Nowa promocja "Taryfa 2002" w sieci Era

Newsy
Opinie: 287

Od 31 stycznia 2002 r. do 4 kwietnia 2002 r. w sieci Era obowiązuje nowa promocja "Taryfa 2002". W powyższej promocji dostępna będzie nowa taryfa, w której wszystkie połączenia wewnątrzsieciowe i do operatorów stacjonarnych będą w cenie 0,40 zł za min. Promocyjna cena za połączenia obowiązuje do 31 października 2002 r.   Wszystkie pozostałe połączenia są liczone według planu taryfowego Moja. Abonament wynosi 29,90 zł.

 

Aparaty dostępne w  promocji:

Aparat Cena netto
Alcatel OT 501 29 zł
Alcatel OT 311 49 zł
Alcatel OT 511 99 zł
Ericsson T20e 4 zł
Ericsson R320s 5 zł
Ericsson R310s 19 zł
Motorola L7089 Timeport 29 zł
Motorola P7389 Timeport 29 zł
Motorola V50 49 zł
Motorola V3670 49 zł
Motorola T250 49 zł
Motorola T192 99 zł
Motorola Ti260 559 zł
Nokia 3310 19 zł
Nokia 3330 49 zł
Nokia 8210 499 zł
Nokia 6210 599 zł
Philips Ozeo 25 zł
Philips Azalis 288 25 zł
Philips Xenium 149 zł
Samsung R200 49 zł
Samsung A300 449 zł
Siemens C35i 4 zł
Siemens M35i 4 zł
Siemens S35i 49 zł
Siemens C45 49 zł
Siemens ME45 599 zł
Siemens S45 599 zł
Sony J-5 29 zł

Sony Z-5

699 z

Abonent, który skorzysta z powyższej promocji zawiera z PTC Umowę o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych na czas oznaczony 24 miesięcy.

Opinie:

Opinie archiwalne (287):

Komentuj

Komentarze / 287

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    boni007 pisze: 2002-01-29 19:27
    Jestem pierwsza :))
    0
  • Users Avatars Mini
    arsenaldex pisze: 2002-01-29 19:27
    Wszystko niby ładnie, ale tylko do pażdziernika, potem zacznię się normalka, czyli drożyzna. Beny telefonów niby nie są takie złe. Tylko co z tego?. 2 lata siedzieć w erze, to trochę za dużo. Gdyby umowa była na rok.....
    0
  • Users Avatars Mini
    dexter pisze: 2002-01-29 19:28
    Ciekawa promocja. Ale czy połączenia taryfikowane za 40 gr są nalicznae po wykorzystaniu darmowych minut czy tak jak jest teraz w Idei dopiero po ich wyczerpaniu? Pzdr.
    0
  • Users Avatars Mini
    boni007 pisze: 2002-01-29 19:28
    a jednak nie :(((
    0
  • Users Avatars Mini
    flip pisze: 2002-01-29 19:29
    I to mi sie podoba! Bardzo dobra cena za minute! Flip
    0
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2002-01-29 19:29
    Promocja z taka taryfą przy dobrej reklamie może przysporzyć dużo klientów Erze. Wreszcie coś się ruszyło w promocjach, a nie tylko przedłużanie czekam na odpowiedź innych operatorów. I coś więcej na temat tej taryfy, chodzi o to w których godzinach będzie tych 0,40 zł za minutę do stacjonarnych. Aparaty w cenie dość interesującej
    0
  • Users Avatars Mini
    zork pisze: 2002-01-29 19:32
    no o tej promocji to juz pisał ktoś na stonie alcatela ot511, neodesigner czy ktoś... Spoxik proma, ciekawe jak odpowiedzą konkurenci...
    0
  • Users Avatars Mini
    Sslaus pisze: 2002-01-29 19:32
    wreszcie cos era ruszyla
    0
  • Users Avatars Mini
    dexter pisze: 2002-01-29 19:32
    W poprzednim komentarzu napisałem masło maślane. Powinno być: "czy taryfikacja za 40 gr jest naliczana niezależnie od ilości pozostałości darmowych minut, czy najpierw pomniejszana jest liczba minut darmowych?" Może ktoś wie? Pzdr.
    0
  • Users Avatars Mini
    luk23 pisze: 2002-01-29 19:33
    hmm czyli jednak to jest promocja a nei nowa taryfa
    0
  • Users Avatars Mini
    Amper pisze: 2002-01-29 19:36
    Jest to taryfa promocyjna, dodatkowa, obowiązująca do 31.10.02r ( przy umowie na 12 miechów do 31.05.2002r. ) NIE MA ŻADNYCH DARMOWYCH MINUT ANI SMS'ÓW.
    0
  • Users Avatars Mini
    ANATOL pisze: 2002-01-29 19:38
    JEST MOJA KOCHANA ERA, teraz jeszcze cos dla obnizka taryf albo wprowadzenie nowych na rynek. Panowie to jest taryfa MOJA - tylko ze za 29,90zl i ta taryfa nie ma minut darmowych - to tak na marginesie, a ta cena 0,40zl to moim zdaniem obowiazuje cala DOBE - inaczej nie beda konkurencyjni !!! pzdr.
    0
  • Users Avatars Mini
    ANATOL pisze: 2002-01-29 19:39
    No Amper dobrze, zes sie zjawil bo jakos cienkie bolki na tej stronie sa :-) pzdr.
    0
  • Users Avatars Mini
    ANATOL pisze: 2002-01-29 19:41
    /Maciej+, ERA nie ma juz od dawna szczytu, nocy i itp. jest tylko szczyt i poza szczytem, nie wiem co chciales od KAN'a ? ale spoko nie wtracam sie. pzdr.
    0
  • Users Avatars Mini
    Amper pisze: 2002-01-29 19:48
    Połączenia za 40 gr obowiązują całą dobę...
    0
  • Users Avatars Mini
    martom24 pisze: 2002-01-29 19:50
    czy to niby juz ta promocja Walentynkowa???jesli tak to slabiutko:((w poprzednich latach zdecydowanie lepiej Era sie prezentowala. A nowa taryfa wychodzi niewiele taniej od Mojej 100 jesli zalozymy ze dzwonimy 100 minut w obu. No w Mojej 100 mamy minuty do wszystkich sieci a w tej nowej nie.Oj blado wypada ta promocja:((((
    0
  • Users Avatars Mini
    boni007 pisze: 2002-01-29 19:51
    A ja nie bylabym taka zachwycona ta promocja. Teraz, gdy ktos malo rozmawia i wyberze "taryfe 2002" bedzie placil i za abonament i za rozmowy ( bo juz na darmowe minuty i SMSy nie ma co liczyc). Dla takich ludzi chyba nadal najbardziej oplacalna jest taryfa "moja 10".
    0
  • Users Avatars Mini
    martom24 pisze: 2002-01-29 19:51
    a i w Mojej 100 jest jeszcze 20 smsow w abonamencie:))
    0
  • Users Avatars Mini
    misiak_ pisze: 2002-01-29 19:54
    No wreszcie jakas w miare pozadna promocje zrobili, bo juz myslalem ze beda tylko przedluzac i przedluzac...
    0
  • Users Avatars Mini
    czarek pisze: 2002-01-29 19:55
    dobrze ze dali alcatela 511 to dobry telefon za dobra cene!
    0
  • Users Avatars Mini
    Amper pisze: 2002-01-29 19:58
    Właściwie teraz pozostaje nam czekać na odpowiedź Plusa. Jak zawsze czeka co zrobi Era i teraz spece z Plusa grzeją mózgi...
    0
  • Users Avatars Mini
    luk23 pisze: 2002-01-29 19:58
    Amper:hmmm teraz to nie wiem mowisz ze umowa na 12 miechow a w newsie pisze ze na 24 . 12 miesiecy uatrakcyjnia znacznie ta taryfe ale jak to w koncu jest ?
    0
  • Users Avatars Mini
    Amper pisze: 2002-01-29 20:00
    luk23: będzie ta taryfa 2002 dostępna też przy umowie na rok, tylko na GOLu news o tym dopiero się pojawi... Tradycyjnie, oby tak już zostało, będzie można kupić telefony albo na rok albo na dwa lata... oczywiście na trochę różnych warunkach.
    0
  • Users Avatars Mini
    Amper pisze: 2002-01-29 20:04
    Tak właśnie sobie przemyślałem, że te 40 gr/min. To nawet całkiem nieźle... Można przecież wybrać jakiś numer ( maks. 3) z sieci Era lub stacjonarny, gdzie połączenia będą tańsze o 20%. Czyli za 32 gr. Całkiem nieźle. Co prawda dojdzie 1 PLN za każdy wybrany numer do abonamentu...
    0
  • Users Avatars Mini
    ANATOL pisze: 2002-01-29 20:05
    Amper, i jak myslisz PLUS zrobi cos lepszego ??? pzdr.
    0
  • Users Avatars Mini
    Franek pisze: 2002-01-29 20:07
    ciekawy chwyt z tymi valkami , hehe ktos napali sie na V50 ale akurat nie bedzie ich duzo ,tylko wcisna mu V3690 zwane przez ere V3670, pewnie tak samo z Timeportami 250 , nie bedzie ich tylko te stare P7380 i L7089.
    0
  • Users Avatars Mini
    Amper pisze: 2002-01-29 20:09
    Anatol: nie mam pomysłu co zrobi Plus. Skopiować promocji Ery nie możę, bo ta jego gwiazdkowa była właściwie zbliżona pomysłem.
    0
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2002-01-29 20:11
    Maciej+jeżeli chcesz łapać za słówka to możemy komentarzami zająć kilka stron,nie wiem,czy zauważyłeś,że nie wdaję się w polemiki,a czy napiszę szczyt,czy poza to,chyba też są godziny,a pozatym darmowe rozmowy też są w odpowiedniej godzinie zależnie ot taryf,a swoją drogą nigdy Cię nie obrażałem,a Ty zawsze próbujesz udowodnić mi jaki to ja jestem emeryt,a Ty znawca,a było już tak parę razy,odpowiem Ci tak jak Ty napisałeś na mojej stronie... nie wiem na co liczy.A w newsie jest brak wielu danych...
    0
  • Users Avatars Mini
    Amper pisze: 2002-01-29 20:12
    Franek: Timeport 250 są dostępne raczej bez problemu. V50 w wersji "L". podejrzewam, że nie będzie fiuterału i HFa... I dostępne raczej będą bez problemu, choć może najpierw będą wypychane V3670 z magazynów...
    0
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2002-01-29 20:16
    A tak nawiasem przeczytaj Twój news na początku,czy odpowiada prawdzie,a póżniej post Ampera NIE MA ŻADNYCH DARMOWYCH MINUT ANI SMS',ja przynajmniej nie pisałem nieprawdy tylko zadawałem pytanie na które nie było w newsie odpowiedzi.cze.
    0
  • Users Avatars Mini
    JAGODA pisze: 2002-01-29 20:22
    Moim zdaniem jest to jedna z lepszych promocji Ery Gratulacje! :-) JAGODA
    0
  • Users Avatars Mini
    wandik pisze: 2002-01-29 20:24
    A nowych telefonów jak nie było tak nie ma :(
    0
  • Users Avatars Mini
    Ramidus pisze: 2002-01-29 20:30
    Zaczynam byc zmeczony kolejnymi propozycjami typu "kilka miesiecy taniej a pozniej znowu drogo". 40 groszy brzmi ciekawie, jednak podejrzewam, ze pasuje do nie tak znowu wielu profili dzwonienia - obstawialbym, ze mlode osoby wola darmowy numer w Idei, zas osoby dzwoniece wszedzie dookola a nie do jednej osoby i tak jak sadze beda mialy ponizej polowy tych tanszych polaczen (zakladam, ze na komorki dzwonimy wiecej niz na stacjonarne a zarazem, dla uproszczenia, ze operatorzy GSM maja po 1/3 rynku). A wiec sumarycznie obnizka nie jest az tak wielka: ponizej polowy polaczen, przez wyraznie ponizej polowy lojalki za okolice polowy ceny... a jesli to faktycznie zzera darmowe minuty (a pewno zzera), to mi sie toto niepodoba. ot, kolejny drobny kroczek w odpowiednim kierunku. Zdrowka
    0
  • Users Avatars Mini
    martom24 pisze: 2002-01-29 20:31
    Jagoda: czy aby na pewno taka dobra? lepiej daliby mozliwosc dzwonienia na jeden numer za 4 grosze.
    0
  • Users Avatars Mini
    wpe pisze: 2002-01-29 20:32
    Anatol: Plus wlasciwie mial lepsza ta promocje bo az na 18 miechow !!!! Tylko, ze wewnatrz sieci. A tu w sumie tylko na 9 miesiecy, co prawda jeszcze dochodza stacjonarne. No mozna, by tu wyciagac i z jednej oferty i z drugiej wszystkie za i przeciw. Ale to juz zalezy od tego co tak naprawde komu jest potrzebne...
    0
  • Users Avatars Mini
    wpe pisze: 2002-01-29 20:36
    Jagoda: No wlasnie, tak jak mówi martom24, ta promocja wcale nie jest taka dobra. Na dodatek uwazam, ze nie jest to jeszcze wcale promocja walentynkowa, a raczej promocja, ktora ma odebrac klientow sieciom stacjonarnym. Wiele osob sie na to skusi z malych miast, ktorzy musieliby czekac jeszcze kilka lat na stacjonarke.
    0
  • Users Avatars Mini
    luk pisze: 2002-01-29 20:36
    podobno bedzie tez mozna podpisac umowe na 1rok takze wtedy ta promocja moze sie okazac bardzo ciekawa. Drazni mnie tylko jedno GDZIE SA NOWE TELEFONY!!!!!!! gdzie t65/t68/v66 skoro nie teraz to kiedy? W kwietniu?
    0
  • Users Avatars Mini
    martom24 pisze: 2002-01-29 20:37
    mysle ze to nie bedzie jedyna promocja Ery. W koncu przyzwyczaila nas do kilka rownoczesnie dawanych:))a teraz pozostaje czekac na odpowiedz PLUSa:)
    0
  • Users Avatars Mini
    monter pisze: 2002-01-29 20:39
    jakby tak na stale te 40 gr /min dali to by byla propozycja do rozwazenia....jesli daja je tylko na kilka miesiecy to troche kiszka choc krok w dobra strone:), generalnie jest taka sobie. Ciekawe jaka bedzie promocja walentynkowa....bo to to to chyba nie walentynkowa:)
    0
  • Users Avatars Mini
    Amper pisze: 2002-01-29 20:39
    Ramidius: ciekawy tok myślenia. Ale obniżka jest od ponad 70%( w godz. szczytu) do 40% ( poza szczytem) - Porównuję z Moja 10 za 29,90. Darmowych minut nie zżera, bo w tej promocyjnej taryfie ich po prostu nie ma ( niestety ). Zgadzam się z Tobą, że za krótko ta taryfa obowiązuje. ( Skąd się łączysz?) pozdro Amper...
    0
  • Users Avatars Mini
    Amper pisze: 2002-01-29 20:42
    luk@sz: nowe telefony o których wspominasz będą owszem w kwietniu, ale 2003r. ( dla osób fizycznych) :))))
    0
  • Users Avatars Mini
    monter pisze: 2002-01-29 20:45
    hehehe:), no coz nasi opi nakupili zlomu po promocyjnych cenach od producentow:) i tak jak wraki samochodow tak rowniez stare komory pieknie sa do Polski przez sympatycznych opow sprowadzane, a ze nakupili tego duzo to wiele fonow na czasie zobaczymy u nas moze za rok:), oj bo to Polska wlasnie
    0
  • Users Avatars Mini
    hubi pisze: 2002-01-29 20:46
    Tak jak napisal Anper, mozna zawrzec umowe na 2 i na 1 rok, nie ma darmowych minut i sms, wiec nie pomniejszaja one zawartych w abo, tyle ze przy umowie na 12 taryfa 2002 jest di 31.05. Polaczenia po 40 gr sa przez cala dobe, no chyba juz wszystko jasne, jesli nie to sluze pomoca
    0
  • Users Avatars Mini
    jason pisze: 2002-01-29 20:51
    Kicha!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    boni007 pisze: 2002-01-29 20:53
    A co od 1 listopada - trzeba placic 30 zl a w zamian nie ma sie wtedy ani darmowych minut i SMSow?? Cos mi tu nie gra. Kto by sie na to chcial zgodzic?
    0
  • Users Avatars Mini
    Cosmic pisze: 2002-01-29 20:54
    v50 za 49????? Ciekawe ile tego maja, moze rzeczywiscie duza ilosc, trzeba obserwowac rynek ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    hubi pisze: 2002-01-29 21:00
    Boni007 kazdy kto dzwoni do ery i tepsy i tak bo wyjdzie taniej 10 min kosztuje 4 zl i to kiedy chcesz, to chyba nie jest taki zly uklad
    0
  • Users Avatars Mini
    martom24 pisze: 2002-01-29 21:05
    boni007: sluszna uwaga:)czyli jak sie promocja skonczy to trzeba bedzie slono bulic w tej taryfie. kompletna porazka ta promocja.
    0
  • Users Avatars Mini
    flip pisze: 2002-01-29 21:06
    Cosmic: Zadna rewelka!!! v50 to niezbyt dobry telefon, wiem ze sie narazam wielbicielom "v-lek" ale takie jest moje zdanie :) Flip
    0
  • Users Avatars Mini
    PatGSM pisze: 2002-01-29 21:07
    To bardzo ciekawe: v50 w cenie v3670 ;). Ach jaka ta era sprytna- v3670 juz wszyscy wiedza ze to stare gowno, a jak jakis niezorientowany nowy abonent naslucha sie o v50 (przyznaje ze bardzo dobry telefon, w przeciwienstwie do v3670) to pobiegnie do salonu. W salonie dowie sie, ze narazie dostepne sa tylko v3670, sprzedawca nagada glupot ze o mala roznica (a bardziej hamscy powiedza ze to tylko inny symbol), i bede dalej wciskali v3670. Czyli nastepna wirtualna genialna promocja, przeciez kazdy kto orientuje sie w temacie, wie ze cos tu smierdzi, jesli daja v50 za 49 zl to po co w ogole daja v3670????? Sprytna era naciaga klijentow, zeby kupowali v3670, a v50 bedzie moze z 10 egzempalrzy na caly kraj ;)))))
    0
  • Users Avatars Mini
    PatGSM pisze: 2002-01-29 21:10
    flip: narazasz sie, chociaz nie jestem je wielbicielem, poprostu potrafie docenic jej zalety ;), ale kazdy przeciez potrzebuje do szczescia czegos innego. Bardzo polecam v50, i zycze powodzenia w szukaniu jej w salonach ;))). Ja chcialbym zeby jakas siec wkoncu wprowadzila sonego z5 po jakiejsc rozsadnej cenie, albo chociaz w tej cenie z7 ;) (ach te marzenia;)))))
    0
  • Users Avatars Mini
    flip pisze: 2002-01-29 21:13
    PatGSM: W@P & modem, futeral i HF znalazlem takie roznice... wg. mnie blache roznice. I tak nie lubie v, jak dla mnie to "ciezkie" telefony. Flip
    0
  • Users Avatars Mini
    hubi pisze: 2002-01-29 21:15
    ludzie ale przeciez nikt was nie zmusza do korzystania z tej taryfy po promocji przeciez w kazdej chwili mozna zmienic na inna
    0
  • Users Avatars Mini
    flip pisze: 2002-01-29 21:15
    PatGSM: z soniakiem sie zgadzamy :))) Flip
    0
  • Users Avatars Mini
    martom24 pisze: 2002-01-29 21:18
    hubi: i o to im chodzilo zeby ludzie po promocji zaraz przeszli na wyzsza taryfe i tym samym placili wyzszy abonament:)))
    0
  • Users Avatars Mini
    flip pisze: 2002-01-29 21:18
    hubi: masz racje! Przeciez jak kupisz dzis a jutro stwierdzisz ze to nie to, to idziesz do nich, przepraszasz, mowisze ze emocje etc... No problem! Zwracaja kase i zrywaja umowe od reki! "Polecam"... Flip
    0
  • Users Avatars Mini
    xaoo pisze: 2002-01-29 21:22
    do zainteresowanych o t65 i v66 t65 zapomnij... Era jeszcze nie zauwazyła ze istnieje taki model... v66 można już kupic u kochanego operatora za troche wiecej niz 2000pln + vat ;)) ... ehhh ja chceeeee t65 lub t68...
    0
  • Users Avatars Mini
    Krzysiek_ pisze: 2002-01-29 21:22
    promocja calkiem niezla, tylko ceny telefonow niezbyt ciekawe - szczegolnie z N6210 - 599 zl to jak na dzisiejsze czasy za duzo - telefon jest ekstra ale za max. 199 zl. - czy ktos wie czy w plusie sa nadal N6210 za 49 zl - tz. czy sa dostepne, czy byla to tylko wirtualna promocja?
    0
  • Users Avatars Mini
    hubi pisze: 2002-01-29 21:26
    Krzysiek nie ma w plusie 6210 za 49 zl bo bylo ich tylko 3 na salon a do Filip ja nie mowilem ze mozesz zerwac umowe tylko zmienic taryfe czytaj dokladnie i nie przekrecaj. Ktos napisal ze potem po promocji sa droge polaczenia to powiedzialem ze po promocji se zmienia np na M45 i juz, nazekac kazdy moze.
    0
  • Users Avatars Mini
    ufok17 pisze: 2002-01-29 21:29
    No coz ja tez poluje na ten telefonik ale w 3mieście nigdzie go nie ma i raczej juz w tej cenie sie nie dostanie :(((
    0
  • Users Avatars Mini
    wpe pisze: 2002-01-29 21:30
    hubi: nie pisz, że w każdej chwili można ją zmienić na inną! Nie masz pełnego regulaminu w ręku dotyczącego tej promocji. Już wcześniej bywały promocje, w których trzeba było jechać na wybranej z początku taryfie. Zdaje się, że coś podobnego było z taryfą wakacyjną ery w 2001. Abonament 19,90 + 20 minut + 20 smsów. Ale po zakończeniu okresu dla taryfy promocyjnej przechodziło się chyba na pół roku na taryfę Moja 10. takie były warunki umowy (jeśli dobrze pamiętam). Tu też może być takie coś w regulaminie - że po zakończeniu promocyjnej taryfy musisz zostać jeszcze na jakiś czas w Moja 10. Wydaje mi się to bardzo prawdopodobne.
    0
  • Users Avatars Mini
    pisze: 2002-01-29 21:41
    Kiedy wreszcie spadnie cena ME45?????????????????????????? Nie ma telefonow GPRS w dobrej cenie.
    0
  • Users Avatars Mini
    hubi pisze: 2002-01-29 21:41
    wpe tak sie sklada ze wlasnie trzymam regulamin i mozna w KAZDEJ chwili zmienic taryfe na dowolna tylko nie mozna tego zrobic z powrotem, a co do wakacyjnej to tak samo mozna w kazdej chwili bylo zmienic ja na inna, a potem tez mogles korzystac z tej co chciales, regulamin nic nie mowi i nie mowil o tym ze musisz przez pol roku miec m10. Tak bylo ale w promocjach dla biznesu.
    0
  • Users Avatars Mini
    hubi pisze: 2002-01-29 21:42
    V50 z gprs za 49 od 31.01
    0
  • Users Avatars Mini
    wpe pisze: 2002-01-29 21:49
    hubi: chodzi mi o promocje dla priv a nie biznes. Ale dobra...
    0
  • Users Avatars Mini
    Franek pisze: 2002-01-29 21:55
    do hubi: V50 z gprs od 31.01???? moze chodzilo ci o V66 lub V60 ? co?
    0
  • Users Avatars Mini
    hubi pisze: 2002-01-29 22:00
    wpe wiec ci mowie ze takie zeczy sie zdazaly ale w biznesie a w priv sie nie zdazaly, wiec taryfe mozesz zmienic kiedy chcesz. Franek fakt rabnalem sie sory.
    0
  • Users Avatars Mini
    torg pisze: 2002-01-29 22:07
    witam przed chwila dzwonilem na infolinie ery pytam sie o promocje a tu klient sie mnie pyta skad wiem o niej ja na to ze z internetu a on ze nie ma takiej promocji po chwili kaze mi zaczekac i slysze jak wertuje jakies kartki zaraz do mnie haslo ze jednak jest taka promocja :)))))))))))))))))))))))
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-01-29 22:08
    Wpe, nie jestem pewien z tą promocją wakacyjną, ale sobie nie przypominam takiego punktu
    0
  • Users Avatars Mini
    hubi pisze: 2002-01-29 22:11
    graffi nie bylo takiego punktu ktory by ci kazal uzywanie tej lub innej taryfy przez taki lub inny czas
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-01-29 22:13
    Co do nowych telefonów, to kompletna porażka! Co to za oferta? Z GPRS fony po 600 zł + VAT, co ciekawe, Siemens'y i Motka w tej samej cenie??? (nie obraź się Franek i inni, ale to troszkę różne generacje fonów) Oby coś nowego szybko! Co do taryfy, to bardzo nie lubię tych promocji z taryfami, to promocja dla osób które mało rozmawiają, ja potrzebuję wyższych taryf!
    0
  • Users Avatars Mini
    luzaklive pisze: 2002-01-29 22:27
    Jak tak słucham wasz wszystkich to aż nie chce sie czytać. Ile tu znawców którzy ledwo z piaskownicy wyszli albo tak takowcy,simplusowcy, popowcy którzy analizują, liczą i krytykuja.Pawia można puscic na to wszystko i na was.Najlepiej by dali wszystko za darmo .Przecież to nie instytucja charytatywna.Ludzi lepiej nic nie gadajcie i siedzcie cicho.
    0
  • Users Avatars Mini
    martom24 pisze: 2002-01-29 22:40
    luzaklive: a co nie mozna wymiec zdan spostrzezen????hmm jest wolny rynek 3 opow i kazdy wybiera to co mu odpowiada!!jedni wybiora ta promocje inni poczekaja na kroki PLUSa i IDEI ale podyskutowac mozna..to nic nie kosztuje:))) a moze Ty masz tyle forsy ze nie musisz czekac na tansze polaczenia czy fony i bierzesz wszystko grzecznie co opy zaoferuja bez mrugniecia okiem??jesli tak to tylko pozazdroscic Tobie:))
    0
  • Users Avatars Mini
    ANATOL pisze: 2002-01-29 23:03
    Jestem panowie, ale posty faktycznie takie sobie - poczekajmy na reszte OPow i dyskusja bedzie troszke ciekawsza :-) pzdr. i tak mam jeszcze cyro wiec DUPA blada z tej promocji ja czekam na INNE TARYFY !!! pzdr.
    0
  • Users Avatars Mini
    gmazur pisze: 2002-01-29 23:12
    to ciekawe teraz co pokaże Plus. Jak na razie to cisza w Erze na temat nowych taryf. Moze Amper wiesz cos wiecej? gm
    0
  • Users Avatars Mini
    martom24 pisze: 2002-01-29 23:16
    gm: mysle ze skoro teraz nic nie dali to pewnie dopiero w marcu moze cos bedzie albo jeszcze pozniej.ale moze Amper ma wiecej info:)a tak w ogole wszyscy czekali a Era niczym nie blysnela mowiac szczerze..moze za duze nadzieje sobie robimy ze cos sie ruszy u opow. No ale moze PLUS sie wylamie i pokaze lwi pazur:)
    0
  • Users Avatars Mini
    Komar pisze: 2002-01-29 23:18
    Te wszystkie promocje to pic na wode. Chodzi tylko o przyciagniecie klientow, a dotychczasowych sie olewa. Jak by obnizyli ceny za polaczenia i smsy przyciagneliby wiecej ludu i mniej byloby rezygnacji
    0
  • Users Avatars Mini
    miH pisze: 2002-01-29 23:22
    Myślę że to nie ostatnie słowo Ery, za około 10 dni odpalą nową walentynkową promocję z nowymi telefonami!!!! nie pokazuje sie odrazu wszystkich kart, prawda :)
    0
  • Users Avatars Mini
    martom24 pisze: 2002-01-29 23:23
    Komar: wlasnie tyle sie mowilo ze Era chce obnizyc ceny smsow..i co??cisza.
    0
  • Users Avatars Mini
    Komar pisze: 2002-01-29 23:30
    martom: mowilo sie i tyle, ale to nie era mowila tylko my, a my sobie mozemy gadac...
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-01-29 23:32
    Ceny aparatow pozostawiaja wiele do zyczenia, ale z tymi minutami to dosyc ciekawie, ale jak zwykle jest chaczyk, bo bez niego nie bylo by promocji!
    0
  • Users Avatars Mini
    _CISCO_ pisze: 2002-01-29 23:37
    Qrcze troszkie drogie te aparaciki :P
    0
  • Users Avatars Mini
    martom24 pisze: 2002-01-29 23:46
    _CISCO_: przeciez masz juz chyba to cacko S35??:))))wiec chyba nie zwracasz juz uwagi na inne fony?:)))pp
    0
  • Users Avatars Mini
    Alex pisze: 2002-01-29 23:49
    Czy ktos moze mi podac adres tej strony GOL'a
    0
  • Users Avatars Mini
    Alex pisze: 2002-01-29 23:51
    A tak w ogole to spodziewalem sie zupelnie innej promocji - takiej, w ktorej dadza jakies nowe fony! Ericsson T65 mial trafic w przelomie stycznia i lutego. I co?
    0
  • Users Avatars Mini
    _CISCO_ pisze: 2002-01-29 23:53
    marton24 : S35 nie jest aż takim cackiem, pozatym zawsze zwracam uwagę i to baczna na nowe promo i ceny aparatów. POZDRAWIAM
    0
  • Users Avatars Mini
    _CISCO_ pisze: 2002-01-29 23:55
    A pozatym to S;ka popstrykam sobie najwyzej dwa miesiace i sprzedaję dalej na wschód :P
    0
  • Users Avatars Mini
    kolarz pisze: 2002-01-29 23:58
    nie ma szczegułów, szkoda. deadline sooon a fakt, nie znamy jeszcze haczyka ale pierwsze wrażenie jest dobre.
    0
  • Users Avatars Mini
    tucoss pisze: 2002-01-29 23:59
    wpe: źle pamietasz!!! W promocji wakacyjnej wprawdzie przechodziło w określonym terminie na Moja 10, ale mozna było od razu zmienić na inną! Ja tak zrobiłem i wziąłem sobie Moja 45! wiec nie wprowadzaj ludzi w błąd!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Nickeloudion pisze: 2002-01-30 00:02
    Krzysiek, Hubi: Z Nokią 6210 w promocji "Pod choinkę" to był niezły przekręt, niby była w promocji ale żaden z 3, 4 autoryzowanych dealerów do których wydzwaniałem w okolicy nie przyznawał się że mają ją za 49zł... Rozwiązaniem dopiero okazał się zakup przez sklep plusa w Sieci - tam nie mogli już ściemnić że nie mają za 49 PLN :)) Także co do wirtualnych promo ja tam wole zakup przez sklepik w necie i spox.. Co do tej promocji ery to kiszka - normalne ceny od listopada... :/
    0
  • Users Avatars Mini
    ANATOL pisze: 2002-01-30 00:03
    smski beda tansze ale gora od 15 marca - tak jak to ERA robila do tej pory. Generalnie pakiety zywotnosc maja do konca lutego - wiec marzec ro jest realny termin :-) pzdr.
    0
  • Users Avatars Mini
    Kojo pisze: 2002-01-30 00:03
    Promocja nawet nawet! Teraz bardziej sie obpaca dzwonic niz puszczac smsy!(oczywiscie w erze!) Ceny telefonów tez sa kuszące! Moze inni operatorzy zrobia jeszcze lepsze promocje!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    gmazur pisze: 2002-01-30 00:10
    to dziwne. polaczenia sa liczone jak w planie taryfowym Moja, abonament kosztuje 29,90 PLN, ale ile on bedzie kosztowal po zakonczeniu promocji na polaczenia, czyli od 01.06.2002r?
    0
  • Users Avatars Mini
    wpe pisze: 2002-01-30 00:11
    Hmm...swoją drogą pewna paranoja: połączenia tańsze od smsa!!! Wolę z kimś pogadać 1 minutę za 40 gr niż wysłać 160 znaków. Dobre, może zaoszczędzi się na smsach :-))
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-01-30 00:14
    Nickeloudion, to że normalne ceny to naprawdę nie problem! Szkoda tylko, że to jedna taryfa :(
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-01-30 00:15
    Wpe, w biznes220 to est paranoja - 30 sek połączenia kosztuje prawie o połowę mniej niż sms!
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-01-30 00:15
    i tu jest ten haczyk bez ktorego nie bylo by promocji!
    0
  • Users Avatars Mini
    Alex pisze: 2002-01-30 00:17
    poza tym jak mozna dawac telefon, ktory jest na rynku okolo 2 lat za 599 zl??? mowa o N6210
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-01-30 00:22
    To jest wlasnie bardzo dziwne! W plusie jest po 49 netto, chyba dlatego ze plus szykuje sie na 6310 i czysci magazyny! Teraz tylko czekac na posuniecie Idei!
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-01-30 00:28
    Qba, po pierwsze na temat 6210 w plusie to poczytaj wyżej, po drugie - gdzie ten haczyk?
    0
  • Users Avatars Mini
    flip pisze: 2002-01-30 00:28
    Qba: czytales wczesniejsze posty??? Nigdzie 62 w + nie ma!!! Jesli chodzi o 63 to szczerze watpie! Flip
    0
  • Users Avatars Mini
    flip pisze: 2002-01-30 00:32
    graffi: Jest reakcja na takie cos... :) Flip
    0
  • Users Avatars Mini
    _CISCO_ pisze: 2002-01-30 00:33
    Taa na 6310 to jeszcze sobie poczekamy i to sporo :P
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-01-30 00:33
    Ale yla i szla dosc dobrze, tylko ze blokada dla niektorych byl wysoki abonament!
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-01-30 00:38
    Qba, nie wiem, czy była czy nie, ale osoby, które szukały nie mogły znaleźć a nie nie stać ich było na abo
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-01-30 00:40
    Nie chodzi mi o to ze kogos nie stac, tylko ze wymagany jest abonament za 79 netto czy cos kolo tego! We wroclawiu jest do wyboru do koloru!
    0
  • Users Avatars Mini
    flip pisze: 2002-01-30 00:43
    Qba: w malopolsce kiepsko z ta sluchawka... przynajmniej z tego co mi wiadomo... Flip
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-01-30 00:49
    Cos mi sie wydaje ze plus wykonal bardzo ciekawe posuniecie nazywane "wirtualna promocja"! Tak juz kiedys bylo z innymi aparatami, a teraz jest tez w Ide z J70!
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-01-30 00:49
    Qba, jak ktoś chce chodzić z 6210 to chyba się może wykosztować na ten abonament?
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-01-30 00:52
    Przez dwa lata to jednak juz robi sie duzo bo ok. 2000 zl, a to chyba lepiej na gielde i tam kupic nowke za 600 zl!
    0
  • Users Avatars Mini
    Pizdek pisze: 2002-01-30 00:58
    Czy ktoś ma jakieś przecieki na temat promocji WALENTYNKOWEJ w ERZE? np: 2gr/min. z wybranym numerem. Z góry dzieki
    0
  • Users Avatars Mini
    _CISCO_ pisze: 2002-01-30 00:58
    Czy może ktoś wie czy V50 bedzie z futerałem ?
    0
  • Users Avatars Mini
    flip pisze: 2002-01-30 01:00
    _CISCO_: v50 fabrycznie jest z futeralem i z HF. Flip
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-01-30 01:01
    Przeciez kazda falka jest z zestawem sluchawkowym i futeralem!
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-01-30 01:02
    pozdrawiam wszystkich i do zobaczenia jutro! Jade do domu bo bylem dzis w Katowicach i jestem lekkozmeczony! NARA!
    0
  • Users Avatars Mini
    _CISCO_ pisze: 2002-01-30 01:02
    flip : to wiem. Chodzi mi o to czy aby nie powyciagali tych dodatków w celu obnizenia ceny.
    0
  • Users Avatars Mini
    KrAsZ-ann pisze: 2002-01-30 01:03
    do kolegi QBA, nie piernicz ze IDEa ma wirtualne promocje, dzis bylem w miescie i jak byk stoi kilka soniakow j70, a nie powiem ze moje miasto duze jest, 50tysiecy... i maja wszystko co ma IDEA w ofercie swojej
    0
  • Users Avatars Mini
    flip pisze: 2002-01-30 01:04
    _CISCO_: ... no wiesz... Nie posadzaj ich o to! Flip
    0
  • Users Avatars Mini
    _CISCO_ pisze: 2002-01-30 01:06
    flip : a dlaczego w V3670 nie ma kabury ?
    0
  • Users Avatars Mini
    flip pisze: 2002-01-30 01:06
    _CISCO_: bez futeralu i HF, bez wapu i modemu jest v3670. Flip
    0
  • Users Avatars Mini
    flip pisze: 2002-01-30 01:07
    _CISCO_: nazwa modelu wskazuje na wyposazenie... To jest wlasnie motka! Flip
    0
  • Users Avatars Mini
    _CISCO_ pisze: 2002-01-30 01:09
    no to nie wiem dlaczego kilka osób pisało wcześniej ze V3670 została zubozona o kaburę specjalnie dle promocji w ERA :P
    0
  • Users Avatars Mini
    flip pisze: 2002-01-30 01:11
    _CISCO_: patrz: v3670 jest bez futerelu i HF natomiast v3690 juz to posiada i to jest wlasnie roznica pomiedzy tymi modelami! Jak juz wczesniej napisalem taka jest wlasnie motka! Osobiscie preferuje cos takiego jak Nokia :) Flip
    0
  • Users Avatars Mini
    _CISCO_ pisze: 2002-01-30 01:15
    flip : NOKIA jest OK. Teraz popatrz sobie na nowe Siemensy --- są klawusne :)
    0
  • Users Avatars Mini
    flip pisze: 2002-01-30 01:18
    _CISCO_: mialem Siemensa... juz nie kupie po tym jak zakupilem Nokie, Teraz w domu kupili sobie s35i i... dziadostwo! Narazam sie na fanatyow ale... to moje zdanie :) Flip
    0
  • Users Avatars Mini
    _CISCO_ pisze: 2002-01-30 01:23
    Z ceną 6210 to mogli by juz przystopować o 8210 to juz nie wspomnę. Ileż można :P
    0
  • Users Avatars Mini
    flip pisze: 2002-01-30 01:26
    gra [cena] warta swieczki jak to mowila moja babcia! Flip
    0
  • Users Avatars Mini
    _CISCO_ pisze: 2002-01-30 01:29
    flip : ale chyba nie powiesz ze juz by nie mogli spuscić z tonu ?
    0
  • Users Avatars Mini
    flip pisze: 2002-01-30 01:31
    _CISCO_:oni trzymaja cene prawdopodobnie dlatego ze nie wpuszczaja na rynek polski nowych aparatow, musza przytrzymac wyzsza cene tylko dlatego zeby przed samym wpuszczeniem nowych sluchawek drastycznie z niej zejsc :) Flip
    0
  • Users Avatars Mini
    flip pisze: 2002-01-30 01:41
    rongeremi: akurat teraz rozmawiamy o troche lepszych sluchawkach! Flip
    0
  • Users Avatars Mini
    _CISCO_ pisze: 2002-01-30 01:43
    rongeremi : THX za wszelakie wyjaśnienia. Choć ja raczej nie polecę na skrzypiącą V50 nawet za takie pieniądze :P
    0
  • Users Avatars Mini
    ANATOL pisze: 2002-01-30 01:53
    To jak panowie - podoba sie NOWE PROMOCJA ERY ??? ---- ja jak zwykle juz jestem nudny ale czekam na nowe taryfy !!! a co do cen new fonow to faktycznie za wysokie, pzdr.
    0
  • Users Avatars Mini
    flip pisze: 2002-01-30 01:54
    rongeremi: Mowimy oczywiscie o Nokiach :) a tak napisz mi szczerze czy testowales ta v-alke? Flip
    0
  • Users Avatars Mini
    flip pisze: 2002-01-30 01:57
    rongeremi: a ja mam inne zdanie mialem c25 [2 lata] s35 [1 rok] i "bawilem sie" m35 i uwierz mi mam inne zdanie niz Ty! Jedynie co mi sie podoba z Siemensow to c35! Flip
    0
  • Users Avatars Mini
    _CISCO_ pisze: 2002-01-30 01:59
    rongeremi : nie jest zły. Tylko c.h.o.l.e.r.n.i.e. trzeszczy. A co do S35 to mam go od dziś i jest bardzo sympatyczny :))))))
    0
  • Users Avatars Mini
    flip pisze: 2002-01-30 02:01
    ANATOL: Podoba mi sie Era za biznesowa oferte :) A w indywidualnej: drogie sms w porownaniu i reszta, dziwne 2 godziny... pare razy mialem tak ze nie moglem sie polaczyc bo w okolicy bylo duzo ludzi i zajmowali BTS`a jesli dzwomnilem od siostry z wioski bo "niestety" nie mam Ery :)) Flip
    0
  • Users Avatars Mini
    flip pisze: 2002-01-30 02:05
    rongeremi: jak ceny spadna do tego co piszesz to wtedy wejda na rynek nowe Nokie... Flip
    0
  • Users Avatars Mini
    flip pisze: 2002-01-30 02:10
    rongeremi: a miales kiedys w posiadaniu jakikolwiek telefon Noki? Jesli tak to porownywales chociazby MENU? To takie proste porownanie ale jak duzo swiadczy o obsludze! Ja mam N a moja luba ma wlasnie v50 i wiem jakie sa roznice, jak dla mnie sa i to duze :( Flip
    0
  • Users Avatars Mini
    ANATOL pisze: 2002-01-30 02:22
    /flip, a mi biznesowa sie nie podoba, teraz jest OK biznesowa ma taka i indywidualni maja siaka i kazdy jest zadowolony. Tylko ceny jeszcze niech zmienia tak srednio o 20% mniej i jest OK aha i jeszcze smski tak jak w IDEI i jest OK. pzdr.
    0
  • Users Avatars Mini
    flip pisze: 2002-01-30 02:25
    rongeremi: dam Ci przyklad - w v50 glupia dioda ktora powinna mrygac jak jest zasieg... normalka wszedzie tam gdzie jest "takie cacko", po tygodniu uzytkowania nagle przestala swiecic, gdy sie ladowalo sluchawke dioda ozywiala i swiecila... jakie podsumowanie...? To nie oszczednosc bakteri! po krotkiej wizycie u serwisantow dziala jak novka :) A teraz konkrety: Nic szczegolnego nie mam do producenta sluchawek z napisem Motorola, mogliby produkowac je na jakosc a nie na ilosc! Dalem taki glupi przyklad z dioda ale czegos sie musialem "chwycic" Flip
    0
  • Users Avatars Mini
    _CISCO_ pisze: 2002-01-30 02:26
    Panowie co by tu nie napisał to ta promocjia jest poprostu TAKA SOBIE. Mam racjię ?
    0
  • Users Avatars Mini
    flip pisze: 2002-01-30 02:27
    ANATOL: i tu sie zgadzamy, oprocz tego biznesu oczywiscie. Jednak nie mam abonamentu w Erze :))) Flip
    0
  • Users Avatars Mini
    flip pisze: 2002-01-30 02:27
    _CISCO_: masz :) Flip
    0
  • Users Avatars Mini
    ANATOL pisze: 2002-01-30 02:29
    /rongeremi, a co do wysokich cen fonow to moze przesadzasz troszku ale zobacz cene NOKII 8210, IDEA ma prawidlowa cene, nie mowie ze kazdy fonik powinien tyle kosztowac ale ta cena moze byc. Ale tak sobie mysle i chyba ta promocja jest skierowana do innych ludzi - nie ludzi biznesu tylko zwyklych smiertelnikow :-) pzdr.
    0
  • Users Avatars Mini
    flip pisze: 2002-01-30 02:31
    82 "zasluzyla sobie" na taka cene tami nic nie ma :( Flip
    0
  • Users Avatars Mini
    ANATOL pisze: 2002-01-30 02:31
    /flip, a gdzie masz abonam.? i jaki fonik masz - jak mozna zapytac. ja jak widzisz 3210 ERA 10+20 :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    flip pisze: 2002-01-30 02:32
    ANATOL: ja 6210 Idea NOptima60+0
    0
  • Users Avatars Mini
    flip pisze: 2002-01-30 02:35
    rongeremi: z luzami sie zgadzam, sam tego doswiadczylem. Wlozylem kawaleczeka papieru miedzy baterie a sluchawke i sie nie rusza... Zgadzam sie, to jest jak na razie jedyny mankament w mojej 62 :( Mysle ze dalej bedzie w pelni sprawna :) Flip
    0
  • Users Avatars Mini
    flip pisze: 2002-01-30 02:37
    a jesli chodzi o 82 to dlatego nie zasluzyla bo ja mialem i nie zrobila na mnie wiekszego wrazenia! Wolalem wlozyc do pudelka, sprzedac i kupic lepsza :) Flip
    0
  • Users Avatars Mini
    flip pisze: 2002-01-30 02:41
    rongeremi: a z tym to sie zgodze... Chetnie, dla kobiety to idealny! Maly, jonowa bateria, fajny tylko do dzwonienia, niestety mi sie tym sms kiepsko pisze dlatego sadze ze i mojej kobiecie by sie zle pisalo na tak malenkiej klawiaturze :( Ale dla kobiety [na prezent] polecam :) Flip
    0
  • Users Avatars Mini
    ANATOL pisze: 2002-01-30 03:14
    8210 fajny ale maly i stary ale mi to osobiscie nie robi, ok panowie milo bylo ale czas spac :-) do jutra pzdr. 3majcie sie aha i postow za duzo nie narobcie po GOL sie zapcha :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    aion1 pisze: 2002-01-30 03:50
    Ja czekam aby podpisac umowe na nastepne 2 lata.moge wziasc aparat w promocji i zostac w starej taryfie halo!Mam jeszcze numer promocyjny 67 % taniej przez 2 lata i to wychodzi w nocy 8groszy za min gdzie znajde taniej taka promocje:)))
    0
  • Users Avatars Mini
    Kojo pisze: 2002-01-30 03:55
    anio1: a jakie telefony sa w promocji dla tych co przedłuzaja! Takie jak te powyzej?
    0
  • Users Avatars Mini
    aion1 pisze: 2002-01-30 04:15
    dokladnie takie same tez w takiej samej cenie promocyjnej jak przy podpisaniu 1 umowy tylko jedna zaleta nie trzeba tyle dokumentow 2 dokumenty i ostatnia faktura
    0
  • Users Avatars Mini
    aion1 pisze: 2002-01-30 04:17
    warto czasem byc wiernym jednej sieci:)))
    0
  • Users Avatars Mini
    aion1 pisze: 2002-01-30 04:19
    mam kolezanke ktora kiedys podpisala umowe z era i placila abonament bialy tj 49.90 a obecnie placi tylko za rozmowy i smsy ale bez aplaty abonamentowej chyba warto byc czasami cierpliwym
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-01-30 04:24
    Qba, apropos abonamentu i kupowania za 600 zł - miałbyś całkowitą rację hjeśli telefon służy Ci tylko dla szpanu. Jeśli z niego rozmawiasz to i tak za rozmowy musiałbyś zapłacić
    0
  • Users Avatars Mini
    aion1 pisze: 2002-01-30 04:28
    nie ma teraz mozliwosci oszustwa bo i tak w koncu komornik zastuka do twoich drzwi a dla apartau ktory bedzie wart za 2 lata czy 3 bo po takim czasie przychodza smutni panowie nie warto placic 2000-3000 tys za aparat wart obecnie 100pln
    0
  • Users Avatars Mini
    aion1 pisze: 2002-01-30 04:31
    a ja mam umowe juz prawie 2 lata ale nie korzystam z abonamentowego bo mam go tylko na urzytek 1 numeru za ktory obecnie place 20 groszy za min w nocy a do zwyklych rozmow wystarcza mi tak tak mam juz go 3,5 roku i caly czas sie sprawuje:)I naprawde chyba nie warto co 2 miechy zmieniac telefonu bo to jest tak jak z kompami nigdy nie nadarzysz:)))a inna sprawa kogo na to stac?
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-01-30 04:34
    Flip, Ron, widzę że dyskusja rozgorzala - nokia v. motka? :) A ja wam powiem tyle - mając wybór v50 a n 6210 raczej bym wybrał /// R320 ;) - bez luzów baterii skrzypienia itp, WAP, terminarz i wiele wiele innych :)
    0
  • Users Avatars Mini
    mat19 pisze: 2002-01-30 07:00
    Amper: widze ze Ty sie niezle orientujesz... Czy era w najblizszym czasie nie wyskoczy z inna promocja z nowymi telefonami? (glownie interesuje mnie eryk t29).
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-01-30 09:48
    Do graffi: Ja akurat urzywalem i 6210 (teraz 6310) na jednej karcie i rownolegle urzywam na drugiej karcie v50! Nie mozna zarzucic ani jednemu ani drugiemu jakichkolwiek usterek, no moze czasami zawieszenie sie softu w 6210, a tak bez bledne sluchawki!
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-01-30 09:50
    Zgadzam sie ze terzeba placic za rachunki, a telefon nie sluzy mi dla szpanu, tylko lubie posiadac zawsze cos fajnego i ladnego i przedewszystkim nowego, dlatego zaopatrzylem sie w 6310!
    0
  • Users Avatars Mini
    Pułkownik pisze: 2002-01-30 10:17
    Promocja dla naiwnych, jak wszystkie wczesniejsze pseudopromocje Ery. Pół rok w miarę korzystnie , ale co potem. 18 miesięcy drożyzny ? Taryfa "Moja" wcale nie jest opłacalna.
    0
  • Users Avatars Mini
    Pułkownik pisze: 2002-01-30 10:18
    Gdyby to jeszcze nie wiązało się z umową na 2 lata, albo było dostępne dla satrych klientów na zasadzie zmiany taryfy.
    0
  • Users Avatars Mini
    flip pisze: 2002-01-30 10:23
    graffi: z jednej strony masz racje r320 jest bardzo dobrym telefonem ale zawsze musi byc "jednak" brak: T9, mala pamiec na kontakty, HSCSD, natomiast jego + bedzie dyktafon... Szczeze to wole zostac przy 62 :) Flip
    0
  • Users Avatars Mini
    flip pisze: 2002-01-30 10:28
    aion1: byc cierpliwym... ja jednak nie byle i sie bardzo z tego ciesze! Mialem konto w Erze az 2 lata, oczywiscie przez 1 rok mialem jakas kiepska promocje a nastepny rok to rasowa meczarnia, Era w tym czasie wogole nie dbala o swoich abonentow, nie bylo nawet zadnych Stokrotek. Po 2 dlugich latach na szczecie zrezygnowalem :) Flip
    0
  • Users Avatars Mini
    ANATOL pisze: 2002-01-30 10:29
    Witam, panow, ale dyskusje fajne mnie w nocy ominaley :-) ale juz jestem i bede nadrabial. Promocja nie jest zla ale myslalem ze zrobia cos lepszego !!! mam nadzieje ze na Walentynki dadza WYPAS promocje !!! pzdr.
    0
  • Users Avatars Mini
    Pułkownik pisze: 2002-01-30 10:33
    flip: i dobrze zrobiłeś
    0
  • Users Avatars Mini
    ANATOL pisze: 2002-01-30 10:35
    /flip, nie moze byc - stokrotki automatycznie sa przydzielane wiec nie wiem czemu ich nie dostawales. Moze to bylo kawal czasu temu i stokrotek jeszcze nie bylo one sa dopiero od adwoch lat :-) ja juz mam 3000 - ale nic ciekawego nie moge za to kupic - chyba ze siostrzyczki dostana prenumerae National Geographic. pzdr.
    0
  • Users Avatars Mini
    Pułkownik pisze: 2002-01-30 10:35
    Wszyscy czekają na promocję walentynkową, ciekawe czy tak rzeczywiście będzie ?
    0
  • Users Avatars Mini
    ANATOL pisze: 2002-01-30 10:38
    ERA nie jest taka zla, ceny ma dobre i jak sie jest dluzej to cos sie zawsze dostanie od niej, ja sobie siedze i mam extra minuty - jedni chcieli telefonik a ja mam minuty, mi sie to bradziej podoba :-) pzdr.
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-01-30 10:40
    To jest dobre miejsce na ten wpis! Zauwazylem ze na zarejstrowanych 4333 urzytkownikow na wortalu, w tym miesiacu uczestniczylo 1223 poniewaz reszta nie osiagnela nawet jednego punktu! To jest zaledwie 28% urzytkownikow zalogowalo sie w tym miesiaca! Niestety czynnie, czyli osiagajac wiecej punktow, udalo sie tylko 130 osobom, a to jest zaledwie 3% populacji! Bardzo zle, a po co reszta ludzi wogole zaklada tu swoje strony!? Dlaczego tak sie dzieje!
    0
  • Users Avatars Mini
    flip pisze: 2002-01-30 10:44
    Pulkownik: :) wiem ze dobrze zrobilem i jestem z tego naprawde bardzo zadowolony! ANATOL: dokladnie jak ja tam bylem to o stokrotkach wrobelki nie cwierkaly... Flip
    0
  • Users Avatars Mini
    flip pisze: 2002-01-30 10:48
    Widzicie ile postow pod tym newsem... brakowalo poczciwego newsa o promocjach... cigle tylko zyski albo straty, a ten jak nas ozywil :) Pozdrawiam, Flip
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-01-30 10:59
    Nie przejmuj sie, dzis pojawia sie o nowych serwiasach w Idei i znow wrocimy do codziennej szarosci!
    0
  • Users Avatars Mini
    ANATOL pisze: 2002-01-30 11:01
    /flip, fatkycznie ozywil jak glupkow po snie zimowym, uwazaj jak ERA wyleci na wiosne z SUPER promocja, oni tak lubia odczekac i wyjechac z czyms bardziej zadowalajacym rzesze klienteli :-) pzdr.
    0
  • Users Avatars Mini
    ANATOL pisze: 2002-01-30 11:05
    Ja i tak jestem ciekaw co reszta OPOW wymysli, licze na IDEE, oni cos moga fajnego DAC, chociaz przebic nr za friko bedzie ciezko :-) pzdr.
    0
  • Users Avatars Mini
    flip pisze: 2002-01-30 11:08
    ANATOL: mysle ze + i Idea puszcza jednak cos ciekawego na 14 lutego :) Flip
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-01-30 11:14
    Do ANATOL: Uwierz m ize era z niczym nie wyskoczy na wiosne, a jak juz wyskoczy to odrazu zostanie sciagnieta na ziemie i skrytykowana!
    0
  • Users Avatars Mini
    roody pisze: 2002-01-30 11:20
    A mnie dziwi ze w tym newsie padlo tyle komentarzy, moze bedzie wiecej niz w newsie informujacym ze jest do wygrania szajsung... pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-01-30 11:21
    Oj chyba raczej nie, ale mozna sprobowac!
    0
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2002-01-30 11:26
    Roody może nie na temat,ale miesiąc się kończy,a newsów mało to niech będzie zaspokojeniem Twojej ciekawości.pozdr.
    0
  • Users Avatars Mini
    flip pisze: 2002-01-30 11:28
    roody: wlasnie sprawdzalem ktory z newsow ma tyle komentarzy... no ale rekordzista ma ponad 300 :( Chyba sie nie da pobic tego newsa! Flip
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-01-30 11:34
    ZAWSZE MOZNA SPROBOWAC!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    roody pisze: 2002-01-30 11:44
    Qba takimi komentarzami to sie tylko osmieszasz! I nie probuj mnie tu namowic do pisania takich beznadziejnych komentarzy tylko dla tego zeby pobic rekord w postach pod newsem... Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    cossi pisze: 2002-01-30 11:52
    re wpe - brawo za znajomość promocji Plusa.50-cio procentowa zniżka obowiązuje ROWNIEŻ do telefonii stacjonarnej.
    0
  • Users Avatars Mini
    bodzio pisze: 2002-01-30 12:01
    skad takie wysokie ceny tel. N8210, 6210 i Philipsa Xenium? Przeciez sa lesze tel. w tej ofercie i to po nizszych cenach niektore?
    0
  • Users Avatars Mini
    Giewont pisze: 2002-01-30 12:15
    Nie najgorsza tylko w sumie bardzo ograniczona, bo nie ma naprzyklad promocyjnej taryfy za 60 zl, 80 zl itd, co oznacza ze poza Ere i stacjonarne jest drogo. No i w sumie troche krotki ten okres promocyjny, jakby nie patrzyl to od stycznia ceny normalne, wtedy pozostaje zostawic najtanszy abonament i wrzucic karte do szuflady. Pojawia sie pytanie czy takie posuniecie sie oplaci. Trzeba policzyc. Do Qba: odnosnie Twojego wpisu na temat tego ze w plusie rzy abonamencie za 70 zl telefon kosztuje Cie 2000 zl, teoretycznie tak, ale praktycznie nie. bo w abonamencie masz bezplatne minuty. I nawet jak kupisz dla szpanu to w kazdym miesiacu bedziesz mial minimum 50 minut a po 18 miesiacach dojdzie plus tobie. A do wszystkich co nie mogli kupic N6210, byla i jest we wszystkich salonach firmowych i w sklepie internetowym, i to w trzech kolorach do wyboru. I nie narzekajcie bo przeciez korzystacie z netu wiec zamowienie w poprzez internet nie stanowi zadnego problemu. Pozdrawiam G®
    0
  • Users Avatars Mini
    PatGSM pisze: 2002-01-30 12:28
    Giewont: A moze wiesz dlaczego w sklepie internetowym plusa nie ma promocji "Wielka Okazja". Wiem ze ta promocja dziala jak wyprzedaz, ale nie chce mi sie wierzyc ze w internetowym sklepie wszystko wysprzedali...
    0
  • Users Avatars Mini
    Giewont pisze: 2002-01-30 12:33
    PartGSM: tego nie wiem, mysle jednak ze ta promocja byla naprawde wyprzedaza i zosstala wprowadzona po to zeby z salonow zeszly telefony ktore zalegaly od dluzsego czasu, a wprowadzenie takiej promocji bylo duzo bardziej oplacalne niz zwrot do operatora i potem ponowne wprowadzanie ich do sprzedazy. Dlatego tez nie w kazdym salonie byly dostepne wszystkie telefony. Po prostu wyprzedaz. G®
    0
  • Users Avatars Mini
    Giewont pisze: 2002-01-30 12:40
    A tak na marginsie to dlaczego nie pojawil sie na golu news ze plus zmienil calkowicie wyglad swojego internetowego sklepu??? Poki co ma najlepiej rozbudowany sklep w sieci z posrod dwoch operatorow, Era nie ma wcale o ile sie nie mysle ( chyba ze gdzies mocno go ukryli na stronie) :)) G®
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-01-30 12:44
    Do roody: Przeciek nikt cie nie namawia, a liczba powstaje sama z siebie! Na sile nikt prrzeciez nie bedzie nic robil, a poza tym nie ma za to nagrod! ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    Giewont pisze: 2002-01-30 12:47
    dawajcie pobijamy rekord :))))) tylko z sensem i na inny temat niz news bo poki co temat sie wyczerpal a i tak jeszcze bedzie okazja bo sie pojawi oficjalna informacja jutro :) G®
    0
  • Users Avatars Mini
    flip pisze: 2002-01-30 12:52
    Giewont: masz racje wyglad sklepu + mowi za siebie! Natomiast Era jeszcze sie nie dorobila sklepu... Flip
    0
  • Users Avatars Mini
    rufik pisze: 2002-01-30 12:56
    nowa taryfa ery.. brzmi nieźle, ale jak znam ere to musi byc w tym jakis haczyk
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-01-30 12:58
    No to przeciez juz o tym wczesniej pisalem!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    roody pisze: 2002-01-30 12:58
    Qba: a co mialo znaczyc ZAWSZE MOZNA SPRUBOWAC? i widze ze ty piszesz te komentarze zeby wygrac tego szajsunga - a udlaff sie nim. A jak cos chcesz odemnie to pisz na mojej stronie bo tu nie piszesz na temat - chcesz pobic tylko rekord....grrr.
    0
  • Users Avatars Mini
    flip pisze: 2002-01-30 13:00
    Qba: nie denerwuj sie to jego pierwsz post! Flip
    0
  • Users Avatars Mini
    bob_gr pisze: 2002-01-30 13:18
    Ciekawa propozycja ale ERA zawsze tak robila na wiosne albo lato. Ceny niektorych telefonow tez sa interesujace.
    0
  • Users Avatars Mini
    ANATOL pisze: 2002-01-30 13:21
    Panowie, na temat albo i nie na temat, ale wazne ze o telefonikach. Co do ERY rufik - to beda nowe taryfy, chyba ze tylko skonczy sie na promocjach i obnizce sms'ow na 0,33gr --- ale to bedziesz porazka i jak PLUS z IDEA wyskoczy z czyms ciekawym to ERA lezy. I juz nawet ja jej nie pomoge i tak to sie skonczy. pzdr.
    0
  • Users Avatars Mini
    _CISCO_ pisze: 2002-01-30 13:21
    ANATOL : tak jak napisałeś promo nie jest złe ale mogło by być lepsze :P
    0
  • Users Avatars Mini
    flip pisze: 2002-01-30 13:22
    ANATOL: Erowcy musza miec przecieki co ciekawego konkurencja planuje, inaczej nie wpeowadziliby czegos takiego. Flip
    0
  • Users Avatars Mini
    ANATOL pisze: 2002-01-30 13:26
    /bob_gr, bardziej na wiosne i jesien - tylko ze teraz nic nie zrobila i wszyscy czekaja na cos ciekawego, i to bedzie MARZEC !!!! wiec 3majmy kciuki zeby NASZA ERA cos zrobila, pzdr.
    0
  • Users Avatars Mini
    ANATOL pisze: 2002-01-30 13:28
    /CISCO, zgadza sie, promo jest takie przecietne - raczej ja i tak wiesz co na to - nie skorzystam bo nie bede kupowal nastepnej karty SIMowej, a dzisiejsi nowi klienci sa wybredni i ta promocja jest :-( srednia - tak to powiem.
    0
  • Users Avatars Mini
    ANATOL pisze: 2002-01-30 13:31
    /flip, myslisz ze maja przecieki, nie sadze, oni zrobili cos takiego, teraz czekaja co na to konkurenci i pozniej albo cos dorzuca albo zostana przy tej promocji, to bedzie zalezalo od ilosci klientow i czy ichnia promocja przebije pozostale :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    ufok17 pisze: 2002-01-30 13:32
    Ej a mam pytanie, bo skonczyla mi sie 24-miesieczna umowa z Plusem i chcialem wymienic sobie telfonik na 6210 ale nigdzie u nas w 3miescie nie ma jej w salonach na wymiane. Nie wiecie moze czy mozna zamowic w sklepie Plusa telefon na wymiane???
    0
  • Users Avatars Mini
    flip pisze: 2002-01-30 13:34
    ANATOL: takie firmy musza miec przecieki! Przeciez jest ich tylko trzy w Polsce i to sa duze, konkurencyjne firmy, dlatego musza miec przecieki! Chociazby jeden dobrze po[d]stawiony pracownik wszystko wie :) Flip
    0
  • Users Avatars Mini
    ufok17 pisze: 2002-01-30 13:38
    Prosze Was o odpowiedz na powyzsze pytanie, please
    0
  • Users Avatars Mini
    ANATOL pisze: 2002-01-30 13:41
    /flip, moze masz racje ale ze duza to nie znaczy ze kazdy szarak wie o wszystkim i tu jest pie pogrzebany :-) ale zobacz, moze konkurencja jeszcze nic nie wymyslila i co ... ERA musiala na slepo wyjechac z ta promocja.
    0
  • Users Avatars Mini
    Giewont pisze: 2002-01-30 13:43
    ufok 2601 i sie dowiesz, albo infolinia sklepu
    0
  • Users Avatars Mini
    waldo pisze: 2002-01-30 14:04
    hehe :) nasz byly lider powraca ..... od dobrych kilku godzin nie schodzi ponizej 12 klikuf/min. Tak sobie patrzylem i co kilka-kilkanascie minut 1 pozycja w gore !!! hehe :) koniec miesiaca ........
    0
  • Users Avatars Mini
    Domel pisze: 2002-01-30 14:18
    DO DUPY ta promocja - ja czekałem na walentynkową i z tego co sie dowiedziałem to jest właśnie ta promocja i innej nie bedzie.
    0
  • Users Avatars Mini
    Giewont pisze: 2002-01-30 14:20
    Domel napisz zazalenie, hehehehehe operator powinien Cie przeprosic ze nie wprowadzil promocji ktora spelnilaby Twoje oczekiwania :))) G®
    0
  • Users Avatars Mini
    Giewont pisze: 2002-01-30 14:27
    moj ostatni komentarz to nie tylko do Domela ale do wszystkich co marudza, napiszcie do Ery ze liczyliscie na cos wiecej i ze oczekujecie rekompensaty :))))))))))))))))))))
    0
  • Users Avatars Mini
    ANATOL pisze: 2002-01-30 14:40
    /Giewont, ja proponuje wyslac te wszystkie komentarze do ERY - jest ich troszku prawie 300 moze cos sie uda zrobic ;-) pzdr.
    0
  • Users Avatars Mini
    marpop pisze: 2002-01-30 14:49
    te 40gr to chyba netto, czyli brutto to prawie 49gr to nie jest znow taka ameryka. Abonament brutto to 36PLN-a to jest cena MOJEJ10, gdzie jest 10min bezplatnych i stawki sa nizsze za pol. niz w MOJEJ. Pierwsze wrazenie jest wrecz piorunujace, ale po przeanalizowaniu kiepsko,tym bardziej ze w godzinach szczytu do innej sieci bedzie sie placic jak za zborze... Najbardziej denerwojace jest to ze (jak juz wczesniej stwierdzono) jest to na czas okreslony-czyli zdobywanie klientow polsrodkami a nie rzeczywiste obnizanie cen. Ale jak rynek nasyci sie jeszcze bardziej to nie beda mieli innego wyjscia, bo mamienie kliento niskimi cenami telefonow i okresowymi promocjami to nie na dluzsza mete...
    0
  • Users Avatars Mini
    bogdan1979 pisze: 2002-01-30 14:57
    marpop -- Napisałes jeden z najlepszych komentarzy opisanych na tej stronie - Gratulacje.W 100% się z Toba zgodze.Mozna było by sie skusić na ta promocję pod warunkiem że umowa była by podpisywana na 1rok, a nie na 2.Wtedy była by ona połacalna dla nas czyli kientów, a nie dla Ery. Pozdr.
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-01-30 15:01
    Jak tak dalej pojdzie to bedzie nowy rekordowy news, ale przeciez tu nie ma o czym pisac bo ta promocja jest naprawde beznadziejna!
    0
  • Users Avatars Mini
    ANATOL pisze: 2002-01-30 15:05
    /marpop, zgadza sie ale 0,40zl netto to i tak w szczycie sie oplaca a nie musisz dzwonic do PLUSA i IDEII !!!! tylko wlasnie do ERY i stacjonarek --- a jak sie nie podoba to ludzie nie beda brali bo stwierdza ze wiekszosc znajomych maja u inncy opow :-) wiec znow maly krag ludzi !!! oj ERA - prosimy o nowe TARYFY !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    flip pisze: 2002-01-30 15:07
    Qba: beznadziejna ale jest! Wlasnie czytam ze + ma rowniez promocje :))) Oto text: Następna promocja w Plus GSM i najnowsze telefony (2002-01-30) Od poniedziałku rusza nowa promocja w Plus GSM - "Zima z Plusem". Z ciekawszych pozycji w promocji to: Siemens S40 w cenie 49 zł netto (umowa na dwa lata )lub w cenie 249 zł netto (umowa na rok) Samsung A400 w cenie 599 zł netto (umowa na dwa lata) Nokia 5510 w cenie 699 zł netto (umowa na dwa lata) Nokia 8310 w cenie 849 zł netto (umowa na dwa lata) Dodatkowo w ramach promocji dostępna będzie usługa "Sami Swoi za 5 gr." czyli będzie można wybrać max. 3 numery telefonów, z którymi przez 6 miesięcy połączenia kosztować będą 5 gr./min.
    0
  • Users Avatars Mini
    ANATOL pisze: 2002-01-30 15:17
    /flip, serio, serio --- to powiem Tobie ze ERA bedzie musiala sie napocic w MARCU i to nie zle :-) pzdr. ide cos porobic, przyjde troszku pozniej, nara panowie - ciagnijcie dyskusje bo do 300 juz nie jest daleko !!!pzdr.
    0
  • Users Avatars Mini
    Domel pisze: 2002-01-30 15:18
    No to + też sie popisał jak to ma być promocja walentynkowa!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    waldo pisze: 2002-01-30 15:20
    flip: thx za info, chyba wreszcie cos sie roszy u opow!
    0
  • Users Avatars Mini
    Domel pisze: 2002-01-30 15:21
    OJ COŚ MI SIĘ ZDAJE ŻE ERA ZA 2-3 TYGODNIE BĘDZIE MUSIAŁA ZMIENIĆ PROMOCJĘ BO Z TĄ BĘDZIE TAK SAMO JAK Z TĄ PO WAKACJACH - SPRZEDAŻ BYŁA BEZNADZIEJNA I WPROWADZILI JEDEN NR Z KTÓRYM MOŻNA BYŁO ROZMAWIAĆ ZA 10 GR.
    0
  • Users Avatars Mini
    flip pisze: 2002-01-30 15:22
    Waldo: Era rozpoczela a teraz to juz za sznurkiem :) Flip
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-01-30 15:25
    Do flip: Promocja moze byc ciekawa, ale jaka ziema przeciez tu juz wiosna!
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-01-30 15:25
    Do flip: Promocja moze byc ciekawa, ale jaka zima przeciez tu juz wiosna!
    0
  • Users Avatars Mini
    kmnsk pisze: 2002-01-30 15:30
    Samsung A400 w cenie 599 zł netto (umowa na dwa lata) Nokia 5510 w cenie 699 zł netto (umowa na dwa lata) Nokia 8310 w cenie 849 zł netto (umowa na dwa lata) To wszystko jest juz od poniedzialku w Plusie, bo rusza nowa promocja " Zima z Plusem " , wiec mysle ze Era sie nie postarala :( Gdyby choziaz byla umowa na rok, albo siemensy s/me 45 do 299, ale zauwazylem ze cena v50 solidnie zmalala, o tyle dobrze. KMNSK
    0
  • Users Avatars Mini
    hubert pisze: 2002-01-30 15:33
    Pewnie sie powtorze (bo nie mam zamiara czytac tylu komentarzy) i takze troche ponarzekam; A gdzie do nowe fony?!?!?! Liczylem na wiecej.... Chociaz i tak nie zamierzam kupowac nowego aparatu... ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    flip pisze: 2002-01-30 15:34
    Qba: no tak wlasnie przeczytalem... Troche mi to nie pasowalo ale tak wlasnie bylo... Flip
    0
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2002-01-30 15:37
    Qba o 13 piszesz nie ma o czym pisać,bo promocja beznadziejna,a o 13 25,aż dwa posty zdecyduj się,to jest o czym pisać,czy nie.:)
    0
  • Users Avatars Mini
    gmazur pisze: 2002-01-30 15:40
    kmnsk: czy to jest pewne? i czy beda jeszcze w tej promocji inne fony? gm
    0
  • Users Avatars Mini
    aaa pisze: 2002-01-30 15:46
    FAJNY TEN PLUS GSM
    0
  • Users Avatars Mini
    bogdan1979 pisze: 2002-01-30 15:50
    aaa -- Troche pomyliłes sieci :-))
    0
  • Users Avatars Mini
    roody pisze: 2002-01-30 15:55
    Kan: tez myslalem ze Qba takie rozbiezne zdania, ale on chyba pozniej mowil o tej promocji plusa o ktorej napisal flip. pozdrowionka
    0
  • Users Avatars Mini
    gmazur pisze: 2002-01-30 15:56
    na telefonia.wp juz jest post o nowej promocji w plusie. gm
    0
  • Users Avatars Mini
    Giewont pisze: 2002-01-30 15:57
    Qba filip: kupcie sobie kalendarz :))) zima trwa do 21 marca
    0
  • Users Avatars Mini
    AAA pisze: 2002-01-30 16:02
    DW. GM podaj link na ta stronę
    0
  • Users Avatars Mini
    AAA pisze: 2002-01-30 16:04
    rody; CHYBA JESTEŚ CHORY. PLUS GSM GÓRĄ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    flip pisze: 2002-01-30 16:07
    Giewont: poczytaj sobie na www..telefonia.wp.pl im tez sie przestawil kalendarz??? Flip
    0
  • Users Avatars Mini
    gmazur pisze: 2002-01-30 16:07
    AAA: www.telefonia.wp.pl
    0
  • Users Avatars Mini
    Giewont pisze: 2002-01-30 16:07
    na wp jest doslownie to samo co w komentarzu filipa. Sa nowe fony ale i tak wszyscy beda krytykowali ze za drogie, norma musi byc :))))
    0
  • Users Avatars Mini
    Giewont pisze: 2002-01-30 16:08
    Filip nie przestawil ale to ze za oknem nie ma sniegu nie oznacza ze sie zima skonczyla, bo kalendarzowa zima konczy sie 21 marca!!! :)
    0
  • Users Avatars Mini
    _CISCO_ pisze: 2002-01-30 16:16
    kmnsk : czy Twoje info co do promo jest pewne ?
