Regulamin promocji "Taryfy Ekstra" w sieci Era
I. Opis oferty
W okresie od 08.07.2002 r. do wyczerpania zapasów zestawów objętych niniejszą promocją, jednakże nie dłużej niż do 08.09.2002 r. (włącznie), PTC, operator sieci Era oferuje:
Promocyjne zestawy
SIEMENS
ZESTAW I
Aparat telefoniczny – Siemens M35i
Cena = 4 PLN + 22% VAT*
ZESTAW II
Aparat telefoniczny – Siemens C45
Cena = 0,45 PLN + 22% VAT*
ZESTAW III
Aparat telefoniczny – Siemens ME45
Cena = 399 PLN + 22% VAT*
ZESTAW IV
Aparat telefoniczny – Siemens MT50
Cena = 1 PLN + 22% VAT* (dla taryf Moja 25-240 Ekstra oraz Biznes)
49 PLN + 22%VAT* (dla taryfy Moja, Moja 10 Ekstra)
ZESTAW V
Aparat telefoniczny – Siemens S45
Cena = 449 PLN + 22% VAT*
ZESTAW VI
Aparat telefoniczny – Siemens SL42
Cena = 499 PLN + 22% VAT*
NOKIA
ZESTAW VII
Aparat telefoniczny - Nokia 3310
Zestaw słuchawkowy (do wyczerpania zapasów)
Cena = 1 PLN + 22% VAT*
ZESTAW VIII
Aparat telefoniczny - Nokia 3330
Cena = 1 PLN + 22% VAT* (dla taryf Moja 25-240 Ekstra oraz Biznes)
49 PLN + 22%VAT* (dla taryfy Moja, Moja 10 Ekstra)
ZESTAW IX
Aparat telefoniczny - Nokia 3410**
Cena = 99 PLN + 22% VAT* (dla taryf Moja 25-240 Ekstra oraz Biznes)
149 PLN + 22%VAT* (dla taryfy Moja, Moja 10 Ekstra)
ZESTAW X
Aparat telefoniczny - Nokia 3510**
Cena = 169 PLN + 22% VAT*
ZESTAW XI
Aparat telefoniczny - Nokia 5510
Cena = 49 PLN + 22% VAT* (dla taryf Moja 25-240 Ekstra oraz Biznes)
149 PLN + 22%VAT* (dla taryfy Moja, Moja 10 Ekstra)
ZESTAW XII
Aparat telefoniczny - Nokia 6310
Cena = 679 PLN + 22% VAT*
ZESTAW XIII
Aparat telefoniczny - Nokia 8210
Cena = 499 PLN + 22% VAT*
ZESTAW XIV
Aparat telefoniczny - Nokia 8310
Cena = 699 PLN + 22% VAT*
ALCATEL
ZESTAW XV
Aparat telefoniczny - Alcatel OT 501
Cena = 29 PLN + 22% VAT*
ZESTAW XVI
Aparat telefoniczny - Alcatel OT 311
Cena = 49 PLN + 22% VAT*
ZESTAW XVII
Aparat telefoniczny - Alcatel OT 511
Cena = 1 PLN + 22% VAT* (dla taryf Moja 25-240 Ekstra oraz Biznes)
49 PLN + 22%VAT* (dla taryfy Moja, Moja 10 Ekstra)
MOTOROLA
ZESTAW XVIII
Aparat telefoniczny – Motorola v3670
Cena = 1 PLN + 22% VAT* (dla taryf Moja 25-240 Ekstra oraz Biznes)
49 PLN + 22%VAT* (dla taryfy Moja, Moja 10 Ekstra)
ZESTAW XIX
Aparat telefoniczny – Motorola v50/v50l
Zestaw słuchawkowy oraz futerał (do wyczerpania zapasów)
Cena = 19 PLN + 22% VAT* (dla taryf Moja 25-240 Ekstra oraz Biznes)
49 PLN + 22%VAT* (dla taryfy Moja, Moja 10 Ekstra)
ZESTAW XX
Aparat telefoniczny – Motorola v66
Cena = 679 PLN +22% VAT*
ZESTAW XXI
Aparat telefoniczny – Motorola T250
Cena = 49 PLN + 22% VAT*
ZESTAW XXII
Aparat telefoniczny - Motorola T192
Cena = 99 PLN + 22% VAT*
ZESTAW XXIII
Aparat telefoniczny - Motorola Ti 260
Cena = 559 PLN + 22% VAT*
ERICSSON
ZESTAW XXIV
Aparat telefoniczny – Ericsson T39
Cena = 249 PLN + 22% VAT*
ZESTAW XXV
Aparat telefoniczny – Ericsson T65
Cena = 49 PLN + 22% VAT* (dla taryf Moja 25-240 Ekstra oraz Biznes)
149 PLN + 22%VAT* (dla taryfy Moja, Moja 10 Ekstra)
ZESTAW XXVI
Aparat telefon. – Sony Ericsson T68/T68i
Cena = 1299 PLN + 22% VAT*
ZESTAW XXVII
Aparat telefoniczny – Ericsson R320s
Cena = 5 PLN + 22% VAT*
ZESTAW XXVIII
Aparat telefoniczny – Ericsson R310s
Cena = 19 PLN + 22% VAT*
PHILIPS
ZESTAW XXIX
Aparat telefoniczny – Philips Azalis 288
Suszarka do włosów marki PHILIPS (do wyczerpania zapasów)
Cena = 25 PLN + 22% VAT*
ZESTAW XXX
Aparat telefoniczny – Philips Xenium
Cena = 149 PLN + 22% VAT*
SONY
ZESTAW XXXI
Aparat telefoniczny – Sony CMD J-5
Cena = 29 PLN + 22% VAT*
ZESTAW XXXII
Aparat telefoniczny – Sony CMD Z-5
Cena = 699 PLN + 22% VAT*
SAMSUNG
ZESTAW XXXIII
Aparat telefon. – Samsung R200S/R210S
Cena = 1 PLN + 22% VAT* (dla taryf Moja 25-240 Ekstra oraz Biznes)
49 PLN + 22%VAT* (dla taryfy Moja, Moja 10 Ekstra)
ZESTAW XXXIV
Aparat telefoniczny – Samsung A300
Cena = 449 PLN + 22% VAT*
* Podana cena zestawu nie uwzględnia opłaty za przyłączenie do sieci Era. Opłata ta, w niniejszej promocji, wynosi 11 pln netto. Opłata ta jest doliczana do pierwszego rachunku.
* * Nokia 3410 oraz Nokia 3510 będą dostępne od 20.07.2002 r.
TARYFY
W promocji dostępne są taryfy:
taryfy Ekstra: Moja 10 Ekstra, Moja 25 Ekstra, Moja 45 Ekstra, Moja 100 Ekstra, Moja 240 Ekstra,
taryfy z cennika usług: Moja oraz Biznes 10, Biznes 45, Biznes 100, Biznes 220,
Moja 10 Ekstra | Moja 25 Ekstra | Moja 45 Ekstra | Moja 100 Ekstra | Moja 240 Ekstra | ||
Abonament telefoniczny | 29,90 | 39,90 | 59,90 | 99,90 | 199,90 | |
Liczba bezpłatnych minut w pakiecie (wliczone w abonament) | 10 | 25 | 45 | 100 | 240 | |
Liczba bezpłatnych SMS-ów w pakiecie (wliczone w abonament) | 25 | 25 | 25 | 25 | 25 | |
Połączenia krajowe do wszystkich operatorów | 8:00 – 18:00 (pon. – pt.) | 1,75 | 1,55 | 1,35 | 1,00 | 0,85 |
18:00 – 8:00 (pon. – pt. oraz cała sobota, niedziela i święta państwowe) | 0,65 | 0,65 | 0,60 | 0,60 | 0,60 | |
Inne opłaty za połączenia, usługi podstawowe i dodatkowe w taryfach Ekstra, nie wymienione powyżej, obowiązują według stawki i w zakresie taryfy: | Moja 10 | Moja 10 | Moja 45 | Moja 100 | Moja 100 |
a) Promocyjne taryfy Ekstra mogą być aktywowane tylko w momencie podpisywania Umowy (w salonach i sklepach firmowych sieci Era oraz autoryzowanych punktach sprzedaży).
b) Klient może korzystać z promocyjnych taryf w czasie całego okresu obowiązywania Umowy, z wyjątkiem przypadku opisanego w ppkt c.
c) W przypadku zmiany którejkolwiek taryfy Ekstra na inną Ekstra oferowaną w ramach tej promocji przez PTC, Abonent nie traci prawa do korzystania z taryf Ekstra. Natomiast w przypadku zmiany taryfy Ekstra na taryfy określone w cenniku PTC, Abonent traci bezpowrotnie możliwość ponownego korzystania z jednej z taryf Ekstra.
d) Klient korzystający z taryf Moja 25 Ekstra, Moja 45 Ekstra, Moja 100 Ekstra, Moja 240 Ekstra, bądź taryfach typu Biznes, nie może zmienić taryfy na Moja bądź Moja 10 Ekstra przez okres 12 Cykli rozliczeniowych.
