmo - pozostawię bez komentarza (najlepiej około 3 nad ranem) W ramach promo proponuję zmienić taryfikację na np co 10 sek. przez pierwszy rok i to by było to - oczywiście bez dzielenia na rozmowy wewnątrz sieci i poza!!!! Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2001-10-22 18:05
    W zasadzie to imot z jednym ma rację - klienci o dużym stażu w sieci powinni być bardziej w cenie! Co do promocji - jednym sie podoba, innym nie - każda sieć robi taką promocję jaką uważa za stosowną...
    0
  • Users Avatars Mini
    gmazur pisze: 2001-10-22 18:22
    zobaczymy czy bedzie mozna swobodnie rozmawiac w erze pomiedzy 19-22:00. kiedys kupilem w idei telefon i byla promocja na laczenie sie za pomoca wap. koszt to 1gr/minute. fajna promocja tylko czesto trzeba bylo laczys sie okolo 1h, aby uzyskac dostep do sieci. gm
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2001-10-22 18:33
    Ale z tymi telefonami to tragedia! :( Kiedy wejdą te nowe eryki, na które tak czekam???
    0
  • Users Avatars Mini
    Mike_Ka pisze: 2001-10-22 19:38
    nie wiem gdzie Wy widzicie atrakcyjne ceny za aparaty, bo ja znam niższe u innych opów.. a druga kwestia to ciekawy pomysł z tymi darmowymi godzinami tylko godziny drętwe, a poza tym to finał będzie taki że nagle zegar w Erze się spieprzy i zacznie naliczać jeszcze minuty dziesięć po dziewiętnastej albo już za dziesięć dziewiąta też będziemy płacić itd................... :p
    0
  • Users Avatars Mini
    Michał pisze: 2001-10-22 19:56
    Nie wiem jak to wygladą we (fraj)ERZE ale w Plusie w starej juz taryfie PLUS PARTNER MAM 60 MINUT GRATIS. Zgadzam się, ze starzy abonenci nie sa zbytnio dopieszczani prze opów ale na na razie tak zostanie - dopóki penetracja nie siegnie przynajmniej 15-17 mln aktywacji na terenie Polski. Potem będzie mozna już tylko odbijac klientów innym opom - może wtedy sobie o nas przypomną... Ta promocja jest całkiem interesująca, szkoda ze na razie wewnątrzsieciowa. Zgadzam sie, ze kapitał minut w abo powinien dotyczyc minut pełnopłatnych, a nie wybranych numerów, "samych swoich" i innych tego rodzaju ofert, bo jest to swego rodzaju nabijanie w butelkę. Jestem tylko ciekaw, jak sieć Ery wytrzyma takie obciażenie, szczególnie w godzinach gdy bedą dzwonić posiadacze Moja 10 itd. Chociaż... ile osób kupi telefon w tej promocji?? 150 000?? Niech nawet. To i tak będzie trwac tylko do 1 kwietnia (świetna data) a potem.. przyjdzie kac.
    0
  • Users Avatars Mini
    xxxbit pisze: 2001-10-22 21:48
    Promocja jest cool (codziennie przez 5 miesiecy mamy 2 gpdziny za free w sieci to daje 300 godzin)
    0
  • Users Avatars Mini
    Ewandy pisze: 2001-10-23 03:39
    Mi sie podoba.Tylko brak jest telefonow z wyzszych polek.
    0
  • Users Avatars Mini
    zajcol pisze: 2001-10-24 15:44
    Fajne - mozna gadac przez dwie godziny dziennie, ale szkoda ze tylko przez 5 miechow. Inna sprawa, ze w Erze akurat nie mam znajomych, z ktorymi chcialbym tyle gadac. pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    dziobek pisze: 2001-10-31 02:51
    maly wybor aparatow, miedzy betonem nokiowskim a dupczastymi batkami siemensa, inne buty ze minuty odliczaja sie od abo w stosunku 50% /w erze/
    0
  • Users Avatars Mini
    siwy256 pisze: 2002-07-25 13:59
    Załapałem się na tą promocję i kupiłem T20e. Te 2 godziny to się gadało i gadało, a najlepiej to w tele konfernecji. To dopiero była rewelacja!
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: