Podczas konferencji prasowej, która odbyła się 28 sierpnia w Warszawie, Telekomunikacja Polska zaprezentowała nową promocję dotyczącą usługi Neostrada.
Dyrektor Pionu Multimediów TP Mariusz Gaca, Wiceprezes zarządu TP Bertrand Le Guern, Rzecznik TP Barbara Górska | Prowadzący prezentację: Mariusz Gaca |
Nowa promocja "Neostrada - testuj przez 30 dni" obejmie wszystkich klientów, którzy we wrześniu i październiku zamówią usługę Neostrada. W promocji aktywacja usługi oraz abonament za pierwsze 30 dni korzystania z Neostrady wynoszą tylko 1,07 zł z VAT. W trakcie 30-dniowego testu można z usługi zrezygnować bez ponoszenia dodatkowych opłat.
Opłata abonamentowa będzie uzależniona od opcji, którą wybierze Klient.
Od 1 września 2003 można wybrać pomiędzy:
149 zł z VAT przy umowie na 12 miesięcy
199 zł z VAT przy umowie bezterminowej.
Jeśli Klient zdecyduje się na Neostradę, zapłaci za zestaw instalacyjny 199 zł z VAT. Natomiast, jeżeli klient nie zdecyduje się na Neostradę wówczas zobowiązany jest do zwrócenia modemu wraz z wyposażeniem i zapłacenia 1,07 zł z VAT za 30-dniowy test.
Klienci którzy już korzystają z Neostrady będą mogli płacić obniżony abonament (149 zł) podpisując nową umowę na 12 miesięcy.
Kolejną nowością jaką zaprezentowała TP jest możliwość dostarczenia zestawu instalacyjnego Neostrady, zamówionego telefonicznie bądź przez www.neostrada.pl, po przez kuriera (koszt przejazdu kuriera ponosi TP).
Obniżenie abonamentu oraz 30-dniowy test to kolejne w tym roku zmiany zwiększające atrakcyjność usługi Neostrada.
Od 9 czerwca TP oferuje nowy - łatwiejszy i szybszy - sposób instalacji. Klienci mogą zainstalować Neostradę samodzielnie, co znacznie skraca czas uruchomienia usługi (5 dni zamiast 14) i obniża koszty aktywacji (w promocji aktywacja wynosi tylko 1,07 zł z VAT).
Z miesiąca na miesiąc systematycznie rośnie liczba Klientów TP korzystających z usług ADSL. Według szacunków Firmy do końca bieżącego roku dostęp do Internetu za pośrednictwem Neostrady posiadać będzie około 270 tysięcy Polaków.