e) Cesja nie powoduje utraty prawa do promocyjnych taryf Ekstra.
f) Sposób naliczania minut i SMS-ów zawartych w abonamencie zgodny jest z Cennikiem Usług Telekomunikacyjnych PTC
g) Klienci taryf Ekstra mogą korzystać z Teleery i I-BOA od 01.08.2002 r.
h) PTC zastrzega sobie prawo do zmiany taryfy Ekstra na taryfę obowiązującą w Cenniku Usług Telekomunikacyjnych po upływie 24 pełnych Cykli rozliczeniowych
Z oferty może skorzystać każdy, kto jednocześnie z nabyciem aparatu telefonicznego wraz z przyłączeniem do sieci Era (aktywacją) w autoryzowanym punkcie sprzedaży sieci Era, w salonie firmowym sieci Era lub u doradcy biznesowego sieci Era, zawrze z PTC
Umowę o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych na czas oznaczony 24 miesięcy na wybranym planie taryfowym.
II. Czas trwania Umowy
W przypadku zawarcia Umowy w ramach niniejszej promocji zgodnym zamiarem Stron jest, aby świadczenie usług
telekomunikacyjnych na podstawie Umowy trwało co najmniej przez okres 24 miesięcy, licząc od dnia aktywacji. Po upływie tego okresu Umowa ulega przedłużeniu na czas nieoznaczony, chyba że jedna ze Stron złoży na 30 dni przed jego upływem pisemne oświadczenie o nie przedłużaniu czasu Umowy.
Abonent przyjmuje na siebie:
zobowiązanie niepieniężne do utrzymania aktywnej karty SIM w sieci Era przez okres 24 miesięcy; z wyłączeniem przypadku opisanego w pkt II ppkt 6
zobowiązanie pieniężne do uiszczania opłaty abonamentowej oraz do uiszczania opłat za usługi telekomunikacyjne i inne usługi świadczone przez PTC zgodnie z cennikiem.
W przypadku naruszenia przez Abonenta zobowiązania, o którym mowa w pkt II ppkt 2.1, Abonent będzie zobowiązany na pisemne żądanie PTC do naprawienia szkody poprzez zapłatę na jej rzecz kary umownej w wysokości 650 zł. Kara umowna będzie pomniejszana w stosunku miesięcznym w zależności od czasu, w jakim Abonent wykonywał zobowiązanie. Obowiązek naprawienia szkody wynika ze zgodnego zamiaru Stron, o którym mowa w pkt II ppkt 1 i celu Umowy, która na zasadach promocyjnych przyznaje Abonentowi specjalne warunki zakupu telefonu i usług.
Obowiązek naprawienia szkody poprzez zapłatę powyższej kary umownej będzie dotyczył również przypadków, w których
nie możliwość utrzymania aktywnej karty SIM w sieci Era nastąpi wskutek jednej z poniższych przyczyn:
złożenia przez Abonenta w PTC oświadczenia o rozwiązaniu Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych przed końcem dwuletniego okresu jej obowiązywania.
rozwiązania przez PTC Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych w przypadkach, o których mowa w § 17 ust. 3, 4, 5 i 6 Regulaminu Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych przez Polska Telefonię Cyfrową.
utracenia przez Abonenta karty SIM oraz niewykonywania związanych z tym obowiązków określonych w pkt II ppkt 5.
W przypadku utraty karty SIM, nabytej w ramach niniejszej promocji, przed upływem dwudziestu czterech miesięcy od dnia zawarcia Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych, Abonent zobowiązany jest powiadomić PTC o tym fakcie w terminie 3 dni od dnia ujawnienia utraty, a w przypadku kradzieży przedstawić dowód jej zgłoszenia organom ścigania.
Abonent ma obowiązek wystąpić do PTC o aktywowanie następnej karty SIM w sieci Era w ciągu 7 dni od zgłoszenia do PTC. Wydanie i aktywowanie nowej karty SIM podlega opłacie zgodnej z Cennikiem.
Opcja “Sprawdź nas”
Klient, który zakupił w niniejszej promocji zestawy z telefonami: Siemens MT50, Nokia 3330, Nokia 3310 i wybrał w momencie zawarcia Umowy plan taryfowy Moja 25 Ekstra, Moja 45 Ekstra, Moja 100 Ekstra bądź Moja 240 Ekstra, ma możliwość skorzystania z opcji “Sprawdś nas”, tzn. złożenia rezygnacji z umowy z PTC bez naliczenia kary umownej, według zasad opisanych poniżej:
a) Rezygnacja musi byś złożona w okresie od 6 do 8 tygodni od dnia zakupu, nie później jednak niż 5 dni przed końcem drugiego pełnego Cyklu rozliczeniowego. Początek i koniec Cyklu rozliczeniowego jest wskazany na fakturze wystawianej co miesiąc za usługi PTC.
b) W celu złożenia rezygnacji, Abonent powinien osobiście złożyć pisemny wniosek o rezygnację z usług PTC na oryginalnym
formularzu dostępnym w punktach sprzedaży sieci Era oraz zwrócić zakupiony zestaw promocyjny do punktu sprzedaży sieci Era, w którym Klient zawarł Umowę z PTC.
c) Wnioski o rezygnację przesłane przez Abonenta listem poleconym nie będą rozpatrywane i nie będą stanowiły podstawy do
rozwiązania Umowy.
d) Wniosek o rezygnację powinien zawierać: numer Umowy z PTC, imię i nazwisko (nazwę) Abonenta, hasło Abonenta, datę i podpis Abonenta, potwierdzenie zwrotu zestawu promocyjnego oraz opłacenia faktur za usługi PTC.
e) W momencie składania wniosku o rezygnację, Abonent ma obowiązek okazać: oryginał Umowy zawartej z PTC, oryginał faktury na zakup telefonu oraz dowody opłacenia faktur za usługi PTC świadczone na podstawie tej Umowy.
f) Rozwiązanie Umowy następuje z zachowaniem 5-dniowego okresu wypowiedzenia. Umowa ulega rozwiązaniu po upływie
5-dniowego okresu wypowiedzenia, skutkującego na ostatni dzień Cyklu rozliczeniowego następującego po dniu wypowiedzenia.
W tym okresie nadal są naliczane opłaty wynikające z Umowy. Klient zobowiązuje się do terminowego uregulowania tych opłat.
g) Telefon powinien zostać zwrócony niezniszczony w oryginalnym opakowaniu producenta zawierającym wszystkie elementy, które Klient otrzyma. w momencie zakupu, w szczególności: aparat telefoniczny, kartę gwarancyjną, instrukcję obsługi, materiały informacyjne, baterię, ładowarkę, inne akcesoria dodatkowe.
h) PTC zastrzega sobie prawo nie przyjęcia telefonu w przypadku stwierdzenia istotnych wad lub zniszczeń produktu z winy Klienta.
Do istotnych wad zaliczane będą:
uszkodzenia lub wadliwe działanie spowodowane niewłaściwym użytkowaniem lub nadużywaniem produktu, niedbałością Klienta lub stosowaniem produktu niezgodnie z instrukcją obsługi albo przepisami bezpieczeństwa,
mechaniczne uszkodzenia produktów i wywołane nimi wady,
mechaniczne uszkodzenia obudowy telefonu, .ładowarki, wyświetlacza,
uszkodzenia lub wadliwe działanie wynikłe na skutek pożaru, powodzi, uderzenia pioruna, czy te. innych klęsk żywiołowych, nieprzewidywalnych wypadków, korozji, rdzy, plam, przepięć w sieci telefonicznej lub energetycznej, nieprawidłowego napięcia zasilającego, podłączenia do nieuziemionego gniazda zasilającego czy też innych czynników zewnętrznych,
urządzenia, które osoby inne (w tym Klient) niż autoryzowany serwis naruszyły (naruszając plombę gwarancyjną lub w jakikolwiek inny sposób) lub przeprowadziły przeróbki, zmiany dostrojenia lub naprawy,
urządzenia, w których kartę gwarancyjną lub numery seryjne w jakikolwiek sposób zmieniono, zamazano, usunięto lub zatarto,
braki w dokumentacji produktu (instrukcja obsługi, karty gwarancyjne itp.),
zniszczenia opakowania producenta.
i) Jeżeli Abonent nie dotrzyma warunków wymienionych powyżej w ppkt 6 lub złoży wniosek o rezygnację po upływie określonego terminu, Umowa zostanie rozwiązana zgodnie ze standardowymi procedurami z uwzględnieniem naliczenia kary umownej w wysokości 650 pln,
j) W przypadku złożenia rezygnacji z umowy, Klient zatrzymuje kartę SIM. Klient nie powinien przekazywać karty SIM sprzedawcy,
k) Abonent w momencie zwrotu zestawu promocyjnego dostaje zwrot poniesionych kosztów zakupu telefonu.