    0
  • Users Avatars Mini
    gmazur pisze: 2002-01-30 16:18
    _CISCO_: przeczytaj kilka komentarzy wczesniej. zadalem takie samo pytanie do kmnsk. sprawa juz sie wyjasnila. gm
    0
  • Users Avatars Mini
    kmnsk pisze: 2002-01-30 16:37
    do CISCO: info nie jest 100% pewne, ale taki news pojawil sie na wp/telefonia zreszta to juz chyba wiesz. Mysle ze ta promozja PLUSa to duzy plus. KMNSK
    0
  • Users Avatars Mini
    ANATOL pisze: 2002-01-30 18:03
    wow Panowie czy jest pewna czy nie moim skromnym zdaniem jest lepsza od ERY !!! pzdr.
    0
  • Users Avatars Mini
    areksz pisze: 2002-01-30 18:16
    do aion1.MOZESZ PODPISAC ANEKSZ RABATEM 67 PROCENT ALE MUSISZ ZMIENIC TARYFE NA NOWA
    0
  • Users Avatars Mini
    martom24 pisze: 2002-01-30 18:19
    PLUS zdecydowanie gora:)))))ta promocja jest super. wielu ludzi skorzysta na niej. ja osobiscie juz lece w poniedzialek do plusa po telefon:))
    0
  • Users Avatars Mini
    dar pisze: 2002-01-30 18:38
    Erze chyba brak porządnych pomysłów na promocję!!! Lepiej by ruszyli w dół z cenami sms-ów, zamiast wymyślać takie bzdurne promocje.Taka sieć-a tak drogo!!!!!!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    _CISCO_ pisze: 2002-01-30 18:47
    gm : THX za wyjaśnienie. Juz wiem wszystko :))))
    0
  • Users Avatars Mini
    _CISCO_ pisze: 2002-01-30 19:07
    Tzn. wiem ze nic nie wiem :P
    0
  • Users Avatars Mini
    hubert pisze: 2002-01-30 19:17
    _CISCO_: ta maksyma "jak ulal" pasuje do Ciebie i Twojej aktywnosci na GOLu ;-) P.S. zajelo Ci to 20 minut - calkiem niezle ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-01-30 19:20
    Flip, co do t9 to zgoda, choć z suwaczkiem pisze mi się wygodniej niż z t39, ale HCSD jest w erze trochę zbędny
    0
  • Users Avatars Mini
    roody pisze: 2002-01-30 19:20
    dar: popieram. Nie potrzebne te promocje tylko powinni zmienic na stale ceny polaczen i smsow. Jakby zrobili takie zmiany to wtedy by zachwycili, a te promocje to u nich normalka. Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-01-30 19:22
    Cisco, my też wiemy, nie musisz o tym pisać
    0
  • Users Avatars Mini
    m4me pisze: 2002-01-30 21:04
    8210 i 6210 nadal kosmos cena. Powariowali.
    0
  • Users Avatars Mini
    piwelusz pisze: 2002-01-30 21:16
    eee centralna porazka, z fonami straszliwie dali dupskaa, zobaczymy co zrobii idea, plus jak wiadomo calkiem calkiem sie wyprodukowal z ta nowa promka
    0
  • Users Avatars Mini
    martom24 pisze: 2002-01-30 22:38
    chyba odpowiedzia PLUSa na v50 w erze jest S40 za 49 zl.
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-01-30 23:14
    Eee, Martom, serio???
    0
  • Users Avatars Mini
    martom24 pisze: 2002-01-30 23:18
    na 100% bedzie S40 za 49zl:) szkoda ze chyba nie dadza A511.
    0
  • Users Avatars Mini
    aion1 pisze: 2002-01-31 00:07
    areksz pytalem sie jesli chodzi o numer promocyjny to nie mam obowiazku zmiany taryfy pytalem sie u BOA pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    ANATOL pisze: 2002-01-31 00:35
    Wow ja juz nie wiem co robic - ERO KOCHANA - zmieniaj ceny zobaczysz to jest lepsza promocja Twojej marki !!! :-) pzdr.
    0
  • Users Avatars Mini
    Monday pisze: 2002-01-31 00:54
    A kiedy 8310? W + juz jest... Era jak zwykle w tyle ... :((((
    0
  • Users Avatars Mini
    ANATOL pisze: 2002-01-31 01:13
    Jak zwykle ERA ostatnio zawsze jest w tyle nie wiem co sie dzieje - moze do marca sie poprawi !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    areksz pisze: 2002-01-31 12:14
    do aion1 jestem sprzedawcą w erze.w momencie podpisywania aneksu klient musi zmienic taryfę na nową ponieważ w przeciwnym razie nie ma możliwości podpisania takiego aneksu.konsultanci w boa sa niejednokrotnie glubsi od nas a powinno byc odwrotnie.pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    piwelusz pisze: 2002-01-31 21:22
    no i skonczyla sie moja historia z erą... rozstalem sie dzisiaj z nimi i jakos nie chce mi sie plakac... :)
    0
  • Users Avatars Mini
    piwelusz pisze: 2002-01-31 21:24
    ale tak to sie dzieje jak olewa sie pozadnego klijenta
    0
  • Users Avatars Mini
    flip pisze: 2002-01-31 23:02
    piwelusz: popieram... tez musialem zrezygnowac z ery :) praktycznie nie maja promocji dla dobrych abonentow! Olewaja ich i dopiero u konca umowy proponuja cos... Kiepsko troche! Flip
    0
  • Users Avatars Mini
    PIER pisze: 2002-02-01 17:48
    SZKODA TYLKO, ŻE W TEJ PROMOCYJNEJ TARYFIE NIE MA DARMOWYCH MINUT, A BYŁA BY FAJNA
    0
  • Users Avatars Mini
    marcin4321 pisze: 2002-02-01 22:02
    piwelusz: hehehe skad ja to znam :))))))) NIECH ZYJE ERA I JEJ KOLEJNA ZAJ... PROMOCJA!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Komar pisze: 2002-02-05 00:11
    290 komentarzy... to jest coś
    0
  • Users Avatars Mini
    mwk pisze: 2002-02-06 15:46
    nie czytałem poprzedników ale moim zdaniem Taryfa 2002 to zdzierstwo.policzyłem sobie wszystkie mozliwosci i za kazdym razem wyszło wiecej niz w niepromocyjnych taryfach...
    0
  • Users Avatars Mini
    optymista pisze: 2002-02-07 16:13
    a co na to wszystko idea???????????
    0
  • Users Avatars Mini
    draper pisze: 2002-02-08 12:26
    znowu jakas durna promocja ery trzeba tylko uwaznie przeczytac regulamin
    0
  • Users Avatars Mini
    snajper pisze: 2002-02-09 13:08
    milo...milo...tylko ze to ERA Moja, czyli po pazdzierniku po 2 zeta niewyjeta ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    gripen pisze: 2002-02-10 02:02
    no cóż, mam cyrograf jeszcze przez rok :(((, ale jak ..... chyba,że ceny się zmienią na konkurencyjne
    0
  • Users Avatars Mini
    hubi pisze: 2002-02-10 15:39
    snajper nie moja tylko moja 10 czyli po 1,75 i 0,65 czytaj dokladnie, poza tym mozesz sobie zmienic taryfe nikt ci nie kaze z niej kozystac na sile
    0
  • Users Avatars Mini
    mar100w pisze: 2002-02-14 01:49
    Kicha na całego - w Białymstoku w żadnym salonie Ery ( i firmowym i u dealerów) nie ma aparatu z promocji Motorola v50. Nikt z obsługi nie jest w stanie powiedzieć, kiedy będą.
    0
  • Users Avatars Mini
    BOSSNOKIA pisze: 2002-02-17 00:46
    mar100w:No wlasnie znow KOLEJNA WIRTUALNA PROMOCJA.Wszedzie o niej glosno,ale jak juz jest klient i chce pozadny telefon kupic,zachdzi a tam nie ma np.V50.
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-02-17 13:23
    Hubi, to jest modyfikacja mojej, nie mojej10 :( Szkoda, że w ramach promocji nie dają wyższych taryf (tzn. dają, ale bez żadnuch kożyści)
    0
  • Users Avatars Mini
    arky pisze: 2002-02-21 11:19
    ciekawe ale nie skorzystam
    0
  • Users Avatars Mini
    as pisze: 2002-04-17 12:28
    wszystko powinno iść do przodu, a ceny w dół
    0
  • Users Avatars Mini
    Jamirq pisze: 2002-05-08 03:48
    Niech lepiej nie dawaja z jednym numerem bo i tak w wiekszosci to osoby nie maja jednego konkretnego numeru. Lepsze cos mniejszego ale do wszytskich polaczen. np. 45%
    0
  • Users Avatars Mini
    Czak pisze: 2002-11-22 20:16
    i znou pojawia sie 511 :) ciekaw czy ktos go kupi dzis za 99 zl ?
    0
  • Users Avatars Mini
    Jural pisze: 2006-01-11 02:39
    To były czasy ;)
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: